Kan makkelijk drie weken duren, Play.com zendingen worden door Selektvracht/Selektmail bezorgdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals ik dus al zei, Play.Com mag eerst eens even fijn opschieten met m'n GioTech triggers.
Tis 1 á 2 uur. Guns blazing is het rond de 1 uur en met sneaken is het rond de 2 uur.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:34 schreef Fallen het volgende:
Ook hoi!![]()
Heb vorige week MGS4 gekocht, ben er alleen nog niet echt mee bezig geweest. Hoelang duurt de eerste act ongeveer? Kan ik die 1 avond uit spelen?
Dat vroeg ie niet. Hij had het over de eerste actquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Tis 15 á 20 uur. Guns blazing is het rond de 15 uur en met sneaken is het rond de 20 uur.
Ja sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat vroeg ie niet. Hij had het over de eerste act
Das wel vreemd dan. Amazon.co.uk bestellingen worden tegenwoordig ook via selekvracht bezorgd, en mijn bestelling van vorige week had ik 4 werkdagen later in huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan makkelijk drie weken duren, Play.com zendingen worden door Selektvracht/Selektmail bezorgd
Okay, thanks... dat is gelukkig niet meteen 4 uur met allerlei cutscenes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Tis 1 á 2 uur. Guns blazing is het rond de 1 uur en met sneaken is het rond de 2 uur.
Vandaag ligt van 17:00 tot en met 23:00 het psn netwerk eruit, mensen denken dat het met de 2,4 update te maken heeft.quote:
Of met de slome maintenance werknemers van sonyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:16 schreef R_B het volgende:
[..]
Vandaag ligt van 17:00 tot en met 23:00 het psn netwerk eruit, mensen denken dat het met de 2,4 update te maken heeft.
Was dat niet alleen Amerika??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:16 schreef R_B het volgende:
[..]
Vandaag ligt van 17:00 tot en met 23:00 het psn netwerk eruit, mensen denken dat het met de 2,4 update te maken heeft.
Dat geld ook voor mijne ja... Tjeering...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals ik dus al zei, Play.Com mag eerst eens even fijn opschieten met m'n GioTech triggers.
Volgens mij was het zelfs alleen Japan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |