quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Khepera het volgende:
Ow ja, 'k wilde nog vragen, van de Opi's die ik had besteld is van allemaal het ingegraveerde nummer in het glas weggevijld en het geprinte nummer staat niet op het flesje. Ook zijn de peel-off stickers al van de potjes af. Dit is niet bij mijn andere opi's van TD? Is dit bij jullie ook zo?
Ja!? ik had het nog niet eerder gezien..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Khepera het volgende:
Ow ja, 'k wilde nog vragen, van de Opi's die ik had besteld is van allemaal het ingegraveerde nummer in het glas weggevijld en het geprinte nummer staat niet op het flesje. Ook zijn de peel-off stickers al van de potjes af. Dit is niet bij mijn andere opi's van TD? Is dit bij jullie ook zo?
Tof pakketje, en mooie kleur op je nagels!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef Khepera het volgende:
Wauw wat een mooie nagels en gave lakjes zijn er weer voorbijgekomen, ook veel pakketjes in de afgelopen week! 'k vind een lakje hierboven erg mooi van Disconnected, de eerste van het rijtje china glaze, mag ik vragen welke dat is?
Mijn pakketje was er deze week ook en dit zat erin:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Deze heb ik gisteren opgedaan:
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegt...bij mij ook!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Khepera het volgende:
Om zichzelf te beschermen OPI mag niet in webshops verkocht worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef Nitos het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt...bij mij ook!![]()
Waarom zouden ze dat doen?
Mijn nagels zijn van zichzelf echt superslap, als ik mezelf krab dan slaan ze al omquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, tof is dat he!! Ik heb ook 1 keiharde nagel...
Ja, dan is het helemaal raar! Die van mij zijn van zichzelf al redelijk sterk.. dus zo heeeeeel groot is het verschil hier niet, maar je voelt het wel!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn van zichzelf echt superslap, als ik mezelf krab dan slaan ze al om![]()
Echt wennen voor me haha!
Kreeg ik 4 weken geleden ook! Dus die actie is nog steeds actief? Good to know, ga ik binnenkort ook weer even!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Tof om te zien weer al die holo's en glitters enzo![]()
Mijn moeder heeft vandaag even MAAH voor mij opgehaald bij de Mooi, kreeg nog een gratis potje Opi drip dry
Duur, maar mooi lakje
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Nitos het volgende:
[..]
Kreeg ik 4 weken geleden ook! Dus die actie is nog steeds actief? Good to know, ga ik binnenkort ook weer even!
O, da's niet leuk...quote:
Oja, klinkt logisch!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Om zichzelf te beschermen OPI mag niet in webshops verkocht worden.
Met die nummers zijn ze traceerbaar.
Zoiets dacht ik ten minste![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Nitos het volgende:
[..]
O, da's niet leuk...Waar was dat dan?
Ik kreeg de mijne bij het filiaal op Amsterdam Centraal....
VixenFromHell, waar kreeg jij de jouwe?
Was in Deventerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Nitos het volgende:
[..]
O, da's niet leuk...Waar was dat dan?
Ik kreeg de mijne bij het filiaal op Amsterdam Centraal....
VixenFromHell, waar kreeg jij de jouwe?
Voor acryl heel mooi gelukt jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
M'n acryl. Met 2 laagjes Green Silver Glitter van Nubar en een laagje Fairy Dust van China Glaze.![]()
Ik vind het erg mooi, en hij is gelukkig niet bol enzo.
Sjiek kleurtje!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:44 schreef Lindytje het volgende:
Geen Holo, maar wel mooi groen:
[ afbeelding ]
Barry M. Racing Green
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |