Erwinquote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Die foto's van Edwin Olaf zijn geweldig overigens...
Oh..dat klinkt wel als mijn vakantie afgelopen Septemberquote:Op zondag 27 april 2008 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
Pfeiffer schijnt een rustige variant te hebben (die had mijn halve middelbare school geloof ik) en een heel accute variant. Die had mijn vriendin dus; een week lang 40 graden koorts en tot niets in staat, nog een week of 3 erg moe en 3 weken daarna niks meer aan de hand.
De rustige Pfeiffer kan met gemak een jaar duren geloof ik
Ja en dan de serie Royal Blood.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
In je vorige serie stond toch ook al een man, Julius Caesar
quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een kadootje hoort toch ook een strikje?
Nou geen lastige vragen stellen hoor!quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik met Dance Classics bezig ben:
Wat is jullie dansplaat aller tijden?
De mijne: I Feel Love (Patrick Cowley remix) van Donna Summer
Altijd een goed planquote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ff naar de videotheek rijd om een bak B&J te gaan halen
Weet je wat pas lomp is? Wij hebben geen videotheek meerquote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ff naar de videotheek rijd om een bak B&J te gaan halen
quote:Op zondag 27 april 2008 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd een goed plan
Heb je die nieuwe smaak al gehad? More love less handle
Het is hier ondertussen ook aardig bewolkt ja.quote:Op zondag 27 april 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas lomp is?? Dat het prachtig weer zou worden en dat er hier toch echt geen zon schijnt!!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou geen lastige vragen stellen hoor!
Het is heel moeilijk een beste plaat te kiezen..laat staan de beste dance plaatquote:
Je mag ook een top 10 of 25 doen, hoor...quote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk een beste plaat te kiezen..laat staan de beste dance plaat
quote:Op zondag 27 april 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag ook een top 10 of 25 doen, hoor...
Euh, het is niet het eerste waar ik aan zou denken, maar de zusjes waren wel leuk...quote:Op zondag 27 april 2008 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft lastig
Vooral ook omdat ik erg slecht ben met namen.
Maar zo vond ik I'm in the mood for dancing van The Nolans altijd wel catchy. Maar dat zul jij wel niets vinden
quote:New Order - Blue Monday
Ja nee precies. Als je het over Dance Hits hebt dan heb je het over de jaren '90 in mijn ogenquote:Op zondag 27 april 2008 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand anders een bijdrage, hoeft niet persé een Dance Classic te zijn uit de 70'er/80 ér jaren...
JAJAJAJA! Dat dusquote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik krijg ook een jaren '90 gevoel bij dance
Voor mij is het altijd troep zoals What is love, en I got the key....of All that she wants van Ace of Base
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?quote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik krijg ook een jaren '90 gevoel bij dance
Voor mij is het altijd troep zoals What is love, en I got the key....of All that she wants van Ace of Base
Het optrekje van De Gouden Kooi komt binnenkort vrij...quote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Al een weekend lang geen Soemp gezien. Die zijn natuurlijk op huizenjacht![]()
Juist, dat was de naam die ik altijd vergeetquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?
De zangeres van The Key, The Secret van The Urban Cookie Collective is trouwens dezelfde als die bij Moby op z'n eerste albums (Feelin' So Real etc.)...
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoorquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?
De zangeres van The Key, The Secret van The Urban Cookie Collective is trouwens dezelfde als die bij Moby op z'n eerste albums (Feelin' So Real etc.)...
Dat was nog eens een hitquote:
Zegt me he-le-maal niets...quote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
De beste dance plaat van de laatste jaren is We are Your Friends van Justice vs Simian.
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...quote:Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhquote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Ja die van XL doet het erg goed bij mijquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaahhh
Van de laatste jaren vind ik Reset your brain van Soulvation erg goed, en ik kan ook erg goed dansen op de Junkie XL mix van A little less conversation!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh...mag ik even de happy hardcore erbij gooien?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens met meer I've got the power van Snap
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoor![]()
Dat is exact waar ik aan dachtquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk daarbij aan Charlie Lownoise enMental
Theo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |