Helemaal mee eens, dat is waar je echt op zit te wachten. Ge-ni-aal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:54 schreef Guppi het volgende:
[url=http://www.imdb.com/title/tt1119646/]The Hangover
Gewoon leuk dus, en de aftiteling was de kers op de appelmoes (toen zat ik wel te schateren)!
Juist daarom vond ik hem wel tof. Voor het verhaal hoef je het niet te doen maar juist die belachelijk harde actie maakt het een geslaagde actiefilm, vind ik danquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef Falco het volgende:
Taken
Als je het plot van tevoren leest, denk je 'poeh lekker cliche allemaal'. De waardering met bijna een 8 op Imdb doet hoe dan ook vermoeden dat de film toch wat beter dan gemiddeld is. Helaas! Een brute liam Neeson zet heel Parijs op zijn kop om zijn ontvoerde dochter te ontvoeren. Grenst her en der tegen het belachelijke aan. Cijfer: 6
Ach, het is vakantie dus alles wat er te kijken valt zal ik op den duur wel kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Tim86 het volgende:
De tering..leken de films je vooraf wel leuk of kreeg je betaald om ze te kijken
De film voldoet precies aan de standaardregeltjes en structuur waaraan een kaskraker volgens de grote studio's moet voldoen. Je kan je klok er gelijk op zetten wanneer act 2 en act 3 beginnen. De dramatic need van de hoofdpersoon en de character arc worden zo duidelijk in beeld gebracht, alsof de schrijver het in je oor schreeuwt terwijl je kijkt. En natuurlijk knalt de hoofdpersoon iedereen in 1 schot overhoop behalve de uiteindelijke antagonist.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:45 schreef 85 het volgende:
[..]
Juist daarom vond ik hem wel tof. Voor het verhaal hoef je het niet te doen maar juist die belachelijk harde actie maakt het een geslaagde actiefilm, vind ik dan
Nog een mooie versie van gevonden? R5 is toch de meest recente, is dat wat qua kwaliteit?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef SnuggLe het volgende:
Crank: High Voltage
Vervolg op het eerste deel, gewoon Crank geheten, van Chev Chelios (Jason Statham), die helemaal losgaat : zijn hart is vervangen en de batterij van dit electrische hart loopt bijna leeg. Hij gaat op een knotsgekke rampage om dat terug te vinden. Netzoiets als deel 1 dus. Snel, ruig, geniaal gemonteerd. Er gaat geen seconde verloren. Flink aantal ontzettend grappige situaties. Helemaal mijn ding.
[ [url=vhttp://loonyparty.net/media/pics/2009/04/crank_high_voltage.jpg]afbeelding[/url] ]
IMDB: 6.9
Zelf: 8.3
het kan niet anders dan dat dat de meest briljante tag line van het jaar isquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:58 schreef Guppi het volgende:
De tagline is echt méésterlijk:
"He was dead...But he got better"
Die R5 is wel aardig. Geluid is niet 100%, maar doable.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:04 schreef Teeno het volgende:
[..]
Nog een mooie versie van gevonden? R5 is toch de meest recente, is dat wat qua kwaliteit?
Inderdaad, geniaal gevondenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het kan niet anders dan dat dat de meest briljante tag line van het jaar is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben toch wel benieuwd naar waar de muziek mis ging volgens JFIJWZ. En wat het uiterlijk van de actrice met de kwaliteit van de film te doen heeft. Volgens mij een van de betere films, vooral in het genre.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:47 schreef JFIJWZ het volgende:
The Shining
Ik had er zoveel verhalen van gehoord, dat het 1 van de engste film ooit gemaakt is, dus ik dacht die moet ik wel zien. Ik vond er niets aan. Niet eng, een oerlelijke actrice en muziek die soms niet bij de scenes past. Jack Nicholson heeft de film nog enigzins gered.
"Enough is enough, I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! Buckle up! I'm gonna open up some windows!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef boskameel het volgende:
Vorige week Snakes On A Plane gekeken. Volgens mij moest je de film kijken met een dikke knipoog, maar hij was gewoon heel erg slecht.
3/10
Ik kan dat soort semiserieuze actie/ komedie films echt niet uitstaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
"Enough is enough, I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! Buckle up! I'm gonna open up some windows!
Legendarisch, zie het als een komedie.
zelfs dan is ie maar matig. er zijn veel leukere slechte films.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
"Enough is enough, I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane! Buckle up! I'm gonna open up some windows!
Legendarisch, zie het als een komedie.
Die heb ik gisteravond gezienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef Guppi het volgende:
Dan zou ik Mega Shark vs. Giant Octopus overslaan als ik jou was
De verleiding is om de een of andere reden bijna niet te weerstaan. Ik heb me tot nu toe kunnen beheersen..quote:
Lijkt wel een recensie vanuit een of ander blad geknipt ofzo !quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Public Enemies
[knip]
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 9,8/10
Waar heb je die gezien dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Public Enemies
Het leven van "de gangster van het volk" John Dillinger is sinds de eerste verfilming in 1945 (Dillinger, met Lawrence Thierney in de hoofdrol) al vaker door Hollywood onder handen genomen. Maar nog nooit op de manier zoals Michael Mann ons hier voorschoteld, ditmaal met Johnny Depp in de hoofdrol.
Het verhaal van de grote gangster die door de politie wordt achtervolgd is natuurlijk een bekende. Wat Public Enemies echter onderscheid van andere films met een zelfde verhaal is de combinatie van een ontzettend sterk script en de revolutionaire beeldtaal, de manier van filmen die director of photography Dante Spinotti ons geeft. Het zal misschien niet iedereen direct aanspreken, of misschien wat vreemd aanvoelen. Misschien vergt het wel meerdere kijkbeurten om het volledig te kunnen waarderen. Maar het is zeker de moeite waard.
De film is voor het grootste gedeelte geschoten met een handheld HD camera, wat een superscherp beeld oplevert. Het geeft zowel Mann als de acteurs een ongekende vrijheid, waardoor de acteurs zich nog meer dan normaal op het acteren kunnen focussen in plaats van dat ze bezig zijn met het letten op of ze wel op de goede plaats staan voor de camera en goed in beeld zijn. Dat is dan ook te merken. De cast is geweldig. Depp levert een fantastische prestatie en speelt iedereen moeiteloos van het doek, inclusief Christian Bale. Om dit een Oscar waardige rol te noemen is dan ook licht uitgedrukt. Ook Cotiliard is erg goed als Dillinger`s grote liefde.
Het script zit goed in elkaar en trekt ruim de tijd uit (bijna 2,5 uur) voor het vertellen van het verhaal en het uitdiepen van de personages. Vooral (uiteraard) bij het personage van Dillinger zorgt dat ervoor dat we niet alleen de gangster kant van hem krijgen te zien, maar ook de andere, meer menselijke en liefhebbende kant. Hierdoor krijg je toch een bepaalde band met `m.
Ondanks de lange speelduur is de film toch nergens langdradig of saai, overal blijft de film even spannend en boeiend.
In de eerste 30 to 45 minuten gebeurd er wel zo veel en is het een komen en gaan van personages waardoor je direct vanaf het begin goed je aandacht er bij moet houden.
Mann`s oog voor detail in de aankleding van de sets, eigenlijk de complete art direction, is erg groot. De sfeer van de jaren `30 doet dan ook autenthiek aan en het voelt geen moment gekunsteld. Daarnaast zorgt de prachtige soundtrack ook voor de nodige sfeer.
Vaak wordt Heat genoemd als beste film die Michael Mann ooit heeft gemaakt, en dat hij die nooit meer zal overtreffen. Met Public Enemies bewijst hij het tegendeel. De combinatie van een fantastisch script, sublieme acteer prestaties en prachtig camerawerk en cinematography maken dit samen tot Mann`s ultieme crime epos.
Beter dan dit zul je waarschijnlijk dit jaar niet meer zien op het grote scherm
Een absoluut meesterwerk.
Public Enemies draait al in België.quote:
Helemaal niet mee eens. Het is een redelijke film, mooi geschoten en lekkere shoot-outs maar de film zit echt vol met (film)cliches. Ik voelde ook meer sympathy voor Christian Bale, oh John Dillinger zegt tegen medewerkers dat hij niet hun geld wilt, wat een held?!? Nee, bullshit. Die dikke kan niks goed doen, zelfs bij de shoot-outs staat hij er als een kneusje bij. Vaak werd er gelachen in de zaal, niet omdat de film komisch is maar precies om dit soort clichématige momenten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:14 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien:
Public Enemies
Het leven van "de gangster van het volk" John Dillinger is sinds de eerste verfilming in 1945 (Dillinger, met Lawrence Thierney in de hoofdrol) al vaker door Hollywood onder handen genomen. Maar nog nooit op de manier zoals Michael Mann ons hier voorschoteld, ditmaal met Johnny Depp in de hoofdrol.
Het verhaal van de grote gangster die door de politie wordt achtervolgd is natuurlijk een bekende. Wat Public Enemies echter onderscheid van andere films met een zelfde verhaal is de combinatie van een ontzettend sterk script en de revolutionaire beeldtaal, de manier van filmen die director of photography Dante Spinotti ons geeft. Het zal misschien niet iedereen direct aanspreken, of misschien wat vreemd aanvoelen. Misschien vergt het wel meerdere kijkbeurten om het volledig te kunnen waarderen. Maar het is zeker de moeite waard.
De film is voor het grootste gedeelte geschoten met een handheld HD camera, wat een superscherp beeld oplevert. Het geeft zowel Mann als de acteurs een ongekende vrijheid, waardoor de acteurs zich nog meer dan normaal op het acteren kunnen focussen in plaats van dat ze bezig zijn met het letten op of ze wel op de goede plaats staan voor de camera en goed in beeld zijn. Dat is dan ook te merken. De cast is geweldig. Depp levert een fantastische prestatie en speelt iedereen moeiteloos van het doek, inclusief Christian Bale. Om dit een Oscar waardige rol te noemen is dan ook licht uitgedrukt. Ook Cotiliard is erg goed als Dillinger`s grote liefde.
Het script zit goed in elkaar en trekt ruim de tijd uit (bijna 2,5 uur) voor het vertellen van het verhaal en het uitdiepen van de personages. Vooral (uiteraard) bij het personage van Dillinger zorgt dat ervoor dat we niet alleen de gangster kant van hem krijgen te zien, maar ook de andere, meer menselijke en liefhebbende kant. Hierdoor krijg je toch een bepaalde band met `m.
Ondanks de lange speelduur is de film toch nergens langdradig of saai, overal blijft de film even spannend en boeiend.
In de eerste 30 to 45 minuten gebeurd er wel zo veel en is het een komen en gaan van personages waardoor je direct vanaf het begin goed je aandacht er bij moet houden.
Mann`s oog voor detail in de aankleding van de sets, eigenlijk de complete art direction, is erg groot. De sfeer van de jaren `30 doet dan ook autenthiek aan en het voelt geen moment gekunsteld. Daarnaast zorgt de prachtige soundtrack ook voor de nodige sfeer.
Vaak wordt Heat genoemd als beste film die Michael Mann ooit heeft gemaakt, en dat hij die nooit meer zal overtreffen. Met Public Enemies bewijst hij het tegendeel. De combinatie van een fantastisch script, sublieme acteer prestaties en prachtig camerawerk en cinematography maken dit samen tot Mann`s ultieme crime epos.
Beter dan dit zul je waarschijnlijk dit jaar niet meer zien op het grote scherm
Een absoluut meesterwerk.
die heb ik ook nog liggen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef -Trinity- het volgende:
Gisteravond The haunting in Connecticut gekeken. 'Based on true events'? Ieh, zelfs de aftiteling is eng, maar ik ben dan ook wel een watje. Ik denk dat de cover genoeg zegt:
[ afbeelding ]
7/10 omdat ik het eind een beetje over the top vind, maar het verhaal voor de rest wel aardig vind uitgewerkt en er genoeg schrikmomenten waren.
Die heb ik ook laatst gezien en ik sluit me helemaal bij jou aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:03 schreef SnuggLe het volgende:
Sunshine Cleaning
[ afbeelding ]
Met de lieve Amy Adams (uit Doubt) in de hoofdrol gaat de film over een alleenstaande moeder die een schoonmaakbedrijfje begint bij 'crime scenes'. Doet me een beetje denken aan de film Cleaner met Samuel L. Jackson uit 2007 overigens. De film is een combinatie van drama en feelgood. Maar geen van beide kanten overtuigd echt. Ja, je zit met een lach en ook met een 'slik', maar het is het NET niet. Er zitten zeker sterke momenten in; het moment 'onder de trein', waarbij tegelijkertijd het zoontje contact zoekt met het hiernamaals; sterk gefilmd en goed gemonteerd. Maar zoals ik zeg: net niet genoeg voor een echte topper in het genre zoals wellicht Little Miss Sunshine / Garden State / 10 items or Less. Tenminste, als ik het onder feel-good schaar. A little bit too much drama. Toch wel een hoog cijfer, omdat de stijl van de film me helemaal bevalt.
IMDB 7.3
Zelf 8.0
ps. thanks Guppi voor de tip!
Nee hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Lijkt wel een recensie vanuit een of ander blad geknipt ofzo !
Jup, heb in de Kinepolis in Hasselt gezien, de digitale versiequote:
Uiteraard zit de film vol met clichés, wat dat aan gaat had ik ook niet anders verwacht. Daarbij: het kunnen dan clichés, feit is dat het in het echt zo gegaan is als te zien is in de film. Had er geen problemen meequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens. Het is een redelijke film, mooi geschoten en lekkere shoot-outs maar de film zit echt vol met (film)cliches. Ik voelde ook meer sympathy voor Christian Bale, oh John Dillinger zegt tegen medewerkers dat hij niet hun geld wilt, wat een held?!? Nee, bullshit. Die dikke kan niks goed doen, zelfs bij de shoot-outs staat hij er als een kneusje bij. Vaak werd er gelachen in de zaal, niet omdat de film komisch is maar precies om dit soort clichématige momenten.
Mann heeft een redelijke film neergezet, maar niet meer dan dat. Ik geef het een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke comedy/drama.
7/10
Valkyrie
Had ook deze nog nooit gezien en was dan ook erg onder de indruk. Vind Tom Cruise altijd redelijk vervelend maar dat viel dit keer goed mee. Had wel wat gelezen over die aanslag op Hitler ooit maar door zon film gaat het toch meer leven.
7,5/10
Das Experiment
Kende het verhaal erachter natuurlijk al maar had de film nooit gezien. Jammer dat het zoveel dingen bevat die in het echt nooit gebeurd zijn. Kreeg het idee dat alles na dag 2 ongeveer iet wat te ver ging om in het echt ook te gebeuren. Buiten dit vond ik hem vermakenlijk, maar niet speciaal. Acteerwerk vind ik verder niet bijzonder of ed.
6,5/10
Sex Traffic
Had eerder al de serie matroesjkas (hoe schrijf je dat?) gezien en was daarom benieuwd. Vond hem erg goed, de film geeft een realistisch en rauw beeld over de vrouwenhandel en hoe het daarin eraan toe gaat.
8/10
Had geen zin in veel text voor zoveel tegelijk. Vanavond word het Clerks 2 en Slumdog Millionaire of Wrong Turn.
Zal in het vervolg iets meer text neerplempen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zit het echt tjokvol prachtige, slome shots waar toch amper wat gebeurt.
9/10
Kings Of The Road (Im Lauf Der Zeit)
Mijn 3e road-film van Wim Wenders, en deze staat in het midden qua kwaliteit. Haalt neit het niveau van Paris, Texas, maar is wel een stuk beter dan False Movement. Hier gaat het over een bioscoopprojectoren-reparateur die op toevallige wijze een metgezel ontmoet, waarna ze besluiten samen verder een beetje rond te reizen. Humor is erg goed en subtiel gebracht. Ook de karakters die deze twee metgezellen steeds ontmoeten zijn erg interessant.
Daarnaast is de soundtrack subliem.
8/10
Ze moeten zich toch aan het echte verhaal houden. (Waargebeurd)quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:53 schreef SnuggLe het volgende:
Donnie Brasco
Aardig, leuk, maar toch niet meer dan dat. Ik snap nog steeds de reden niet waarom Lefty (Al Pacino) nu Donny Brasco (Johnny Depp) zo speciaal vond in het begin en hem aansprak. "Zomaar' iemand van straat die je vertrouwd en meeneemt de maffia familie in. Verder redelijk voorspelbaar eigenlijk.
De beginscene van 28 weeks later isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
28 days later
Een zombie film, best wel leuk. Het einde viel me alleen wel wat tegen, en een klein beetje meer actie had ik ook wel leuk gevonden. 7/10. Binnenkort 28 weeks later kijken.
Love it or hate it.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:51 schreef znarch het volgende:
Slumdog Millionaire
Heb hem na 45 minuten afgezet, moet er niet aan denken dat ik dit gedrocht in zijn geheel had moeten zien.
Heeft me op geen enkel vlak kunnen boeien en verveelde me kapot.
Een van mijn toppers!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
10 items or less
Naar aanleiding van dit topic maar eens gedownload. Hele luchtige film over een acteur die research gaat doen in een lokale supermarkt. beetje ongeloofwaardig maar kijkt lekker weg en hij's lekker vrolijk.
Iets met liefde en dromen........ en dat geweldig in beeld gebracht. Mierzoet/suikerzoet, zo zou het in het echt ook moeten zijn. Dat zou wat mij betreft heel lang mogen durenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:56 schreef birrrd het volgende:
Net op TV Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain voor het eerst gezien na al die lovende reacties op deze film. Het valt best tegen eigenlijk. Veel te lieflijk en het fantasiegehalte is net niet fantastisch genoeg of staat te dichtbij de realiteit. Ik heb 'm ook niet kunnen afkijken, het werd me iets te langdradig allemaal. Sommige scènes waren wel grappig, maar al met al als film heeft het suikerzoete karakter van de film me niet tot het eind kunnen boeien.
kan je me misschien wat soortgelijke films noemen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Een van mijn toppers!![]()
Luchtige vrolijke films roeleren de pan uit!
Ik vond het maar een lange zit. Gelukkig is die film geen realiteit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:03 schreef Ooster het volgende:
[..]
Iets met liefde en dromen........ en dat geweldig in beeld gebracht. Mierzoet/suikerzoet, zo zou het in het echt ook moeten zijn. Dat zou wat mij betreft heel lang mogen duren
.....ben ook een dromer denk ik.
Tussen spoilers dan maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Siniti het volgende: Ik snap ook geen ene tiefes van de paddenregen, echt waarom? Misschien kan iemand dit uitleggen. Ik vond het niet echt veel aan het verhaal toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door znarch op 02-08-2009 14:22:30 ]"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Even kijken of ik ze nog allemaal weet (vul even aan verder mensen!). En dan bedoel ik mijn films waar eigenlijk weinig in gebeurt maar gewoon 'vrolijk' zijn;quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je me misschien wat soortgelijke films noemen?
thanks, heb snow cake en ten inch hero nog niet gezien. ga ik ff checken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:14 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Even kijken of ik ze nog allemaal weet (vul even aan verder mensen!). En dan bedoel ik mijn films waar eigenlijk weinig in gebeurt maar gewoon 'vrolijk' zijn;
- Garden State
- Snow Cake (dikke vette aanrader_
- 10 items or Less
- Little Miss Sunshine
- Nick & Norahs Infinite Playlist
- Cashback
- Ten Inch Hero
(-Adams Aebler)
(- Bella)
(- Millions)
Thanks Arcee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef Arcee het volgende:
Meer van zulke tips:
Sideways
Elling
The Station Agent
The Squid and the Whale
Juno
Broken Flowers
Lost in Translation
L'auberge espagnole
Dan zijn ook echt twee van mn lievelings, haha. Superbad hoort daar ook in thuis, net als The 40 year old virgin en Zohan. Lesbian Vampire Killers is mijn nieuwe ontdekking, zie paar posts hierboven!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef znarch het volgende:
Pineapple Express
Ik heb misschien een dom en flauw gevoel voor humor, maar net als bij Steph Brothers heb ik af en toe buikpijn gehad en piste ik bijna in mijn broek van het lachenGeniaal.
7/10
Ik ga hem vanavond kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan zijn ook echt twee van mn lievelings, haha. Superbad hoort daar ook in thuis, net als The 40 year old virgin en Zohan. Lesbian Vampire Killers is mijn nieuwe ontdekking, zie paar posts hierboven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB cijfer: 7.7/10
Mijn cijfer: 6.5/10
In het begin vond ik die opmerkingen van Peter zo irritantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Guppi het volgende:
I love you, man
[ afbeelding ]
Aangename film over Peter die geen vrienden heeft en dus geen getuige, en dus op zoek gaat. Naarmate de film vordert wordt ie steeds leuker, het eerste half uur dacht ik "is dit het nou", maar tegen het einde moest ik wel hardop lachen. In het begin zijn de vriendinnen van zijn verloofde (waaronder de ex van my name is Earl) eigenlijk nog het leukst, maar de film komt pas echt op gang als Peter zijn buddy tegenkomt. Ik ben niet onvoorwaardelijk fan van Jason Segel, maar in combinatie met Paul Rudd en deze rollen vond ik het gezellig en vrolijk om te zien.
Ik vond het geen keiharde pijninjebuik comedy, maar een leuke feelgood gezellige movie.
En Rashida Jones is liev![]()
7
die was echt te slechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef N-E-R-D het volgende: "im playing the bass, im playing the bass"![]()
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef DanielleM het volgende:
Martyrs
[ afbeelding ]
Dit is de meest zieke film die ik ooit heb gezien! Dat het toch nog een goeie film is komt vooral door het sterke acteerwerk van beide actrices. Ik moet zeggen dat ik het eerste deel sterker vind dan het tweede gedeelte. De film had wel een kwartier korter gekund. Om nou tien keer te zien hoe ze in elkaar wordt gemept is wat overdreven. Na een keer is het ook wel duidelijk.
7.5
Idd beste horror van 2009. Damn, wat een zieke film. Hoe ziek moet je ook wel niet zijn om zoiets te verzinnen en te maken. Meestal doet horror me echt niks maar deze toch echt wel!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!
8.5/10
Het is ook een goeie film, maar om die chick nu 10 keer in elkaar gemept te zien worden. Ik las trouwens op internet dat die foto's die ze laten zien van mensen die gemarteld zijn echt zijn!! Over ziek gesproken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!
8.5/10
Ik vond haar maar een onsympathiek en stug meisje. Dat straalde ook op de film af, waardoor ik er niet veel aan vond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Dakota skye
Leuke film! Had ik niet verwacht. Voor mij onbekende cast maar vooral Dakota word erg leuk gespeeld. Zou er zo verliefd op kunnen worden (!).
Ha, die moet ik kijken! De productiemaatschappij is namelijk The Asylum, die eveneens verantwoordelijk was voor het meesterwerk Mega Shark vs. Giant Octopusquote:The Land that Time Forgot
Een groepje mensen strandt op een eiland dat in het verleden is blijven hangen, er zjn dinosaurussen en andere monsters. Ook zijn er wat andere mensen die er eerder zijn gestrandt: deze mensen zijn niet ouder geworden, iemand uit 1945, een stel Duitsers, een man uit 1955.
Ze gaan proberen te ontsnappen met een onderzeeboot, die van de Duitsers.
Wat een slechte film! De special effects waren echt om te huilen en het Duits dat er wordt gesproken![]()
Deze film keek ik eigenlijk voor de visuals. Heel erg in dezelfde stijl als Sin City, en ik vind het heel tof, maar ik kan me goed voorstellen dat dit niet voor iedereen in weggelegd. De het uiterlijk maakte wel veel goed in de film, want om het verhaal hoef je het niet zo te doen. Het is nooit echt heel spannend of interessant en het miste voor mij een bevredigende climax. Opeens was de film al klaar, en niet in een positieve manier dat je denkt "kut, de film is al klaar!" maar meer "Hm... was dit het?" Hoogtepunt was wel de rol (rollen) van Louis Lombardi, die toch elke keer wel voor een lach zorgde.quote:Down these mean streets a man must come. A hero born, murdered, and born again. When a Rookie cop named Denny Colt returns from the beyond as The Spirit, a hero whose mission is to fight against the bad forces from the shadows of Central City. The Octopus who kills anyone unfortunate enough to see his face who has other plans. He's going to wipe out the entire city. The Spirit tracks this cold hearted killer from the city's rundown warehouses, to the damp catacombs, to the windswept waterfront all the while facing a bevy of beautiful women who either want to seduce, love or kill the masked crusader.
idd dat is hoogstaand...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ha, die moet ik kijken! De productiemaatschappij is namelijk The Asylum, die eveneens verantwoordelijk was voor het meesterwerk Mega Shark vs. Giant Octopus.
Haaien die vliegtuigen neerhalen: Onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ha, die moet ik kijken! De productiemaatschappij is namelijk The Asylum, die eveneens verantwoordelijk was voor het meesterwerk Mega Shark vs. Giant Octopus.
Die ga ik kijken, haaien tegen inktvissen, dat moet gewoon spannend wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:40 schreef Falco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan dacht ik toch weer, nee
5
Ohjee, ook nog Elton John in de aftiteling
De Narcis van Gabon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond Martyrs beter, ik geef deze een 7.5
[ Bericht 26% gewijzigd door GieJay op 09-08-2009 04:19:17 ]Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Die acteur speelt ook mee in Friends als Mike. Ik vond de film wel leuk. Echt een feel good movie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef SnuggLe het volgende:
I Love You, Man
Wat een dweep, die hoofdpersoon met zijn "Slapping the Bass". Verder wel vermakelijk, maar wat een kneus, knuppel, watje, pisvlek. Bah, als ik me al irriteer aan zo'n gast dan kan de film gewoon geen hoog cijfer krijgen.
Feelgood? Nou, 10x meer bedoeld als komedie dan feel-good. En de komedie was niet grappig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef Morgause het volgende:
[..]
Die acteur speelt ook mee in Friends als Mike. Ik vond de film wel leuk. Echt een feel good movie.
Is daar een film van? Ik heb de boeken gelezen, ben wel benieuwd naar de film.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:31 schreef Butcherlars het volgende:
Clive Barker's book of blood geweldige film
Zet ik op mijn lijstjequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:54 schreef Lief-visje het volgende:
Män som hatar kvinnor (mannen die vrouwen haten)
http://www.imdb.com/title/tt1132620/
Het boek is uitgebreider maar even spannend als de film!!
Mijn cijfer: 8,5/10
IMDB: 7,6/10
En de rest van Scandinavië.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef znarch het volgende:
Zet ik op mijn lijstjeKomen toch wel veel goede films uit zweden
Wat voor cijfer zou je daarvoor geven? Toen het eerste bericht uitkwam dat ze weer samen een film zouden maken waren de verwachtingen echt torenhoog, op het moment dat bekend werd gemaakt dat 50 cent mee zou doen het al minder werd. Toen het uitkwam was het direct al drama en persoonlijk was deze film toch wel een van de grote decepties van 2008. 2 van mijn favo acteurs die in zo'n draak van een film speelden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
RIghteous Kill. Het script is uiteraard belachelijk en extreem voorspelbaar, waardoor de onthullingen op het einde nauwelijks onthullingen zijn, maar dat is geen excuus voor het lamentabele acteerwerk van De Niro en Pacino. Toegegeven, dat mag eigenlijk geen verrassing zijn gezien hun repertoire van de laatste jaren, maar toch. De Niro is al jaren op automatische piloot aan het uitbollen en is hier nog de betere van de 2. Maar Pacino
. Normaal gezien mijn favoriet van dit duo, maar hier lijkt hij een soort imitatie van een persiflage van een parodie van zichzelf te spelen. Gelukkig loopt Carla Guguno af en toe door het beeld als schrale troost.
Na dit deel eerst "gehuurd" te hebben, kwam ik er achter dat ik wat miste in het begin. Blijkbaar was er nog een deel Iquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
13 Banlieue Ultimatum (2009)
[ afbeelding ]
Na het erg toffe 1e deel was ik zeer verrast dat er ook een deel 2 was. Deel 1 was al erg tof met de leuke hoeveelheid van actie en uiteraard in combinatie met de vlotte muziek en goede scenes. Deel 2 was weer tof, lekker en smaakte naar meer. Ik kan continu naar dit soort films blijven kijken.
Enige franse film worth watching(deel 1 dan uiteraard ook
)
8
trailertje
Een 5. 88 minutes vond ik trouwens nog iets zwakker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou je daarvoor geven? Toen het eerste bericht uitkwam dat ze weer samen een film zouden maken waren de verwachtingen echt torenhoog, op het moment dat bekend werd gemaakt dat 50 cent mee zou doen het al minder werd. Toen het uitkwam was het direct al drama en persoonlijk was deze film toch wel een van de grote decepties van 2008. 2 van mijn favo acteurs die in zo'n draak van een film speelden.![]()
Hoe komt het eigenlijk dat die Avnet 2 keer een film mag doen met Pacino, (88 minutes en deze) en van beide niet echt een goede indruk weet achter te laten. (88 minutes vond ik beter dan deze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beginscene is op zich fantastisch: gave muziek en de moves van de acteurs die aan het 'urban nogwattes' zijn (ben de naam kwijt: overal in klauteren en doen) is echt supergaaf. De actie is snel en wel wat simpel soms (er is nooit iemand met een gun als het nodig is, dan izjn ze die toevallig allemaal 'kwijt'), maar te doen. Moment dat de baas dood gaat is zeer leuk gevonden en niet te standaard (lange show-off etc).
Geinige blik op tegenwoordig in de zinsnede "Wat moeten we anders doen dan auto's in de fik steken om de aandacht te krijgen?". Ja, geef daar maar eens een antwoord op. Ook aardig van de 'domme actiefilm' om te zinspelen op het feit wat je aan een dergelijke wijk kunt doen danwel hoe de problemen ontstaan zijn: zijn de problemen ontstaan doordat er een muur om de wijk wordt gebouwd of moet die muur er komen omdat er problemen zijn? Kan je aardig over discussieren. Dus zo 'dom' is de ' domme actie' niets eens.
Voor een actiefilm voor mij meer dan een voldoende. Nu snel het vervolg kijken.
IMDB: 7.1
Zelf: 7.6
Ik heb advonture land zojuist gezien en het is eigenlijk helemaal geen komedie. Je moet er ook niet in gaan met het gevoel, wow komedie omdat hij geschreven is door iemand van Superbad. Dit is een typische romantische - drama tiener flick om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef Numbie het volgende:
Adventureland
Geschreven en geregiseerd door Gregg Mottola (o.a. Superbad), met o.a. Kristen Stewart en Ryan Reynolds. Dramedy die zich afspeelt in het begin van de jaren tachtig. Hoofdrolspeler Jesse Eisenberg speelt James Brennan, een highschoolgrad die een zomerbaantje in het plaatselijke pretpark aan moet nemen door financiele problemen thuis, daar Stewart ontmoet en de perikelen van de liefde ontdekt.
Stewart was haar gebruikelijke zelf, als onbegrepen, lichtelijk depressief meisje dat zich laat gebruiken door de getrouwde Reynolds. SNL alumni Bill Hader speelt de meest interessante, en uitgesproken rol van de bunch als Bobby, de zichzelf veel te serieus nemende toezichthouder/baas van het pretpark.
Prima film voor op een zondagmiddag of als uitje, maar qua hilariteit haalt'ie het niet bij Superbad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander punt dat toch wel een vermelding waard is, is dat het script waarschijnlijk op 1 a4-tje uitgeprint zou kunnen worden, maar het werkt zo ongelooflijk goed. Alles wat word gezegd, word met een reden gezegd. Er is echter bijna nooit reden genoeg om iets te zeggen, het is gewoon niet nodig.
9/10
The Princess Bride
Ik had een lame romantisch verhaaltje verwacht, maar dat is het totaal niet. Het is een film die zich nergens serieus neemt, maar de dialogen zijn zo fucking grappig.
8/10
Public Enemies
Eigenlijk gewoon een standaard gangster-verhaaltje, daar staat tegenover dat het wel erg goed geacteerd is en de sfeer echt super is. Aantal dingen kwamen wel een beetje apart op mij over, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Al met al toch een erg toffe film..
8/10
En dan heb ik als laatste nog een trilogie gezien over de beroemdste samoerai ooit, Musashi Miyamoto en daarna stop ik met jullie vervelen. Ik doe ze maar allemaal in één review, omdat het toch één verhaal blijft.
Samurai I: Musashi Miyamoto, Samurai II: Duel at Ichijoji Temple (Zoku Miyamoto Musashi: Ichijôji no kettô), Samurai III: Duel on Ganryu Island (Miyamoto Musashi kanketsuhen: kettô Ganryûjima)
Deel I vertelt het verhaal van een burger met de ambitie om een samoerai te worden, wat ertoe leid dat hij samen met een vriend in een oorlog gaat vechten om zo faam te behalen en beroemd te worden. Het gaat echter niet zoals gepland, daar hun kant de oorlog verliest en zij moeten vluchten en onder duiken. Takezo blijft een hele tijd voor alles en iedereen vluchten, totdat hij in een toren word opgesloten en gedwongen te trainen om een echt samoerai te worden, aangezien een monnik ziet dat hij erg sterk is. De film eindigt dat Takezo de titel Musashi Miyamoto krijgt toegewezen en een echte samoerai wordt.
In deel II start Musashi Miyamoto zijn reis om een betere samoerai te worden. Hij begint al enige faam te garen, maar daagt dan een school uit waarvan de studenten niet willen dat hij met hun meester vecht, aangezien Musashi een stuk beter is. Zo volgt er een heel stuk waar Musashi allemaal studentjes in mootjes hakt tot hij uiteindelijk toch zijn gevecht krijgt.
Deel III bouwt de hele film op naar het laatste duel van Musashi Miyamoto. Dit vond ik toch de zwakste uit de reeks, aangezien hij hier al enigszins begint te settelen en het romantisch verhaal teveel op de voorgrond komt. Daar hij in deel II steeds sterker werd en een beter zwaardvechter, werd hem door verscheidene ouderen gezegd dat hij nog geen echte samoerai was, dat hij daarvoor een "peace of mind" moest krijgen. Dat staat centraal in deze film, waar hij niemand meer onnodig doodt.
Was een erg goede trilogie, waar de romantische scenes soms toch op mijn zenuwen begonnen te werken. Maar dit komt waarschijnlijk door het cultuurverschil. Die wijven doen soms zo fucking hysterisch. De ontwikkeling van Takezo tot Musashi Miyamoto is echt geweldig neergezet. Van een woesteling in de eerste film word hij een woeste samoerai in de tweede film tot een beheerste samoerai in deeltje drie.
Deel I: 8/10 Deel II: 8/10 Deel III: 7/10
Restecp als je alles hebt gelezen.
Het oor in de vlaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef Falco het volgende:
Bad Taste
[ afbeelding ]
Voordat Peter Jackson films maakte over hobbits, elven, trollen en oversized apen, begaf hij zich op het horrorpad. In Bad Taste laat ie zien dat ie dat bijzonder aardig in de smiezen had. De film is een geslaagde combi van horror en komedie, dat zich afspeelt in het fraaie Nieuw-Zeeland. Het is niet aan te raden overigens om je avondeten hierbij te nuttigen, want diverse hoofden worden opengespleten en menig bloederige vleesmassa vliegt door de lucht. Soms wel veel van hetzelfde, maar het is allemaal prima te doorstaan door de bijzonder knappe productie voor die tijd. Cijfer: 7
Dat is een andere film.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Het oor in de vla![]()
![]()
De motormaaier![]()
![]()
De remake? Of het origineel?quote:
Haha, knap dat je deel 2 gaat kijken als je het eerste deel al niet leuk vond!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
In de trent van, ik wou weer eens komedies zien, begon ik aan
Waiting... (2005)
[ afbeelding ]
Een film, over een aantal werknemers in een restaurant, waar een jonge knul er achter komt, dat hij eigenlijk geen fuck voorstelt in het leven, en dat de baan als kelner, hem nergens zal brengen. Uitgekauwd moraal, uiteraard is de film doorspekt met 'grappen' terwjil de cast met Ryan Reynolds, Luiz Guzman, Anna Faris en Justin Long niet verkeerd is. De grappen zijn alleen van bedenkenlijk laag niveau. Alleen Guzman wist nog wel eens smile op mn gezicht te toveren. Hoe deze film op imdb dan ook een 6.9 heeft is me een raadsel.
Zelf: 5
IMDB 6.9
Direct maar Waiting 2 (2009) er in gegooid.
[ afbeelding ]
Het enige leuke is dat je een groot gedeelte van de cast terugziet, behalve Ryan & Anna. Nu is he niveau alleen nog bedroevender, waar het gaat om de concurrentie van hun voormalige restaurant met een h00ters bar. Niet leuk dus.
Zelf: 4
IMDB: 5.2
Op basis van jouw impressie deze film ook bekeken en positief verrast.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:28 schreef trebremmit het volgende:
Gosford Park 2001 (Robert Altman)
De film speelt zich af in Engeland in het jaar 1932.
Sir William en zijn vrouw nodigen een stel gasten uit op hun landgoed voor de jaarlijkse fazantenjacht en een diner. Onder dit gezelschap bevinden zich o.a een gravin, een beroemd acteur en een Amerikaanse producer.
Terwijl de gasten binnen stromen zijn de dienstmeisjes en butlers druk bezig met de voorbereidingen.
Altman weet hier prachtig beide klasses in beeld te brengen en doordat de camera constant langs gesprekken gaat kom je erachter dat beide klasses meer overeenkomsten hebben dan verschillen.
8/10
[ afbeelding ]
... is dat niet beetje overdreven laag?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:27 schreef Folmer het volgende:
The Hangover. Wat de fuck is hier grappig aan?![]()
imdb: 8,2
zelf: 1,1 - De 0,1 voor het filmidee.
Aangezien het een Comedy is niet nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef resque het volgende:
[..]
... is dat niet beetje overdreven laag?
Sommige mensen hebben geen gevoel voor humor maar ik heb me zeer goed vermaakt bij deze film!quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef resque het volgende:
[..]
... is dat niet beetje overdreven laag?
Niet geen maar ander.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:46 schreef GieJay het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen gevoel voor humor maar ik heb me zeer goed vermaakt bij deze film!
Dan zou ik graag willen weten wat voor komedies jij leuk vindt? Ik ben zelf namelijk ook niet echt een fan van komedies omdat ik vaak het gevoel heb dat zo een film ophangt aan 4,5 grappige momenten. Films waarbij ik continu met een glimlach op m'n gezicht zit zijn ook vrij zeldzaam, maar daar was the Hangover er toch wel eentje van.quote:
Bedankt! Ik was vergeten dat die al uit was, maar hij lijkt me erg leuk. Vanavond misschien maar even gelijk iemand naar de bios slepen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Hulkio het volgende:
Away We Go (Sam Mendes, 2009)
Leuk tussendoortje van Sam Mendes. Het verhaaltje mag geen naam hebben, maar toch zitten er voldoende leuke scenes in de film en is het acteerwerk prima. Overtuigende hoofdrollen en erg leuke bijrollen van onder andere Jeff Daniels, Allison Janney en Maggie Gyllenhaal. Voeg daar nog een lekkere soundtrack aan toe en je hebt een prima filmpje! 7.8
Leuk dat je hem ook kan waarderen! Hoewel ik moeite had de verschillende personages uit elkaar te houden heb ik toch genoten en ga ik hem vast nog wel eens een keer kijken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:46 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Op basis van jouw impressie deze film ook bekeken en positief verrast.
Mooi in beeld gebracht, heerlijke sfeer, tof hoe ze inderdaad die klassen zo tegenover elkaar zetten en een boeiend (maar lekker traag) verhaal vol schandalen en intriges.
Bovendien opgevoerd door een prachtige rits acteurs met o.a. Michael Gambon, Maggie Smith, Helen Mirren, Emily Watson, Stephen Fry, Clive Owen, Tom Hollander en Ryan Philippe.
Deze is zeker een 8 waard.
Zelden genoten van zo'n slechte filmquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:27 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Oh ja, dat is Braindead. Ach ja, nog zo'n klassieker!
Waarom is Ferris Bueller's Day Off een guilty pleasure? Er is niet zoveel fouts aan deze subgenrebepalende komedie. Bij guilty pleasure denk ik eerder aan camp-zut met lage production values en idem dito waardering, waardoor je de film eigenlijk niet goed 'mag' vinden. Door het lollige vermaak om de foutheid wordt zo'n film alsnog een guilty pleasure. FBDO zou ik daar zeker niet onder scharen, want dat heeft een hoge waardering en zit gewoonweg goed in elkaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
Ferris Bueller's Day Off
Eén van de grootste guilty pleasures uit m`n jeugd, pure nostalgie. Het verhaal kennen we natuurlijk wel: Ferris (de beste en leukste rol die Matthew Broderick ooit heeft gespeeld) spijbelt samen met z`n vriend en vriendin een dag van school door te doen of ie ziek is en beleeft dan meer dingen op één dag dan velen van z`n leeftijdsgenoten in hun hele jeugd zullen beleven.
Er zitten ontzettend veel cliché`s in maar het knappe van de film zit `m erin dat `t geheel ondanks die cliché`s en de voorspelbaarheid niet eentonig of saai wordt. Iets dat voor een groot deel te danken is aan de cast, met Broderick dus voorop. Hij is geweldig, net als Jeffrey Jones als het hoofd van de school.
Een schoolvoorbeeld van een guilty pleasure die je oneindig vaak kunt kijken zonder dat de verveling toe slaat.
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rourke trekt hem naar een
8
Die stripper was trouwens echt lekker![]()
De Narcis van Gabon
is er ook een NL ondertitelde versie? Of engelse subs?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstjeKomen toch wel veel goede films uit zweden
De versie in de bioscoop heeft Nederlandse ondertitels.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:07 schreef trekker25 het volgende:
[..]
is er ook een NL ondertitelde versie? Of engelse subs?
Mijn beste SnuggLe's toch! Zo die film door de strontmolen halen! Het mag dan misschien geen topper, of laat staan goede film zijn. Een 3 gaat toch wel wat ver. Uiteraard zijn de cijfers hier in de UK wat hoger, omdat het duo daar wat beter wordt geaccepteerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef SnuggLe het volgende:
Lesbian Vampire Killers
Wat een ONTZETTEND slechte K*T-film! Slecht script, slecht geacteerd, voorspelbaar plot, slecht plot ook nog eens. Lelijke vrouwen. Veel kleren. Slechte muziek. Totaal voorspelbaar.
Sorry, maar IEDEREEN hier die de film hoger dan een 5.0 heeft gegeven is echt een total wanker, want dat kan dan ECHT niet anders komen dan door de vrouwen, waarvan je echt gewoon nul komma nul ziet overigens, anders dan wat gekrioel met veel kleding aan!
IMDB: 5.4
Zelf: 3.0
Zon beetje alle zweedse dvd releases hebben gewoon Engelse subs, Nederlandse nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:07 schreef trekker25 het volgende:
[..]
is er ook een NL ondertitelde versie? Of engelse subs?
Kan je nagaan, dat ik die film nog niet eens gezien hebquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Falco het volgende:
Bruce Almighty
Wall Street
Supertoffe film die inzicht geeft in de beurswereld rond 1985. Sindsdien is er daar veel veranderd. Alleen al die gekke beursnoteringen van 18 3/8 oid zijn vervangen door 18.38. En dan natuurlijk ook die suffige groene beeldschermen en koelkastmobieltjes, mên. Wat echter niet veranderd is, is de drijfveer van sommige lui in de financiële wereld. Ze gaan over lijken om steeds maar weer hun onbegrensde gulzigheid te bevredigen. De laatste jaren is het tuig dat zich hedgefunds noemt en zich in weet te mnegen in het leiden van een bedrijf in the picture gekomen.
Ik kan hier uren over doorwijden, maar laten we het over de film zelf hebben. Die is namelijk goed. Martin Douglas zet zijn karakter als lullo Gordon Gekko erg overtuigend neer, een genot om naar te kijken. De rest van de cast verbleekt bij hem, maar doet het gelukkig niet meteen verkeerd. Het beurswereldsfeertje was ook erg prettig: de ene keer complete chaos, dan weer zwaar decadent. Een aanrader wat mij betreft. Ook mensen die minder bekend zijn met de financiële wereld, is de film goed te volgen, lijkt me. Cijfer: 8
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:12 schreef PogueMahone het volgende:
Yes Man (2008)
[ afbeelding ]
Mwoah, net onderhoudend genoeg maar bepaald geen dijenkletser. Slechts af en toe echt moeten lachen (ja, met die oude vrouw) Het liefdesverhaaltje was ook weer zo voorspelbaar.
5,5
The Wrestler (2008)
[ afbeelding ]
Niet helemaal vrij van cliches, maar Mickey Rourke zet een fantastische rol neer. Ik begon helemaal met hem mee te voelenMarisa Tomei is met haar 45-jarige leeftijd nog steeds een lekker Milf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rourke trekt hem naar een
8
Die stripper was trouwens echt lekker![]()
[ afbeelding ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:00 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren This Is England gekeken. Wat een fantastische film zeg, 8/10. Heerlijke stijl, dialogen en karakters
Kvond hem echt prachtig, gewoon een film die je zonder veel verstand moet kijken. Lesbians + Vampires = succesquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef SnuggLe het volgende:
Lesbian Vampire Killers
Wat een ONTZETTEND slechte K*T-film! Slecht script, slecht geacteerd, voorspelbaar plot, slecht plot ook nog eens. Lelijke vrouwen. Veel kleren. Slechte muziek. Totaal voorspelbaar.
Sorry, maar IEDEREEN hier die de film hoger dan een 5.0 heeft gegeven is echt een total wanker, want dat kan dan ECHT niet anders komen dan door de vrouwen, waarvan je echt gewoon nul komma nul ziet overigens, anders dan wat gekrioel met veel kleding aan!
Zo, iemand die het met me eens is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef SnuggLe het volgende:
Lesbian Vampire Killers
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Zo, iemand die het met me eens is.
Een film die alleen goed is als je je verstand op 0 zet is nog steeds een slechte film en de film wordt er niet beter van.
Een film die goed is .. als je je verstand op nul zet, maar als je je verstand op nul zet, is de film niet goed maar slecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Zo, iemand die het met me eens is.
Een film die alleen goed is als je je verstand op 0 zet is nog steeds een slechte film en de film wordt er niet beter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |