Da's wel weer zoquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Nu blijft ie nog wel even iets 'onbekender' en dus leuker om te horen als ze em draaien.
Maar deze heeft een veel beter Lente gevoel. Als het dan ook lente is, moet je dat ook laten horenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok hoop op de nieuwe van Foo Fighters
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Zo tijd voor een nieuwe [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo ziet ie het toch wel
Ik ga denk ik eerst even een pizza maken en daarna doe ik meequote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef TheZapster het volgende:
Zo tijd voor een nieuwe [ afbeelding ]
Ik weet niet of iemand nu nog wel EW bankgast wil wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:25 schreef Sirolf het volgende:
De gasten krijgen zelfs de EW-dresscode van tevoren te horen!
er zijn zelfs potentiële bankgasten die zich op foto al met de volledige dresscode aanbieden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand nu nog wel EW bankgast wil worden.
De ultieme combo natuurlijk: pizza en bier. Meer heb je bijna niet nodig om een weekend te laten slagenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst even een pizza maken en daarna doe ik mee.
Oh, je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er zijn zelfs potentiële bankgasten die zich op foto al met de volledige dresscode aanbieden.
foto`squote:Op vrijdag 11 april 2008 20:31 schreef purplerose het volgende:
* purplerose gaat in kast duiken om laarzen te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |