Moet je eens checken dan, heerlijk nummerquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me he-le-maal niets...
[..]
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...
Jawel joh!quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.
Scatman John (RIP) en Sash zijn echte 90'ers...
Happy Hardcore mag ook...
Maar niet Paul Elstak dan...
quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
chocolate fudge brownie![]()
hier is het heerlijk weer trouwens, zonnetje schijnt, lekker warm
Hier lekker zonnetje. Heerlijk op het terras lunch gegeten, daarna in het park gezeten en een ijsje gehaald.quote:Op zondag 27 april 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas lomp is?? Dat het prachtig weer zou worden en dat er hier toch echt geen zon schijnt!!
Dunequote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je eens checken dan, heerlijk nummer
Wat happy hardcore betreft, ik was echt een mega fanWat dacht je van Dune, of nummers als "I wanna see a rainbow high in the sky"
En Party Animals
sowwiepowwiequote:
Van de Rotjeknor Termination Source, maar heb ik wel...quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is exact waar ik aan dacht
Destijds vond ik het bagger maar ik vind het nu nostalgisch vet.
En je had ook een nummer dat ging alleen van "poing poing poing poing"
Die vroeg ik laatst in MUZ Trivia en niemand kende ze...quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
En Flamman en Abraxas
Noem je dát hardcore?quote:Op zondag 27 april 2008 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de Rotjeknor Termination Source, maar heb ik wel...
Was één van de eerste hardcore platen die een hit werd...
Fatale Vrouwen was inderdaad erg cool. En die van Jake en Dinos Chapman vond ik ook gaaf.quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het was zooooo'n gave tentoonstelling ook
De Fatale Vrouwen waren ook erg cool. De laatste jaren is het Groninger Museum wel echt wat minder spectaculair vind ik
En zo hoort hetquote:Op zondag 27 april 2008 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
We are Your Friends van Justice vs Simian ken ik wel trouwens...maarja, via MaJo dan
Nee joh, Good to go!quote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vroeg ik laatst in MUZ Trivia en niemand kende ze...![]()
RUB IT IN, RUB IT IN...
Dat was toen hardcore, ja...quote:
Maandag en dinsdag.quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soemp!
Zijn jullie inderdaad op huizenjacht geweest?
Ja ik zit dan zelf meer te denken aan Neophyte of Rotterdam Terror Corps ofzo. Maarja, het was een progressie.quote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toen hardcore, ja...
later ging het allemaal wat harder en sneller, maar mijn moeder kreeg er een hartberoerte van...
Ha, alsof de RuG mooi isquote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag.![]()
Ben vrijdag wel in Nijmegen bij de studieadviseur geweest. Een vak wat ik in het eerste jaar had hebben ze daar later pas. Ik zag dat en daar krijg ik dus ook al vrijstelling voor.En voor nog wat vakken in de vrije ruimte.
Al met al wordt het er daar dus makkelijker op.Maar wat een lelijke uni zeg.
![]()
Dan moet je niet zo verwarrden postenquote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genratiekloof...
Rub It In is van Fierce Ruling Diva en dat zijn Flamman en Abraxas...![]()
Charly Lownoise & Mental Theo...quote:Op zondag 27 april 2008 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik zit dan zelf meer te denken aan Neophyte of Rotterdam Terror Corps ofzo. Maarja, het was een progressie.
"Wonderfull days"
quote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo verwarrden posten
-"Flamman en abraxas"
"Ja, rub it in!"
-"Nee joh!"
Ik ga FRD even opzoeken.
Ik zit even op de computer van Sven en geen zin om uit te loggen...quote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, alsof de RuG mooi is
Ja ok het academiegebouw wel, maar Zernike en de Harmonie.....
Lucky youquote:Op zondag 27 april 2008 14:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zit even op de computer van Sven en geen zin om uit te loggen...
Maar ik zit dus alleen maar in het academiegebouw en faculteit van pedagogische wetenschappen en dat zijn mooie gebouwen.Zernike en Harmonie kom ik echt nooit.
Had 'm reeds geluisterd. Niet slecht maar uiteraard geen nostalgische eigenschappen voor me.quote:
die isquote:Op zondag 27 april 2008 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dario G - Carnaval de Paris
Dat heb ik nou ook steedsquote:Op zondag 27 april 2008 15:15 schreef Etcetera het volgende:
LB je plaatje doet me denken aan die van ElizabethRverwarrend
ook een vrouwenhoofd, maar dan een redheadquote:Op zondag 27 april 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Die toch heeft wel een heel ander plaatje!!
Waar?!quote:
Hoi.quote:Op zondag 27 april 2008 16:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waar?!![]()
En hoi iedereen. Vooral Soempie
Zoiets zal het inderdaad geweest zijnquote:Op zondag 27 april 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Jaar geleden dat ik je sprak geloof ik.
Momenteel wel, maar hoe lang dat zo blijft is onduidelijk. En alles gaat op zich goed - goede vooruitzichten voor de toekomst. En met jou?quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef Soempie het volgende:
Goed van MaJo.![]()
![]()
Werk je nog in NL?En hoe is het verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |