quote:Op zondag 27 april 2008 11:22 schreef wyccie het volgende:
Nee, hoe kom je daar bij?
Die gaat wat ver erinquote:The act of pulling out of a woman during intercourse, then punching her in the vagina so far that your fist reaches her uterus from the inside. The act is most effective when used completely at random and accompanied by screaming "falcon punch!"
"Fuck me, fuck me, fuck me. Hey, why'd you..."
"Falcon punch!"
"FUCK NO"
ga ik ook zo doen, krantje en kopje koffie, heerlijkquote:Op zondag 27 april 2008 11:28 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen! Ik zit lekker in de zon op mijn balkonnetje
Wyccie, leuke TT![]()
quote:
quote:
quote:
Dit zijn animated gifjes. Dat zijn geen videosquote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef wyccie het volgende:
Autoplay is niet zo'n goed idee. Gewoon het linkje met het beeld was al genoeg geweest.
Ik was me aan het douchen etc. Ga zo werken. Kut.
och, dit is wel handigquote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef wyccie het volgende:
Autoplay is niet zo'n goed idee. Gewoon het linkje met het beeld was al genoeg geweest.
geen zin in? werkse in elk gevalquote:Ik was me aan het douchen etc. Ga zo werken. Kut.
quote:
Ja ik had hier een link gepost naar het topic maar volgens mij hebben de meesten niet door wat er nou werkelijk aan de gang is op die fotoquote:Op zondag 27 april 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:die zag ik laatst ook ergens gepost staan, heb er 5 minuten naar zitten kijken om te zien wat er nou zo grappig was, voor ik het zag
heb een sneetje in m'n wijsvingertypt verrot
nee, een aluminiumsnee door een frituurpan die ik gisteren heb zitten boenenquote:
Ja alsof het van een beveiligingscamera is.quote:Op zondag 27 april 2008 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, een aluminiumsnee door een frituurpan die ik gisteren heb zitten boenen
en ik weet welke falconpunch plaatje je bedoeltzwart wit, van boven af gezien toch?
Zo...leuk hobbyprojectjequote:Op zondag 27 april 2008 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo...
Ben begonnen met het rippen van mijn CD's.
Nog zo'n 6000 te gaan...![]()
Mw. MM heeft haar Mac naar beneden gesleept voor me en die ript met een snelheid van 12 tot 16 keer.
Mijn laptop slechts met 3 à 4 speed...
Dat zal moeten blijken, heb er geen ervaring mee, maar dat wordt aangeraden én alom gebruikt voor dit soort tooltjes...quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Een externe USB geluidskaart? Is dat geen baggerspul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |