Was al geroepen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
We kunnen weer los komende week:
[ afbeelding ]
ik was het in dit en vorige topic niet tegengekomen..quote:
Super mooi!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
iemand die weet of deze actie in België ook komt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar de acties verschillen meestal wel van elkaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef xtinaaj het volgende:
Thanks iedereen!
[..]
iemand die weet of deze actie in België ook komt?
Slangenprintquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:57 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gepost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Basis is H&M Love At First Sight, scribbles met China Glaze Ink en RBL Stormy en vervolgens gestempeld met Konad special polish in Black Pearl en imageplate M57
Volgens mij las ik op DeltaCephei´s blog dat het ook in Belgie was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:39 schreef xtinaaj het volgende:
Thanks iedereen!
[..]
iemand die weet of deze actie in België ook komt?
Is dat 1 lakje of het je daar nog flakies overheen gedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
Heb ´m net op m´n blog gezet, maar vind ´m zo mooi dat ie hier ook nog even geshowd moet worden
[ afbeelding ]
OPI merry midnight
1quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat 1 lakje of het je daar nog flakies overheen gedaan?
me likes!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:57 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 lakje, gaaf he!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat 1 lakje of het je daar nog flakies overheen gedaan?
me likes!
Ja, is ook in Belgie, had net het krantje van Kruidvat in mijn handenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij las ik op DeltaCephei´s blog dat het ook in Belgie was.
Ja, dat had ik dus ook. Snap echt niet dat ik ´m zo lang untried heb gelaten. Hij is echt nog veel mooier dan ik had gedacht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die ook Mirannie en nog nooit opgehad
Erg he, en hij is zooo niet makkelijk te vinden!!
Staat je erg mooi!!
@ Puckzzz, niceMe likes Ed
Ik weet er nog wel een goed adresje voor hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb die ook Mirannie en nog nooit opgehad
Erg he, en hij is zooo niet makkelijk te vinden!!
Staat je erg mooi!!
@ Puckzzz, niceMe likes Ed
Mocht ik 'm wegdoen ben je de eerste aan wie ik denkquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een goed adresje voor hoor.
Ja, het is natuurlijk wel Merry Midnightquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:40 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Mocht ik 'm wegdoen ben je de eerste aan wie ik denkMits goede ruil uiteraard.
Dankje Vamp![]()
Is het een beetje een geslaagde dag? Het weer zit niet zo mee he
Ik mis de stipjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gosh lambada met Gosh nero:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's zijn net gemaakt door een vriendinnetje vandaar 2 handen op 1 foto!![]()
En holy crap wat zijn je nagels mooi Holyme!![]()
Mijn 21 bundlemonster plates zijn trouwens binnen yoehooo!![]()
Ziet er toch keurig uit? Heeele mooie lichtblauw trouwens, aan het potje (tevens op de kopquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste "creatie" met het nep-konad setje van EssenceViel me nog best tegen, maar voor een eerste keer is het nog wel te doen...
@AmyGrace en Puckzzz:
Hele mooie mani's!!
Kloptquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ziet er toch keurig uit? Heeele mooie lichtblauw trouwens, aan het potje (tevens op de kop) te zien CG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |