Kan makkelijk drie weken duren, Play.com zendingen worden door Selektvracht/Selektmail bezorgdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals ik dus al zei, Play.Com mag eerst eens even fijn opschieten met m'n GioTech triggers.
Tis 1 á 2 uur. Guns blazing is het rond de 1 uur en met sneaken is het rond de 2 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:34 schreef Fallen het volgende:
Ook hoi!![]()
Heb vorige week MGS4 gekocht, ben er alleen nog niet echt mee bezig geweest. Hoelang duurt de eerste act ongeveer? Kan ik die 1 avond uit spelen?
Dat vroeg ie niet. Hij had het over de eerste actquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Tis 15 á 20 uur. Guns blazing is het rond de 15 uur en met sneaken is het rond de 20 uur.
Ja sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat vroeg ie niet. Hij had het over de eerste act
Das wel vreemd dan. Amazon.co.uk bestellingen worden tegenwoordig ook via selekvracht bezorgd, en mijn bestelling van vorige week had ik 4 werkdagen later in huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan makkelijk drie weken duren, Play.com zendingen worden door Selektvracht/Selektmail bezorgd
Okay, thanks... dat is gelukkig niet meteen 4 uur met allerlei cutscenes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Tis 1 á 2 uur. Guns blazing is het rond de 1 uur en met sneaken is het rond de 2 uur.
Vandaag ligt van 17:00 tot en met 23:00 het psn netwerk eruit, mensen denken dat het met de 2,4 update te maken heeft.quote:
Of met de slome maintenance werknemers van sonyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:16 schreef R_B het volgende:
[..]
Vandaag ligt van 17:00 tot en met 23:00 het psn netwerk eruit, mensen denken dat het met de 2,4 update te maken heeft.
Was dat niet alleen Amerika??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:16 schreef R_B het volgende:
[..]
Vandaag ligt van 17:00 tot en met 23:00 het psn netwerk eruit, mensen denken dat het met de 2,4 update te maken heeft.
Dat geld ook voor mijne ja... Tjeering...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals ik dus al zei, Play.Com mag eerst eens even fijn opschieten met m'n GioTech triggers.
Volgens mij was het zelfs alleen Japan.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[E3 2008]God of War 3 komt naar de E3
Awesomeage!
Ik heb ze ook nog niet, verwacht ze deze week wel..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Play.Com mag eerst een m'n Giotechtriggers binnen laten komen.Heb ze nog steeds niet, al bijna 2 weken geleden besteld.
Na de teleurstelling van NG2 ben ik erg benieuwd naar deze game.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[E3 2008]God of War 3 komt naar de E3
Awesomeage!
Ik had ze vorige week binnen. Ik merk nog weinig verschil.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet, verwacht ze deze week wel..
Ligt trouwens niet aan play.com, die verzenden het ook maar...
Kan aan de post daar liggen, de douane of de post hier natuurlijk
Ja, ga er wel weer eens een avond voor zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef delano.888 het volgende:
Btw, de topic lijst in de op is best wel verneukt sinds topic 100, en is ook al een eeuw niet ge-update
Misschien de spellen lijst ook bte updaten? LBP erbij bijv, r&c eraf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, ga er wel weer eens een avond voor zitten.
Nog specifieke wensen?
Na betaling 5 dagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:55 schreef Agiath het volgende:
Fuck it, knoop doorgehakt.
Ik koop MGS4, dan ga ik eerst maar een avondje het verhaal bijlezen totdat ie aangekomen is.
Ik lees goede dingen over 3 busy man. Daar maar halen, scheelt weer wat geld natuurlijk. En hoe lang duurt dat? Of zijn er snellere?
Ik had em 4 dagen nadat hij verzonden was binnen van 3BM dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Na betaling 5 dagen.
Ik vind zelf deze beter:
www.vgp.ca
Wie zegt dat het voor een update is? Dat was toch puur speculatie?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef Misanthropist het volgende:
PSN is momenteel in onderhoud ivm nieuwe systeemupdate
Hoe weet jij dat? Op psonly staat dat het om onderhoud gaat...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef Misanthropist het volgende:
Dat zijn de roddels, nergens bevestigd hoor, en overigens zou het raar zijn want voor vorige systeemupdates hoefte het psn ook niet offline.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef Misanthropist het volgende:
Spel is in een paar uur uit te spelen, ik wil hem ook zonder reden hebben maar kan mij er toch van weerstaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:39 schreef merino het volgende:
Ik sta op het punt om voor het eerst een spel te kopen waarvan de reviews niet al te positief zijn maar ik het om onverklaarbare redenen toch gewoon wil hebben
Het betreft hier Dragonball Z: Burst Limit.
Heb beetje het gevoel dat ik vooral behoefte heb aan een fightgame. Zit eigenlijk nog op Soul Calibur IV te wachten en ben dan ook bang dat Burst Limit daarna voorgoed stof gaat verzamelen. Lastig...
Misschien toch wel verstandig ja. Had ik maar nooit die demo opgestartquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Spel is in een paar uur uit te spelen, ik wil hem ook zonder reden hebben maar kan mij er toch van weerstaan
quote:Mirror's Edge at E3 2008!
IGN lets us know that Electronic Arts and DICE will be heading for this year's E3 Media & Business Summit to show off Mirror's Edge. E3 2008 is open for business for 5 days from July 14th to July 18th.
- Eerste beelden Uncharted 2quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
De E3 staat bijna op het punt te beginnen guys. Wat hopen jullie graag te zien?
- Meer duidelijkheid rondom Heavy Rain plus beelden
Wanneer begint het dan precies?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Me.
- Nieuwe project Team Ico
- Nieuwe Jak and Daxter
- Eerste beelden God of War III
- Meer nieuws rondom White Knight Cronicles
- Eerste beelden Infamous
- Eerste beelden FF XIII
- Aankondiging FF VII remake: believe.
Dat staat twee reacties boven je postquote:
Hmm ze zijn dus 5 dagen open. Okej..quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
14 t/m 16 juli.
15 juli persconferentie om 20.30 uur plaatselijke tijd.
Little Big Planet weer terug naar 2D gameplay.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Me.
- Nieuwe Jak and Daxter
- Eerste beelden FF XIII
Wat is het nu danquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Little Big Planet weer terug naar 2D gameplay.
tsss, dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat staat twee reacties boven je post
- Uncharted 2quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Me.
- Nieuwe Jak and Daxter
- Eerste beelden FF XIII
Denk je dat je de eerste en enige bent met die vraag? Google eens even, onderhand wordt iedereen krankjorum om diezelfde vraag te beantwoorden die je makkelijk zelf even op kan zoeken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:38 schreef blaze07 het volgende:
ik zie verschillende berichten met sites uit het buitenland. Kopen jullie je spellen in het buitenland? Hoeveel scheelt dit ongeveer (als verzendkosten etc er nog bijkomen?) En werken de spellen uit het buitenland gewoon perfect op de Ps3 (die in NL gekocht zijn) Ik kan me vroeger nog herinneren dat er regio problemen waren (wel oude conolses trouwens)
Jawel, maar het niet gebruiken van interpunctie irriteert sommige mensen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
interpunctie is niet je sterkste kant he?
Das mooi, dat scheelt weer zoeken.quote:je kan elke Bluetooth-headset op je PS3 aansluiten.
Problem solved.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
interpunctie is niet je sterkste kant he?
je kan elke Bluetooth 2.0 headset op je PS3 aansluiten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:07 schreef robbolo het volgende:
Is top spin 3 aan te raden? heb Virtuatennis al, en vraag me af of ik die ook maar moet halen
quote:Xenogears naar Japans PlayStation Network
In het PlayStation tijdperk was Square-Enix een grote aanhanger van de PlayStation One. Buiten Final Fantasy VII, VIII en IX lanceerde men onder andere Xenogears en Einhander.
In Dengeki PlayStation onthult Square-Enix plannen om twaalf oude PlayStation titels opnieuw uit te brengen op het Japanse PlayStation Network. Elk van de titels kost 600 Yen, ongeveer ¤5, en is speelbaar op de PSP en de PS3. Deze week lanceert Square-Enix onder andere Xenogears, Einhander, Astronoka, Rakugaki Showtime, Raystorm en Fighters Impact.
quote:Infamous officieel naar 2009
Sucker Punch kennen we allemaal van de Sly Raccoon serie, maar Sony Computer Entertainment heeft nieuwe plannen voor de studio. Ze werken aan Infamous, een PlayStation 3 game die de laatste weken weer terug in de aandacht is.
Dit gaf hoop dat de game die aanvankelijk officieel voor 2008 was aangekondigd ook echt dit jaar nog zou uitkomen. Helaas wordt dit jaar niet meer gehaald en is nu officieel bekend dat de game in 2009 uit gaat komen. Wanneer in 2009 is nog niet bekend.
Infamous is een Free Roaming game ala Crackdown waarbij er meer mogelijk is dan traditioneel mogelijk in GTA games. Infamous brengt superkrachten naar het Free Roaming genre. Hoofdpersoon Dylan moet zijn krachten gebruiken om Empire City van allerlei schurken te ontdoen. De speler kan zelf kiezen hoe hij speelt en moet rekening houden met de omgeving, die reageert op zijn acties.
Awesomenessquote:EGM met nieuwe geruchten
Eerder vandaag kon je de nieuwste cijfers uit Electronic Gaming Monthly bekijken, het blad had ook nog enkele sappige geruchten voor ons.
- Activision komt met extra accessoire voor de nieuwste Tony Hawk game.
- Kratos uit God of War zal onthuld worden als speelbaar karakter voor de PlayStation 3 versie van Soul Calibur IV.
- Q Entertainment werkt aan een nieuw spel voor het PlayStation Network.
- Een nieuwe muziek visualizer komt later dit jaar naar het PlayStation Network.
- In de herfst zullen zowel Sony als Microsoft hun next-gen consoles in prijs verlagen.
Mercenariesquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Mercenaries 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fallout 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
nogal een like duh niet ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:03 schreef Platina het volgende:
Net na 3 weken wachten Lair binnengekregen. Mijn god wat een kutspel, ik had wat reacties gelezen en dacht dat het wel te pruimen zou zijn nu de sixaxis niet verplicht was, maarja sommige moves zijn met analoge control lastig uit te voeren of de knoppen zitten niet lekker dan. en de missies + verhaal slaan ook nergens op. Voor zoverre mijn halfuur durende Lair ervaring.
quote:Firmware 2.4's XMB features revealed
View, send, receive messages, manage downloads and play music in-game. It's all here...
CVG has managed to get its grubby hands on the final list of features for the hotly anticipated Firmware 2.4 update, which was yesterday rumoured to be due early next week. But that's not the case we've been told...
Speaking under strict conditions of anonymity, a source has told CVG that Firmware 2.4 is expected to launch in around three weeks' time. A quick look at the diary reveals that E3 is just under three weeks away. It doesn't take a genius to see that Sony's pre-E3 conference would be the perfect time to launch the Sony XMB assault.
We've also scooped the following list of XMB features that you'll be able to access in-game. Here goes:
* Friend category
* View, send, receive messages
* Manage downloads
* Set the vibration feature of the controller
* Sign in to PlayStation Network
* Register friends
* Manage Bluetooth devices
* Terminate the game
* Music category
* Use the system BGM
* Work the system BGM operation panel
* Settings category
* Assign controllers
* View profiles
* Game category
* Set audio devices
* Use the voice changer
As previously reported the update will also allow you to play back your own tunes in-game from the XMB Music column. It's unclear whether this feature will be compatible with all games or just new titles created with more recent development tools.
The system BGM will offer functions such as Play, Stop, Previous track, Next track, Change repeat mode, Change shuffle mode, Change volume (five levels). When you stop the playback of your tunes, playback of the game music will then begin.
Sony has yet to confirm or deny any of this and won't comment on rumour and speculation. If you ask us though, this is bang on the money. Not long to wait and see...
quote:FIFA 09 krijgt datum
Zoals ieder jaar mogen we ook dit keer uit kijken naar een nieuwe FIFA, Electronic Arts heeft nu ook de Europese datum bekend gemaakt.
FIFA 09 verschijnt op de PC, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Nintendo DS, Nintendo Wii en Xbox 360. Houd de eerste week van oktober maar alvast vrij in je agenda, het spel verschijnt namelijk op de derde van deze maand.
Ja ik weet het, maar veel van de reviews vonden de basis van de game wel ok, alleen de verplichte sixaxis zooi dus kon het proberen. En bovendien draken zijn coolquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nogal een like duh niet ?
Ik bedoel zelfst mn moeder weet dat LAIR een knakengame is, en die weet niet eens hoe ze dr computer moet aanzetten
Ik ook, heb de gold edition ge pre-orderedquote:
Het is dan ook een lijstje van dingen die je in de ingame XMB kan doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef delano.888 het volgende:
* Set the vibration feature of the controller
* Terminate the game
* Assign controllers
ik denk dat dat lijstje over 2.4 bullshit is, aangezien dit al kan, en sony vast niet iets gaat uitgeven wat allang kan...
Ja dat snap ik, maar die kan je nu ook al ingame in de XBM doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is dan ook een lijstje van dingen die je in de XMB kan doen.
Er staat nergens dat het een lijstje met nieuwe features is. De XMB zelf is nieuw, dat lijstje is alleen een opsomming van de dingen die je ermee kan doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die kan je nu ook al ingame in de XBM doen.
oh wacht, je bedoelt dat je geen zwart scherm meer krijgt maar het menu, ok dan snap ik het![]()
vet, jammer dat hij niet groter (klikbaar) is.quote:
quote:Activision announces Cabela's Dangerous Hunts 2009
Activision announced today the upcoming release of Cabela's Dangerous Hunts 2009 for Xbox 360, PlayStation 3, PS2 and Wii. The latest title in the Cabela's Dangerous Hunts franchise puts players in bone chilling, pressure-packed hunting situations as they seek out savage animals in the world’s most dangerous locations.
“Cabela’s Dangerous Hunts 2009 is about hunting for sport as well as survival,” said Dave Oxford, Activision Publishing. “Imagine being rushed by an eight-foot tall, nine hundred pound grizzly bear. You are not thinking about stuffing the bear and placing it in your mountain cabin. Your only instinct is avoiding death.”
Players will face raw danger as they encounter the fiercest animals on earth, including lions, grizzly bears, jaguars and more. Accurately modeled Cabela’s equipment in the game means the firearms, tactics and gear are all realistic and precise – but this won’t always help in the face of an unpredictable, open environment packed with avalanches, elephant stampedes, and piranha infested waters. If you do miss a shot and fail to stop a charging man-eating animal, you will be forced to fight it via a melee defense – but pay attention; it’s likely another nearby animal will join the attack.
The game is scheduled for release in Fall 2008.
Bij mij ookquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
stoerquote:
Dat wordt een beetje moeilijkquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hebbie die xbox nou nog niet omgeruild
Kloon van Jorien toevallig?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef rakotto het volgende:
Mercenaries ziet er niet uit.De auto, dat water..
Schijt update, waar is de private chat functie godverdomme?quote:
Wat heb je er in godsnaam aan dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij stonden de fans eerder maanden te springen om ingame-XBM dan de private chat optie.
Heb de GOLD edition net voor sluitingstijd bij de Bart Smit gehaald vanavond. Kom ik thuis zit volgens mij de normale witte disk er in.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, heb de gold edition ge pre-ordered
Precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
Goed, ingame XMB is voor mij dus een 360, headset voor de 360 en de private chat aan.
En vervolgens online Playstation gamen
waar vandaan ?quote:
voor mij ook (inclusief Burst Limit en Gridquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:02 schreef merino het volgende:
[..]
Misschien toch wel verstandig ja. Had ik maar nooit die demo opgestart
In 24 uur kan veel veranderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef merino het volgende:
[..]
voor mij ook (inclusief Burst Limit en Grid)
Who the fuck is Jorien.quote:
Iets met Hendrikquote:
Ik kon me niet inhoudenquote:
Heb vanmiddag nog een spel gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:20 schreef merino het volgende:
[..]
Ik kon me niet inhouden
dat herken jij volgens mij ook wel
maar ik zal me er ongetwijfeld mee vermaken
Gamehubs.comquote:
Mijne zijn ook verzondenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:49 schreef ikookhier het volgende:
WTF ik zie nu pas dat de mijne ook verzonden is![]()
BFBC
![]()
Ook via gamehubs keek bij het verkeerde mail adres
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer van Resistance 2. Mogelijke boss battle?
http://www.gamersyde.com/stream_7571_en.html
Dat stond op mijn PS3 toen ik handmatig in wilde loggen. Dat het niet mogelijk was in te loggen door een system update. Maargoed, zal wel een geval van verkeerd interpreteren zijn ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Op psonly staat dat het om onderhoud gaat...
grmbl... het komt allemaal veel te snel nu! Moet eerst nog GTA4, MGS4 en Lost Odyssey uitspelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef Armageddon het volgende:
Battlefield is vet! Gisteren even een paar op hun flikker gegeven online.
Oeh, vanavond checkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Klinkt aannemelijk, maar ik denk persoonlijk tijdens E3.quote:Official announcement on the 30th.
The video walkthrough and official screens of in-game XMB, profiles and trophies will all be out on Monday.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor 31 maart komt White Knight Story
Sony laat plannen voor de komende tijd zien
Hehe, je ziet gewoon de monsters spawnen bij het begin van het filmpje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoezo nu pas uitgespeeld, ik heb hem al lang maar pas 3 races gereden ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, anders valt het ook zo moeilijk te volgen met mobiel internet ^^
Weet iemand hier toevallig of je in gt5p (ja die hebk nu pas uitgespeeld, alleen f1 nog) alle dealer events kan unlocken, of zijn het er maar een paar?
Nog wel, maar die kraskaarten zijn als t goed is ook in de rouleringquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:18 schreef Armageddon het volgende:
Kan je alleen met een CC geld op PSN zetten of ook op een andere manier?
Net maar in de winkel gehaaldquote:
Zat ik waarschijnlijk ook bijquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef Armageddon het volgende:
Battlefield is vet! Gisteren even een paar op hun flikker gegeven online.
Of wíl komenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kan na de meest recente firmware nu 100 friends toevoegen in plaats van 50.
Niet dat ik aan dit aantal op PSN kom...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!
Resistance 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog wel even bezig met die 50quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kan na de meest recente firmware nu 100 friends toevoegen in plaats van 50.
Niet dat ik aan dit aantal op PSN kom...
timber!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!
Resistance 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt toch niet mij, de geweldige ditani verwijderd?!?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb al mensen moeten verwijderen, maar ik ben dan ook razend populair
Samequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb al mensen moeten verwijderen, maar ik ben dan ook razend populair
Neequote:
wanneer had je ze besteld?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag de giotech triggers binnen gekregenZometeen maar eens testen of het veel verschil maakt.
Wees gerust, ik heb ze ook nog nietquote:
Dan zou ik toch eens een nieuwe versterker aan gaan schaffen als ik jou was. Bij mij issie kraakhelder.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield binnenVan gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
Via UPS kwam hij in 2 dagen aan
Edit: Wat een slecht geluid zeg.... Het kraakt erg veel, en dat terwijl het DTS isEcht super irritant zeg.
Mijn apparatuur doet et prima hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens een nieuwe versterker aan gaan schaffen als ik jou was. Bij mij issie kraakhelder.
Dat is zeker snelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield binnenVan gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
Edit: Wat een slecht geluid zeg.... Het kraakt erg veel, en dat terwijl het DTS isEcht super irritant zeg.
Edit 2: Ik ben online en hij is niet online regio locked
ff je tracking number invoeren als je voor UPS hebt gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat is zeker snelhoop dat die van mij ook vandaag komt
Error Invalid tracking number Hangt nog niet in het systeemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ff je tracking number invoeren als je voor UPS hebt gekozen
Introfilmpje kraakt wel een beetje ja. Maar ingame is het echt perfect. Nog nooit zo'n vet geluid gehad bij een shooter. Totale chaosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:01 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Mijn apparatuur doet et prima hoorHet was alleen in het openings filmpje zo. Tijdens gameplay is het wel goed
Soms blijven explosies wel uit. en als je van grote hoogte valt hoor je ook niet wanneer je op de grond land. Dat vind ik toch wel een beetje jammer. Maar verder is het wel ontzettend gaafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Introfilmpje kraakt wel een beetje ja. Maar ingame is het echt perfect. Nog nooit zo'n vet geluid gehad bij een shooter. Totale chaos
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je hebt toch niet mij, de geweldige ditani verwijderd?!?!
speel je in Top spin 3 de eerste paar toernooien nou tegen onbekende spelers? of speel je meteen tegen de top20 spelers?
12 juni. Ik heb er dus precies 2 weken op moeten wachten. Ze komen gewoon in een envelop, dus ze passen zo door de brievenbusquote:
En waarom is de PS3 versie wél regiovrij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Edit 2: Ik ben online en hij is niet online regio locked
Omdat alle PS3 games dat zijn. Dat weet je nou onderhand toch wel Cybquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waarom is de PS3 versie wél regiovrij?
Oh jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat alle PS3 games dat zijn. Dat weet je nou onderhand toch wel Cyb
Die van Warhawk zit gewoon perfectquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:54 schreef merino het volgende:
Wat ik dus altijd heb met die headsets is dat ik de earpiece er zo enorm vaag uit vind zien. Dat kan toch nooit lekker in je oren zitten. Die van Warhawk bijvoorbeeld ziet er enorm ongemakkelijk uit.
Ga zelf denk ik deze maar eens scoren;
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer SOCOM: ConfrontationCrossroads
Heb er zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:42 schreef Sackboy het volgende:
Tomb Raider: Underworld
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty 5:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er eigenlijk nog best wel leuk uitquote:
Best geinig, alleen die crosshair op het eerstje plaatje ziet er kut uit.quote:
quote:
Hele nette prijsquote:Datum en prijs voor Platinum games bekend
Vrijwel ieder systeem heeft ze wel: een platinum lijn. Onder deze lijn verschijnen games die reeds zijn uitgebracht, maar dan met een lelijke hoes en voor een budgetprijs.
Ook de PlayStation 3 krijgt een soortgelijke lijn, de datum en prijs hiervan zijn nu bekend. Vanaf 1 augstus zullen een vijftal games verschijnen voor een prijs van 24,99 Euro. Het gaat om de volgende games:
* MotorStorm
* Resistance: Fall of Man
* Uncharted: Drake's Fortune
* Heavenly Sword
* Ratchet & Clank Future: Tools of Destrution
Gewoon 1 augustus naar de winkel gaan en gelijk het originele doosje pakken en afrekenen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:20 schreef Govinda het volgende:
Voor motorstorm en resistance is die prijsverlaging nou niet bepaald revolutionair. De andere games zijn echter briljant voor dat geld!![]()
Zal Heavenly Sword dan ook maar een kansje geven. Maar inderdaad liever niet zo'n lelijke platinum hoes
Zo doe ik dat meestalquote:Op zondag 29 juni 2008 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon 1 augustus naar de winkel gaan en gelijk het originele doosje pakken en afrekenen.
Winkels moeten toch eerst door hun voorraad heen voor ze nieuwe geleverd krijgen.
Geen idee. Een uur of 12? Maar dat is maar een gok.quote:
crashtestnlquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef merino het volgende:
Wat is Grid een geweldig heerlijk spel zeg. Vele malen beter dan ik uit de demo had opgemaakt
Vanavond even Battlefield opstarten. Zou voor dat spel eigenlijk wel wat meer fokkers in mijn PS3 friend list willen hebben. Staat nu zo leeg op 3 friends
PSN: MerinoNL
Dat off-road racen is nooit heel erg tof op misschien GRiD na dus helaasquote:Op zondag 29 juni 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
Vier gameplayvideos van Pure
Ziet er best kicken uit
Huh? GRiD off-road racen?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat off-road racen is nooit heel erg tof op misschien GRiD na dus helaas
ik bedoelde DiRTquote:Op zondag 29 juni 2008 20:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huh? GRiD off-road racen?![]()
Off-road racen is zwaar tof ja! [ afbeelding ]
Wat is er zoal beter dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef merino het volgende:
Wat is Grid een geweldig heerlijk spel zeg. Vele malen beter dan ik uit de demo had opgemaakt
Alhoewel het spel me best tof lijkt vind ik dat episode gebeuren helemaal niets! Misschien als je een tijdje wacht zodat je daarna ze allemaal achter elkaar kan spelen dat het nog wel te doen is.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die erg uitkijken naar Siren Blood Curse. Eind deze maand als episodic downloadable content!![]()
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=134442
Ik ga de blu-ray uit Japan importeren, daar zit ook de engelse taaloptie bijquote:Op zondag 29 juni 2008 22:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die erg uitkijken naar Siren Blood Curse. Eind deze maand als episodic downloadable content!![]()
[ afbeelding ]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=134442
quote:What did we learn this week? The Sony Group Corporate Strategy Update revealed a few things you’ll be hearing more about in the near future, the PSP and Metrocards go hand in hand, and inFAMOUS looks pretty damn good.
Here’s where I ask for your links: As always, feel free to share your favorite reads in the comments below. Comments may take longer than usual to appear - even bloggers deserve a day off.
But because I know what you’re going to ask about, and because we don’t traffic in rumors and/or speculation, I invite you to come back to the Blog tonight (just shy of midnight Pacific). We’ve got a video to show you.
http://blog.us.playstatio(...)-web-what-we-read-5/quote:Planning 2 videos, 5 or so mins each. One for XMB features and one for Trophies. None of the previous videos has been a short as 90 seconds, just as long as it takes to show off the features and not make you sit through a lot of fluff.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 08:57 schreef Vince22 het volgende:
Hoppa: http://blog.us.playstation.com/ Video Walkthrough Part 1 Ingame XMB
Klopt, ergens afgelopen november/december uitgekomen. Voor ¤25 ga ik Uncharted nog wel een keer halenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef nikk het volgende:
R+C en Uncharted voor 25 euro :p
Die spellen zijn toch niet eens zo gek oud? Had bijna R+C nog van de week gekocht voor 70 euro ofzo...
Unlock the in-game Play.com exclusive Aston Martin DBR9 using the following code: P47203845quote:Op maandag 30 juni 2008 12:48 schreef Kremers het volgende:
Bij Play.com is GRID in de aanbieding voor ¤41.99, incl. een making-of DVD en artbook.
Komt dan ook het PS3 pack met DS3 controller?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, ergens afgelopen november/december uitgekomen. Voor ¤25 ga ik Uncharted nog wel een keer halen
Edit: Goed nieuws voor de mensen die geen paypal/creditcard hebben, vanaf 4 juli ligt de DS3 controler in de Europese winkels. Ik weet alleen geen prijs.
Ik neem aan van wel, maar geen idee wanneer dat dan zou zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:55 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Komt dan ook het PS3 pack met DS3 controller?
17 juli. (bron)quote:Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Wessiej het volgende:
Wanneer komt Elefunk nou, hij zou eerst vorige week komen maar zoals standaard stellen ze al die psn games uit, iemand een idee?
Standaard tochquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
En we worden weer eens genaaid met de PS3: [Update]Harmonix kondigt Rock Band 2 aan
Wat een innovatie toch weer deze generatiequote:PS2 titels deze zomer in de PlayStation Store?
Een poster op de N4G forums beweert van iemand binnen Sony London onderstaande afbeelding te hebben ontvangen. Later deze zomer zou het mogelijk moeten zijn om PlayStation 2 games vanuit de PlayStation Store te downloaden. Op de afbeelding zien we duidelijk Metal Gear Solid 2 voor een prijs van £12.99 wordt aangeboden.
Als we het gerucht mogen geloven volgt een officiële aankondiging op de E3 in midden-juli. Pikant detail is dat de service als eerste in Europa zou worden gelanceerd.
? Is toch juist goed, dat PS2 titels opnieuw uitgebracht worden voor de PS3quote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat een innovatie toch weer deze generatie
quote:Pikant detail is dat de service als eerste in Europa zou worden gelanceerd.
Heb jij een Japanse PS3 dan? (bluray is wel regiogebonden)quote:Op zondag 29 juni 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ga de blu-ray uit Japan importeren, daar zit ook de engelse taaloptie bij
Het is een game hequote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
[..]
Heb jij een Japanse PS3 dan? (bluray is wel regiogebonden)
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wel goffteredomme , wat gaan we nou krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.playstation.com(...)e-Final-Fantasy-VII/
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wel goffteredomme , wat gaan we nou krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.playstation.com(...)e-Final-Fantasy-VII/
1,5 jaar had men dus nodig om dit te implementeren. Epic failquote:Op maandag 30 juni 2008 08:57 schreef Vince22 het volgende:
Hoppa: http://blog.us.playstation.com/ Video Walkthrough Part 1 Ingame XMB
Ik denk dat het te maken heeft gehad met het ram geheugen. Voor de launch waren er verschillende developers die zeiden dat de xmb zoveel ram geheugen innam. Als er een game wordt opgestart nu wordt de xmb afgesloten en wordt de 512 mb ram vrijgegeven voor de game. Met ingame xmb moet er dus meer ram beschikbaar zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1,5 jaar had men dus nodig om dit te implementeren. Epic fail
iig geen 512 mb ramquote:Op maandag 30 juni 2008 19:42 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft gehad met het ram geheugen. Voor de launch waren er verschillende developers die zeiden dat de xmb zoveel ram geheugen innam. Als er een game wordt opgestart nu wordt de xmb afgesloten en wordt de 512 mb ram vrijgegeven voor de game. Met ingame xmb moet er dus meer ram beschikbaar zijn.
Ik heb geen idee of het klopt want ik ben zo a-technisch als wat.
Gewoon mijn 2 cents enzo...
Die reactie heb je van die sitequote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eindelijk , ingame XMB , Trophies![]()
Ik ga stoppen met mijn werk , word een full time trophy hoer
jahquote:
Dat zou echt nergens over gaan!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Govinda het volgende:
Balen, het schijnt dat de huidige savegames voor de games die trophies krijgen niet gebruikt kunnen worden.
Je moet alles opnieuw gaan halen omdat ze niet willen dat mensen zomaar savegames van het net plukken en zo de trophies unlocken.
Is niet van een officiele bron maar ik kan me goed voorstellen dat het waar is.
Lijkt mij ook raar hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zou echt nergens over gaan!
Ik heb op 3 skill points na alles unlocked bij ratchet and clank.. dat ga ik echt niet overnieuw allemaal doen!
Fail systeem dus...
Ze komen er een jaar te laat mee, en naaien al hun bestaande klanten op deze manier.. belachelijk!
Gewoon een nieuwe account maken, en zeggen dat je in Amerika woont?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een Amerikaanse account maak?
Lees de reactie morgen wel. Ben nu kapot.
Kleine moeite voor hun om het te patchen.. het zit er feitelijk al in.. alleen heet het skill points.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Lijkt mij ook raar hoor.
Maar R+C heeft nog helemaal geen trophies.
Dus dan ligt het aan insomiac (ofzo) of ze alsnog gaan patchen...
I Know.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kleine moeite voor hun om het te patchen.. het zit er feitelijk al in.. alleen heet het skill points.
Xbox live heeft een soortgelijk systeem. Als ik offline inlog op mijn account op school en achievements haal dan krijg ik die ook niet wanneer ik met live ga syncen. Sterker nog: de xbox gooit je uit het spel en reset je progress.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb op 3 skill points na alles unlocked bij ratchet and clank.. dat ga ik echt niet overnieuw allemaal doen!
Fail systeem dus...
Ze komen er een jaar te laat mee, en naaien al hun bestaande klanten op deze manier.. belachelijk!
Doe je toch wat fout, ik zit soms ook offline maar hij synct ze perfectquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Xbox live heeft een soortgelijk systeem. Als ik offline inlog op mijn account op school en achievements haal dan krijg ik die ook niet wanneer ik met live ga syncen. Sterker nog: de xbox gooit je uit het spel en reset je progress.
Ik zei op schoolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doe je toch wat fout, ik zit soms ook offline maar hij synct ze perfect
Ja dan moet je maar gewoon studeren op schoolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zei op school. Dus wanneer je op een andere xbox zit.
Het gaat toch om het spelen van spellen en niet om de Trophiesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fail systeem dus...
Bij xbox live gaat het niet eens meer over achievements maar om je gamerscore. Dat is nog ergerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het gaat toch om het spelen van spellen en niet om de Trophies
hoe wordt je hiermee genaaid? Bang dat je E-penis kleiner is dan die van je vrienden?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fail systeem dus...
quote:PS3-versie van FIFA 09 krijgt exclusieve mode
FIFA Soccer 09 producer David Rutter heeft in een interview laten weten dat de PlayStation 3-versie van FIFA 09 wordt voorzien van een exclusieve mode. Later dit jaar zal daarover meer bekend worden gemaakt, aldus Rutter. Qua gameplay zullen de PS3 en 360 versie wel identiek zijn aan elkaar.
There will not be any differences in the way the game plays on PS3 and Xbox 360. They will be identical playing games. However, PS3 will have a game mode exclusive to that system which we’ll talk about later in the year.
FIFA 09 bevat in totaal 30 verschillende competities en 40 nationale teams, terwijl de game zoals eerder vermeld op 250 punten wordt verbeterd ten opzichte van FIFA 08.
Ikke!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Nog iemand die Buzzzz gaat halen?
Hoe zit het met de talen? Hebben alle versies gewoon alle talen op de disc staan of moet je per se de Nederlandse versie hebben?
Buzz komt de 4e uit toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:50 schreef Sackboy het volgende:
Nog iemand die Buzzzz gaat halen?
Hoe zit het met de talen? Hebben alle versies gewoon alle talen op de disc staan of moet je per se de Nederlandse versie hebben?
Si señor.quote:
Helaas, je hoort helemaal geen geluid als je een trophy behaaltquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef koei het volgende:
Ik ga iig een E-penis laten groeien! Tenminste, als ze ook een leuk *pling* geluidje hebben
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef Govinda het volgende:
[..]
Helaas, je hoort helemaal geen geluid als je een trophy behaalt
Tothegame.com is redelijk accuraat.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Misanthropist het volgende:
is 'r btw ergens een overzicht te vinden van welke game wanneer uit gaat komen (of wat iig de planning is)?
M'n V-penis is al groot genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef koei het volgende:
Wacht maar SD, jij gaat ook een E-penis kweken hoor
Ik vond achievements in eerste instantie ook maar onzin, totdat je er een aantal behaalt en de strijd aan gaat met vrienden. Ik ben nu Rainbow Six online aan het spelen en dat had ik zonder achievements nooit gedaan. Van die mensen die achievements 'ruilen' (laat jij mij winnen, dan laat ik daarna jou winnen) zijn maar sneu, maar los daarvan voegt het wel degelijk wat toe.
Ik ga iig een E-penis laten groeien! Tenminste, als ze ook een leuk *pling* geluidje hebben
quote:Sony
PS3 Trophies WIll Make Unlocking Noises
Xbox 360's Achievements make a noise when unlocked. Not only that, a recognizable noise. But what about PlayStation Trophies? Will they make a noise? When the Sony 2.40 Firmware FAQ went live yesterday, it was sadly noted that the PS3 Trophies would not make an in-game sound effect when achieved. Wrong! Says Sony's Jeff Rubenstein:
Actually on my way home, I got an email from Eric [Lempel, director, PlayStation Network Operations] asking me to update this post; there *will* be a sound effect when a user unlocks a trophy. You'll be hearing it soon enough. Hopefully a lot...
But what will they sound like? Ah, the suspense!
Vrienden en PSNquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe wordt je hiermee genaaid? Bang dat je E-penis kleiner is dan die van je vrienden?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vrienden en PSN
Zodra ze een private chat implenteren misschien, eerder niet.
Joh ze komen anderhalf jaar te laat met het systeem, en alles wat je gehaald hebt voor je plezier kan je mooi opnieuw gaan doen omdat Sony te laat is... Epic fail dat hele trophy systeem..
Hoe kunnen ze nu in godsnaam verwachten dat mensen nog Trophies willen halen voor spellen die ze 100% hebben uitgespeeld?
Als jij alle skill points met Uncharted hebt gehaald, dan ga je dat toch niet overnieuw doen...
Stel je eens voor dat je een save game van internet hebt gehaald!
Boo fucking whoo.
Dus daar waar Sony ons altijd eerlijk heeft behandeld heb jij achter hun rug om lopen te liegen? Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe account maken, en zeggen dat je in Amerika woont?
MUST MUST MUST HAVE OMFG, enig nieuws al over een mogelijke releasedate?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook in US en ASIA versies?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:48 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die zich af vroegen of er nederlandstalige vragen zitten in Buzz, die zitten erin ja
Dan zal je naar Amerika moeten verhuizenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus daar waar Sony ons altijd eerlijk heeft behandeld heb jij achter hun rug om lopen te liegen? Daar doe ik niet aan mee
liever laat dan nooit, het is kut voor de eerdere spellen...maar ja, ik zie het als een toevoeging voor de nieuwe spellen, niet als een gemis bij de oude spellen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vrienden en PSN
Zodra ze een private chat implenteren misschien, eerder niet.
Joh ze komen anderhalf jaar te laat met het systeem, en alles wat je gehaald hebt voor je plezier kan je mooi opnieuw gaan doen omdat Sony te laat is... Epic fail dat hele trophy systeem..
Hoe kunnen ze nu in godsnaam verwachten dat mensen nog Trophies willen halen voor spellen die ze 100% hebben uitgespeeld?
Als jij alle skill points met Uncharted hebt gehaald, dan ga je dat toch niet overnieuw doen...
Stel je eens voor dat je een save game van internet hebt gehaald!
Boo fucking whoo.
Op metal gear na valt er ook alleen maar te zeiken op de PS3.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
liever laat dan nooit, het is kut voor de eerdere spellen...maar ja, ik zie het als een toevoeging voor de nieuwe spellen, niet als een gemis bij de oude spellen...
en inplaats van te huilen over dat het komt en dat je dan nog je private chat functie mist...kan je ook gewoon gaan genieten van het gamen en hopen dat ze er uiteindelijk mee komen. voordat je gaat zeuren hierop: dat sony achterloopt op microsoft met psn <> live weet iedereen en dat is ook jammer cq. slecht. Wat ik nog veel erger vind is dat we als europa nog steeds genaaid worden met releases van games en hardware...en dat is veel belangrijker dan een chat of trophy functie.
nog even verder op je tekst, wie zegt dat ze verwachten dat personen een spel nog een keer overnieuw doen voor de volle 100%? het is dan neem ik aan gewoon een mogelijkheid, anders loopt iedereen weer te zeuren dat het op games die eerder zijn uitgekomen niet mogelijk zou zijn...altijd maar iets om over te zeiken?
Oh en over buzz games, super leuk...met vrienden dan wel ^^ en dan wel met die buzzers he
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Op metal gear na valt er ook alleen maar te zeiken op de PS3.
Ik gebruik dat ding nu alleen maar als Mediacentre, Metal gear heb ik al uitgespeeld.
Wat komt er verder nog uit? helemaal niks.
Athans, niks exclusive...
Al het Multiplatform spul haal ik op de 360, of het moet beter zijn op de ps3.. maar dat is nog niet voorgekomen.
Als ze dan alleen werken aan updates en die updates gaan nergens over dan kan ik daar over zeiken.
Cross Game invites zit er niet in, geen ingame private chat functie.
Custom soundtrack is alleen voor de mp3s op je harde schijf, terwijl ik alles op mijn pc heb staan.
Trophies werken niet met oude save games, wel met nieuwe save games.
Waarom zou ik in godesnaam ingame berichten willen typen naar iemand als ik maar 8 vrienden in mijn lijst heb staan waarvan alleen Teacon_Digra wel eens online is?
Niemand gebruikt zijn PS3, alleen met Metal gear zag je mensen online.
De rest zit op de 360 te gamen.
De meest recente games voor Metal gear die ik gekocht heb zijn Devil May Cry 4 en Ratchet and clank.
Als Sony dan toch 1 op 1 dingen wilt kopieren van Microsoft moeten ze het goed doen.
Aan het Dashboard van Microsoft kloppen ook een hoop dingen niet, of ze werken te langzaam.
De XMB werkt stukken sneller, maar mist alle dingen waar ik om zit te springen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
SOCOM: Confrontation uitgesteld?
Delaystation 3 strikes again!
quote:Hi, Folks-
As I am sure you are all aware by now, Confrontation has been delayed. Now that we have made the official announcement on SOCOM.com, I can talk about it.
I know some of you are very upset and angry over this. I can only apologize on behalf of everyone here and tell you that no one on the team is happy that it had to be delayed. It's just that these things are unavoidable sometimes. No matter how well you plan, things come up or need to be changed. It's one of those things where it's just not ready until it's ready. But I can assure you no one is slacking and everyone is working hard to get the game done, make it the best it can be and get it out the door to you. That's always the goal.
I know there is nothing I can say to make this better and some of you are going to be upset and angry no matter what. I understand. I just ask that you try to keep the flaming and bashing to a minimum and don't be too hard on the team and the mods here. It's an upsetting time for all of us.
And finally, after this announcement, you now know the Beta has not started yet. That's what we are working towards. Hopefully, it will be soon. But again, it will be done when it is done and the team is working as hard as they can to get it there.
Once again, I apologize for the delay. Just please know that it was not something that was decided lightly and we feel bad about it, too.
Ja, je hebt gelijk. Morgen zet ik mijn PS3 maar het huis uit. Ik heb het helemaal gehad met Sony. Hun beloftes die niet worden nagekomen, hun tig keren uitstel, hun jatwerk, echt ik heb het helemaal gehad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding nu alleen maar als Mediacentre, Metal gear heb ik al uitgespeeld.
Al het Multiplatform spul haal ik op de 360, of het moet beter zijn op de ps3.. maar dat is nog niet voorgekomen.
Als ze dan alleen werken aan updates en die updates gaan nergens over dan kan ik daar over zeiken.
Custom soundtrack is alleen voor de mp3s op je harde schijf, terwijl ik alles op mijn pc heb staan.
Waarom zou ik in godesnaam ingame berichten willen typen naar iemand als ik maar 8 vrienden in mijn lijst heb staan waarvan alleen Teacon_Digra wel eens online is?
De meest recente games voor Metal gear die ik gekocht heb zijn Devil May Cry 4 en Ratchet and clank.
Als Sony dan toch 1 op 1 dingen wilt kopieren van Microsoft moeten ze het goed doen.
Aan het Dashboard van Microsoft kloppen ook een hoop dingen niet, of ze werken te langzaam.
http://www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |