Maar jij bent berucht en beroemd bij 3fm, als jij smst voor een request wordt die ook altijd gedraaidquote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb een keer op dit tijdstip een plaat aangevraagd (wel gebeld en verzoek aan Maricha doorgegeven) en Michiel draaide het toen als afsluiter! Dus het is niet zo snel te laat
Als AZ contact zoekt, gaat er in de studio een soort van PSBAZ-alarm afquote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent berucht en beroemd bij 3fm, als jij smst voor een request wordt die ook altijd gedraaid
daarom zeg ik ook dat ik belde in dit gevalquote:Op maandag 17 maart 2008 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij bent berucht en beroemd bij 3fm, als jij smst voor een request wordt die ook altijd gedraaid
Als ik voortaan nou gewoon mijn verzoekjes naar jou sms dan sms jij ze wel ff door naar 3fm toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat ik belde in dit gevaldan is de lijn volgens mij net iets korter
Eej Mookquote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef DaMook het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YJfDmg_jeZo
Hehe afscheids filmpje van iemand die wegging bij de brouwerij (al weer een tijdje terug)(DE bierkenner van NL zou ik haast zeggen), maar zag het filmpje nu pas
. Degene die het geplaatst heeft heeft er nog een van een andere die ook ooit weg is gegaan.
Hoi trouwens.
nou, als het zo doorgaat ga ik dat nog meemaken, zit met een ziek kind hierquote:Op maandag 17 maart 2008 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Over een uurtje of drie trouwens Roosmarijn @ 3FM.
... en wat zie ik nu in de Now Playing staan? Juist!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben trouwens nu wel te laat om nog een request aan te vragen he?![]()
Had toch eigenlijk wel The last shadow puppets - the age of understatement aanwillen vragen.
Shit! gemistquote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en wat zie ik nu in de Now Playing staan? Juist!
Inderdaad. Ik zette de radio aan en kreeg deze om mijn oren. Mooi begin.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Goede openingsplaat van antiroos!
1992 dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nog een klassieker.
Tashmin Archer.
1991 of 1992, gok ik?
Volgens mij wel Roel !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zijn we enigen hier vanochtend?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |