Love it or hate it.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:51 schreef znarch het volgende:
Slumdog Millionaire
Heb hem na 45 minuten afgezet, moet er niet aan denken dat ik dit gedrocht in zijn geheel had moeten zien.
Heeft me op geen enkel vlak kunnen boeien en verveelde me kapot.
Een van mijn toppers!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
10 items or less
Naar aanleiding van dit topic maar eens gedownload. Hele luchtige film over een acteur die research gaat doen in een lokale supermarkt. beetje ongeloofwaardig maar kijkt lekker weg en hij's lekker vrolijk.
Iets met liefde en dromen........ en dat geweldig in beeld gebracht. Mierzoet/suikerzoet, zo zou het in het echt ook moeten zijn. Dat zou wat mij betreft heel lang mogen durenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:56 schreef birrrd het volgende:
Net op TV Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain voor het eerst gezien na al die lovende reacties op deze film. Het valt best tegen eigenlijk. Veel te lieflijk en het fantasiegehalte is net niet fantastisch genoeg of staat te dichtbij de realiteit. Ik heb 'm ook niet kunnen afkijken, het werd me iets te langdradig allemaal. Sommige scènes waren wel grappig, maar al met al als film heeft het suikerzoete karakter van de film me niet tot het eind kunnen boeien.
kan je me misschien wat soortgelijke films noemen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Een van mijn toppers!![]()
Luchtige vrolijke films roeleren de pan uit!
Ik vond het maar een lange zit. Gelukkig is die film geen realiteit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:03 schreef Ooster het volgende:
[..]
Iets met liefde en dromen........ en dat geweldig in beeld gebracht. Mierzoet/suikerzoet, zo zou het in het echt ook moeten zijn. Dat zou wat mij betreft heel lang mogen duren
.....ben ook een dromer denk ik.
Tussen spoilers dan maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Siniti het volgende: Ik snap ook geen ene tiefes van de paddenregen, echt waarom? Misschien kan iemand dit uitleggen. Ik vond het niet echt veel aan het verhaal toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door znarch op 02-08-2009 14:22:30 ]"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Even kijken of ik ze nog allemaal weet (vul even aan verder mensen!). En dan bedoel ik mijn films waar eigenlijk weinig in gebeurt maar gewoon 'vrolijk' zijn;quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je me misschien wat soortgelijke films noemen?
thanks, heb snow cake en ten inch hero nog niet gezien. ga ik ff checken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:14 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Even kijken of ik ze nog allemaal weet (vul even aan verder mensen!). En dan bedoel ik mijn films waar eigenlijk weinig in gebeurt maar gewoon 'vrolijk' zijn;
- Garden State
- Snow Cake (dikke vette aanrader_
- 10 items or Less
- Little Miss Sunshine
- Nick & Norahs Infinite Playlist
- Cashback
- Ten Inch Hero
(-Adams Aebler)
(- Bella)
(- Millions)
Thanks Arcee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef Arcee het volgende:
Meer van zulke tips:
Sideways
Elling
The Station Agent
The Squid and the Whale
Juno
Broken Flowers
Lost in Translation
L'auberge espagnole
Dan zijn ook echt twee van mn lievelings, haha. Superbad hoort daar ook in thuis, net als The 40 year old virgin en Zohan. Lesbian Vampire Killers is mijn nieuwe ontdekking, zie paar posts hierboven!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef znarch het volgende:
Pineapple Express
Ik heb misschien een dom en flauw gevoel voor humor, maar net als bij Steph Brothers heb ik af en toe buikpijn gehad en piste ik bijna in mijn broek van het lachenGeniaal.
7/10
Ik ga hem vanavond kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan zijn ook echt twee van mn lievelings, haha. Superbad hoort daar ook in thuis, net als The 40 year old virgin en Zohan. Lesbian Vampire Killers is mijn nieuwe ontdekking, zie paar posts hierboven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB cijfer: 7.7/10
Mijn cijfer: 6.5/10
In het begin vond ik die opmerkingen van Peter zo irritantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Guppi het volgende:
I love you, man
[ afbeelding ]
Aangename film over Peter die geen vrienden heeft en dus geen getuige, en dus op zoek gaat. Naarmate de film vordert wordt ie steeds leuker, het eerste half uur dacht ik "is dit het nou", maar tegen het einde moest ik wel hardop lachen. In het begin zijn de vriendinnen van zijn verloofde (waaronder de ex van my name is Earl) eigenlijk nog het leukst, maar de film komt pas echt op gang als Peter zijn buddy tegenkomt. Ik ben niet onvoorwaardelijk fan van Jason Segel, maar in combinatie met Paul Rudd en deze rollen vond ik het gezellig en vrolijk om te zien.
Ik vond het geen keiharde pijninjebuik comedy, maar een leuke feelgood gezellige movie.
En Rashida Jones is liev![]()
7
die was echt te slechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef N-E-R-D het volgende: "im playing the bass, im playing the bass"![]()
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:33 schreef DanielleM het volgende:
Martyrs
[ afbeelding ]
Dit is de meest zieke film die ik ooit heb gezien! Dat het toch nog een goeie film is komt vooral door het sterke acteerwerk van beide actrices. Ik moet zeggen dat ik het eerste deel sterker vind dan het tweede gedeelte. De film had wel een kwartier korter gekund. Om nou tien keer te zien hoe ze in elkaar wordt gemept is wat overdreven. Na een keer is het ook wel duidelijk.
7.5
Idd beste horror van 2009. Damn, wat een zieke film. Hoe ziek moet je ook wel niet zijn om zoiets te verzinnen en te maken. Meestal doet horror me echt niks maar deze toch echt wel!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!
8.5/10
Het is ook een goeie film, maar om die chick nu 10 keer in elkaar gemept te zien worden. Ik las trouwens op internet dat die foto's die ze laten zien van mensen die gemarteld zijn echt zijn!! Over ziek gesproken!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Toch voor mij wel de beste horror van 2009, deze heeft echt een indruk achter gelaten en dat doen niet zo heel veel films bij mij, horrors zijn meestal vrij standaard en niet orgineel maar ik vond deze echt geweldig!
8.5/10
Ik vond haar maar een onsympathiek en stug meisje. Dat straalde ook op de film af, waardoor ik er niet veel aan vond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Dakota skye
Leuke film! Had ik niet verwacht. Voor mij onbekende cast maar vooral Dakota word erg leuk gespeeld. Zou er zo verliefd op kunnen worden (!).
Ha, die moet ik kijken! De productiemaatschappij is namelijk The Asylum, die eveneens verantwoordelijk was voor het meesterwerk Mega Shark vs. Giant Octopusquote:The Land that Time Forgot
Een groepje mensen strandt op een eiland dat in het verleden is blijven hangen, er zjn dinosaurussen en andere monsters. Ook zijn er wat andere mensen die er eerder zijn gestrandt: deze mensen zijn niet ouder geworden, iemand uit 1945, een stel Duitsers, een man uit 1955.
Ze gaan proberen te ontsnappen met een onderzeeboot, die van de Duitsers.
Wat een slechte film! De special effects waren echt om te huilen en het Duits dat er wordt gesproken![]()
Deze film keek ik eigenlijk voor de visuals. Heel erg in dezelfde stijl als Sin City, en ik vind het heel tof, maar ik kan me goed voorstellen dat dit niet voor iedereen in weggelegd. De het uiterlijk maakte wel veel goed in de film, want om het verhaal hoef je het niet zo te doen. Het is nooit echt heel spannend of interessant en het miste voor mij een bevredigende climax. Opeens was de film al klaar, en niet in een positieve manier dat je denkt "kut, de film is al klaar!" maar meer "Hm... was dit het?" Hoogtepunt was wel de rol (rollen) van Louis Lombardi, die toch elke keer wel voor een lach zorgde.quote:Down these mean streets a man must come. A hero born, murdered, and born again. When a Rookie cop named Denny Colt returns from the beyond as The Spirit, a hero whose mission is to fight against the bad forces from the shadows of Central City. The Octopus who kills anyone unfortunate enough to see his face who has other plans. He's going to wipe out the entire city. The Spirit tracks this cold hearted killer from the city's rundown warehouses, to the damp catacombs, to the windswept waterfront all the while facing a bevy of beautiful women who either want to seduce, love or kill the masked crusader.
idd dat is hoogstaand...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ha, die moet ik kijken! De productiemaatschappij is namelijk The Asylum, die eveneens verantwoordelijk was voor het meesterwerk Mega Shark vs. Giant Octopus.
Haaien die vliegtuigen neerhalen: Onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ha, die moet ik kijken! De productiemaatschappij is namelijk The Asylum, die eveneens verantwoordelijk was voor het meesterwerk Mega Shark vs. Giant Octopus.
Die ga ik kijken, haaien tegen inktvissen, dat moet gewoon spannend wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:40 schreef Falco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan dacht ik toch weer, nee
5
Ohjee, ook nog Elton John in de aftiteling
De Narcis van Gabon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vond Martyrs beter, ik geef deze een 7.5
[ Bericht 26% gewijzigd door GieJay op 09-08-2009 04:19:17 ]Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
Die acteur speelt ook mee in Friends als Mike. Ik vond de film wel leuk. Echt een feel good movie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef SnuggLe het volgende:
I Love You, Man
Wat een dweep, die hoofdpersoon met zijn "Slapping the Bass". Verder wel vermakelijk, maar wat een kneus, knuppel, watje, pisvlek. Bah, als ik me al irriteer aan zo'n gast dan kan de film gewoon geen hoog cijfer krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |