Tothegame.com is redelijk accuraat.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Misanthropist het volgende:
is 'r btw ergens een overzicht te vinden van welke game wanneer uit gaat komen (of wat iig de planning is)?
M'n V-penis is al groot genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef koei het volgende:
Wacht maar SD, jij gaat ook een E-penis kweken hoor
Ik vond achievements in eerste instantie ook maar onzin, totdat je er een aantal behaalt en de strijd aan gaat met vrienden. Ik ben nu Rainbow Six online aan het spelen en dat had ik zonder achievements nooit gedaan. Van die mensen die achievements 'ruilen' (laat jij mij winnen, dan laat ik daarna jou winnen) zijn maar sneu, maar los daarvan voegt het wel degelijk wat toe.
Ik ga iig een E-penis laten groeien! Tenminste, als ze ook een leuk *pling* geluidje hebben
quote:Sony
PS3 Trophies WIll Make Unlocking Noises
Xbox 360's Achievements make a noise when unlocked. Not only that, a recognizable noise. But what about PlayStation Trophies? Will they make a noise? When the Sony 2.40 Firmware FAQ went live yesterday, it was sadly noted that the PS3 Trophies would not make an in-game sound effect when achieved. Wrong! Says Sony's Jeff Rubenstein:
Actually on my way home, I got an email from Eric [Lempel, director, PlayStation Network Operations] asking me to update this post; there *will* be a sound effect when a user unlocks a trophy. You'll be hearing it soon enough. Hopefully a lot...
But what will they sound like? Ah, the suspense!
Vrienden en PSNquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe wordt je hiermee genaaid? Bang dat je E-penis kleiner is dan die van je vrienden?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vrienden en PSN
Zodra ze een private chat implenteren misschien, eerder niet.
Joh ze komen anderhalf jaar te laat met het systeem, en alles wat je gehaald hebt voor je plezier kan je mooi opnieuw gaan doen omdat Sony te laat is... Epic fail dat hele trophy systeem..
Hoe kunnen ze nu in godsnaam verwachten dat mensen nog Trophies willen halen voor spellen die ze 100% hebben uitgespeeld?
Als jij alle skill points met Uncharted hebt gehaald, dan ga je dat toch niet overnieuw doen...
Stel je eens voor dat je een save game van internet hebt gehaald!
Boo fucking whoo.
Dus daar waar Sony ons altijd eerlijk heeft behandeld heb jij achter hun rug om lopen te liegen? Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe account maken, en zeggen dat je in Amerika woont?
MUST MUST MUST HAVE OMFG, enig nieuws al over een mogelijke releasedate?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef Sackboy het volgende:
Just Cause 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook in US en ASIA versies?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:48 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die zich af vroegen of er nederlandstalige vragen zitten in Buzz, die zitten erin ja
Dan zal je naar Amerika moeten verhuizenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus daar waar Sony ons altijd eerlijk heeft behandeld heb jij achter hun rug om lopen te liegen? Daar doe ik niet aan mee
liever laat dan nooit, het is kut voor de eerdere spellen...maar ja, ik zie het als een toevoeging voor de nieuwe spellen, niet als een gemis bij de oude spellen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vrienden en PSN
Zodra ze een private chat implenteren misschien, eerder niet.
Joh ze komen anderhalf jaar te laat met het systeem, en alles wat je gehaald hebt voor je plezier kan je mooi opnieuw gaan doen omdat Sony te laat is... Epic fail dat hele trophy systeem..
Hoe kunnen ze nu in godsnaam verwachten dat mensen nog Trophies willen halen voor spellen die ze 100% hebben uitgespeeld?
Als jij alle skill points met Uncharted hebt gehaald, dan ga je dat toch niet overnieuw doen...
Stel je eens voor dat je een save game van internet hebt gehaald!
Boo fucking whoo.
Op metal gear na valt er ook alleen maar te zeiken op de PS3.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
liever laat dan nooit, het is kut voor de eerdere spellen...maar ja, ik zie het als een toevoeging voor de nieuwe spellen, niet als een gemis bij de oude spellen...
en inplaats van te huilen over dat het komt en dat je dan nog je private chat functie mist...kan je ook gewoon gaan genieten van het gamen en hopen dat ze er uiteindelijk mee komen. voordat je gaat zeuren hierop: dat sony achterloopt op microsoft met psn <> live weet iedereen en dat is ook jammer cq. slecht. Wat ik nog veel erger vind is dat we als europa nog steeds genaaid worden met releases van games en hardware...en dat is veel belangrijker dan een chat of trophy functie.
nog even verder op je tekst, wie zegt dat ze verwachten dat personen een spel nog een keer overnieuw doen voor de volle 100%? het is dan neem ik aan gewoon een mogelijkheid, anders loopt iedereen weer te zeuren dat het op games die eerder zijn uitgekomen niet mogelijk zou zijn...altijd maar iets om over te zeiken?
Oh en over buzz games, super leuk...met vrienden dan wel ^^ en dan wel met die buzzers he
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Op metal gear na valt er ook alleen maar te zeiken op de PS3.
Ik gebruik dat ding nu alleen maar als Mediacentre, Metal gear heb ik al uitgespeeld.
Wat komt er verder nog uit? helemaal niks.
Athans, niks exclusive...
Al het Multiplatform spul haal ik op de 360, of het moet beter zijn op de ps3.. maar dat is nog niet voorgekomen.
Als ze dan alleen werken aan updates en die updates gaan nergens over dan kan ik daar over zeiken.
Cross Game invites zit er niet in, geen ingame private chat functie.
Custom soundtrack is alleen voor de mp3s op je harde schijf, terwijl ik alles op mijn pc heb staan.
Trophies werken niet met oude save games, wel met nieuwe save games.
Waarom zou ik in godesnaam ingame berichten willen typen naar iemand als ik maar 8 vrienden in mijn lijst heb staan waarvan alleen Teacon_Digra wel eens online is?
Niemand gebruikt zijn PS3, alleen met Metal gear zag je mensen online.
De rest zit op de 360 te gamen.
De meest recente games voor Metal gear die ik gekocht heb zijn Devil May Cry 4 en Ratchet and clank.
Als Sony dan toch 1 op 1 dingen wilt kopieren van Microsoft moeten ze het goed doen.
Aan het Dashboard van Microsoft kloppen ook een hoop dingen niet, of ze werken te langzaam.
De XMB werkt stukken sneller, maar mist alle dingen waar ik om zit te springen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:05 schreef Sackboy het volgende:
SOCOM: Confrontation uitgesteld?
Delaystation 3 strikes again!
quote:Hi, Folks-
As I am sure you are all aware by now, Confrontation has been delayed. Now that we have made the official announcement on SOCOM.com, I can talk about it.
I know some of you are very upset and angry over this. I can only apologize on behalf of everyone here and tell you that no one on the team is happy that it had to be delayed. It's just that these things are unavoidable sometimes. No matter how well you plan, things come up or need to be changed. It's one of those things where it's just not ready until it's ready. But I can assure you no one is slacking and everyone is working hard to get the game done, make it the best it can be and get it out the door to you. That's always the goal.
I know there is nothing I can say to make this better and some of you are going to be upset and angry no matter what. I understand. I just ask that you try to keep the flaming and bashing to a minimum and don't be too hard on the team and the mods here. It's an upsetting time for all of us.
And finally, after this announcement, you now know the Beta has not started yet. That's what we are working towards. Hopefully, it will be soon. But again, it will be done when it is done and the team is working as hard as they can to get it there.
Once again, I apologize for the delay. Just please know that it was not something that was decided lightly and we feel bad about it, too.
Ja, je hebt gelijk. Morgen zet ik mijn PS3 maar het huis uit. Ik heb het helemaal gehad met Sony. Hun beloftes die niet worden nagekomen, hun tig keren uitstel, hun jatwerk, echt ik heb het helemaal gehad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding nu alleen maar als Mediacentre, Metal gear heb ik al uitgespeeld.
Al het Multiplatform spul haal ik op de 360, of het moet beter zijn op de ps3.. maar dat is nog niet voorgekomen.
Als ze dan alleen werken aan updates en die updates gaan nergens over dan kan ik daar over zeiken.
Custom soundtrack is alleen voor de mp3s op je harde schijf, terwijl ik alles op mijn pc heb staan.
Waarom zou ik in godesnaam ingame berichten willen typen naar iemand als ik maar 8 vrienden in mijn lijst heb staan waarvan alleen Teacon_Digra wel eens online is?
De meest recente games voor Metal gear die ik gekocht heb zijn Devil May Cry 4 en Ratchet and clank.
Als Sony dan toch 1 op 1 dingen wilt kopieren van Microsoft moeten ze het goed doen.
Aan het Dashboard van Microsoft kloppen ook een hoop dingen niet, of ze werken te langzaam.
http://www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |