Mooi!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI Envy - Fiercely Fiona - Catch me in your net - Holiday Glow - Yes, I can can! - Over the taupe
[ afbeelding ]
Deze foto zat er ook nog tussen.
[ afbeelding ]
CND Jade sparkle - Scarlett Shimmer
[ afbeelding ]
Zoya Adina - Midori
Ja, eindelijk nadat hij twee weken terug was aangekomenquote:
Oh right, het enorm schokkende bedragquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mooi!
Heb trouwens de verzendkosten vanmiddag naar je overgemaakt![]()
Ja! Maiandjaysquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
Gave aanwinsten RenRen![]()
Waar heb je die CND´s vandaan? eBay?
Maakt niet uit, verzendkosten zijn verzendkostenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, eindelijk nadat hij twee weken terug was aangekomen
[..]
Oh right, het enorm schokkende bedrag![]()
die verkopen ze gewoon bij td hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef mirannie het volgende:
Gave aanwinsten RenRen![]()
Waar heb je die CND´s vandaan? eBay?
Waarom zou je dat ook doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Crientj het volgende:
Oke, ik tik nooit meer de complete collectielist van China Glaze over.
Al vind ik het wel stom dat Ruby Pumps 3x terugkomt in een collectie en de andere glitters niet in een collectie staan.Niet lieff, dan moet ik een andere categorie gaan bedenken.
[..]
Congratz!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die verkopen ze gewoon bij td hoor
Ben erg benieuwd naar de swatch van de Scarlett Shimmerquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OPI Envy - Fiercely Fiona - Catch me in your net - Holiday Glow - Yes, I can can! - Over the taupe
[ afbeelding ]
Deze foto zat er ook nog tussen.
[ afbeelding ]
CND Jade sparkle - Scarlett Shimmer
[ afbeelding ]
Zoya Adina - Midori
Schoolopdracht.. Was zoiets van; Kies 3 items die je graag aan hebt/opdoet/gebruikt.quote:
Ik zal even kijken wat ik daarmee kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar de swatch van de Scarlett Shimmer.
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Schoolopdracht.. Was zoiets van; Kies 3 items die je graag aan hebt/opdoet/gebruikt.
Verzamel daar een stel collecties van, en gebruik die items in een advertentie op een creatieve manier.
Hoop geneuzel, maar heb ze nu wel.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die verkopen ze gewoon bij td hoor
Die Zoya Midori!quote:
En wie zegt dat hema en etos lakjes niet goed genoeg zijn om een foto van te posten? Dus hup, een foto willen we zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Die Zoya Midori!![]()
Ik zou graag mn nagels posten maar heb alleen nog maar simpele hema en etos lakjes
Komt nog goed!
oeii dat is een hele boze nagelquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef P.F het volgende:
Ik gooide het handdoekje weg bij de sundays en de klepsloeg dicht/bleef klem zitten met m'n vinger er tussen en PIJN dat het deed! Ik gillen, helemaal bloeden, voelde alsof m'n nagel er af viel
Ging haast van m'n stokje
Stukje nagelriem is weg, net als een stukje nagel, echt beschadigd en blauwe plek. Brrr
gister avond:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Mooi hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef betty_sue het volgende:
Eerste fotopost!
Door SQ durfde ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herome Edinburgh.
Had gehoopt dat het briljant zou lakken maar hij is wat stroperig.
Nu eens bedenken wat voor groens ik erbij aan moet doen morgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |