Ik steun deze petitiequote:Op maandag 17 maart 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er door die pallet mensen die bij elkaar zat ook besloten om Alain C. en z'n ontzettende zielige pappa uit hun lijden te verlossen (lees: van de radio de mikken)??
En zo niet: kan dat verzoek ff aan de muziekredactie worden doorgegeven?
Bij voorbaat dank.
Groetjes, Roel_Jewel
Zeg, doe es normaal...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er door die pallet mensen die bij elkaar zat ook besloten om Alain C. en z'n ontzettende zielige pappa uit hun lijden te verlossen (lees: van de radio de mikken)??
En zo niet: kan dat verzoek ff aan de muziekredactie worden doorgegeven?
Bij voorbaat dank.
Groetjes, Roel_Jewel
Roel heeft wel een punt natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, doe es normaal...![]()
Open een topic in KLB als het je niet zint, maar ga niet elk half uur hier lopen zeiken...
Ik heb verder niet het idee dat er ook maar op één moment naar ons geluisterd wordt aangaande de overdaad aan muzikale tonen die de heer A. Clark tracht voort te brengen.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg, doe es normaal...![]()
Open een topic in KLB als het je niet zint, maar ga niet elk half uur hier lopen zeiken...
Zeker weten, de beste man is nu al een maandje of 5 te horen geweest en het is wel mooi geweest of is het zo treurig met nieuwe muziek dat ze dit nog steeds moeten draaien?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeedenavond
Soko
[..]
Roel heeft wel een punt natuurlijk
Ik ben het nummer nog lang niet zat, dus wat mij betreft is er geen punt, zelfs geen komma.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeedenavond
Soko
[..]
Roel heeft wel een punt natuurlijk
We moeten toch niet gaan twijfelen aan jouw muzieksmaak hè?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nog lang niet zat, dus wat mij betreft is er geen punt, zelfs geen komma.
Als je het over Tokio Hotel had gehad was ik het volledig met je eens geweest.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We moeten toch niet gaan twijfelen aan jouw muzieksmaak hè?
Koop de cd dan, dan hoeven ze er ons niet mee lastig te vallenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nog lang niet zat, dus wat mij betreft is er geen punt, zelfs geen komma.
Ok, soms is het wat vaak te horen, maar mij stoort het iig nog niet.
Als het je niet zint moet je Roosmarijn maar even mailen. E-mailadres staat op www.3fm.nl/roosmarijn
Kijk dat hoor ik nou veel te weinig op 3fm !quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je het over Tokio Hotel had gehad was ik het volledig met je eens geweest.
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je het over Tokio Hotel had gehad was ik het volledig met je eens geweest.
Zo even een mailtje naar roosmarijn gestuurd of er meer tokio hotel gedraaid kan worden en minder die 2 clarkjes en ik heb leaf er ook maar bijgezet al hoor ik die al flink minder de laatste tijdquote:Op maandag 17 maart 2008 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik nou veel te weinig op 3fm !
Je hebt nou nog een leuk gezicht, houdt dat zoquote:Op maandag 17 maart 2008 21:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik nou veel te weinig op 3fm !
Tokio Hotel is ook afschuwelijk maar dat hoor ik geen 3 a 4 keer per dag dus heb me er nog niet zo aan kunnen irriteren als die 2 familieledenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je hebt nou nog een leuk gezicht, houdt dat zo
't Is een paar excessen die er tussenuit springen, zoals Leaf en die jammerende Alain C. En jouw eigen muziekstats maken 't heel makkelijk om aan te tonen dát ze idd veel gedraaid wordenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Och, zo heel erg is 3FM niet hoor. Althans, niet zo dramatisch als jullie hierboven neer hebben gezet.
Ik vind de nummer1 wel zo vreselijk <piep> ! vandaag 15 seconden van het begin en het einde van de plaat gehoord maar mijn hemel zeg, is dit de nieuwe "Idol". Zag bij Raymann een of andere Nathalie maar dat vond ik echt een stuk fijner om naar te luisteren.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Och, zo heel erg is 3FM niet hoor. Althans, niet zo dramatisch als jullie hierboven neer hebben gezet.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de Mega Top 50 en lach je een deuk om wat er op dit moment op de bovenste plaatsen staat... http://www.3fm.nl/page/3fm_hitlijsten/Mega%20Top%2050/2008-03-15
Vooral Amy Wijnkelder en Colbie Caillat staan nog belachelijk hoog.
Precies wat ik laatst in een opinieonderzoek heb aangegevenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:19 schreef borisz het volgende:
Al ben ik het sowieso eens dat 3FM wat meer artiesten kan draaien en/of meer nummers van bands. of de rotatieformule naar beneden halen.
Props voor de Power Station!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
Power StationHad zo in de classic request gekund
Met de veels te vroeg overleden Robert Palmer.... Gerard heeft volgens mij 1 van de laatste interviews gedaan met hem.quote:
Kun je nagaan hoe dat nummer kapot gedraaid is...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Hmm father and friend is pas 17 december 2007 uitgekomen, voor mijn gevoel is het al veeeeeeeeeeel langer
Krezipquote:Op maandag 17 maart 2008 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit is dan weer een gevalletje jammer
Klopt, een week voor z'n overlijden...quote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Met de veels te vroeg overleden Robert Palmer.... Gerard heeft volgens mij 1 van de laatste interviews gedaan met hem.
Mwah, dit nummer van krezip kan ik nog wel hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Ik was hem na de serious request al zat trouwensquote:Op maandag 17 maart 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dat nummer kapot gedraaid is...
ach, dit kan ik best hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Zo die kan weer uit, speciaal aangezet voor de power station![]()
Gevalletje van 'helaas, morgen een nieuwe kans', gok ikquote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben trouwens nu wel te laat om nog een request aan te vragen he?![]()
Had toch eigenlijk wel The last shadow puppets - the age of understatement aanwillen vragen.
*Kijkt Muijs op zijn zwoelst aan*quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef TheZapster het volgende:
Had toch eigenlijk wel The last shadow puppets - the age of understatement aanwillen vragen.
en dat is de laatste tijd zo'n beetje mijn motto aan het wordenquote:
Nou ja pech gehad dan maar weer op youtube kijken want oei oei oei oei wat is ie lekkerquote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gevalletje van 'helaas, morgen een nieuwe kans', gok ik.
ik heb een keer op dit tijdstip een plaat aangevraagd (wel gebeld en verzoek aan Maricha doorgegeven) en Michiel draaide het toen als afsluiter! Dus het is niet zo snel te laatquote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef TheZapster het volgende:
Maar jij bent berucht en beroemd bij 3fm, als jij smst voor een request wordt die ook altijd gedraaidquote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb een keer op dit tijdstip een plaat aangevraagd (wel gebeld en verzoek aan Maricha doorgegeven) en Michiel draaide het toen als afsluiter! Dus het is niet zo snel te laat
Als AZ contact zoekt, gaat er in de studio een soort van PSBAZ-alarm afquote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent berucht en beroemd bij 3fm, als jij smst voor een request wordt die ook altijd gedraaid
daarom zeg ik ook dat ik belde in dit gevalquote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent berucht en beroemd bij 3fm, als jij smst voor een request wordt die ook altijd gedraaid
Als ik voortaan nou gewoon mijn verzoekjes naar jou sms dan sms jij ze wel ff door naar 3fm toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat ik belde in dit gevaldan is de lijn volgens mij net iets korter
Eej Mookquote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef DaMook het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YJfDmg_jeZo
Hehe afscheids filmpje van iemand die wegging bij de brouwerij (al weer een tijdje terug)(DE bierkenner van NL zou ik haast zeggen), maar zag het filmpje nu pas
. Degene die het geplaatst heeft heeft er nog een van een andere die ook ooit weg is gegaan.
Hoi trouwens.
nou, als het zo doorgaat ga ik dat nog meemaken, zit met een ziek kind hierquote:Op maandag 17 maart 2008 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Over een uurtje of drie trouwens Roosmarijn @ 3FM.
... en wat zie ik nu in de Now Playing staan? Juist!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef TheZapster het volgende:
Shit! gemistquote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en wat zie ik nu in de Now Playing staan? Juist!
Inderdaad. Ik zette de radio aan en kreeg deze om mijn oren. Mooi begin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Goede openingsplaat van antiroos!
1992 dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nog een klassieker.
Tashmin Archer.
1991 of 1992, gok ik?
Volgens mij wel Roel !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zijn we enigen hier vanochtend?
quote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eryka Badu
Wat een grafmuziek. Zeikwijf.
Evil Knevel?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik denk dat u verkeerd verbonden bent."
"Nee.".
Nope, stukje Robert ten Brinkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Evil Knevel?
Zo ja, dan moet ik die vanavond weer ff luisteren
inkopertje natuurlijkquote:
Vreselijke bagger inderdaad! kan het ook echt niet aanhorenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende zeikplaat is dit. Die Van Velzen kan zooooooveel beter.
Dat zijn de leuke cadeautjesquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik heb mezelf - een dag te vroeg - een cadeautje gekocht:
Een MacBook Pro![]()
![]()
.
Ik vermaak me vanavond wel.
Reken je rijk! En tot die tijd...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
'navond!
Als ik het goed heb bijgehouden nog 3 afleveringen van MetMichielMetMartijn (inclusief deze).
Las het ook vanmorgen. Hoe coolquote:
En daarbij: ze doen het om tegen te gaan dat jongeren niet teveel zuipen. Waar ze geen rekening mee houden is dat de jongeren evenveel zuipen maar dat de tijdstippen alleen verschoven worden. Het heeft geen enkele zinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dat vroeg stappen zo stom. Hoeveel mensen werken er wel niet op zaterdagavond die na het werk blij zijn dat ze nog fatsoenlijk kunnen stappen?
Indrinken wordt nadrinken, dan krijg je " nog een drankie bij mij doen " ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En daarbij: ze doen het om tegen te gaan dat jongeren niet teveel zuipen. Waar ze geen rekening mee houden is dat de jongeren evenveel zuipen maar dat de tijdstippen alleen verschoven worden. Het heeft geen enkele zin![]()
Duffy
De openingstijden wet is al geschrapt. Voor horeca zaken tenminste. Zondag rustdag voor winkels vind ik wel terecht.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Sowieso moeten ze de openingstijdenwet en zondag rustdag schrappen. Dat kunnen bedrijven zelf ook wel bepalen.
hehe, ja precies. Dan krijg je (letterlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Indrinken wordt nadrinken, dan krijg je " nog een drankie bij mij doen " ?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Hij begint echt steeds lekker te worden
[..]
De openingstijden wet is al geschrapt. Voor horeca zaken tenminste. Zondag rustdag voor winkels vind ik wel terecht.
Ja idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
en de zondagrustdag is min of meer in de grote steden ook al verdwenen. Tenminste wel in Amsterdam.
Wat zijn de plannen voor de top50 eigenlijk als de singles eenmaal zijn afgeschaft?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Dan krijg je ook Weekend DnA op zaterdagmiddag.
Top50 gaat toch nergens meer over
ja idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Krijgen we nou weer die discussie
Die was een paar weken geleden al bij Eric
Ik merk dat je hersenen ook een mute-functie hebben, dus heb er niet veel van mee gekregenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Dat waren 5 verspilde minuten MetMichielMetMartijn die je nooit meer terug krijgt.
Heb ik ook. Maar goed ook, want ik maak me alleen maar kwaad om dat soort mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik merk dat je hersenen ook een mute-functie hebben, dus heb er niet veel van mee gekregen
Thnxquote:
Jammer van Novastar, maar Air Traffic is heel tof! Ook op zaterdag?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:09 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja btw.: ookAir Traffic
op Pinkpop
En geen Novastar
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer van Novastar, maar Air Traffic is heel tof! Ook op zaterdag?
quote:De openers op zaterdag zijn op de 3FM-stage een van de beste Britse nieuwkomers AIR TRAFFIC
Onlangs Air Traffic nog gezien in Tivoli..echt een toppertje!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Jammer van Novastar, maar Air Traffic is heel tof! Ook op zaterdag?
Mja, ik maak me er ook schuldig aan (ook al kwam ik 22 uur juist pas thuis, ben vanavond op m'n oude middelbare school geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dinsdag = tv-avond
En het is nog voetbal ook
Maar dat is na 10en altijd
Thanxquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
GEFELICITEERD ROEL!!!
hoe oud als ik vragen mag ?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OUWE LUL!!!!
zegt diegene die in augustus 30 wordt
Volgende keer beter!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef borisz het volgende:
Helaas ga ik niet winnenTamara toetst een ander nummer in
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef borisz het volgende:
Helaas ga ik niet winnenTamara toetst een ander nummer in
Je kon tijdens de storing natuurlijk ook gewoon via internet luisteren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:26 schreef borisz het volgende:
bij de laatste tonen van Burn kwam de PO er weer in. Ik wist wel dat mijn radio goed afgesteld is
Het grote voordeel van 2 zenders hebben is dat je natuurlijk teksten kan hergebruiken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:15 schreef broer het volgende:
Dit nummer draaide hij amper anderhalf uur geleden ook op KX. Met exact dezelfde aankondiging.
Vlaaiquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dank voor de felicitaties allen![]()
.
Was hier druk met vlaai, cadeautjes uitpakken en felicitaties in ontvangst nemen.
quote:Woensdag Hakkuhdag! Welke plaat wil jij horen?
Nakatomi - Sing
Party Animals - Aquarius
Dune - Hardcore Vibes
Dat wordt appeltje eitje voor dune - hardcore vibesquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:23 schreef borisz het volgende:
De UJDT wordt medemogelijk gemaakt door Againzender![]()
[..]
Hee, die layout ken ik ergens van!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:24 schreef broer het volgende:
Jammer toch dat Scouting For Girls amper wordt opgepakt op 3FM. Van de laatste acht keer was het vier keer in de singlestrijd van Michiel en vier keer Stenders die het probeert te promoten. De rest hoort het kennelijk niet in dit nummer...
[ afbeelding ]
Doe mij maar de dance versiequote:
Safri Duoquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef -Hans- het volgende:
Amy Macdonald - This Is The Life![]()
Safriduo !![]()
Gisteren nog gehoord in de Martiniplaza. Leuk liedje
dat was nou net één van de Blof nummers die ik te harden vindquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Rooney is echt fijn! beetje ELO achtig![]()
quote:Paasmaandag op 3FM
(24-03-08) - Met Pasen hebben is twee keer zondag op 3FM. Daarom is de programmering op Paasmaandag ook aangepast.
Dus geen Giel, Gerard, Rob, Paul, Coen, Sander of Michiel. Die genieten van een dagje paaseieren zoeken. Wie zijn er die dag wel ‘t haasje?
De nacht van zondag op maandag 04.00 - 07.00 uur (een uur langer dan normaal): Muijs in het Huijs (NPS)
07.00 - 10.00 uur: Timur
10.00 - 12.00 uur: Dier op 3
12.00 - 15.00 uur: Zoeyzo
15.00 - 18.00 uur: Bart, de Radioshow van Bart
18.00 - 20.00 uur: Bring it on
20.00 - 22.00 uur (een uur korter dan normaal): Jouw Weekend Finale
Na 22.00 uur gaan we weer door met het normale programma dus Eric Corton met 3VOOR12 RADIO hoef je niet te missen.
't Is dan alleen wel op een iets ander tijdstip.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Ik lees net dat Martijn maandag ook weer 3 uur radio kan gaan maken. Heeft ie mooi 3 weken op kunnen oefenen in Michiel's tijd
Ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
En ik mis de 'Hello Mr. Incredible' en 'Veenstra! Veenstra!'
Jij gaat dus voortaan elke ochtend om 4 uur opstaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |