Klinkt allemaal geweldig! Ik hoop je gauw weer te spreken!quote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef Soempie het volgende:
Prima. Veel veranderingen hier.Ga in Nijmegen m'n studie voortzetten en in Breda samenwonen.
![]()
Maargoed, je moet maar wat vaker komen buurten.Ik ga even wat anders doen.
Ik doe inderdaad vaker mee aan dit soort onzinquote:Op zondag 27 april 2008 18:07 schreef Etcetera het volgende:
verstandig
hoe kom jij toch steeds aan dat soort 'evenementen'heb het idee dat je wel vaker meedoet aan zoiets, of vergis ik me nu
quote:Op zondag 27 april 2008 18:34 schreef Etcetera het volgende:
klinkt leuk Timmakkelijke manier ook om mensen te ontmoeten natuurlijk
Tsja als je er geen tijd voor hebt dan lukt het inderdaad niet om mee te doen. Eerstvolgende dubieuze evenement waar ik aan mee doe: een liftwedstrijd in het pinksterweekend. Er is bekend dat het vertrekpunt Groningen is en de eindbestemming ergens in Duitsland ligt, maar nog geen idee waarquote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef wyccie het volgende:
Lijkt me ook leuk om dat soort leuke dingen te doen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Jammer.
quote:Op zondag 27 april 2008 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja als je er geen tijd voor hebt dan lukt het inderdaad niet om mee te doen. Eerstvolgende dubieuze evenement waar ik aan mee doe: een liftwedstrijd in het pinksterweekend. Er is bekend dat het vertrekpunt Groningen is en de eindbestemming ergens in Duitsland ligt, maar nog geen idee waar
Het leek me tof en ik heb een liftpartner gevonden waarmee ik denk het wel uit te kunnen houdenquote:Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]dat is grappig!
Wel met enig risico
Liftpartner is wel belangrijkquote:Op zondag 27 april 2008 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het leek me tof en ik heb een liftpartner gevonden waarmee ik denk het wel uit te kunnen houdenIk ben benieuwd
quote:Op zondag 27 april 2008 17:20 schreef Asmodian het volgende:
Klinkt allemaal geweldig! Ik hoop je gauw weer te spreken!![]()
Team van twee dames mag niet, twee heren mag maar was niet handig. Ik ga samen met een dame liftenquote:Op zondag 27 april 2008 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liftpartner is wel belangrijk
Er zijn best wat (ex)lifters op Fok en die gaan je vertellen dat het 100% veilig is maar je ziet toch regelmatig slecht nieuws erover.
Kijk, er is over nagedacht. Dat vind ik wel tofquote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Team van twee dames mag niet, twee heren mag maar was niet handig. Ik ga samen met een dame liften
quote:Op zondag 27 april 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar the Hackensaw Boys, wel iets voor Nem denk ik
quote:Op zondag 27 april 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar the Hackensaw Boys, wel iets voor Nem denk ik
1500+ YouTube clipsquote:Op zondag 27 april 2008 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Er was ooit zo'n 90s subforum... baal er nog steeds van dat die dicht is. Even naar de andere pc... volgens mij had ik daar de tigduizend youtube clips lijst nog wel. Open die site en je zit de rest van de avond nostalgische clips te kijken
quote:Op zondag 27 april 2008 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien nog wel leuk om te vertellen: een van de opdrachten was om uit een collectie van 8 bekertjes sinas het bekertje Sisi te vinden. We mochten echter geen geld bij ons hebben. Een snackbar in geweest, een van ons legde het uit en we mochten een blikje hebben als we een liedje zongen. Dus in een snackbar (waar ook klanten in zaten) het refrein van Gold van Spandau Ballet gezongen
Het was echt cool
quote:Op zondag 27 april 2008 20:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1500+ YouTube clips
Daar moet je zijn dus![]()
![]()
of beter nog:
1600+ YouTube clips - deel 2
wel een hoop clipjes removed inmiddels zo te zien van youtube![]()
En gezien de resultaten bij YouTube kan ik ze ook weer verwijderen...quote:Op zondag 27 april 2008 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb voor het eerst in mijn Fok!-carriere bookmarks gebruikt...
Mja... jammer dat het grootste gedeelte niet meer werkt. Wel een leuke lijst verder, als youtube hem heeft verwijderd dan maar even opnieuw zoeken.quote:Op zondag 27 april 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En gezien de resultaten bij YouTube kan ik ze ook weer verwijderen...
quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja... jammer dat het grootste gedeelte niet meer werkt. Wel een leuke lijst verder, als youtube hem heeft verwijderd dan maar even opnieuw zoeken.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Word ik hier uitgelachen als ik zeg dat ik af en toe de OST van Grease luister en dat ik Abba ook best wel okay vind?
Ik had het woord "gay" bewust vermedenquote:
Was wel een voorzet op maat jaquote:Op zondag 27 april 2008 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het woord "gay" bewust vermeden
Over het slechste nummer uit die lijst hoeven we denk ik niet lang te twijfelen. Ik nomineer bij deze:quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beste plaat in dat genre?
Kadoc, the nighttrain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |