Creditcard, geen Paypalquote:Als iemand weet wat voor betalingen Play.com hanteert ben ik een blij man
Ik betaal er altijd met mn Mastercard of Visa.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Als iemand weet wat voor betalingen Play.com hanteert ben ik een blij man
Iedereen is voor een herdesign. Daarom gaat Dr.Daggla er wat moois van maken. Geef hem tips en ideeenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:58 schreef Jovatov het volgende:
Ik ben ook voor een herdesign van de OP.
OMGquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen die trouwens geen CC hebben, maar het wel willen.
www.neteller.com.
Open een account, maakt hem extended (gratis, je moet alleen wat info toesturen) en vraag een "global wallet" aan.
Dat kost je een paar euro, maar het is echt retemakkelijk. Je upload via iDeal geld naar je Neteller account en dan kan je je "global wallet" als MasterCard gebruiken om dingen te betalen..
Veel te lang, veel te veel onnodige info.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom? Hij is prima zo, anders krijg je zo OP als het Xbox topic
Als ik een OP maak wordt ie verdomde kort.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Iedereen is voor een herdesign. Daarom gaat Dr.Daggla er wat moois van maken. Geef hem tips en ideeenDan word 134 tof.
Doe je dingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel te lang, veel te veel onnodige info.
Dit was 3 jaar geleden hip.
Die games kunnen er uit, Blu-ray is inmiddels iedereen wel bekend, linkje naar alle topics slaat nergens op en voor PSN kan je een apart topic openen met in de OP alle users.
Werkt dit ook gewoon voor PSN?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor de mensen die trouwens geen CC hebben, maar het wel willen.
www.neteller.com.
Open een account, maakt hem extended (gratis, je moet alleen wat info toesturen) en vraag een "global wallet" aan.
Dat kost je een paar euro, maar het is echt retemakkelijk. Je upload via iDeal geld naar je Neteller account en dan kan je je "global wallet" als MasterCard gebruiken om dingen te betalen..
Nee, alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doe je dingMij allemaal prima, zolang het de rel-waarde van het topic maar niet omlaag haalt
Ik heb in 2 jaar Neteller ervaring nog NOOIT problemen gehad iigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Werkt dit ook gewoon voor PSN?
Dan zijn PSN-kaarten helemaal niet nodig meer![]()
Goede ervaringen hiermee zijn ook welkom.
AQ zekerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg.
Het XBOX topic van een dermate niveau dat ik er niet eens meer lurk..... En dat als Xbox-fanboy.
Wat een ruktopic. Daarmee vergeleken is het hier echt een verademing...
Het begon ooit goed, totdat [irritante kutuser met iq van seapaerd] kwam slowchatten.
Ja, het is gewoon een MasterCard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Werkt dit ook gewoon voor PSN?
Dan zijn PSN-kaarten helemaal niet nodig meer![]()
Goede ervaringen hiermee zijn ook welkom.
En dit topic is dermate ruk dat de eerste 3 pagina`s vol tvp`s en "boehoe de ts is kut" Dus echt veel toegevoegd is deze ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg.
Het XBOX topic van een dermate niveau dat ik er niet eens meer lurk..... En dat als Xbox-fanboy.
Wat een ruktopic. Daarmee vergeleken is het hier echt een verademing...
Het begon ooit goed, totdat [irritante kutuser met iq van seapaerd] kwam slowchatten.
Netellerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar Neteller ervaring nog NOOIT problemen gehad iigTop-service.
I'm not alonequote:AQ zeker![]()
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dit topic is dermate ruk dat de eerste 3 pagina`s vol tvp`s en "boehoe de ts is kut" Dus echt veel toegevoegd is deze ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |