quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay we hebben gewonnnen!Sterkte ermee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay we hebben gewonnnen!Herkenbaar, zit in hetzelfde schuitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes drmee!
Het lukt al aardigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk een hele grove vijl voor hebben, dan lukt het wel!
die van mij zijn erg zacht, buigzaam en broos, breken/scheuren bij het leven, ik krijg ze ook gewoon niet sterker.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom kiezen jullie eigenlijk voor acryl/gelnagels? En dan bedoel ik niet een beschermend laagje gel over je eigen nagels
Mijn nagels zijn in het begin ook bluhh geweest. Vroeger nagels gebeten, dus erg slap, zacht, kort en brrr. Gaandeweg worden ze mooier maar je moet door de zure appel heen bijten.
Ik wil het gewoon proberen haha. Hele dag mee gewerkt en heb tot nu toe weinig klachten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:17 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom kiezen jullie eigenlijk voor acryl/gelnagels? En dan bedoel ik niet een beschermend laagje gel over je eigen nagels
Mijn nagels zijn in het begin ook bluhh geweest. Vroeger nagels gebeten, dus erg slap, zacht, kort en brrr. Gaandeweg worden ze mooier maar je moet door de zure appel heen bijten.
ik zeg nergens dat ik acryl niet mooi/tof vind, maar t moet wel goed gezet zijn, en die van liiszle vind ik een goed voorbeeld van hoe t niet moetquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb acryl en ik vind het tof. Alleen vind ze net iets te lang dus zit ze enigsinds korter te veilen, wat niet echt lukken wil
Oef, da's lang!! Welterusten dan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, heb net Nubar Reclaim opgedaan, groene holo FTW!
Ga zo maar eens slapen want heb er al 41 uur opzitten en mag nog 2 hele dagen , yay
waarom niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er trouwens over te denken om een laagje acryl over mijn eigen nagels heen te gaan zetten, aangezien ik in een restaurant-achtig-iets ga werken en dan misschien wel geen lak op mag... En mijn eigen nagels zijn wel erg geel, dus met een laagje roze en off-white acryl zou ik dat wel weg kunnen werken... Hmmzz...
Omdat ik er nog niet zo heel goed in ben....quote:
Mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik acryl niet mooi/tof vind, maar t moet wel goed gezet zijn, en die van liiszle vind ik een goed voorbeeld van hoe t niet moet
ik ben blij dat ik mijn eigen gel zet als ik t gebruik, dan zijn ze tenminste niet zo bolmaar ben nu lekker naturel
Dankje!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef AmyGrace het volgende:
@Lindytje, mooi gesponst! Wel jamnmer dat de holo minder wordt door de zon, ik vind dat ook zo jammer, want een holo mag juist lang blijven zitten wat mij betreft!
En die vlag op je tenen, hoe krijg je het voor elkaar?![]()
![]()
ik doe het al een tijdje zelf, en het is wel heel moeilijk kan ik je vertellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat ik er nog niet zo heel goed in ben....
Ik ben bang als ik een streepje lucht er onder zie dat ik vieze schimmels enzo krijg...
Oké, ik ben misschien ook een klein beetje paranoia...
Jee zeg, nog niet?! Hoop dat alles goed mag gaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees net in OUD dat de larf van Guess nog niet naar buiten wilZe ligt al ff in het ziekenhuis maar het komt niet op gang.
Ja, en het duurt ook zo lang... En die acryl-vloeistof meurt zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe het al een tijdje zelf, en het is wel heel moeilijk kan ik je vertellen
ik heb nog véél oefening nodig voordat het er een beetje knap uit ziet hier
toavllig was ik van plan morgen de boel ff bij te werken, afgelopen week opgevuld, maar 't ziet er niet echt heel mooi uit ofzo
*proest*, sorry, ze lijken best op elkaar dus, ik zag bijna geen verschil. Gaat toch nog even naar de foto terug om beter te kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, nee
Dorothy Who?! , Nubar Sapphire & Nubar Night Sparkle
Ik ga nu echt slapen, truste en tot in #185
Ze lijken helemaal niet zo op elkaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, nee
Dorothy Who?! , Nubar Sapphire & Nubar Night Sparkle
Ik ga nu echt slapen, truste en tot in #185
Pretty!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef Daph_ het volgende:
Korte post met nog meer holo:
[ afbeelding ]
Zonder zon
[ afbeelding ]
Met zon
China Glaze DV8
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:53 schreef Daph_ het volgende:
Korte post met nog meer holo:
[ afbeelding ]
Zonder zon
[ afbeelding ]
Met zon
China Glaze DV8
Thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Me likey!
Ik mis je pinkie wel hoor op de foto's...
Ook bij www.haarshop.nl!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
Gave aanwinsten RenRen![]()
Waar heb je die CND´s vandaan? eBay?
t voelt ook zo veel fijnerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed zo, weg met die flippers! Je eigen nagels zijn mooi zat!
ik vind hem ook prachtig! sowieso is datt lakje opzichzelf heel mooi. gewoon een show your feetquote:
thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef betty_sue het volgende:
Liiszle, die rozeen je eigen nagels zijn mooi genoeg!
En die aktie van Honda inderdaad. Briljant.i
verschrikkelijk he. 3 weekjes hebben ze er op gezeten. nu weer lekker simpel. zal t niet zo snel weer opnieuw doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
man o man, die wil er echt niet uithoop dat t kleine kruimeltje er snel gezond uitkomt!
![]()
Lisslze, wat een monsters die acryl nagels sorry dat ik t zegmijn gel nagels waren toen ook van die monsters
zelf gedaan ja. in een uurtje of iets er af geweekt/gevijld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef AmyGrace het volgende:
@Lindytje, mooi gesponst! Wel jamnmer dat de holo minder wordt door de zon, ik vind dat ook zo jammer, want een holo mag juist lang blijven zitten wat mij betreft!
En die vlag op je tenen, hoe krijg je het voor elkaar?![]()
![]()
@Loqi, wauww!![]()
@Nailoholic, die is ook prachtig zeg!
@HolyMe, oh ja, Ruby Pumps, die moet ik ook weer es opsmerenMooie nagels heb je!
@MiMu, wat een leuk beestje zegHonden
Die CC is prachtig zeg!
@Ijsdraakje, goeie rood is da! En de naam:![]()
@Daph_,voor je pinkienagel!
@SpaceInvaders, mooi! Lijkt die een btje op Dorothy Who?
@SQ, holoEn je schoenen zijn tof! Ik vond je niet het type voor hakken, weet ook nie waarom
![]()
@P.F, auwie![]()
@RenRen, Zoya Adina, it's a pwettie!
@Linnie20v, is dat ook Blue Sparrow?
@betty_sue, welkom!En prachtig kleurtje!
@liiszle, je nagels zien er zonder acryl een stuk mooier uit! Is de schade erg? Had je ze er nou zelf afgehaald uiteindelijk?
Allememaggies, wat een belachelijk lange postIk wil niemand tekort doen hè
ik heb toenertijd (op aanraden van obli) een starterspakket besteld, fucking ideaal, alles wat je nodig hebt in 1 doos, kostte me iets van 3 tientjes ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor alle mensen die acryl spullies hebben:
Waar kan ik het het beste bestellen, bij die euro discount dinges?
Waar moet ik op letten, zit er bijvoorbeeld een groot verschil tussen de merken?
Wat zijn de dingen die je vergeet bij het bestellen die je wel nodig hebt ?(primer, oid)
Gelukkig zijn die van mij er al. Kun je 3 lakdagen verder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:02 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
zomg you luckyyyy
De kaleidoscopes zijn nog niet verzonden, worden nog steeds 'verwerkt'.![]()
Ben nu met Mad about You aan het lakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die van mij er al. Kun je 3 lakdagen verder.
Bij mij droogde hij heel kut, maar lag denk ik aan het weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ben nu met Mad about You aan het lakken
*wappert met vingers*quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij droogde hij heel kut, maar lag denk ik aan het weerWant Sinful Senorita die ik had lakte wel goed en snel droog.
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |