Die is ook wel lekker jaquote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beste plaat in dat genre?
Kadoc, the nighttrain
Ohja wat een hit was datquote:
zeker mooiquote:
Ja maar de lekker foute nummers zijn nostalgisch leukquote:
Ik was niet weg te slaan bij HD!quote:Op zondag 27 april 2008 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee vliegen in 1 klap! Happy Days keek ik in de jaren negentig graag.
Ja ook goede keusquote:Op zondag 27 april 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik hield niet van die dance dingen, maar dit vond ik dan wel mooi (vooral de stukjes zonder beat).
Huh?!quote:Op zondag 27 april 2008 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
Die clip kende ik vooral omdat ie op de windows95 cd stond. Net zoals hover
Deze vind ik ook wel een zomers deuntje hebbenquote:
Nakatomi, waar Wessel van Diepen o.a. stinkend rijk van is geworden... ;')quote:Op zondag 27 april 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik hield niet van die dance dingen, maar dit vond ik dan wel mooi (vooral de stukjes zonder beat).
Ging je naar de USA?quote:Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
ik ga mn koffer maar eens inpakken en wat slaap pakken... moet over 5 uurtjes alweer op schiphol zijn
Ja, en als ik mn koffer thuis laat klopt dat tweede ook wel. Gelukkig heb ik een chauffeur die me even brengt. Ritje van 10 minuutjes idd.quote:Op zondag 27 april 2008 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ging je naar de USA?
Jij kan trouwens op de fiets naar Schiphol...
quote:Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Is Encore Une Fois van Sash al voorbij gekomen?
Absoluut!quote:Op zondag 27 april 2008 22:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel een zomers deuntje hebben
Dat zal zijn om ontstekingen te voorkomen. Maar blijf jij maar lekker eigenwijsquote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb besloten morgen weer naar het werk te gaan, kan (maar mag nog niet van de artsen) al zonder krukken lopen, dus we gaan het maar proberen...
Ah, de muziek associatie...quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Veel van dit soort nummers werden trouwens gedraaid toen ik in de kassen werkte. Ook Killing me Softly bijvoorbeeld. Als ik dat hoor krijg ik altijd direct een "foto" in mijn hoofd van een kaspad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |