Ik ben nog wel even bezig met die 50quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kan na de meest recente firmware nu 100 friends toevoegen in plaats van 50.
Niet dat ik aan dit aantal op PSN kom...
timber!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!
Resistance 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt toch niet mij, de geweldige ditani verwijderd?!?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb al mensen moeten verwijderen, maar ik ben dan ook razend populair
Samequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb al mensen moeten verwijderen, maar ik ben dan ook razend populair
Neequote:
wanneer had je ze besteld?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag de giotech triggers binnen gekregenZometeen maar eens testen of het veel verschil maakt.
Wees gerust, ik heb ze ook nog nietquote:
Dan zou ik toch eens een nieuwe versterker aan gaan schaffen als ik jou was. Bij mij issie kraakhelder.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield binnenVan gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
Via UPS kwam hij in 2 dagen aan
Edit: Wat een slecht geluid zeg.... Het kraakt erg veel, en dat terwijl het DTS isEcht super irritant zeg.
Mijn apparatuur doet et prima hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens een nieuwe versterker aan gaan schaffen als ik jou was. Bij mij issie kraakhelder.
Dat is zeker snelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield binnenVan gamehubs. Het is een regio 3 disc. Ik hoop maar dat ik gewoon in NL online kan komen. Ik heb gehoort dat EA nog wel eens online regio locks gebruikt...
Edit: Wat een slecht geluid zeg.... Het kraakt erg veel, en dat terwijl het DTS isEcht super irritant zeg.
Edit 2: Ik ben online en hij is niet online regio locked
ff je tracking number invoeren als je voor UPS hebt gekozenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat is zeker snelhoop dat die van mij ook vandaag komt
Error Invalid tracking number Hangt nog niet in het systeemquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ff je tracking number invoeren als je voor UPS hebt gekozen
Introfilmpje kraakt wel een beetje ja. Maar ingame is het echt perfect. Nog nooit zo'n vet geluid gehad bij een shooter. Totale chaosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:01 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Mijn apparatuur doet et prima hoorHet was alleen in het openings filmpje zo. Tijdens gameplay is het wel goed
Soms blijven explosies wel uit. en als je van grote hoogte valt hoor je ook niet wanneer je op de grond land. Dat vind ik toch wel een beetje jammer. Maar verder is het wel ontzettend gaafquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:12 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Introfilmpje kraakt wel een beetje ja. Maar ingame is het echt perfect. Nog nooit zo'n vet geluid gehad bij een shooter. Totale chaos
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je hebt toch niet mij, de geweldige ditani verwijderd?!?!
speel je in Top spin 3 de eerste paar toernooien nou tegen onbekende spelers? of speel je meteen tegen de top20 spelers?
12 juni. Ik heb er dus precies 2 weken op moeten wachten. Ze komen gewoon in een envelop, dus ze passen zo door de brievenbusquote:
En waarom is de PS3 versie wél regiovrij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Edit 2: Ik ben online en hij is niet online regio locked
Omdat alle PS3 games dat zijn. Dat weet je nou onderhand toch wel Cybquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waarom is de PS3 versie wél regiovrij?
Oh jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat alle PS3 games dat zijn. Dat weet je nou onderhand toch wel Cyb
Die van Warhawk zit gewoon perfectquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:54 schreef merino het volgende:
Wat ik dus altijd heb met die headsets is dat ik de earpiece er zo enorm vaag uit vind zien. Dat kan toch nooit lekker in je oren zitten. Die van Warhawk bijvoorbeeld ziet er enorm ongemakkelijk uit.
Ga zelf denk ik deze maar eens scoren;
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer SOCOM: ConfrontationCrossroads
Heb er zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:42 schreef Sackboy het volgende:
Tomb Raider: Underworld
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty 5:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ziet er eigenlijk nog best wel leuk uitquote:
Best geinig, alleen die crosshair op het eerstje plaatje ziet er kut uit.quote:
quote:
Hele nette prijsquote:Datum en prijs voor Platinum games bekend
Vrijwel ieder systeem heeft ze wel: een platinum lijn. Onder deze lijn verschijnen games die reeds zijn uitgebracht, maar dan met een lelijke hoes en voor een budgetprijs.
Ook de PlayStation 3 krijgt een soortgelijke lijn, de datum en prijs hiervan zijn nu bekend. Vanaf 1 augstus zullen een vijftal games verschijnen voor een prijs van 24,99 Euro. Het gaat om de volgende games:
* MotorStorm
* Resistance: Fall of Man
* Uncharted: Drake's Fortune
* Heavenly Sword
* Ratchet & Clank Future: Tools of Destrution
Gewoon 1 augustus naar de winkel gaan en gelijk het originele doosje pakken en afrekenen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:20 schreef Govinda het volgende:
Voor motorstorm en resistance is die prijsverlaging nou niet bepaald revolutionair. De andere games zijn echter briljant voor dat geld!![]()
Zal Heavenly Sword dan ook maar een kansje geven. Maar inderdaad liever niet zo'n lelijke platinum hoes
Zo doe ik dat meestalquote:Op zondag 29 juni 2008 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon 1 augustus naar de winkel gaan en gelijk het originele doosje pakken en afrekenen.
Winkels moeten toch eerst door hun voorraad heen voor ze nieuwe geleverd krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |