quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
Dat jullie allemaal zo blij zijn over Coldplay, vind er niet zoveel aan eigenlijk
Vertel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik open ga maken, heb heel wat speciale biertjes klaar staan
Toch wel een erg fijn chansonquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
Dat lullige muziekje altijd bij trek-je-gesprekje
quote:
Doe het niet tegen de Taj Mahalquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef TheZapster het volgende:
Toch maar eens uitproberen dat swaffelen
Dan sta je echt voor lulquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
Bij ons moest iemand 2 vingers in de lucht steken
En van die spillearmpjesquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef purplerose het volgende:
Die blonde op de bank heeft een rare muil, geen lekker wijf
Dat voel je toch nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef purplerose het volgende:
Die blonde op de bank heeft een rare muil, geen lekker wijf
Laat ze lekker hangen meid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
en me tieten voelen zich opgesloten in me bh
Scheen de bustehouder ook niet slecht voor de boezem te zijn?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
Dat gedoe met Muijs moet ik ook maar eens knippen denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
TrekJeGesprekje komt er aan! (op YouTube)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef purplerose het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
iekkkquote:
Zoiets hoorde ik vanochtend wel bij Giel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Scheen de bustehouder ook niet slecht voor de boezem te zijn?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:20 schreef Timo20 het volgende:TimoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |