ziet er goed uitquote:
hehequote:
Die klinkt beter idd, ga hem ff laten veranderenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Moet de titel niet zijn: Geah, Geah, je bent een kanjah!!!! ??
Jammer eigenlijk dat ze bij de herinneringen van de zaterdag nooit de komst van de MegaBadeend noemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel denkt weer aan die gedenkwaardige zaterdagavond van Serious Request![]()
Sjowhan blijft beter in beeld, qua topic & posten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Nu weet ik niet waar ik moet kijken. Sjowhan's avatar of on_air's fotoboek...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Nu weet ik niet waar ik moet kijken. Sjowhan's avatar of on_air's fotoboek...
Ff terug naar die Jewel pix van vanochtendquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik wil de keuze nog wel wat lastiger maken..........
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:41 schreef Sersjee het volgende:
Slayer [ afbeelding ]
Dat zouden ze moeten draaien!
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff terug naar die Jewel pix van vanochtend
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Zonsondergang in Hilversum!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef TheZapster het volgende:
Nou nou wat een wildweekend, pannekoeken en klaverjassen
Pannenkoekenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:49 schreef TheZapster het volgende:
Nou nou wat een wildweekend, pannekoeken en klaverjassen
Bel jij ze zo ook even met een Evil Knevel-soundboard?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij zit iemand met een soundboard te spelen.
Dan luister je ook naar andere zenders of MP3tjes, want het is vandaag 'pas' voor de 3e keer op 3FM.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:04 schreef Timo20 het volgende:
"Ik rook worst"![]()
Oeh Duffy![]()
![]()
![]()
die heb ik vandaag pas 4 keer gehoord![]()
Klopt. Heb `m daarstraks 1 keer op Radio 2 gehoordquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan luister je ook naar andere zenders of MP3tjes, want het is vandaag 'pas' voor de 3e keer op 3FM.
Hij scrolde er voorbijquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Gerard on_air's fotoboek nog niet gevonden
Ongelooflijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Gerard on_air's fotoboek nog niet gevonden
Nu blijft ie nog wel even iets 'onbekender' en dus leuker om te horen als ze em draaien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit was een veel betere MH geweest. Maarja, die zal wel niet op single uit zijn ofzo.
Da's wel weer zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu blijft ie nog wel even iets 'onbekender' en dus leuker om te horen als ze em draaien.
Maar deze heeft een veel beter Lente gevoel. Als het dan ook lente is, moet je dat ook laten horenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok hoop op de nieuwe van Foo Fighters
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Zo tijd voor een nieuwe [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ziet ie het toch wel
Ik ga denk ik eerst even een pizza maken en daarna doe ik meequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Zo tijd voor een nieuwe [ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand nu nog wel EW bankgast wil wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
De gasten krijgen zelfs de EW-dresscode van tevoren te horen!
er zijn zelfs potentiële bankgasten die zich op foto al met de volledige dresscode aanbieden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand nu nog wel EW bankgast wil worden.
De ultieme combo natuurlijk: pizza en bier. Meer heb je bijna niet nodig om een weekend te laten slagenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst even een pizza maken en daarna doe ik mee.
Oh, je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er zijn zelfs potentiële bankgasten die zich op foto al met de volledige dresscode aanbieden.
foto`squote:Op vrijdag 11 april 2008 20:31 schreef purplerose het volgende:
* purplerose gaat in kast duiken om laarzen te zoeken
Net als Viggo Waasquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Speelman & Speelman zijn de afgelopen week wel héél veel op 3FM te horen zeg! Bij Giel, Robbert-Jan (nacht) en nu ook bij Ekstra Weekend.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
En wat moet dit Jeroen van der Boom-niveautje voorstellen?
Lees: dit heeft niets op 3FM te zoeken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om hem zelf te uploaden.
Maar Viggo Waas is cool, die heb ik vroeger als gym leraar gehad op de middelbare school,net als Peter Heerschopquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef on_air het volgende:
Mensen die zich aan de dresscode houden :[.
Of zich zo aanbieden :[.
Kán toch niet?
Nu de rest nogquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
is een paar lakschoenen met hoge hakken ook goed?
[ link | afbeelding ]
Zeker cool, maar niet met z'n bandjequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar Viggo Waas is cool, die heb ik vroeger als gym leraar gehad op de middelbare school,net als Peter Heerschop
Jammer, anders had Michiel daarna Nicole Ekdom kunnen bellen om d'r te vertellen dat Gerard vreemdgegaan was.quote:
Ben wel benieuwd naar haar reactie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer, anders had Michiel daarna Nicole Ekdom kunnen bellen om d'r te vertellen dat Gerard vreemdgegaan was.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ziet ie het toch wel
VEENSTRA VEENSTRA.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had toch al meteen gereageerd?
Of bedoel je die andere MV?
Ligt eraan: als je laarzen doetquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:55 schreef purplerose het volgende:
Wie kan er ff in de OP zetten Parkpop op 29 juni en de Wombats 24 sept.
Wie gaat er mee
Maar ik wou juist dat ik jou was.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Nu ik Speelman en Speelman hoor moet ik denken aan gisteren toen ik in de supermarkt was en Acda en De Munnik met Niet of Nooit Geweest door de winkel hoorde galmen... Waar gaat die plaat in godsnaam over?
Doe 't lekker zelf zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:55 schreef purplerose het volgende:
Wie kan er ff in de OP zetten Parkpop op 29 juni en de Wombats 24 sept.
Wie gaat er mee
quote:
Kan best maar ik heb `m nog nooit op de radio gehoord. Tenminste: de Nederlandse radioquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:Lollipop
Eindelijk op single? Ik heb de clip al een paar maand geleden gezien.
Ik mag hopen een heleboel, anders zijn ze goed de weg kwijtquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoeveel krijgt 3FM voor dat gejammer van net?
quote:
dan moet je helemaal laarzen aan doenquote:Sirolf: ik ben blond
Zelfde tekstuele inhoud als niet of nooit geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat waren Veldhuis en Kemper.
Nooit meer wat van gehoord.
Afgelopen zomer heeft Michiel em gedraaid in de Freaknacht. Hanco Kolk heeft er toen een tekening bij gemaakt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan best maar ik heb `m nog nooit op de radio gehoord. Tenminste: de Nederlandse radio
gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat waren Veldhuis en Kemper.
Nooit meer wat van gehoord.
Ideale pijphoogtequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net Gerard langs Sabine lopen. Hij is gewoon een kop groter. Hoe klein is ze wel niet?
Proostquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:06 schreef Timo20 het volgende:
Ja hoor. Ik moet weer zo nodig een biertje open trekken. Heb ik de uuropener gemist
PROOST dus[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
Dat jullie allemaal zo blij zijn over Coldplay, vind er niet zoveel aan eigenlijk
Vertel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik open ga maken, heb heel wat speciale biertjes klaar staan
Toch wel een erg fijn chansonquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Dat lullige muziekje altijd bij trek-je-gesprekje
quote:
Doe het niet tegen de Taj Mahalquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef TheZapster het volgende:
Toch maar eens uitproberen dat swaffelen
Dan sta je echt voor lulquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
Bij ons moest iemand 2 vingers in de lucht steken
En van die spillearmpjesquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef purplerose het volgende:
Die blonde op de bank heeft een rare muil, geen lekker wijf
Dat voel je toch nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef purplerose het volgende:
Die blonde op de bank heeft een rare muil, geen lekker wijf
Laat ze lekker hangen meid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
en me tieten voelen zich opgesloten in me bh
Scheen de bustehouder ook niet slecht voor de boezem te zijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
Dat gedoe met Muijs moet ik ook maar eens knippen denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
TrekJeGesprekje komt er aan! (op YouTube)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
iekkkquote:
Zoiets hoorde ik vanochtend wel bij Giel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Scheen de bustehouder ook niet slecht voor de boezem te zijn?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef Timo20 het volgende:TimoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oké! Ik maak altijd losse filmpjes, dus ik kan nooit knippenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gedoe met Muijs moet ik ook maar eens knippen denk ik
Deed ie me ook aan denken idd, kon alleen ff niet op de plaat komenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:22 schreef Timo20 het volgende:dan ben ik niet de enige die hier denkt aan Greenday
Ah, Greenday dus (Boulevard Of Broken Dreams).quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Vrij matige nieuwe single van Simple Plan... Het begin lijkt ook erg op een andere plaat. Refrein van de plaat vind ik dan wel weer aardig.
die beugels in me donder steeds lijkt me nie goed voor me neequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Scheen de bustehouder ook niet slecht voor de boezem te zijn?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]Je hebt er zin in he TimoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Onderste foto en dan die knakker/vrouw? met het fototoestel lijkt wel op de zanger van Tokio Hotelquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enorme rij voor een handtekening van Simple Plan in Stockholm twee weken geleden .....
Dat doet het weekend en de lente me je hequote:
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onderste foto en dan die knakker/vrouw? met het fototoestel lijkt wel op de zangeres van Tokio Hotel
Deze?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onderste foto en dan die knakker/vrouw? met het fototoestel lijkt wel op de zanger van Tokio Hotel
Nee, hij/zij staat naast de man met zijn armen in de lucht.quote:
paar drang bedoel jequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat doet het weekend en de lente me je he![]()
![]()
Owjaquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, hij/zij staat naast de man met zijn armen in de lucht.![]()
Semian mobile disco heb ik volgens mij gemist...
Schreeuwman en schreeuwmanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Wat?! Speelman en speelbal heten die gasten?! Okay...
We gaan weer een keer lekker snelquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Wie opent alvast een nieuw deel? ook deze is alweer bijna vol
Geef nie hoor, ik heb er ook last vanquote:
Alleen in de lente?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef nie hoor, ik heb er ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |