Oeh, mooie kleur!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Wagon trail![]()
[ afbeelding ]
Nee ik trek me niks aan van donkere/lichte kleuren in zomer/winter
Pretty!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vandaag (nee geen WK nagels, geen zin in haha. Ze zijn toch al door)
Ruby pumps!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Holyme het volgende:
Haai![]()
Net 3 topics terug zitten bladeren (vriend ligt hier ziek op bed dus had wat tijd), maar heb het bij foto's kijken gehouden
Zag wel een enorme hoeveelheid pakketjes en een boel mooie nagels voorbij komen!![]()
princess-a, QT is inderdaad geweldig
-Bubseltje-, fijn dat alles afgerond is nu, en toffe bestelling!
Loqi, tof kleurtje!
E.T., fijn dat het je gelukt is nu, leuk speelgoed he?![]()
Nailoholic, mooi!
Hier nog even 2 foto's van deze week:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps![]()
[ afbeelding ]
Ultra Violet
Da's wel een hele mooie subtiele oranje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nu op China Glaze - Cruisin' foto van alu
Maar heb ruzie met Diamnot dus geen fotos
Thnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Met deze swatch ben ik wel heel blij! Ik zit al heeeeeeel lang te twijfelen over deze, maar nu weet ik dat ik ´m niet wil, haha. Op de foto´s bij scrangie zie je meer dat goud doorschijnen en dat vind ik nou juist zo gaaf. Maar zie bij haar wel vaker dingen die bij anderen niet naar voren komt![]()
Maar je nagels blijven prachtig!!
wow!quote:
Mooi! Ik trek me daar ook niks van aan hoor. Lekker dragen waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Wagon trail![]()
[ afbeelding ]
Nee ik trek me niks aan van donkere/lichte kleuren in zomer/winter
Roze.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nagels vandaag (nee geen WK nagels, geen zin in haha. Ze zijn toch al door)
RP staat je echt prachtig! Mooie nagels ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:07 schreef Holyme het volgende:
Haai![]()
Net 3 topics terug zitten bladeren (vriend ligt hier ziek op bed dus had wat tijd), maar heb het bij foto's kijken gehouden
Zag wel een enorme hoeveelheid pakketjes en een boel mooie nagels voorbij komen!![]()
princess-a, QT is inderdaad geweldig
-Bubseltje-, fijn dat alles afgerond is nu, en toffe bestelling!
Loqi, tof kleurtje!
E.T., fijn dat het je gelukt is nu, leuk speelgoed he?![]()
Nailoholic, mooi!
Hier nog even 2 foto's van deze week:
[ afbeelding ]
Ruby Pumps![]()
[ afbeelding ]
Ultra Violet
Kaleidoscopes!quote:
Oh maar dat is een heul goede redenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Zie hier de reden waarom ik bijna geen foto's meer post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ik zover ben dat ik een foto kan maken is mijn nagellak al helemaal gekrast, gebutst of opgevroten.![]()
Maar deze twee heb ik toch nog redelijk op de foto kunnen krijgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dat bekkie!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil steeds wel foto's maken maar dan heeft hij de helft van mijn nagellak er alweer afgekauwd of zodanig beschadigd dat het niet meer fotowaardig is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh maar dat is een heul goede redenwat een lekker snoetje zeg! En leuk je weer eens hier te zien
.
Als je er last van hebt mag je m wel bij mij brengen....quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil steeds wel foto's maken maar dan heeft hij de helft van mijn nagellak er alweer afgekauwd of zodanig beschadigd dat het niet meer fotowaardig is.
Ik ooooook!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je er last van hebt mag je m wel bij mij brengen....![]()
Wat een CUTIE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ikwiljouwpuppiehebben....
Schapendoes en hij is lekker van mij!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ooooook!
Wat voor ras is het eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Schapendoes en hij is lekker van mij!![]()
Meer foto's: Nieuwe pup!
OMG die nagels!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ooooook!
Wat voor ras is het eigenlijk![]()
[ afbeelding ](foto van tumblr)
Ik zou een normale blanke lak proberen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:19 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zowel je nagels als je doggie, moest om die eerste foto wel heel hard lachen
iemand van jullie al trouwens geprobeerd met glanzende topcoat/blanke lak op je matte lak te stempelen? t ziet er zo mooi uit bij lacquerized maar t ziet er hier echt niet uit bij mij, wat ik ook gebruik
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Loqi het volgende:
Ik heb dat met de konad topcoat gedaan, ging goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je 'mijn' taupe met paarse glitters had nagemaakt. Was mooi! En iedereen die het niet mooi vond heeft gewoon geen smaak.
o mijn fucking godquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ](foto van tumblr)
Ik wil om 18:00 uur bestellen dus laat het me snel weten!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Nitos het volgende:
Iemand interesse om gezamenlijk iets bij Modelsown te bestellen?
Er is nu tot middernacht 25% korting op alles!
Lakjes kosten 5 pond (= ¤6,086).
Minimum bedrag voor international shipping is 30 pond. Verzendkosten zijn 9,95 pond.
Let me know!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |