Ok, ok, ik heb geen smaakquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat je 'mijn' taupe met paarse glitters had nagemaakt. Was mooi! En iedereen die het niet mooi vond heeft gewoon geen smaak.
Boozyshop heeft ook LaGirl en Sinfulquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
Btw, niemand die mijn vraag kan beantwoorden?? Zo stom dat cherryculture net niet de lakjes heeft die ik zoek
Oh ja, dat is waar ook. Thanks!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Boozyshop heeft ook LaGirl en Sinful
Ik heb mijn lippmann gekocht bij beautybridgequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
Btw, niemand die mijn vraag kan beantwoorden?? Zo stom dat cherryculture net niet de lakjes heeft die ik zoek
Oh, wow! Wat een ongelooflijk mooie kleur!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Wagon trail![]()
[ afbeelding ]
Nee ik trek me niks aan van donkere/lichte kleuren in zomer/winter
Ik zoek ook een hele hoop Sinfuls maar steeds sold out @ CCquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
is er ergens een site die veel goeie swatches heeft van sinful colors?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zoek ook een hele hoop Sinfuls maar steeds sold out @ CC
Boozyshop heeft niet diegene die ik wil.![]()
Ja, daar hebben ze ´mquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn lippmann gekocht bij beautybridge
Mooi kleurtje!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik negeer het thema lekker, voor mij is het vandaag Dutch Tulips!
[ afbeelding ]
(Die overigens veel feller is IRL. Helemaal in het zonnetje)
Nou, na wat zoekwerk, kwam ik erachter dat er best veel blogs veel swatches van sinful hebben. En hoe heet die bekende van flickr ook al weer? Nou ja, die heeft er ook nog wel een aantal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er ergens een site die veel goeie swatches heeft van sinful colors?
Haha ja $ 18.. Heb er maar één hoor, maar die is wel echt prachtig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze ´mWel expensive, wow! Maar even kijken of ik mezelf dat gun
En nu de rest nog.
@ Delta
Degenen die ik wil staan niet eens op cherryculture, ook niet op sold out... wordt weer een helse klus... maar dat is bijna met alles wat er nog op mijn wishlist staat nu. Of rete duur of VHTF
Oeh, nice! Dat gaat goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Daph_ het volgende:
Mijn nailbreak is flink aan het uitgroeien nu! Komt al boven m'n vingertop uit
[ afbeelding ]
Zat helemaal in het vlees en m'n hypo, dus ikkes is blij
Dank jequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef mirannie het volgende:
@ Loqi
Ook weer zo gaaf!! Zoiets ook maar uitproberen binnenkort. Alleen vraag ik me af of je dat effect alleen van dichtbij ziet of ook van een metertje afstand.
Lextard?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, na wat zoekwerk, kwam ik erachter dat er best veel blogs veel swatches van sinful hebben. En hoe heet die bekende van flickr ook al weer? Nou ja, die heeft er ook nog wel een aantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |