Ja, dat zal inderdaad wel even irritant voelen. Maar zijn ze mooi geworden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb acrylalleen tis wel ff wennen qua typen
Nou ja, misschien hebben we wel de resterende voorraad gekregen ofzo. Ze zijn vrij schaars, dus zou best kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
HE, bij Tyronails hebben ze nu de Kaleidoscope-categorie leeggemaakt
Ik heb geen mailtje ofzo gehad dat ze niets hebben *duimt*
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe, dankzij dat voetbal ruim 50 pond discount.En hij is al verzonden ook
(Gisteren besteld)
Dus weer redelijk wat pakjes op komst. (3, met daarin 16 lakjes voor mij)
Vind het nog steeds heel leuk!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, jij hebt ook lekker veel besteldquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef milka82 het volgende:
Oja, Renren, gefeli![]()
![]()
![]()
Potverdikkie, ik wacht op pakketjes.. (Nfu oh, TD, Lookfantastic, Nagelwielen en een Etsy pakketje met twee kettingen) rijdt ie vandaag weer aan mij voorbij....
Misschien door het weer?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef mirannie het volgende:
Hmm, dit wordt nog wat... Heb 2 nagels gelakt voordat ik ga sponzen, maar ze drogen langzaam niet, ondanks dat ik mijn goede vriend SV gebruikt heb, weird
Het is hier binnen maar een half graadje warmer dan normaal, dus dat lijkt me op zich niet heel logisch. Misschien is het de lak. CG orange knockout, iemand ervaring mee toevallig? Anders ga ik mijn fohn erop zettenquote:
De warmte heeft er weinig mee te maken, de luchtvochtigheid wel, daar kan het best aan liggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is hier binnen maar een half graadje warmer dan normaal, dus dat lijkt me op zich niet heel logisch. Misschien is het de lak. CG orange knockout, iemand ervaring mee toevallig? Anders ga ik mijn fohn erop zettenmoet binnen een half uur weer weg, dus dan moet het wel af zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef me niet schuldig te voelen voor mijn Models Own bestelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schadevergoeding voor wat?*heeft iets gemist*
U vraagt, wij draaien.quote:
Er was bij mij medisch iets niet goed gegaan een zogenaamde medische misser.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, ok, ja, dat zou inderdaad best kunnen. De fohn heeft wel geholpen en het stempelen ging redelijk makkelijk. Alleen moet ik vaker oefenen voor het voor publicatie geschikt isquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De warmte heeft er weinig mee te maken, de luchtvochtigheid wel, daar kan het best aan liggen.
Misschien dat de fohn helpt, idk
Nee, ik bedoelde meer ook alle andere holo foto's uit het vorige topic erbij, renren hoeft er niet uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
U vraagt, wij draaien.
In het potje is ie al mooi maar wauwquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Wagon trail![]()
[ afbeelding ]
Nee ik trek me niks aan van donkere/lichte kleuren in zomer/winter
Met deze swatch ben ik wel heel blij! Ik zit al heeeeeeel lang te twijfelen over deze, maar nu weet ik dat ik ´m niet wil, haha. Op de foto´s bij scrangie zie je meer dat goud doorschijnen en dat vind ik nou juist zo gaaf. Maar zie bij haar wel vaker dingen die bij anderen niet naar voren komtquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, mooie kleur!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vandaag (nee geen WK nagels, geen zin in haha. Ze zijn toch al door)
Ruby pumps!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Holyme het volgende:
Haai![]()
Net 3 topics terug zitten bladeren (vriend ligt hier ziek op bed dus had wat tijd), maar heb het bij foto's kijken gehouden
Zag wel een enorme hoeveelheid pakketjes en een boel mooie nagels voorbij komen!![]()
princess-a, QT is inderdaad geweldig
-Bubseltje-, fijn dat alles afgerond is nu, en toffe bestelling!
Loqi, tof kleurtje!
E.T., fijn dat het je gelukt is nu, leuk speelgoed he?![]()
Nailoholic, mooi!
Hier nog even 2 foto's van deze week:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps![]()
[ afbeelding ]
Ultra Violet
Da's wel een hele mooie subtiele oranje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nu op China Glaze - Cruisin' foto van alu
Maar heb ruzie met Diamnot dus geen fotos
Thnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Met deze swatch ben ik wel heel blij! Ik zit al heeeeeeel lang te twijfelen over deze, maar nu weet ik dat ik ´m niet wil, haha. Op de foto´s bij scrangie zie je meer dat goud doorschijnen en dat vind ik nou juist zo gaaf. Maar zie bij haar wel vaker dingen die bij anderen niet naar voren komt![]()
Maar je nagels blijven prachtig!!
wow!quote:
Mooi! Ik trek me daar ook niks van aan hoor. Lekker dragen waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Roze.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vandaag (nee geen WK nagels, geen zin in haha. Ze zijn toch al door)
RP staat je echt prachtig! Mooie nagels ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Holyme het volgende:
Haai![]()
Net 3 topics terug zitten bladeren (vriend ligt hier ziek op bed dus had wat tijd), maar heb het bij foto's kijken gehouden
Zag wel een enorme hoeveelheid pakketjes en een boel mooie nagels voorbij komen!![]()
princess-a, QT is inderdaad geweldig
-Bubseltje-, fijn dat alles afgerond is nu, en toffe bestelling!
Loqi, tof kleurtje!
E.T., fijn dat het je gelukt is nu, leuk speelgoed he?![]()
Nailoholic, mooi!
Hier nog even 2 foto's van deze week:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps![]()
[ afbeelding ]
Ultra Violet
Kaleidoscopes!quote:
Oh maar dat is een heul goede redenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Zie hier de reden waarom ik bijna geen foto's meer post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ik zover ben dat ik een foto kan maken is mijn nagellak al helemaal gekrast, gebutst of opgevroten.![]()
Maar deze twee heb ik toch nog redelijk op de foto kunnen krijgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dat bekkie!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil steeds wel foto's maken maar dan heeft hij de helft van mijn nagellak er alweer afgekauwd of zodanig beschadigd dat het niet meer fotowaardig is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh maar dat is een heul goede redenwat een lekker snoetje zeg! En leuk je weer eens hier te zien
.
Als je er last van hebt mag je m wel bij mij brengen....quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil steeds wel foto's maken maar dan heeft hij de helft van mijn nagellak er alweer afgekauwd of zodanig beschadigd dat het niet meer fotowaardig is.
Ik ooooook!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je er last van hebt mag je m wel bij mij brengen....![]()
Wat een CUTIE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ikwiljouwpuppiehebben....
Schapendoes en hij is lekker van mij!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ooooook!
Wat voor ras is het eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schapendoes en hij is lekker van mij!![]()
Meer foto's: Nieuwe pup!
OMG die nagels!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ooooook!
Wat voor ras is het eigenlijk![]()
[ afbeelding ](foto van tumblr)
Ik zou een normale blanke lak proberen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:19 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zowel je nagels als je doggie, moest om die eerste foto wel heel hard lachen
iemand van jullie al trouwens geprobeerd met glanzende topcoat/blanke lak op je matte lak te stempelen? t ziet er zo mooi uit bij lacquerized maar t ziet er hier echt niet uit bij mij, wat ik ook gebruik
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Ik heb dat met de konad topcoat gedaan, ging goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je 'mijn' taupe met paarse glitters had nagemaakt. Was mooi! En iedereen die het niet mooi vond heeft gewoon geen smaak.
o mijn fucking godquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ](foto van tumblr)
Ik wil om 18:00 uur bestellen dus laat het me snel weten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Nitos het volgende:
Iemand interesse om gezamenlijk iets bij Modelsown te bestellen?
Er is nu tot middernacht 25% korting op alles!
Lakjes kosten 5 pond (= ¤6,086).
Minimum bedrag voor international shipping is 30 pond. Verzendkosten zijn 9,95 pond.
Let me know!
Ok, ok, ik heb geen smaakquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je 'mijn' taupe met paarse glitters had nagemaakt. Was mooi! En iedereen die het niet mooi vond heeft gewoon geen smaak.
Boozyshop heeft ook LaGirl en Sinfulquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
Btw, niemand die mijn vraag kan beantwoorden?? Zo stom dat cherryculture net niet de lakjes heeft die ik zoek
Oh ja, dat is waar ook. Thanks!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Boozyshop heeft ook LaGirl en Sinful
Ik heb mijn lippmann gekocht bij beautybridgequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
Btw, niemand die mijn vraag kan beantwoorden?? Zo stom dat cherryculture net niet de lakjes heeft die ik zoek
Oh, wow! Wat een ongelooflijk mooie kleur!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek ook een hele hoop Sinfuls maar steeds sold out @ CCquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
is er ergens een site die veel goeie swatches heeft van sinful colors?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zoek ook een hele hoop Sinfuls maar steeds sold out @ CC
Boozyshop heeft niet diegene die ik wil.![]()
Ja, daar hebben ze ´mquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn lippmann gekocht bij beautybridge
Mooi kleurtje!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik negeer het thema lekker, voor mij is het vandaag Dutch Tulips!
[ afbeelding ]
(Die overigens veel feller is IRL. Helemaal in het zonnetje)
Nou, na wat zoekwerk, kwam ik erachter dat er best veel blogs veel swatches van sinful hebben. En hoe heet die bekende van flickr ook al weer? Nou ja, die heeft er ook nog wel een aantal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er ergens een site die veel goeie swatches heeft van sinful colors?
Haha ja $ 18.. Heb er maar één hoor, maar die is wel echt prachtig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ´mWel expensive, wow! Maar even kijken of ik mezelf dat gun
En nu de rest nog.
@ Delta
Degenen die ik wil staan niet eens op cherryculture, ook niet op sold out... wordt weer een helse klus... maar dat is bijna met alles wat er nog op mijn wishlist staat nu. Of rete duur of VHTF
Oeh, nice! Dat gaat goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nailbreak is flink aan het uitgroeien nu! Komt al boven m'n vingertop uit
[ afbeelding ]
Zat helemaal in het vlees en m'n hypo, dus ikkes is blij
Dank jequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef mirannie het volgende:
@ Loqi
Ook weer zo gaaf!! Zoiets ook maar uitproberen binnenkort. Alleen vraag ik me af of je dat effect alleen van dichtbij ziet of ook van een metertje afstand.
Lextard?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, na wat zoekwerk, kwam ik erachter dat er best veel blogs veel swatches van sinful hebben. En hoe heet die bekende van flickr ook al weer? Nou ja, die heeft er ook nog wel een aantal.
Welke wil jij? Dit is mijn Sinful wishlist:quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ´mWel expensive, wow! Maar even kijken of ik mezelf dat gun
En nu de rest nog.
@ Delta
Degenen die ik wil staan niet eens op cherryculture, ook niet op sold out... wordt weer een helse klus... maar dat is bijna met alles wat er nog op mijn wishlist staat nu. Of rete duur of VHTF
Welke heb jij? Ik wil graag wicked gamequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja $ 18.. Heb er maar één hoor, maar die is wel echt prachtig!
Haha, daar was ik dus al bang voor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank jenee van een meter zag je die zebra streepjes niet echt
Ja, die bedoel ikquote:
Dat had ik eerder moeten weten, ik had sparkle...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Welke wil jij? Dit is mijn Sinful wishlist:
* Sinful Colors UFO
* Sinful Colors Sparkle
* Sinful Colors Heartache
* Sinful Colors What’s Your Name
* Sinful Colors Deep Red Ocean
* Sinful Colors Blue Ocean
* Sinful Colors Deep Blue Ocean
* Sinful Colors Pink Ocean
Wat ziet die er bij jou mooi uitquote:
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Lindytje het volgende:
Toch nog maar een snel WK-lakje gedaan
[ afbeelding ]
Ja dit is met een dikke laag topcoat hoor, anders vind ik m ook niksquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:07 schreef mirannie het volgende:
Wat ziet die er bij jou mooi uitBij mij was het echt verschrikkelijk.
Ruby red slippers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik wil graag wicked game
[..]
Haha, daar was ik dus al bang voor.
[..]
Ja, die bedoel ik![]()
[..]
Dat had ik eerder moeten weten, ik had sparkle...
Ik wil graag nog
Sinful Colors morph streak
Sinful Colors morph goddess
Het zijn er maar 2 dus... En nog 1 Milani en 1 NYX en 1 LA Girl, enz enz... haha
[..]
Wat ziet die er bij jou mooi uitBij mij was het echt verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:39 schreef Joysa het volgende:
Blue sparrow is mooi!
En die van SQ ook
danku!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontploffen? zei ie ook knal?![]()
![]()
Ja en niet zo'n beetje ook, schrok er echt van hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
danku!
ontploffen? zei ie ook knal?![]()
Blue sparrow is mooi!
En die van SQ ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe komt dat?!
Mooi SQ!
There is no love sincerer than the love of food.
Geen idee, ben niet naar buiten gegaan, stonden genoeg ramptoeristen :pquote:
Voor een metalwijf draag je best veel roodquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik negeer het thema lekker, voor mij is het vandaag Dutch Tulips!
[ afbeelding ]
(Die overigens veel feller is IRL. Helemaal in het zonnetje)
Super!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nailbreak is flink aan het uitgroeien nu! Komt al boven m'n vingertop uit
[ afbeelding ]
Zat helemaal in het vlees en m'n hypo, dus ikkes is blij
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Lindytje het volgende:
Toch nog maar een snel WK-lakje gedaan
[ afbeelding ]
Best vet zo met die blingquote:
Ik gebruik die van Essence, die heeft een kwastje.. Verder eigenlijk geen andere geprobeerd, hoe wel ik wel andere heb (maar die zitten in zo'n flesje zoals p2 thinner ook zit)quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een metalwijf draag je best veel rood
[..]
Super!
Ik heb nog steeds geen lijm gevonden die fijn werkt bij silkwrappies, kun je me iets aanbevelen?
[..]Ik heb daar dus echt het geduld niet voor, patroontjes op menne tenen. Daar moet gewoon een onecoater op
[..]
Best vet zo met die bling
Gaaf!!!quote:
Wajooooo, die is mooi!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal je holo geven!
ChG He's going in circles
[ afbeelding ]
P2 Gorgeous!
[ afbeelding ]
In de stad werken is ZO! EVIL!
[ afbeelding ]
En nu teruglezen!
Blue sparrow is mooi!
En die van SQ ook
Holy crap!! Hoe kan dat dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, het ging verrassend makkelijk!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik heb daar dus echt het geduld niet voor, patroontjes op menne tenen. Daar moet gewoon een onecoater op
Don't come closer, I might hurt you
Is dat ook van die secondenlijm? Want daar gaat het meestal mis bij mij... dat spul is kei dun en dan loopt het meteen onder m'n nagel en dan plak ik m'n vinger aan m'n nagelquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik gebruik die van Essence, die heeft een kwastje.. Verder eigenlijk geen andere geprobeerd, hoe wel ik wel andere heb (maar die zitten in zo'n flesje zoals p2 thinner ook zit)
Nou secondenlijm is het niet, en echt dun vind ik het ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat ook van die secondenlijm? Want daar gaat het meestal mis bij mij... dat spul is kei dun en dan loopt het meteen onder m'n nagel en dan plak ik m'n vinger aan m'n nagel
Dat gebeurt bij mij ook, maar als je heel even geduld hebt en het helemaal op laat drogen kun je dat zo weer los wrikken....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat ook van die secondenlijm? Want daar gaat het meestal mis bij mij... dat spul is kei dun en dan loopt het meteen onder m'n nagel en dan plak ik m'n vinger aan m'n nagel
Ja maar als je dat op je nagel doet, gaat de lijm ook chippen. Bij mij dan. Dus ik ga dat essence spullie es zoeken. En anders toch aan de bison kitquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij ook, maar als je heel even geduld hebt en het helemaal op laat drogen kun je dat zo weer los wrikken....
Auwquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
Ik gooide het handdoekje weg bij de sundays en de klepsloeg dicht/bleef klem zitten met m'n vinger er tussen en PIJN dat het deed! Ik gillen, helemaal bloeden, voelde alsof m'n nagel er af viel
Ging haast van m'n stokje
Stukje nagelriem is weg, net als een stukje nagel, echt beschadigd en blauwe plek. Brrr
gister avond:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
AUW dat is zo'n kutgevoelquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
Ik gooide het handdoekje weg bij de sundays en de klepsloeg dicht/bleef klem zitten met m'n vinger er tussen en PIJN dat het deed! Ik gillen, helemaal bloeden, voelde alsof m'n nagel er af viel
Stukje nagelriem is weg, net als een stukje nagel, echt beschadigd en blauwe plek. Brrr
gister avond:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Oh auw!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
gister avond:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Auw
Ik heb iets gewonnen bij OPI
Een setje baby shrekkies en 2 vrijkaarten![]()
![]()
Deed mee voor de vrijkaarten of de Shrek DVDbox.
Congratz!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Auw
Ik heb iets gewonnen bij OPI
Een setje baby shrekkies en 2 vrijkaarten![]()
![]()
Deed mee voor de vrijkaarten of de Shrek DVDbox.
Mooi!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI Envy - Fiercely Fiona - Catch me in your net - Holiday Glow - Yes, I can can! - Over the taupe
[ afbeelding ]
Deze foto zat er ook nog tussen.
[ afbeelding ]
CND Jade sparkle - Scarlett Shimmer
[ afbeelding ]
Zoya Adina - Midori
Ja, eindelijk nadat hij twee weken terug was aangekomenquote:
Oh right, het enorm schokkende bedragquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mooi!
Heb trouwens de verzendkosten vanmiddag naar je overgemaakt![]()
Ja! Maiandjaysquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
Gave aanwinsten RenRen![]()
Waar heb je die CND´s vandaan? eBay?
Maakt niet uit, verzendkosten zijn verzendkostenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, eindelijk nadat hij twee weken terug was aangekomen
[..]
Oh right, het enorm schokkende bedrag![]()
die verkopen ze gewoon bij td hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
Waarom zou je dat ook doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Crientj het volgende:
Oke, ik tik nooit meer de complete collectielist van China Glaze over.
Al vind ik het wel stom dat Ruby Pumps 3x terugkomt in een collectie en de andere glitters niet in een collectie staan.Niet lieff, dan moet ik een andere categorie gaan bedenken.
[..]
Congratz!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die verkopen ze gewoon bij td hoor
Ben erg benieuwd naar de swatch van de Scarlett Shimmerquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI Envy - Fiercely Fiona - Catch me in your net - Holiday Glow - Yes, I can can! - Over the taupe
[ afbeelding ]
Deze foto zat er ook nog tussen.
[ afbeelding ]
CND Jade sparkle - Scarlett Shimmer
[ afbeelding ]
Zoya Adina - Midori
Schoolopdracht.. Was zoiets van; Kies 3 items die je graag aan hebt/opdoet/gebruikt.quote:
Ik zal even kijken wat ik daarmee kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de swatch van de Scarlett Shimmer.
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Schoolopdracht.. Was zoiets van; Kies 3 items die je graag aan hebt/opdoet/gebruikt.
Verzamel daar een stel collecties van, en gebruik die items in een advertentie op een creatieve manier.
Hoop geneuzel, maar heb ze nu wel.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die verkopen ze gewoon bij td hoor
Die Zoya Midori!quote:
En wie zegt dat hema en etos lakjes niet goed genoeg zijn om een foto van te posten? Dus hup, een foto willen we zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Die Zoya Midori!![]()
Ik zou graag mn nagels posten maar heb alleen nog maar simpele hema en etos lakjes
Komt nog goed!
oeii dat is een hele boze nagelquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
gister avond:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef betty_sue het volgende:
Eerste fotopost!
Door SQ durfde ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herome Edinburgh.
Had gehoopt dat het briljant zou lakken maar hij is wat stroperig.
Nu eens bedenken wat voor groens ik erbij aan moet doen morgen..
Alien from outer spees!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:03 schreef P.F het volgende:
Ik genees best snel, gister was het nog een vleeswond/hap nu is het alweer helemaal genezen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef betty_sue het volgende:
Eerste fotopost!
Door SQ durfde ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herome Edinburgh.
Had gehoopt dat het briljant zou lakken als eerste 'merklakje' maar hij is wat stroperig.
Goeie binnenkomert!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef betty_sue het volgende:
Eerste fotopost!
Door SQ durfde ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herome Edinburgh.
Had gehoopt dat het briljant zou lakken als eerste 'merklakje' maar hij is wat stroperig.
Ziet er best goei uit swaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie binnenkomert!
En whee, ik geen dubbelstempelfaal pour moi
[ afbeelding ]
Niet eens.quote:
Goed zo, weg met die flippers! Je eigen nagels zijn mooi zat!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
ijsdraakje, mooi de combi!![]()
en leuk Betty_sue, welkom ook!
sjooow, update van mij!
nog mét acryl
[ afbeelding ]
Na het er afhalen van het acryl
[ afbeelding ]
en nu met plak nagels, omdat mn nagels helemaal kapoet zijn
uiteraard met oranje mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
man o man, die wil er echt niet uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees net in OUD dat de larf van Guess nog niet naar buiten wilZe ligt al ff in het ziekenhuis maar het komt niet op gang.
Moet je eigenlijk een hele grove vijl voor hebben, dan lukt het wel!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb acryl en ik vind het tof. Alleen vind ze net iets te lang dus zit ze enigsinds korter te veilen, wat niet echt lukken wil
Beter zonder acryl!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
sjooow, update van mij!
nog mét acryl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef betty_sue het volgende:
Eerste fotopost!
Door SQ durfde ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herome Edinburgh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay we hebben gewonnnen!Sterkte ermee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay we hebben gewonnnen!Herkenbaar, zit in hetzelfde schuitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes drmee!
Het lukt al aardigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk een hele grove vijl voor hebben, dan lukt het wel!
die van mij zijn erg zacht, buigzaam en broos, breken/scheuren bij het leven, ik krijg ze ook gewoon niet sterker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom kiezen jullie eigenlijk voor acryl/gelnagels? En dan bedoel ik niet een beschermend laagje gel over je eigen nagels
Mijn nagels zijn in het begin ook bluhh geweest. Vroeger nagels gebeten, dus erg slap, zacht, kort en brrr. Gaandeweg worden ze mooier maar je moet door de zure appel heen bijten.
Ik wil het gewoon proberen haha. Hele dag mee gewerkt en heb tot nu toe weinig klachten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom kiezen jullie eigenlijk voor acryl/gelnagels? En dan bedoel ik niet een beschermend laagje gel over je eigen nagels
Mijn nagels zijn in het begin ook bluhh geweest. Vroeger nagels gebeten, dus erg slap, zacht, kort en brrr. Gaandeweg worden ze mooier maar je moet door de zure appel heen bijten.
ik zeg nergens dat ik acryl niet mooi/tof vind, maar t moet wel goed gezet zijn, en die van liiszle vind ik een goed voorbeeld van hoe t niet moetquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb acryl en ik vind het tof. Alleen vind ze net iets te lang dus zit ze enigsinds korter te veilen, wat niet echt lukken wil
Oef, da's lang!! Welterusten dan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, heb net Nubar Reclaim opgedaan, groene holo FTW!
Ga zo maar eens slapen want heb er al 41 uur opzitten en mag nog 2 hele dagen , yay
waarom niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er trouwens over te denken om een laagje acryl over mijn eigen nagels heen te gaan zetten, aangezien ik in een restaurant-achtig-iets ga werken en dan misschien wel geen lak op mag... En mijn eigen nagels zijn wel erg geel, dus met een laagje roze en off-white acryl zou ik dat wel weg kunnen werken... Hmmzz...
Omdat ik er nog niet zo heel goed in ben....quote:
Mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik acryl niet mooi/tof vind, maar t moet wel goed gezet zijn, en die van liiszle vind ik een goed voorbeeld van hoe t niet moet
ik ben blij dat ik mijn eigen gel zet als ik t gebruik, dan zijn ze tenminste niet zo bolmaar ben nu lekker naturel
Dankje!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef AmyGrace het volgende:
@Lindytje, mooi gesponst! Wel jamnmer dat de holo minder wordt door de zon, ik vind dat ook zo jammer, want een holo mag juist lang blijven zitten wat mij betreft!
En die vlag op je tenen, hoe krijg je het voor elkaar?![]()
![]()
ik doe het al een tijdje zelf, en het is wel heel moeilijk kan ik je vertellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat ik er nog niet zo heel goed in ben....
Ik ben bang als ik een streepje lucht er onder zie dat ik vieze schimmels enzo krijg...
Oké, ik ben misschien ook een klein beetje paranoia...
Jee zeg, nog niet?! Hoop dat alles goed mag gaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees net in OUD dat de larf van Guess nog niet naar buiten wilZe ligt al ff in het ziekenhuis maar het komt niet op gang.
Ja, en het duurt ook zo lang... En die acryl-vloeistof meurt zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe het al een tijdje zelf, en het is wel heel moeilijk kan ik je vertellen
ik heb nog véél oefening nodig voordat het er een beetje knap uit ziet hier
toavllig was ik van plan morgen de boel ff bij te werken, afgelopen week opgevuld, maar 't ziet er niet echt heel mooi uit ofzo
*proest*, sorry, ze lijken best op elkaar dus, ik zag bijna geen verschil. Gaat toch nog even naar de foto terug om beter te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, nee
Dorothy Who?! , Nubar Sapphire & Nubar Night Sparkle
Ik ga nu echt slapen, truste en tot in #185
Ze lijken helemaal niet zo op elkaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, nee
Dorothy Who?! , Nubar Sapphire & Nubar Night Sparkle
Ik ga nu echt slapen, truste en tot in #185
Pretty!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef Daph_ het volgende:
Korte post met nog meer holo:
[ afbeelding ]
Zonder zon
[ afbeelding ]
Met zon
China Glaze DV8
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef Daph_ het volgende:
Korte post met nog meer holo:
[ afbeelding ]
Zonder zon
[ afbeelding ]
Met zon
China Glaze DV8
Thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Me likey!
Ik mis je pinkie wel hoor op de foto's...
Ook bij www.haarshop.nl!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
t voelt ook zo veel fijnerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo, weg met die flippers! Je eigen nagels zijn mooi zat!
ik vind hem ook prachtig! sowieso is datt lakje opzichzelf heel mooi. gewoon een show your feetquote:
thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef betty_sue het volgende:
Liiszle, die rozeen je eigen nagels zijn mooi genoeg!
En die aktie van Honda inderdaad. Briljant.i
verschrikkelijk he. 3 weekjes hebben ze er op gezeten. nu weer lekker simpel. zal t niet zo snel weer opnieuw doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
man o man, die wil er echt niet uithoop dat t kleine kruimeltje er snel gezond uitkomt!
![]()
Lisslze, wat een monsters die acryl nagels sorry dat ik t zegmijn gel nagels waren toen ook van die monsters
zelf gedaan ja. in een uurtje of iets er af geweekt/gevijld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef AmyGrace het volgende:
@Lindytje, mooi gesponst! Wel jamnmer dat de holo minder wordt door de zon, ik vind dat ook zo jammer, want een holo mag juist lang blijven zitten wat mij betreft!
En die vlag op je tenen, hoe krijg je het voor elkaar?![]()
![]()
@Loqi, wauww!![]()
@Nailoholic, die is ook prachtig zeg!
@HolyMe, oh ja, Ruby Pumps, die moet ik ook weer es opsmerenMooie nagels heb je!
@MiMu, wat een leuk beestje zegHonden
Die CC is prachtig zeg!
@Ijsdraakje, goeie rood is da! En de naam:![]()
@Daph_,voor je pinkienagel!
@SpaceInvaders, mooi! Lijkt die een btje op Dorothy Who?
@SQ, holoEn je schoenen zijn tof! Ik vond je niet het type voor hakken, weet ook nie waarom
![]()
@P.F, auwie![]()
@RenRen, Zoya Adina, it's a pwettie!
@Linnie20v, is dat ook Blue Sparrow?
@betty_sue, welkom!En prachtig kleurtje!
@liiszle, je nagels zien er zonder acryl een stuk mooier uit! Is de schade erg? Had je ze er nou zelf afgehaald uiteindelijk?
Allememaggies, wat een belachelijk lange postIk wil niemand tekort doen hè
ik heb toenertijd (op aanraden van obli) een starterspakket besteld, fucking ideaal, alles wat je nodig hebt in 1 doos, kostte me iets van 3 tientjes ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor alle mensen die acryl spullies hebben:
Waar kan ik het het beste bestellen, bij die euro discount dinges?
Waar moet ik op letten, zit er bijvoorbeeld een groot verschil tussen de merken?
Wat zijn de dingen die je vergeet bij het bestellen die je wel nodig hebt ?(primer, oid)
Gelukkig zijn die van mij er al. Kun je 3 lakdagen verder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
zomg you luckyyyy
De kaleidoscopes zijn nog niet verzonden, worden nog steeds 'verwerkt'.![]()
Ben nu met Mad about You aan het lakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij er al. Kun je 3 lakdagen verder.
Bij mij droogde hij heel kut, maar lag denk ik aan het weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ben nu met Mad about You aan het lakken
*wappert met vingers*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij droogde hij heel kut, maar lag denk ik aan het weerWant Sinful Senorita die ik had lakte wel goed en snel droog.
Succes
Mooi kleurtje blijft het!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:23 schreef princess-a het volgende:
Eigenlijk wilde ik hem morgenochtend pas plaatsen, als ik mn tipwear heb bijgewerkt, maar ik slaap uit en dan is dit topic vast alweer dicht. En ivm de topictitel moest deze toch echt even
A fetish for anything holo
[ afbeelding ]
(holo sleutelhanger laat zich niet zo goed vastleggen, in het echt holo't ie als een gek)
Die is tof!!quote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?? Alleen de lak en niet je nagel??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik knip een stuk van de nagellak eraf
*bijwerken doet*
Nee die is van China glazequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef betty_sue het volgende:
Kaleidoscope him out!!!
Is dat van OPI? Geloof dat die altijd de leukste namen hebben..
Alleen de lak idd. Met de snijkant van de schaar over je nagel schrapenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:13 schreef Lindytje het volgende:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?? Alleen de lak en niet je nagel??
Thankies! Denk dat ik dat nadat ik op vakantie ben geweest ga proberen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:14 schreef Mirjam het volgende:
ah, kijk, deze geloof ik http://www.nail-art-design-euro-discount.nl/nl/Nagels-design-kit/Vylet-Nails-acryl-sets/Vylet-Art-Nails-nagels-design-acryl-kit-Nailart-Naildesign-Nails-Mini.html?listtype=search&searchparam=acryl%20kit (er ztten alweer wat andere dingen bij zie ik)
hendig hoor, ben je in 1 keer klaar
alleen het kwastje zou ik wel vervangen I(evt. na verloop van tijd) die is wat onhandig voor acryllen, je kunt beter een plat kwastje hebben, die is rond
Dat is de Vintage Vixen collectie en die heb ik gekrijgd van China Glazequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke zijn dat allemaal? Van TD trouwens?? Lekker hoor, zoveel nieuwe flesjes in 1 keer
OMGquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat is de Vintage Vixen collectie en die heb ik gekrijgd van China Glaze![]()
Werd net ineens bezorgd
Hoezoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat is de Vintage Vixen collectie en die heb ik gekrijgd van China Glaze![]()
Werd net ineens bezorgd
Ben best jaloersquote:
Ahwquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben best jaloers
Overigens niet op dat je wat te doen hebt dit weekend, want mijn weekend zit al weer belachelijk vol. Zou liever even niks te doen hebben![]()
Wil je best helpen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ahw
Ik heb nu heel wat nagellak die ik nog moet swatchen
Je hebt em toch maar mooi kunnen redden! Ik wacht geduldig af tot ie weer op de foto wilquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Mijn silkie is niet zo mooi meer, zie hier:
[ afbeelding ]
(klik voor een grotere foto, bewust gedaan zodat je mn silkie kan zien)
Nu ongeveer 4 - 5 mm uitgegroeid schat ik, en een beetje bubbly..
Dus ik geef mn nagel nogal wat rust.. Doordat ik zoveel swatch en lak zou die silkwrap er eigenlijk allang afgelegen hebben als ik die meegeswatcht had, nu zit hij alweer een hele tijd. Ik kon de silkwrap niet vervangen want mn nagel was zo goed als helemaal door.. Dus dat durfde ik niet. Als het goed is, is pinkie volgende week weer terug van vakantie
Plus macro is evil voor dit soort silkies.. Dat zie je wel bij deze foto van Chinchilly
[ afbeelding ]
Let's do it in 3Dquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:40 schreef Loqi het volgende:
Wat worden er lekker veel foto's gepost![]()
Om in de holofetish sfeer te blijven, wat pics uit den ouden doosch (dus let niet op t verschil in vorm en lengte van mn nagels):
[ afbeelding ]
Kaleidoscope him out
[ afbeelding ]
Let's do it in 3D
[ afbeelding ]
OMG
[ afbeelding ]
QT
[ afbeelding ]
Etos holo
spam
Ik ben ook jaloersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ahw
Ik heb nu heel wat nagellak die ik nog moet swatchen
Weet je al wanneer Kaleidoscope Him Out binnenkomt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers![]()
Er is een onwijze run op de OMG en Kaleisoscopiesdus ik ben drukkkk
Maandagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Weet je al wanneer Kaleidoscope Him Out binnenkomt?
Hey, ben jij van Nailpolishfashion??? Ik heb eergister wat bij je besteld en vanochtend ontvangen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers![]()
Er is een onwijze run op de OMG en Kaleisoscopiesdus ik ben drukkkk
Mooi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
M'n acryl. Met 2 laagjes Green Silver Glitter van Nubar en een laagje Fairy Dust van China Glaze.![]()
Ik vind het erg mooi, en hij is gelukkig niet bol enzo.
@liiszle ,quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef liiszle het volgende:
sjooow, update van mij!
nog mét acryl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Riveter Rougequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:01 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind die rechtsboven van die nieuwe CG lakjes erg mooi!!!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef Nitos het volgende:
[..]
Hey, ben jij van Nailpolishfashion??? Ik heb eergister wat bij je besteld en vanochtend ontvangen!Haha, wat toevallig!!
They are lovely!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Diconnected het volgende:
Oh en dit zijn m'n lakjes van sparkling*nails![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Diconnected het volgende:
Oh en dit zijn m'n lakjes van sparkling*nails![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Khepera het volgende:
Ow ja, 'k wilde nog vragen, van de Opi's die ik had besteld is van allemaal het ingegraveerde nummer in het glas weggevijld en het geprinte nummer staat niet op het flesje. Ook zijn de peel-off stickers al van de potjes af. Dit is niet bij mijn andere opi's van TD? Is dit bij jullie ook zo?
Ja!? ik had het nog niet eerder gezien..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Khepera het volgende:
Ow ja, 'k wilde nog vragen, van de Opi's die ik had besteld is van allemaal het ingegraveerde nummer in het glas weggevijld en het geprinte nummer staat niet op het flesje. Ook zijn de peel-off stickers al van de potjes af. Dit is niet bij mijn andere opi's van TD? Is dit bij jullie ook zo?
Tof pakketje, en mooie kleur op je nagels!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef Khepera het volgende:
Wauw wat een mooie nagels en gave lakjes zijn er weer voorbijgekomen, ook veel pakketjes in de afgelopen week! 'k vind een lakje hierboven erg mooi van Disconnected, de eerste van het rijtje china glaze, mag ik vragen welke dat is?
Mijn pakketje was er deze week ook en dit zat erin:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gisteren opgedaan:
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegt...bij mij ook!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Khepera het volgende:
Om zichzelf te beschermen OPI mag niet in webshops verkocht worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Nitos het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt...bij mij ook!![]()
Waarom zouden ze dat doen?
Mijn nagels zijn van zichzelf echt superslap, als ik mezelf krab dan slaan ze al omquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, tof is dat he!! Ik heb ook 1 keiharde nagel...
Ja, dan is het helemaal raar! Die van mij zijn van zichzelf al redelijk sterk.. dus zo heeeeeel groot is het verschil hier niet, maar je voelt het wel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn van zichzelf echt superslap, als ik mezelf krab dan slaan ze al om![]()
Echt wennen voor me haha!
Kreeg ik 4 weken geleden ook! Dus die actie is nog steeds actief? Good to know, ga ik binnenkort ook weer even!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Tof om te zien weer al die holo's en glitters enzo![]()
Mijn moeder heeft vandaag even MAAH voor mij opgehaald bij de Mooi, kreeg nog een gratis potje Opi drip dry
Duur, maar mooi lakje
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Nitos het volgende:
[..]
Kreeg ik 4 weken geleden ook! Dus die actie is nog steeds actief? Good to know, ga ik binnenkort ook weer even!
O, da's niet leuk...quote:
Oja, klinkt logisch!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Om zichzelf te beschermen OPI mag niet in webshops verkocht worden.
Met die nummers zijn ze traceerbaar.
Zoiets dacht ik ten minste![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Nitos het volgende:
[..]
O, da's niet leuk...Waar was dat dan?
Ik kreeg de mijne bij het filiaal op Amsterdam Centraal....
VixenFromHell, waar kreeg jij de jouwe?
Was in Deventerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Nitos het volgende:
[..]
O, da's niet leuk...Waar was dat dan?
Ik kreeg de mijne bij het filiaal op Amsterdam Centraal....
VixenFromHell, waar kreeg jij de jouwe?
Voor acryl heel mooi gelukt jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
M'n acryl. Met 2 laagjes Green Silver Glitter van Nubar en een laagje Fairy Dust van China Glaze.![]()
Ik vind het erg mooi, en hij is gelukkig niet bol enzo.
Sjiek kleurtje!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Lindytje het volgende:
Geen Holo, maar wel mooi groen:
[ afbeelding ]
Barry M. Racing Green
Oh, met gosh heb ik dat niet. Maar ken het wel, want had het met de Nfu Oh holo´s wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gosh holographic![]()
Heb het er maar weer afgehaald, na 3 lagen nog steeds kale plekken.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Skaai het volgende:
Ik had een autosleutel onder een auto gevonden. Auto en sleutel matchen! Alleen van wie is ie? Her en der aangebeld, toch maar ingebroken bij de auto. Ammel Nuon rekeningen, adres gevonden!
En allemaal splinternieuwe kekke nagellakjes, oooh ik wilde maar ik deed het niet! Puike kleurtjes, met zo'n zebradopje enzo. MUST...RESIST...Wie laat dat nou voor mijn neus slingeren? Ze zijn nog dubbel ook!
Dus ik aanbellen daarzo, niet thuis. Vast met de bus. Het gekke is dat de brievenbus tot de nok toe gevuld is, ik weet dus niet of er iemand woont. En die sleutel in de brievenbus douwen is wel een optie met een briefje, maar ik denk dat ik eerst aanbel straks en dan overga tot een briefje. Zo.
Misschien eerst die nagellakjes eruit jat....NEE SKAAI JE DOET HET NIET!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Skaai het volgende:
Ik had een autosleutel onder een auto gevonden. Auto en sleutel matchen! Alleen van wie is ie? Her en der aangebeld, toch maar ingebroken bij de auto. Ammel Nuon rekeningen, adres gevonden!
En allemaal splinternieuwe kekke nagellakjes, oooh ik wilde maar ik deed het niet! Puike kleurtjes, met zo'n zebradopje enzo. MUST...RESIST...Wie laat dat nou voor mijn neus slingeren? Ze zijn nog dubbel ook!
Dus ik aanbellen daarzo, niet thuis. Vast met de bus. Het gekke is dat de brievenbus tot de nok toe gevuld is, ik weet dus niet of er iemand woont. En die sleutel in de brievenbus douwen is wel een optie met een briefje, maar ik denk dat ik eerst aanbel straks en dan overga tot een briefje. Zo.
Hey!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Dico mooi![]()
En nu monnikenwerk gaan doenalle Konadplats in de shop gaan zetten
![]()
Je kunt altijd vragen waar de lakjes vandaan komen, misschien mag je er wel 1 hebben voor het terugbrengen van de sleutel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Skaai het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Skaai het volgende:
Terug brengen van de auto zelfs eigenlijk, dat moet toch wel een lakje waard zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef Khepera het volgende:
[..]
Je kunt altijd vragen waar de lakjes vandaan komen, misschien mag je er wel 1 hebben voor het terugbrengen van de sleutel?
quote:
Nee niet eensquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor acryl heel mooi gelukt ja
JE bent wel geslacht met de vijl
[..]
Sjiek kleurtje!
Je kunt de sleutels ook afgeven op het politiebureau? Ik ben dan ook weer iemand die niet in de auto zou gaan kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Skaai het volgende:
Auuuuw!quote:
Het is een overbuurman/vrouw. Politiebureau is 15 minuten rijden, dit vind ik makkelijkerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je kunt de sleutels ook afgeven op het politiebureau? Ik ben dan ook weer iemand die niet in de auto zou gaan kijken
[..]
Auuuuw!
ik heb er net ook 1 geplakt met essence lijm, ziet er ongeveer zo uit, dus 't zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn van zichzelf echt superslap, als ik mezelf krab dan slaan ze al om![]()
Echt wennen voor me haha!
[ afbeelding ]
Niet zo netjes, maar oke voor een eerste keer![]()
Op de foto is het wel lelijker als in het echt![]()
Ah oke, dan is het makkelijker ja. Anders doe je hem in een envelop met een briefje en dichtplakken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het is een overbuurman/vrouw. Politiebureau is 15 minuten rijden, dit vind ik makkelijker
Ik ga nu overigens nog een keer aanbellen
[klacht] Wat zijn laurierbladeren verdomd duur bij mijn AH, belachelijk[/klacht]
Konad heeft zelf speciale stempellakquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hmzzzz, ik ben niet echt kapot van die monster-plates...
Of het moet aan de lak liggen...
Iemand had het over speciale stempel-lak? Tips?
Folie eraf gehaald?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hmzzzz, ik ben niet echt kapot van die monster-plates...
Of het moet aan de lak liggen...
Iemand had het over speciale stempel-lak? Tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |