abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71593005
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef N-E-R-D het volgende: "im playing the bass, im playing the bass"
die was echt te slecht
  Redactie Games dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:49:11 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_71594474
Fanboys (2008)

Regie: Kyle Newman
Acteurs: Sam Huntington, Chris Marquette, Jay Baruchel en Dan Fogler
Tijdsduur: 90 min.
IMDb-score: 6.9/10 (met 9.939 stemmen)

Vier jongemannen uit het mid-westen van de USA zijn al sinds hun kinderjaren met elkaar bevriend. Het zijn hartstochtelijke science fiction filmliefhebbers, extreme "Star Wars" fans. Helaas heeft één van hen wegens een slopende ziekte nog maar korte tijd te leven. Zijn laatste wens is naar de Skywalker ranch afreizen om daar de film "Star Wars: Episode I - The Phantom Menace" te gaan aanschouwen voordat die wereldwijd in premiere gaat.

Gisteren gezien, wel weer leuk vermaak voor degenen die Star Wars gezien hebben of echt Star Wars Fanboy zijn. Af en toe kon ik wel zo " " kijken vanwege plaatsvervangende schaamte of de hele vete tussen die Star Wars Geeks en Star Trekkies. Echt compleet nutteloze discussies voor de gewone filmkijker, maar toch enigszins vermakelijk om te zien dat ze aan het ruziën zijn over of Boba-Fett nu een Bad-ass is of een of andere kopie van The Rocketeer.. " "

Verder what's up with the Rush. Dit is nu volgens mij al de 3e film die ik in korte tijd gezien heb met het muziek repertoir van Rush en volgens mij heb ik geen ander muziek gehoord behalve wat Star Wars getrompetter..

Verassing was toch wel dat Kristin Bell meedeed, die als vrouwelijke comic-geek toch wel erg was. Op een gegeven moment zie je nog een klein stukje van haar in Princess Leia outfit. Maar goed, wie dat wil zien moet de film maar zelf bekijken. Overigens zitten er ook nog wel leuke cameo's van Seth Rogen, Jay & Silent Bob, Billy Dee Williams, Carrie Fisher, Ray Park en William Shatner in.

Kortom leuke aardige film voor mensen die Star Wars wel een leuke film vonden en voor Star Wars Fan Boys, niet geschikt voor Sci-Fi haters en Trekkie fanboys..

Mijn score: 6,5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 04-08-2009 14:59:22 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_71594481
Man In Black 2
Wil ik niet al te veel woorden aan knopen, by far slechte sequel die ik gezien heb. Niet leuk, niet grappig, bagger.

3

Lost in translation (2003)
1e keer dat ik de film nu helemaal eens zie. En het was een waar feest van herkenning. Normaliter houd ik niet zo van rustige films maar dit was een succes. En vond Murray erg goed spelen.

8.5

13th district

Eindelijk weer eens een actie film waar de actie door de hoofdrol spelers wordt gedaan en niet zoveel door stuntmensen. De film had een dusdanig hoge snelheid dat het wel zo weer was afgelopen. Minpunt was die chick, maar al met al bleef de film erg goed overeind ook al had het een cheeeeeesy moraal maar daar houd ik wel van

8.5
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71606809
Red Dust uiteindelijk niet gezien. In slaap gevallen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:12:58 #155
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_71610392
Madame de... (The Earrings of Madame de...)
De gravin die door het leven gaat als "Madame de..." zit diep in de schulden en om daar uit te komen verkoopt ze uitgerekend de oorbellen die ze als cadeautje op de bruiloft van haar echtgenoot heeft gekregen. Dat zorgt natuurlijk voor de nodige problemen...

Madame de... is één van de meest geliefde films van Ophuls. Het is niet moeilijk om te zien waarom. Het verhaal zit goed in elkaar. Het is tegelijkertijd een romantisch drama en een karakter studie, een mix die goed uitpakt. We zien wat liefde en (vooral) gretigheid met de gravin doet, en hoe haar man daar me omgaat. Nergens wordt het overdreven en zijn de acteerprestaties goed.

Wat verder opvalt is het prachtige, vloeiende camera werk dat voor het grootste deel bestaat uit mooie trackingshots die vooral bij de dansscenes mooi meegaan met tempo van de muziek. Ook is in deze scene de montage prachtig.
De met een Oscar bekroonde 19e eeuwse kostuums zien er prachtig uit.

Dit was de eerste film die ik van Ophuls heb gezien en die is zeker goed bevallen. Ben benieuwd naar de extra`s om meer te leren over Ophuls en z`n stijl en manier van werken, en uiteraard naar de rest van z`n films die ik heb.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,7/10
pi_71613527
Lost and Delirious

Een nieuwe studente aan een kostschool voor meisjes raakt bevriend met haar twee nieuwe kamergenotes. Later komt ze er achter dat de twee geliefden van elkaar zijn. Als de twee betrapt worden, besluit één te stoppen met de relatie en doet de ander er alles aan haar terug te winnen.

emotionele film dit...veel drama... je moet er voor in de mood zijn... wel goed overigens...

mijn cijfer: 7,8
imdb: 6.8
pi_71613636
Straks Obersve and Report gezien..meest recente film van Seth Rogen. Die film is gewoon Mall Cop met een andere acteur en een wat andere uitwerking. Wel vermakelijk though
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:27:43 #158
67089 Gillingham
The horror...
pi_71620128
Wederom een verlaat maandlijstje, dit keer wegens een vakantie. In juli heb ik slechts 9 films gezien, waarvan 8 voor de eerste keer en 3 in de bioscoop. Daarom, net zoals vorige maand, een top 5.

Top 5:

1.In the Name of the Father (Jim Sheridan, 1993) 8
2.Disgrace (Steve Jacobs, 2008) 7.5
3.Cloverfield (Matt Reeves, 2008) 7.5
4.La Vie Moderne (Raymond Depardon, 2008) 7+
5.The Best Years of Our Lives (William Wyler, 1946) 7
What's it going to be then, eh?
pi_71620615
Ghosts of Girlfriends Past

Matige film met Matthew McConaughey en Jeniffer Garner in de hoofdrol. Gaat over een fotograaf die zijn hoofd zo ver in zijn eigen reet heeft dat hij een lesje moet worden gelezen door 3 geest verschijningen. Origineel? verre van dat. Voorspelbaar? zeker weten. Leuk? neen.

Alleen een bijrol van Douglas als een verkapte Hugh Hefner was best wel leuk. De rest van de cast speelde op automatische piloot.

Een 5.3/10 (IMDb 5,6)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:42:03 #160
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71623719
De laatste tijd voornamelijk films uit de hele oude doos gezien!

Scarface (1932)

Mooie gangsterfilm met een excellerende Paul Muni als Tony Montana Camonte. Net als zijn remake op een aantal momenten zwaar over the top met het vele schietwerk. Ook het acteerwerk was niet altijd even soepeltjes van iedereen, maar in tegenstelling tot de remake kon ik me wel over deze mankementen heen zetten. De film oogt fris, verloopt snel en heeft ook nog een handvol grappige momenten dankzij de rechterhand van Camonte. Cijfer: 8

Intolerance: Love's Struggle through the Ages

D.W. Griffith, een van de eerste pioniers in de filmwereld, is voornamelijk bekend van The Birth of a Nation: een grotesk epos dat zich afspeelt tijdens de Amerikaanse burgeroorlog en hopeloos uit de bocht vliegt door het tentoongespreide racisme. De film zorgde in die tijd voor veel controverse en een heropleving van de KKK.

Waarschijnlijk schrok Griffith hier zo van dat hij besloot het een jaartje later (1916) 'goed te maken' met een ander groots epos: Intolerance: Love's Struggle through the Ages. Drie uur worden er gevuld met vier verhalen over de strijd tegen intolerantie door de eeuwen heen. De vier verschillende verhalen gaan over de val van Babylon, de kruising van Jezus, het hele Hugenotengebeuren in Frankrijk en een modern sociaal verhaal in Amerika.

Een zeer ambitieus project dus en helemaal geslaagd is de film m.i. niet geworden. De pluspunten maar eerst: de decors zien er fantastisch uit. Zeker het Babylon-gedeelte is verbluffend en een feest om naar te kijken. Wat een werk moet daarin gezeten hebben! De regie mag er ook zijn. Griffith laat grote massa's mensen en dieren hun dingen doen, maar verliest ook niet het oog voor de kleine details. Iets wat je terug ziet in de films van Eisenstein.

Het grote minpunt dan: de lengte zal menigeen afschrikken en eigenlijk is dat wel terecht. De film is daarbij ook nog eens. Het Babylongedeelte en het moderne verhaal beslaan zowat tweederde van de film. Het Franse verhaal en de kruisiging van Jezus had dan ook gerust achterwege gelaten mogen worden. Filmhistorisch wellicht erg belangrijk, qua amusement valt het ietwat tegen. Cijfer: 7

Office Space

Hehe, toffe komedie met een hoge grapdichtheid en gelukkig niet al te herkenbare werksituaties 8). Erg goed geschreven met eveneens veel leuke bijrollen. Denk maar bijvoorbeeld aan die bouwvakkerbuurman van Peter of die irritante puistencollega van Aniston. Cijfer: 7,5

The Phantom of the Opera

Mooie verfilming van een klassiek horrorverhaal. Lon Chaney overtuigt als misantroop. De ontmaskeringsscene staat vandaag de dag nog steeds als een huis. Prachtig hoe verschrikt hij de filmkijker aankijkt. Een ander hoogtepunt is een massaal uitgevoerde balscene vanwege het kleurgebruik aldaar. Dat was eveneens tof om te zien. Cijfer: 7

The Thin Man

Mwah, ik ben niet echt onder de indruk van deze film met een vaag detective-plot. Het karakter van William Powell was nog wel leuk om te zien en met zijn tegenspelers heeft hij wel leuke dialogen. Daar zaten wel leuke vondsten tussen, maar voor de rest kon me dit niet trekken. Cijfer: 5,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_71631462
Ik heb net Once Upon A Time In America voor t eerst gezien. Vond t een mooie film, hoewel hij soms best hard en grafisch was (die verkrachtingen en seks met een minderjarige). Maar kan iemand mij uitleggen wat die personage van Joe Pesci daar in het ziekenhuis deed? Hij keek naar James Woods en Robert de Niro alsof ie iets van plan was maar dat zie je dan nooit
pi_71639751
Martyrs

Dit is de meest zieke film die ik ooit heb gezien! Dat het toch nog een goeie film is komt vooral door het sterke acteerwerk van beide actrices. Ik moet zeggen dat ik het eerste deel sterker vind dan het tweede gedeelte. De film had wel een kwartier korter gekund. Om nou tien keer te zien hoe ze in elkaar wordt gemept is wat overdreven. Na een keer is het ook wel duidelijk.

7.5
Because simple is bad!
pi_71640008
Had ik Office Space toch maar gekeken toen 'ie deze week op TV was.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_71640186
The Score net op tv gezien, leuke film, goeie acteurs, weinig actie :/
7/10
pi_71641650
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef DanielleM het volgende:
Martyrs

[ afbeelding ]

Dit is de meest zieke film die ik ooit heb gezien! Dat het toch nog een goeie film is komt vooral door het sterke acteerwerk van beide actrices. Ik moet zeggen dat ik het eerste deel sterker vind dan het tweede gedeelte. De film had wel een kwartier korter gekund. Om nou tien keer te zien hoe ze in elkaar wordt gemept is wat overdreven. Na een keer is het ook wel duidelijk.

7.5
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!

8.5/10
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:42:47 #166
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_71643845
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 03:50 schreef GieJay het volgende:

[..]

Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!

8.5/10
Idd beste horror van 2009. Damn, wat een zieke film. Hoe ziek moet je ook wel niet zijn om zoiets te verzinnen en te maken. Meestal doet horror me echt niks maar deze toch echt wel!

Die fransen zijn daar wel goed in geloof ik. Frontière(s) vond ik minder goed maar toch ook wel redelijk ziek. Ik heb gehoord van A L'Intereur en Haute Tension maar geen idee of deze ook goed zijn. binnenkort maar eens kijken. Iemand nog tips voor dit soort films?
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_71648203
Star Trek

Toffe film , ondanks dat ik geen fan ben van de Star Trek series en zeker niet dit deel.

IMDb: 8,3
Mijn cijfer: 7,3

Sunshine Cleaning

'Leuke' film over twee zussen die een bedrijfje beginnen in het opruimen van 'crime scenes'

IMDb: 7,2
Mijn cijfer: 7,3

Harry Potter and the Halfblood Prince

Na de ontzettend lovende kritieken in o.a. het topic over deze film ging ik er met erg hoge verwachtingen heen. Helaas heeft deze film het niet helemaal waargemaakt, maar al met al toch een goede HP verfilming.

IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 7
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:01:57 #168
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_71650955
Public Enemies

Gisteren in bioscoop gezien.

Al een tijdje stond deze film op mijn verlanglijstje om gezien te worden en kwam met een tweeslachtig gevoel weer de bioscoop uit. Het is even wennen dat een film die in het verleden speelt met een HD-Camera wordt opgenomen. Dit ben je niet gewend, gelukkig is de setting zo mooi neergezet dat het mij iig niet verder irriteerde. En daarmee is het hoogtepunt van de film ook wel genoemd. Het ziet er allemaal erg mooi en gelikt uit. Aan de screenplay schort nogal wat. Er waren zoveel aanknopingspunten om het verhaal op uit te diepen maar die worden allemaal aan de kant geschoven om het visuele aspect maar te kunnen uitbuiten. Daardoor ontstaan er een verhaal uit losse delen en krijg je nooit een gevoel de personages & relaties goed te kennen.
Het acteer werk is gewoon goed; maar dat mag je ook wel verwachten met deze cast. Jammer dat Depp weer de innemende boef speelt en Bale de ijverige crimefighter. Een opperbest voorbeeld van typecasting.

Imdb: 7,5/10
Me: 7-/10
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_71651643
Observe And Report.

7.

Ik had een zoetsappig verhaal verwacht zoals Mall Cop. In het begin vooral, maar naar mate de film vorderde werd hij steeds beter, met zwarte humor. Seth Rogen is iemand die echt precies in die rol past.
pi_71655118
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 03:50 schreef GieJay het volgende:

[..]

8.5/10
Het is ook een goeie film, maar om die chick nu 10 keer in elkaar gemept te zien worden. Ik las trouwens op internet dat die foto's die ze laten zien van mensen die gemarteld zijn echt zijn!! Over ziek gesproken!
Because simple is bad!
pi_71659728
There will be blood

Een 2 oscars winnende film en in mijn ogen niets meer dan terecht dat deze film 2 oscars gewonnen heeft, wat mij betreft hadden het er ook 4 of 5 mogen zijn.. Een geniale opbouw en de dialogen zijn echt "Je van het", ook de nodige zwarte humor die op mijn lachspieren kon werken.

Heb genoten van de hele rit. Geen film vol actie zoals Batman of Die hard. Een film waar in principe weinig in gebeurt behalve de geweldige scenes die op de een of andere manier absurd zijn, een paar dodelijke ongevallen en moorden, dat dan weer wel maar geen actie zoals actie normaal geboekt staat.

De olie-gigant in ouderwetse jaren die zowat een psychopaat is hoe hij omgaat met de andere karakters in de film, zijn hele kijk op de wereld en zijn niet-vergevingsgezindheid dat bij mij op de lachspieren kon werken, zijn wraaklustigheid. Hoe hij een mug een olifant kon maken maar alsnog gelijk had in zekere zin. De geloofswaanzinnige oplichter erbij als ander karakter in de film die waanzinniger is dan complete waanzin en die het verhaal dan zeker ook meer compleet maakt, hilarisch als de olie-gigant in contact komt met die Jomanda figuur in mannelijke vorm.

Moeilijk om zo'n film in woorden uit te leggen, heb 2 uur met big smile op de bank gelegen en dacht van..." Dit is de beste film van afgelopen 10 jaar". Nu in woorden schrijven is wat anders. 1 zin van..." Die film moet iedereen gezien hebben!!!!" Is misschien genoeg .

In ieder geval een film die goed is blijven hangen. Ben te laat met meedoen aan de film top 100 hier op FOK!. Ben ik volgend jaar op tijd erbij dan zet ik deze film zeker binnen de top 5.

There will be blood krijgt wat mij betreft een dikke 8,5. Geef de film maar een 9,2 als het aan mij ligt.

Verder the big lebowski gezien die een 8 krijgt. Vroeger zou ik die film een 9 geven maar na 10 keer gezien te hebben valt er een klein beetje waardering weg. Kan de film bijna dromen dus jammer dan dat het zo voorspelbaar is geworden. Genieten van de kleine details dat ik dan doe. Proberen de film nog meer te beleven ook.

Gisteren nog 1408 gezien voor de derde keer. Goede film en ook een 7 waard na de derde keer van zien. Film is geen 10 keer kijken waard in mijn ogen zoals the shining wel is. Geen klassieker te noemen.

Verder nog Filofax" gezien. Een film die ik al minstens 12 jaar niet meer gezien had. Grote verwachtingen omdat ik die film toen uniek vond. Na lang zoeken die film eindelijk weten te vinden en gekeken en het viel zwaar tegen. Een zwak verhaal te noemen met weinig inhoud en goede plots. Dat een film waar ik zoveel van verwacht zo zwaar kan tegenvallen is dan wat vreemd. Alsof ik een compleet andere film voor ogen had. Nogal afgezaagde film, een verhaal die op straat te vinden is tussen het grof vuil. Hoe iemand ook compleet zijn hele bezit kan verliezen puur en alleen door het verliezen van zijn organizer. Misschien dat het in 1988 mogelijk was maar kan het nu niet begrjipen maar dat is niet de enige reden dat ik de film niet afgekeken heb tot het eind.

It nog gezien, blijft goed en zal altijd goed blijven. Eens per jaar ervoor gaan zitten en kijken en genieten van King's werk. The stand nog gezien, ook lekker lange rit en niet eenmaal per jaar te kijken maar eens per 3 jaar omdat het minder uniek is als it.

Groundhog day als laatste. Voor de 20ste keer. Op dagen dat ik even helemaal doorheen zit zet ik die film op en die film kan me altijd opbeuren. Bill Murray die ik 20 keer of nog vaker in dezelfde film kan zien. Zeker in geval van Groundhog day.

That's it

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 06-08-2009 19:51:35 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_71660843
There Will Be Blood is inderdaad een geniale film, Daniel Day-Lewis is echt een geweldige acteur. Paul Thomas Anderson vind ik toch wel een van de beste regisseurs van deze tijd.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:55:02 #173
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_71666086
The Matrix
Ben de afgelopen week begonnen met het kijken van dvd`s die ik al heel lang in de kast heb staan maar nog steeds niet heb bekeken. Vanavond was het dus tijd om een begin te maken met het kijken van de 10 disc Ultimate Matrix Collection die ik al sinds de release dag in december 2004 (!!) in de kast heb staan maar waarvan ik nog niets had gezien.
Tot vandaag dus.

De film heb ik natuurlijk al talloze keren gezien maar hij blijft goed en boeiend. Natuurlijk is het style over substance met prachtige effecten maar toch geeft de film je ook wat dingen om over na te denken.
Keanu Reeves is nog steeds niet `s werelds grootste acteertalent maar hij doet hier precies wat van deze rol verwacht mag worden. De show wordt wat mij betreft gestolen door Hugo Weaving, die (vooral naar het einde toe) een paar hele coole one-liners op het scherm tovert.
Hoe vaak je The Matrix ook kijkt, het blijft een geweldige actie film.

IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:01:06 #174
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71666288
Shit, had hier vanalles gepost....maar kwijtgeraakt.

In ieder geval: Lilya 4-Ever maakt de 7.9 om IMDB totaal NIET waar. Een 6.5 van mij.
Droevige naargeestige film die middelmatig is.

pi_71668403
Sleepy Hollow

Ichabod Crane wordt na het plaatsje Sleepy Hollow gestuurd om daar een aantal mysterieuze moorden op te lossen. Alle slachtoffers zijn namelijk onthoofd door een ruiter op een paard. De hoofden zijn ook nog eens spoorloos verdwenen! Toffe film! Ohja, en met Johnny Depp

7.8
Because simple is bad!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:34:27 #176
148823 znarch
ondertitel
pi_71678628
Lesbian Vampire Killers

Ik vond Steph Brothers en Pineapple Express geweldig maar deze film kon nog geen glimlach op mijn gelaat krijgen, vond hem enorm bagger.

4/10

Lucky Number Slevin

Erg goede misdaad film heb enorm genoten en ook de plotwending is leuk.

7/10
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_71679714
Sideways
Toffe film, wel. Mijn vriendin wilde 'm zo graag zien, ik had er nog nooit van gehoord.
Toen probeerde mijn vriendin me over te halen met: "Maar het gaat over 2 mannen die een road trip maken en wijn gaan proeven."
Toen had ik er _nog_ minder zin in om te zien, maar (gelukkig) heeft ze me toch overtuigd.
Ik heb me er prima mee vermaakt, en toegevoegd aan m'n to buy lijst.

IMDB cijfer: 7.8/10
Mijn cijfer: 7.5/10
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:17:45 #178
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71679884
Dances with Wolves

Wauw, wat een geweldige locaties heeft Kevin Costner gekozen om Dances with Wolves te schieten. Extra gaaf is de uitgebreide kijk in het leven van de Sioux. Dat wordt behoorlijk diep uitgediept en blijft continu boeien. De bombastische muziek en sommige plotelementen waren ietwat corny, maar dat achterwege latende blijft er een mooie film over. Cijfer: 7,5

Racket Girls

Wie had gedacht dat vrouwenworstelen zo'n hot onderwerp was begin jaren '50? Ik in ieder geval niet! Met verbazing heb ik deze film doorstaan, die een dommig gangsterplotje heeft omgeven door eindeloze vrouwenworstelscenes. Ze zijn quasi-erotisch bedoeld maar anno 2009 is het een en al lachwekkend suf. Acteerwerk is over de gehele linie slecht en de montage kende ook enkele problemen. Cijfer: 2
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:28:54 #179
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_71697970
G-Force....

Niet doen... niet als je zonder hoofdpijn uit de bios wilt lopen!!!

1/10

Public enemies

Goede film. Ik kon het camera werk zeer waarderen.

7/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Knuffelzacht op 08-08-2009 10:17:11 ]
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_71699563
eye for an eye

vette chuck norris film met mako & christopher lee
soms schop je de bal,en soms schopt de bal jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')