quote:Op zondag 27 april 2008 11:22 schreef wyccie het volgende:
Nee, hoe kom je daar bij?
Die gaat wat ver erinquote:The act of pulling out of a woman during intercourse, then punching her in the vagina so far that your fist reaches her uterus from the inside. The act is most effective when used completely at random and accompanied by screaming "falcon punch!"
"Fuck me, fuck me, fuck me. Hey, why'd you..."
"Falcon punch!"
"FUCK NO"
ga ik ook zo doen, krantje en kopje koffie, heerlijkquote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen! Ik zit lekker in de zon op mijn balkonnetje
Wyccie, leuke TT![]()
quote:
quote:
quote:
Dit zijn animated gifjes. Dat zijn geen videosquote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef wyccie het volgende:
Autoplay is niet zo'n goed idee. Gewoon het linkje met het beeld was al genoeg geweest.
Ik was me aan het douchen etc. Ga zo werken. Kut.
och, dit is wel handigquote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef wyccie het volgende:
Autoplay is niet zo'n goed idee. Gewoon het linkje met het beeld was al genoeg geweest.
geen zin in? werkse in elk gevalquote:Ik was me aan het douchen etc. Ga zo werken. Kut.
quote:
Ja ik had hier een link gepost naar het topic maar volgens mij hebben de meesten niet door wat er nou werkelijk aan de gang is op die fotoquote:Op zondag 27 april 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:die zag ik laatst ook ergens gepost staan, heb er 5 minuten naar zitten kijken om te zien wat er nou zo grappig was, voor ik het zag
heb een sneetje in m'n wijsvingertypt verrot
nee, een aluminiumsnee door een frituurpan die ik gisteren heb zitten boenenquote:
Ja alsof het van een beveiligingscamera is.quote:Op zondag 27 april 2008 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, een aluminiumsnee door een frituurpan die ik gisteren heb zitten boenen
en ik weet welke falconpunch plaatje je bedoeltzwart wit, van boven af gezien toch?
Zo...leuk hobbyprojectjequote:Op zondag 27 april 2008 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo...
Ben begonnen met het rippen van mijn CD's.
Nog zo'n 6000 te gaan...![]()
Mw. MM heeft haar Mac naar beneden gesleept voor me en die ript met een snelheid van 12 tot 16 keer.
Mijn laptop slechts met 3 à 4 speed...
Dat zal moeten blijken, heb er geen ervaring mee, maar dat wordt aangeraden én alom gebruikt voor dit soort tooltjes...quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Een externe USB geluidskaart? Is dat geen baggerspul?
Zijn tentoonstelling was een tijd geleden in Amsterdam. Die heb ik toen gemist en dat was wel jammer.quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het was zooooo'n gave tentoonstelling ook
De Fatale Vrouwen waren ook erg cool. De laatste jaren is het Groninger Museum wel echt wat minder spectaculair vind ik
Ja ik vind het er interessant uitzien. Vooral dat terracottaspul. Maar ik denk dat ik het ga missen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
och, die china tentoonstelling schijnt wel goed te zijn toch?
voor die tentoonstelling ben ik ook nog naar Groningen gekomen. Was idd wel goedquote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
De Fatale Vrouwen waren ook erg cool. De laatste jaren is het Groninger Museum wel echt wat minder spectaculair vind ik
Ik wil em welquote:Op zondag 27 april 2008 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse in de single Twilight Zone van 2 Unlimited?
Zie net dat ik hem dubbbel heb...
Oh dat is dan wel weer gunstigquote:Op zondag 27 april 2008 13:22 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Nem, Pfeiffer is op deze leeftijd nauwelijks besmettelijk. De kans is namelijk groot dat je het al gehad hebt (95%). En als je het niet hebt gehad is de kans dat je het krijgt van een ander 5%. Nihil dus...
Ik heb soms enorm veel "geluk"quote:Op zondag 27 april 2008 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kans van 0,025% dat je pfeiffer krijgt van iemand met pfeiffer
LOLquote:Op zondag 27 april 2008 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer gunstig
Maar ik ben een heer geweest en heb afgezegd dus van haar zal ik het sowieso niet krijgen
Tell me about it, ik heb het vorig jaar ook gekregenquote:
Ja vind ik ookquote:Op zondag 27 april 2008 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
LOLWel bizar trouwens dat je er nu pas achterkomt dat ze pfeiffer heeft, vind dat je het best wel even mag melden
Dat vind ik netjesquote:Ik heb dat ooit gedaan vlak voor een jongen me wilde zoenen, die had spontaan geen zin meer
Dat bedoel ik. Wellicht heb ik het allang gehad.quote:Op zondag 27 april 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tell me about it, ik heb het vorig jaar ook gekregenTrouwens stel dat je het krijgt dan kan het ook nog zijn dat je er niks van merkt, aangezien de meesten er niets van merken
Dan ben je geen echte Hollander!quote:
Precies, als het een leuk meisje is dan neem je het risico (die nihil is) maar het is wat lullig als je haar toch niet zo leuk vindt en je dan dit als cadeau eraan overhoudtquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
En ik weet gewoon niet of ik het al gehad heb. Als dat wel zo is dan boeit het natuurlijk geen reet
We hadden eigenlijk toch voor het weekend afgesproken en als ik het van tevoren geweten had dan had ik het risico wel genomen denk ik. Je gaat er immers niet dood
Ja ik snapte het ook wel, maar op dat moment vond ik het niet zo leukquote:Dat vind ik netjes
En enigzins begrijpelijk.
Dit ging niet om leuk maar om casual sexquote:Op zondag 27 april 2008 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies, als het een leuk meisje is dan neem je het risico (die nihil is) maar het is wat lullig als je haar toch niet zo leuk vindt en je dan dit als cadeau eraan overhoudt
Ja dat laat ik misschien maar eens doen.quote:Je kunt je laten testen trouwens, als de epstein bar waarden in je bloed hoog zijn dan betekent dat je het hebt gehad (of op dit moment hebt)
[..]
Nee je zal je vast lullig hebben gevoeld.quote:Ja ik snapte het ook wel, maar op dat moment vond ik het niet zo leuk
Ja dan is het zo casual niet meerquote:Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit ging niet om leuk maar om casual sex![]()
Moet je doenquote:Ja dat laat ik misschien maar eens doen.
Nogal jaquote:Nee je zal je vast lullig hebben gevoeld.
Ik heb dan ook afgezegd. Maar dat was niet daaromquote:
Toch niet met je stalker he?quote:Moet je doen
[..]
Nogal jaMaar een jaar later hebben we dan toch gezoend
![]()
Verstandigquote:Op zondag 27 april 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook afgezegd. Maar dat was niet daarom
God neequote:Toch niet met je stalker he?
Ja dat is wel ideaal jaquote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft Pfeiffer gehad, ik waarschijnlijk ook wel maar nooit iets van gemerkt, ideaal
Ik wist niet dat er varianten waren?quote:Een vriendin van mij heeft 2 varianten gehad, laatst een heel acute; daar was ze echt doodziek van
het verschilt inderdaad per persoon, de ene is een beetje moe en de ander echt doodziek. Ben er zelf 2 weken behoorlijk ziek van geweest en daarna nog wel wekenlang dat ik wat zwakker was. Maar die keelpijn is echt het ergstequote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft Pfeiffer gehad, ik waarschijnlijk ook wel maar nooit iets van gemerkt, ideaal
Een vriendin van mij heeft 2 varianten gehad, laatst een heel acute; daar was ze echt doodziek van
We hebben een beller!!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil em welWas vroeger de grootste 2 unlimited fan
Nog steeds wel een zwak voor
Ik weet ook niet of het echt verschillende varianten zijn, wel dat pfeiffer inderdaad terug kan komenquote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is wel ideaal ja
[..]
Ik wist niet dat er varianten waren?
Jee superquote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben een beller!!!
PM je adres nog even door dan gaat 'ie binnenkort op de bus (zodra ik weer trappen kan lopen en dus bij de enveloppen kan)...
Ja anders had ik ook een stalker gehadquote:
quote:God neeMocht ie willen
Ik had altijd begrepen dat het alleen terug kan komen als het nooit weg is geweest maar ik las gisteren dat de meningen verdeeld zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het echt verschillende varianten zijn, wel dat pfeiffer inderdaad terug kan komen
Daar heb je toch een vrouw voor?quote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben een beller!!!
PM je adres nog even door dan gaat 'ie binnenkort op de bus (zodra ik weer trappen kan lopen en dus bij de enveloppen kan)...
OK.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja anders had ik ook een stalker gehad
LOL dat zou best grappig zijnquote:
Zou je voor de grap eens moeten kijken wat zijn reactie is als je hem vol op de bek pakt, zo uit het niets
Volgens mij draag je het virus altijd mee. Het is alleen besmettelijk als je het net hebt, niet na een paar jaar nog. Ik geloof wel dat je het bij je blijft dragen, ik merk nu nog dat als ik teveel doe en moe word dat mijn pfeifferklier in mijn keel dan opzwelt.quote:Op zondag 27 april 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat het alleen terug kan komen als het nooit weg is geweest maar ik las gisteren dat de meningen verdeeld zijn.
Oeh als je nog meer toffe singles tegenkomt hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Heb een paar geleden op Koninginnedag een hele doos CD-singletjes ongezien gekocht.
Daardoor zal ik nog wel meer dubbele tegenkomen, denk ik...
Ja waarschijnlijk weet 'ie zich er geen raad mee. Vooral niet als je daarna gewoon je gesprek met vrienden doorzetquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef MaJo het volgende:
LOL dat zou best grappig zijnDenk dat ie ter plekke bevriest
Het is dat ik hem echt eng vind maar anders zou ik het nog doen ook
Zie je PM, ik had er al rekening mee gehouden...quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh als je nog meer toffe singles tegenkomt hou ik me aanbevolenMijn muzieksmaak reikt wel verder dan alleen Beatles en 2 Unlimited overigens
Dat bedoel ik dus. Je draagt het wel bij je maar je zou er zelf niet ziek meer van worden. Tenzij je nooit echt hersteld was van je eerste "aanval". Maar dat schijnt dus nog helemaal niet zeker te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij draag je het virus altijd mee. Het is alleen besmettelijk als je het net hebt, niet na een paar jaar nog. Ik geloof wel dat je het bij je blijft dragen, ik merk nu nog dat als ik teveel doe en moe word dat mijn pfeifferklier in mijn keel dan opzwelt.
Erwinquote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Die foto's van Edwin Olaf zijn geweldig overigens...
Oh..dat klinkt wel als mijn vakantie afgelopen Septemberquote:Op zondag 27 april 2008 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
Pfeiffer schijnt een rustige variant te hebben (die had mijn halve middelbare school geloof ik) en een heel accute variant. Die had mijn vriendin dus; een week lang 40 graden koorts en tot niets in staat, nog een week of 3 erg moe en 3 weken daarna niks meer aan de hand.
De rustige Pfeiffer kan met gemak een jaar duren geloof ik
Ja en dan de serie Royal Blood.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
In je vorige serie stond toch ook al een man, Julius Caesar
quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een kadootje hoort toch ook een strikje?
Nou geen lastige vragen stellen hoor!quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik met Dance Classics bezig ben:
Wat is jullie dansplaat aller tijden?
De mijne: I Feel Love (Patrick Cowley remix) van Donna Summer
Altijd een goed planquote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ff naar de videotheek rijd om een bak B&J te gaan halen
Weet je wat pas lomp is? Wij hebben geen videotheek meerquote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ff naar de videotheek rijd om een bak B&J te gaan halen
quote:Op zondag 27 april 2008 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd een goed plan
Heb je die nieuwe smaak al gehad? More love less handle
Het is hier ondertussen ook aardig bewolkt ja.quote:Op zondag 27 april 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas lomp is?? Dat het prachtig weer zou worden en dat er hier toch echt geen zon schijnt!!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou geen lastige vragen stellen hoor!
Het is heel moeilijk een beste plaat te kiezen..laat staan de beste dance plaatquote:
Je mag ook een top 10 of 25 doen, hoor...quote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk een beste plaat te kiezen..laat staan de beste dance plaat
quote:Op zondag 27 april 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag ook een top 10 of 25 doen, hoor...
Euh, het is niet het eerste waar ik aan zou denken, maar de zusjes waren wel leuk...quote:Op zondag 27 april 2008 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft lastig
Vooral ook omdat ik erg slecht ben met namen.
Maar zo vond ik I'm in the mood for dancing van The Nolans altijd wel catchy. Maar dat zul jij wel niets vinden
quote:New Order - Blue Monday
Ja nee precies. Als je het over Dance Hits hebt dan heb je het over de jaren '90 in mijn ogenquote:Op zondag 27 april 2008 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand anders een bijdrage, hoeft niet persé een Dance Classic te zijn uit de 70'er/80 ér jaren...
JAJAJAJA! Dat dusquote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik krijg ook een jaren '90 gevoel bij dance
Voor mij is het altijd troep zoals What is love, en I got the key....of All that she wants van Ace of Base
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?quote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik krijg ook een jaren '90 gevoel bij dance
Voor mij is het altijd troep zoals What is love, en I got the key....of All that she wants van Ace of Base
Het optrekje van De Gouden Kooi komt binnenkort vrij...quote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Al een weekend lang geen Soemp gezien. Die zijn natuurlijk op huizenjacht![]()
Juist, dat was de naam die ik altijd vergeetquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?
De zangeres van The Key, The Secret van The Urban Cookie Collective is trouwens dezelfde als die bij Moby op z'n eerste albums (Feelin' So Real etc.)...
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoorquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?
De zangeres van The Key, The Secret van The Urban Cookie Collective is trouwens dezelfde als die bij Moby op z'n eerste albums (Feelin' So Real etc.)...
Dat was nog eens een hitquote:
Zegt me he-le-maal niets...quote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
De beste dance plaat van de laatste jaren is We are Your Friends van Justice vs Simian.
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...quote:Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhquote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Ja die van XL doet het erg goed bij mijquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaahhh
Van de laatste jaren vind ik Reset your brain van Soulvation erg goed, en ik kan ook erg goed dansen op de Junkie XL mix van A little less conversation!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh...mag ik even de happy hardcore erbij gooien?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens met meer I've got the power van Snap
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoor![]()
Dat is exact waar ik aan dachtquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk daarbij aan Charlie Lownoise enMental
Theo
Moet je eens checken dan, heerlijk nummerquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me he-le-maal niets...
[..]
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...
Jawel joh!quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.
Scatman John (RIP) en Sash zijn echte 90'ers...
Happy Hardcore mag ook...
Maar niet Paul Elstak dan...
quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
chocolate fudge brownie![]()
hier is het heerlijk weer trouwens, zonnetje schijnt, lekker warm
Hier lekker zonnetje. Heerlijk op het terras lunch gegeten, daarna in het park gezeten en een ijsje gehaald.quote:Op zondag 27 april 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas lomp is?? Dat het prachtig weer zou worden en dat er hier toch echt geen zon schijnt!!
Dunequote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je eens checken dan, heerlijk nummer
Wat happy hardcore betreft, ik was echt een mega fanWat dacht je van Dune, of nummers als "I wanna see a rainbow high in the sky"
En Party Animals
sowwiepowwiequote:
Van de Rotjeknor Termination Source, maar heb ik wel...quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is exact waar ik aan dacht
Destijds vond ik het bagger maar ik vind het nu nostalgisch vet.
En je had ook een nummer dat ging alleen van "poing poing poing poing"
Die vroeg ik laatst in MUZ Trivia en niemand kende ze...quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
En Flamman en Abraxas
Noem je dát hardcore?quote:Op zondag 27 april 2008 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de Rotjeknor Termination Source, maar heb ik wel...
Was één van de eerste hardcore platen die een hit werd...
Fatale Vrouwen was inderdaad erg cool. En die van Jake en Dinos Chapman vond ik ook gaaf.quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
En zo hoort hetquote:Op zondag 27 april 2008 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
We are Your Friends van Justice vs Simian ken ik wel trouwens...maarja, via MaJo dan
Nee joh, Good to go!quote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vroeg ik laatst in MUZ Trivia en niemand kende ze...![]()
RUB IT IN, RUB IT IN...
Dat was toen hardcore, ja...quote:
Maandag en dinsdag.quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soemp!
Zijn jullie inderdaad op huizenjacht geweest?
Ja ik zit dan zelf meer te denken aan Neophyte of Rotterdam Terror Corps ofzo. Maarja, het was een progressie.quote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toen hardcore, ja...
later ging het allemaal wat harder en sneller, maar mijn moeder kreeg er een hartberoerte van...
Ha, alsof de RuG mooi isquote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag.![]()
Ben vrijdag wel in Nijmegen bij de studieadviseur geweest. Een vak wat ik in het eerste jaar had hebben ze daar later pas. Ik zag dat en daar krijg ik dus ook al vrijstelling voor.En voor nog wat vakken in de vrije ruimte.
Al met al wordt het er daar dus makkelijker op.Maar wat een lelijke uni zeg.
![]()
Dan moet je niet zo verwarrden postenquote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genratiekloof...
Rub It In is van Fierce Ruling Diva en dat zijn Flamman en Abraxas...![]()
Charly Lownoise & Mental Theo...quote:Op zondag 27 april 2008 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik zit dan zelf meer te denken aan Neophyte of Rotterdam Terror Corps ofzo. Maarja, het was een progressie.
"Wonderfull days"
quote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo verwarrden posten
-"Flamman en abraxas"
"Ja, rub it in!"
-"Nee joh!"
Ik ga FRD even opzoeken.
Ik zit even op de computer van Sven en geen zin om uit te loggen...quote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, alsof de RuG mooi is
Ja ok het academiegebouw wel, maar Zernike en de Harmonie.....
Lucky youquote:Op zondag 27 april 2008 14:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zit even op de computer van Sven en geen zin om uit te loggen...
Maar ik zit dus alleen maar in het academiegebouw en faculteit van pedagogische wetenschappen en dat zijn mooie gebouwen.Zernike en Harmonie kom ik echt nooit.
Had 'm reeds geluisterd. Niet slecht maar uiteraard geen nostalgische eigenschappen voor me.quote:
die isquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dario G - Carnaval de Paris
Dat heb ik nou ook steedsquote:Op zondag 27 april 2008 15:15 schreef Etcetera het volgende:
LB je plaatje doet me denken aan die van ElizabethRverwarrend
ook een vrouwenhoofd, maar dan een redheadquote:Op zondag 27 april 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Die toch heeft wel een heel ander plaatje!!
Waar?!quote:
Hoi.quote:Op zondag 27 april 2008 16:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waar?!![]()
En hoi iedereen. Vooral Soempie
Zoiets zal het inderdaad geweest zijnquote:Op zondag 27 april 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Jaar geleden dat ik je sprak geloof ik.
Momenteel wel, maar hoe lang dat zo blijft is onduidelijk. En alles gaat op zich goed - goede vooruitzichten voor de toekomst. En met jou?quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef Soempie het volgende:
Goed van MaJo.![]()
![]()
Werk je nog in NL?En hoe is het verder?
Klinkt allemaal geweldig! Ik hoop je gauw weer te spreken!quote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef Soempie het volgende:
Prima. Veel veranderingen hier.Ga in Nijmegen m'n studie voortzetten en in Breda samenwonen.
![]()
Maargoed, je moet maar wat vaker komen buurten.Ik ga even wat anders doen.
Ik doe inderdaad vaker mee aan dit soort onzinquote:Op zondag 27 april 2008 18:07 schreef Etcetera het volgende:
verstandig
hoe kom jij toch steeds aan dat soort 'evenementen'heb het idee dat je wel vaker meedoet aan zoiets, of vergis ik me nu
quote:Op zondag 27 april 2008 18:34 schreef Etcetera het volgende:
klinkt leuk Timmakkelijke manier ook om mensen te ontmoeten natuurlijk
Tsja als je er geen tijd voor hebt dan lukt het inderdaad niet om mee te doen. Eerstvolgende dubieuze evenement waar ik aan mee doe: een liftwedstrijd in het pinksterweekend. Er is bekend dat het vertrekpunt Groningen is en de eindbestemming ergens in Duitsland ligt, maar nog geen idee waarquote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me ook leuk om dat soort leuke dingen te doen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Jammer.
quote:Op zondag 27 april 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja als je er geen tijd voor hebt dan lukt het inderdaad niet om mee te doen. Eerstvolgende dubieuze evenement waar ik aan mee doe: een liftwedstrijd in het pinksterweekend. Er is bekend dat het vertrekpunt Groningen is en de eindbestemming ergens in Duitsland ligt, maar nog geen idee waar
Het leek me tof en ik heb een liftpartner gevonden waarmee ik denk het wel uit te kunnen houdenquote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat is grappig!
Wel met enig risico
Liftpartner is wel belangrijkquote:Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het leek me tof en ik heb een liftpartner gevonden waarmee ik denk het wel uit te kunnen houdenIk ben benieuwd
quote:Op zondag 27 april 2008 17:20 schreef Asmodian het volgende:
Klinkt allemaal geweldig! Ik hoop je gauw weer te spreken!![]()
Team van twee dames mag niet, twee heren mag maar was niet handig. Ik ga samen met een dame liftenquote:Op zondag 27 april 2008 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liftpartner is wel belangrijk
Er zijn best wat (ex)lifters op Fok en die gaan je vertellen dat het 100% veilig is maar je ziet toch regelmatig slecht nieuws erover.
Kijk, er is over nagedacht. Dat vind ik wel tofquote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Team van twee dames mag niet, twee heren mag maar was niet handig. Ik ga samen met een dame liften
quote:Op zondag 27 april 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar the Hackensaw Boys, wel iets voor Nem denk ik
quote:Op zondag 27 april 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar the Hackensaw Boys, wel iets voor Nem denk ik
1500+ YouTube clipsquote:Op zondag 27 april 2008 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Er was ooit zo'n 90s subforum... baal er nog steeds van dat die dicht is. Even naar de andere pc... volgens mij had ik daar de tigduizend youtube clips lijst nog wel. Open die site en je zit de rest van de avond nostalgische clips te kijken
quote:Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien nog wel leuk om te vertellen: een van de opdrachten was om uit een collectie van 8 bekertjes sinas het bekertje Sisi te vinden. We mochten echter geen geld bij ons hebben. Een snackbar in geweest, een van ons legde het uit en we mochten een blikje hebben als we een liedje zongen. Dus in een snackbar (waar ook klanten in zaten) het refrein van Gold van Spandau Ballet gezongen
Het was echt cool
quote:Op zondag 27 april 2008 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1500+ YouTube clips
Daar moet je zijn dus![]()
![]()
of beter nog:
1600+ YouTube clips - deel 2
wel een hoop clipjes removed inmiddels zo te zien van youtube![]()
En gezien de resultaten bij YouTube kan ik ze ook weer verwijderen...quote:Op zondag 27 april 2008 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb voor het eerst in mijn Fok!-carriere bookmarks gebruikt...
Mja... jammer dat het grootste gedeelte niet meer werkt. Wel een leuke lijst verder, als youtube hem heeft verwijderd dan maar even opnieuw zoeken.quote:Op zondag 27 april 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En gezien de resultaten bij YouTube kan ik ze ook weer verwijderen...
quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja... jammer dat het grootste gedeelte niet meer werkt. Wel een leuke lijst verder, als youtube hem heeft verwijderd dan maar even opnieuw zoeken.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Word ik hier uitgelachen als ik zeg dat ik af en toe de OST van Grease luister en dat ik Abba ook best wel okay vind?
Ik had het woord "gay" bewust vermedenquote:
Was wel een voorzet op maat jaquote:Op zondag 27 april 2008 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het woord "gay" bewust vermeden
Over het slechste nummer uit die lijst hoeven we denk ik niet lang te twijfelen. Ik nomineer bij deze:quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beste plaat in dat genre?
Kadoc, the nighttrain
Die is ook wel lekker jaquote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beste plaat in dat genre?
Kadoc, the nighttrain
Ohja wat een hit was datquote:
zeker mooiquote:
Ja maar de lekker foute nummers zijn nostalgisch leukquote:
Ik was niet weg te slaan bij HD!quote:Op zondag 27 april 2008 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee vliegen in 1 klap! Happy Days keek ik in de jaren negentig graag.
Ja ook goede keusquote:Op zondag 27 april 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik hield niet van die dance dingen, maar dit vond ik dan wel mooi (vooral de stukjes zonder beat).
Huh?!quote:Op zondag 27 april 2008 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Die clip kende ik vooral omdat ie op de windows95 cd stond. Net zoals hover
Deze vind ik ook wel een zomers deuntje hebbenquote:
Nakatomi, waar Wessel van Diepen o.a. stinkend rijk van is geworden... ;')quote:Op zondag 27 april 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik hield niet van die dance dingen, maar dit vond ik dan wel mooi (vooral de stukjes zonder beat).
Ging je naar de USA?quote:Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
ik ga mn koffer maar eens inpakken en wat slaap pakken... moet over 5 uurtjes alweer op schiphol zijn
Ja, en als ik mn koffer thuis laat klopt dat tweede ook wel. Gelukkig heb ik een chauffeur die me even brengt. Ritje van 10 minuutjes idd.quote:Op zondag 27 april 2008 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging je naar de USA?
Jij kan trouwens op de fiets naar Schiphol...
quote:Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Is Encore Une Fois van Sash al voorbij gekomen?
Absoluut!quote:Op zondag 27 april 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel een zomers deuntje hebben
Dat zal zijn om ontstekingen te voorkomen. Maar blijf jij maar lekker eigenwijsquote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb besloten morgen weer naar het werk te gaan, kan (maar mag nog niet van de artsen) al zonder krukken lopen, dus we gaan het maar proberen...
Ah, de muziek associatie...quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Veel van dit soort nummers werden trouwens gedraaid toen ik in de kassen werkte. Ook Killing me Softly bijvoorbeeld. Als ik dat hoor krijg ik altijd direct een "foto" in mijn hoofd van een kaspad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |