Zijn tentoonstelling was een tijd geleden in Amsterdam. Die heb ik toen gemist en dat was wel jammer.quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het was zooooo'n gave tentoonstelling ook
De Fatale Vrouwen waren ook erg cool. De laatste jaren is het Groninger Museum wel echt wat minder spectaculair vind ik
Ja ik vind het er interessant uitzien. Vooral dat terracottaspul. Maar ik denk dat ik het ga missen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:18 schreef Etcetera het volgende:
och, die china tentoonstelling schijnt wel goed te zijn toch?
voor die tentoonstelling ben ik ook nog naar Groningen gekomen. Was idd wel goedquote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het was zooooo'n gave tentoonstelling ook
De Fatale Vrouwen waren ook erg cool. De laatste jaren is het Groninger Museum wel echt wat minder spectaculair vind ik
Ik wil em welquote:Op zondag 27 april 2008 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse in de single Twilight Zone van 2 Unlimited?
Zie net dat ik hem dubbbel heb...
Oh dat is dan wel weer gunstigquote:Op zondag 27 april 2008 13:22 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Nem, Pfeiffer is op deze leeftijd nauwelijks besmettelijk. De kans is namelijk groot dat je het al gehad hebt (95%). En als je het niet hebt gehad is de kans dat je het krijgt van een ander 5%. Nihil dus...
Ik heb soms enorm veel "geluk"quote:Op zondag 27 april 2008 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kans van 0,025% dat je pfeiffer krijgt van iemand met pfeiffer
LOLquote:Op zondag 27 april 2008 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer gunstig
Maar ik ben een heer geweest en heb afgezegd dus van haar zal ik het sowieso niet krijgen
Tell me about it, ik heb het vorig jaar ook gekregenquote:
Ja vind ik ookquote:Op zondag 27 april 2008 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
LOLWel bizar trouwens dat je er nu pas achterkomt dat ze pfeiffer heeft, vind dat je het best wel even mag melden
Dat vind ik netjesquote:Ik heb dat ooit gedaan vlak voor een jongen me wilde zoenen, die had spontaan geen zin meer
Dat bedoel ik. Wellicht heb ik het allang gehad.quote:Op zondag 27 april 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tell me about it, ik heb het vorig jaar ook gekregenTrouwens stel dat je het krijgt dan kan het ook nog zijn dat je er niks van merkt, aangezien de meesten er niets van merken
Dan ben je geen echte Hollander!quote:
Precies, als het een leuk meisje is dan neem je het risico (die nihil is) maar het is wat lullig als je haar toch niet zo leuk vindt en je dan dit als cadeau eraan overhoudtquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
En ik weet gewoon niet of ik het al gehad heb. Als dat wel zo is dan boeit het natuurlijk geen reet
We hadden eigenlijk toch voor het weekend afgesproken en als ik het van tevoren geweten had dan had ik het risico wel genomen denk ik. Je gaat er immers niet dood
Ja ik snapte het ook wel, maar op dat moment vond ik het niet zo leukquote:Dat vind ik netjes
En enigzins begrijpelijk.
Dit ging niet om leuk maar om casual sexquote:Op zondag 27 april 2008 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies, als het een leuk meisje is dan neem je het risico (die nihil is) maar het is wat lullig als je haar toch niet zo leuk vindt en je dan dit als cadeau eraan overhoudt
Ja dat laat ik misschien maar eens doen.quote:Je kunt je laten testen trouwens, als de epstein bar waarden in je bloed hoog zijn dan betekent dat je het hebt gehad (of op dit moment hebt)
[..]
Nee je zal je vast lullig hebben gevoeld.quote:Ja ik snapte het ook wel, maar op dat moment vond ik het niet zo leuk
Ja dan is het zo casual niet meerquote:Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit ging niet om leuk maar om casual sex![]()
Moet je doenquote:Ja dat laat ik misschien maar eens doen.
Nogal jaquote:Nee je zal je vast lullig hebben gevoeld.
Ik heb dan ook afgezegd. Maar dat was niet daaromquote:
Toch niet met je stalker he?quote:Moet je doen
[..]
Nogal jaMaar een jaar later hebben we dan toch gezoend
![]()
Verstandigquote:Op zondag 27 april 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook afgezegd. Maar dat was niet daarom
God neequote:Toch niet met je stalker he?
Ja dat is wel ideaal jaquote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft Pfeiffer gehad, ik waarschijnlijk ook wel maar nooit iets van gemerkt, ideaal
Ik wist niet dat er varianten waren?quote:Een vriendin van mij heeft 2 varianten gehad, laatst een heel acute; daar was ze echt doodziek van
het verschilt inderdaad per persoon, de ene is een beetje moe en de ander echt doodziek. Ben er zelf 2 weken behoorlijk ziek van geweest en daarna nog wel wekenlang dat ik wat zwakker was. Maar die keelpijn is echt het ergstequote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft Pfeiffer gehad, ik waarschijnlijk ook wel maar nooit iets van gemerkt, ideaal
Een vriendin van mij heeft 2 varianten gehad, laatst een heel acute; daar was ze echt doodziek van
We hebben een beller!!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil em welWas vroeger de grootste 2 unlimited fan
Nog steeds wel een zwak voor
Ik weet ook niet of het echt verschillende varianten zijn, wel dat pfeiffer inderdaad terug kan komenquote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is wel ideaal ja
[..]
Ik wist niet dat er varianten waren?
Jee superquote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben een beller!!!
PM je adres nog even door dan gaat 'ie binnenkort op de bus (zodra ik weer trappen kan lopen en dus bij de enveloppen kan)...
Ja anders had ik ook een stalker gehadquote:
quote:God neeMocht ie willen
Ik had altijd begrepen dat het alleen terug kan komen als het nooit weg is geweest maar ik las gisteren dat de meningen verdeeld zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het echt verschillende varianten zijn, wel dat pfeiffer inderdaad terug kan komen
Daar heb je toch een vrouw voor?quote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben een beller!!!
PM je adres nog even door dan gaat 'ie binnenkort op de bus (zodra ik weer trappen kan lopen en dus bij de enveloppen kan)...
OK.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja anders had ik ook een stalker gehad
LOL dat zou best grappig zijnquote:
Zou je voor de grap eens moeten kijken wat zijn reactie is als je hem vol op de bek pakt, zo uit het niets
Volgens mij draag je het virus altijd mee. Het is alleen besmettelijk als je het net hebt, niet na een paar jaar nog. Ik geloof wel dat je het bij je blijft dragen, ik merk nu nog dat als ik teveel doe en moe word dat mijn pfeifferklier in mijn keel dan opzwelt.quote:Op zondag 27 april 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat het alleen terug kan komen als het nooit weg is geweest maar ik las gisteren dat de meningen verdeeld zijn.
Oeh als je nog meer toffe singles tegenkomt hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Heb een paar geleden op Koninginnedag een hele doos CD-singletjes ongezien gekocht.
Daardoor zal ik nog wel meer dubbele tegenkomen, denk ik...
Ja waarschijnlijk weet 'ie zich er geen raad mee. Vooral niet als je daarna gewoon je gesprek met vrienden doorzetquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef MaJo het volgende:
LOL dat zou best grappig zijnDenk dat ie ter plekke bevriest
Het is dat ik hem echt eng vind maar anders zou ik het nog doen ook
Zie je PM, ik had er al rekening mee gehouden...quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh als je nog meer toffe singles tegenkomt hou ik me aanbevolenMijn muzieksmaak reikt wel verder dan alleen Beatles en 2 Unlimited overigens
Dat bedoel ik dus. Je draagt het wel bij je maar je zou er zelf niet ziek meer van worden. Tenzij je nooit echt hersteld was van je eerste "aanval". Maar dat schijnt dus nog helemaal niet zeker te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij draag je het virus altijd mee. Het is alleen besmettelijk als je het net hebt, niet na een paar jaar nog. Ik geloof wel dat je het bij je blijft dragen, ik merk nu nog dat als ik teveel doe en moe word dat mijn pfeifferklier in mijn keel dan opzwelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |