Die ouwe meuk is zo ongeveer 456x beterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:46 schreef Toad het volgende:
Met Sara Bareilles – Love Song als 3FM Megahit!
Weg met die ouwe meuk.
Ik vind dit ook echt helemaal te gek! zoveel goede platen en weinig gepraat, prima zo!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:46 schreef OssieMan het volgende:
Nog 11 te gaan!
Zo jammer, van mij mag het nog wel ff doorgaan!
Echt? Geweldige Megahit dan!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:46 schreef Toad het volgende:
Weg met die ouwe meuk.
Ga dan Radio Veronica luisteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Die ouwe meuk is zo ongeveer 456x beter
Hoorde het net op kxradio bij siebelink & stendersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:46 schreef Toad het volgende:
Weg met die ouwe meuk.
maar was het nummer wel uit in Nederland? In de US al heel lang natuurlijk, maar hier?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoorde het net op kxradio bij siebelink & stenders![]()
Goed nummer inderdaad, jammer dat 3fm toch altijd zo laat is met dit soort nummers terwijl het al weeeeeeken grijs gedraaid wordt op kxradio.
quote:Dance Classics Party Request
(14-03-08) - De afsluiter van de Classic Request week is natuurlijk de Dance Classic Party Request van 18.00 - 19.00 uur op 3FM! The 80's Pop/Dance Edition
Vanavond na de Classic Request top 100 is het weer tijd voor Dance, met Corné Klijn. Een uur lang genieten van de Dance Classics Party Mix door Martin Boer (2 Brothers on the 4th Floor).
http://sites.3fm.nl/page/cr08_actueel/256015/
Het nummer was idd nog niet uitgebracht in NL.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar was het nummer wel uit in Nederland? In de US al heel lang natuurlijk, maar hier?
quote:Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell
Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell
Omdat the Police gaaf is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:11 schreef -Hans- het volgende:
...
ROXANNE bla bla bla. Waarom staat deze bagger zo hoog in de lijst?
Ach, ze hebben wel aardige platen gemaakt maar Roxanne trek ik echt niet. Lijstje wat nu komt vind ik niet super boeiend. Queen is wel leuk en de nummer 1 natuurlijk. Meatloaf zal ook wel worden ingekort.quote:
Idd en dan vraagt iemand of ze nou echt alles inkorten en dan zeggen ze doodleuk dat ze niks inkorten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Paradise City werd ook al ingekort...
och gut ik had one van U2 al "gemist" gelukkig.quote:
One van U2 is ook niet bepaalt mijn favo plaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:48 schreef Dos37 het volgende:
och gut ik had one van U2 al "gemist" gelukkig.
Stairway to Heaven
Ja die is ook best geniaal idd, die stond nog wel in de serieus serious request lijstquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef HPayne het volgende:
Stairway to Heaven, geweldig nummer. Maar ik vraag me af: waar is Child in Time?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:35 schreef jmac het volgende:
Voor degene die klagen dat de Freaknacht altijd te laat komt. Vandaag zijn we er vanaf 't begin! (01:00)
Best een aardige Megahit, inderdaad. Zéker na al die semi-classics de hele week. (Ik heb 3FM bijzonder weinig aan gehad deze week...)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:46 schreef Toad het volgende:
Met Sara Bareilles - Love Song als 3FM Megahit!
Weg met die ouwe meuk.
Ik herken het zo... vorig jaar met verhuizen ook een paar dagen zonder gezeten... dat was echt enorm kutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Dat is idd. ontzettend erg, geen internet
Ik kan het me idd. niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken het zo... vorig jaar met verhuizen ook een paar dagen zonder gezeten... dat was echt enorm kut
En precies wat Ekdom zegt... wat deden we vroeger in hemelsnaam met al die uren dat we nu achter het internet zitten
=====> [3FM #490] vanaf grote hoogte richting het weekend!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Rabbering noemde mijn naam na CL & MT vanmiddag. Wil iemand mij nu aanraken ?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Rabbering noemde mijn naam na CL & MT vanmiddag. Wil iemand mij nu aanraken ?
Zoals altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Paul moet er wel nog duidelijk inkomen...
Zo gaat dat altijd als Paul invalt. Meestal valt ie voor Gerard in en dan doet Michiel overal nog ff een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Paul moet er wel nog duidelijk inkomen...
Die heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
=====> [3FM #490] vanaf grote hoogte richting het weekend!
Er staat eerst nog een lange rij te wachten die mij wil aanraken
Wordt het niet eens tijd om je sig aan te passen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Meldt zich weer een keertje...
Vrijdag en Weeeeeeeeekend.....
Zoveel ben ik hier geweest de laatste tijd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om je sig aan te passen?
Hij is eigenlijk te serieus voor dit programma... dan doet Bart dat altijd veel leukerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd als Paul invalt. Meestal valt ie voor Gerard in en dan doet Michiel overal nog ff een schepje bovenop.
Heb ik ook net gedaan en het was heerlijk ! straks om 20:30 even voetbal kijken (FC Groningen - Heerenveen).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef DaMook het volgende:
*ping*
Ik ga even een pizza naar binnen werken.
Logisch toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
En alweer uit het zuiden des lands, vorig keer ook al.
Begin deze track echt moe te wordenquote:
Mwa, heb de plaat een week niet gehoord en dat heeft wel geholpen want voor de Classic week was ik er ook wel flauw van.quote:
Leuk ! hopelijk komt Gerard ook weer even langs. 't is toch al een tijdje geleden..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft een account dus mee-fokken kan ie ook.
Hoi ! helemaal mee eensquote:
speciaal voor L-Lquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ! helemaal mee eens![]()
Ah, Hugo ook weer aanwezig in der stu stu studio
Nieuwe Rooney klinkt inderdaad niet verkeerd!
Gefeliciteerd. Ik trek alvast een biertje open!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff alvast een beetje mn verjaardag vieren. Wanneer ik terugkom ben ik een jaartje ouder
Have fun!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff alvast een beetje mn verjaardag vieren. Wanneer ik terugkom ben ik een jaartje ouder
dat Hugo in de studio isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Speciaal voor mij ? (Litton-Lane)
quote:hugo
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
dat Hugo in de studio is![]()
Dan geef jij meestal de reactie
[..]
oh die ja. Ik heb jullie door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je je vergist met iemand anders... Ik ben niet zo als Gordon, zeg maar...
Val op vrouwtjes, niet mannetjes...
Purple Rose doet dat altijd toch....?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
oh die ja. Ik heb jullie door elkaar gehaald
niet de eerste keer
Samen met Veenstra op vakantie?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar is Ron?
Nee, een bekende die ik al een tijdje niet gesproken heb, maar irritant is het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Half uur aan de lijn gehangen. Toch geen werk hoop ik, zo als het weekend begint....
Vooral op vrijdag avond...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een bekende die ik al een tijdje niet gesproken heb, maar irritant is het wel.
ohquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(De enige overeenkomst die hebben is dat we meer dan 1 tattoo hebben, geloof ik)
Dus?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel meldt zich met bijna 2 liter bier achter de kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet eerst ff de koffie opdrinkenquote:
Je bent ontzettend goed bezig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, niks dus.
dta ljikt mij gene enkle probleeem!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
quote:Zometeen ff m`n laatste () Jupiler (
) open trekken
hehequote:
je lijkt tong welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dta ljikt mij gene enkle probleeem!!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dta ljikt mij gene enkle probleeem!!
Ik heb nog 2 kratten Dommelschquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet eerst ff de koffie opdrinken![]()
[..]
Je bent ontzettend goed bezig.
Zometeen ff m`n laatste () Jupiler (
) open trekken
Jawel hoor, dames en heren: het is weer weekend!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..].
Net 6 glazen heerlijke Neuborgnaar binnen geklokt.
En een döner kebab met véél knoflooksaus erachteraan.
ik ook hoorquote:
Purple Rose... ook al lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je je vergist met iemand anders... Ik ben niet zo als Gordon, zeg maar...
Val op vrouwtjes, niet mannetjes...
Purple Rose doet dat altijd toch....?
Dommelschquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kratten Dommelsch, denk niet dat ik die op maak
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel hoor, dames en heren: het is weer weekend!!!
That`s the spirit
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook hoorik heb dan ook pas zo'n twee liter op, sinds half5.
Ownee, Rubyquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roebie Roebie Roebie Roebie Roebie Roebie
Moeten we komen helpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kratten Dommelsch, denk niet dat ik die op maak
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
ook maar ff een pizza bakken
Damn. Succes kerel!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet mijn Palm op maken....
Koelkast moet leeg, wat vervelend....
Magquote:
Palm dat is al stukken beterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Nee, aan juli.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Wat een drukte vanavond hier trouwens, of ligt het aan mij?
V'waard ís in de buurtquote:
Ik ben er weer sinds lange tijd. Kan het niet zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Loopt wel aardig door ja, maar extreem druk vind ik het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
o nee, wordt het weer zo'n topicquote:
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt wel aardig door ja, maar extreem druk vind ik het eigenlijk niet.
Tuurlijk, begin maar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef DaMook het volgende:
Moet ik nou ook alles opnoemen wat ik verder nog heb ?.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee, wordt het weer zo'n topic
Is de drank dan een oorzaak of gevolgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee, wordt het weer zo'n topic
Ik ben er weereensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige weken
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het alquote:
Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige weken
Lekkerrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er weereens![]()
[..]
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het al.
Welke is lekker ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrr![]()
't is in elk geval al meer dan wat ik hier nog heb liggen.
Vind alles wel lekker behalve dan de wijn want ik ben absoluut geen wijn liefhebber. Had een keer een complete fles iets te snel opgedronken en dat heb ik geweten. Sinds die tijd loop ik niet meer echt warm voor wijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef DaMook het volgende:
Welke is lekker ?.
Leuke tekening trouwens die van dat eendje![]()
.
Nicequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Damn, Hoegaarden Rosee? dat kan echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er weereens![]()
[..]
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het al.
Dat komt wel vaker voor bij MYA. Blijkbaar is de coördinatie niet helemaal top.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Kaiser Chiefs - Ruby is de uuropener van het 2e uur van MYA, maar net dus al gedraaid @ Ekstra weekend. Handig!
Loserquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind alles wel lekker behalve dan de wijn want ik ben absoluut geen wijn liefhebber. Had een keer een complete fles iets te snel opgedronken en dat heb ik geweten. Sinds die tijd loop ik niet meer echt warm voor wijn.
Ik wilde er net wel een maken maar heb het niet gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet nodig om daar opmerkingen over te maken dus.
Birgit deed meequote:
Terwijl de MYA playlist vaak al donderdag bekend is, maar het kruist elkaar inderdaad wel eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Dat komt wel vaker voor bij MYA. Blijkbaar is de coördinatie niet helemaal top.
Gebeurt niet als ze er niet allebei zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
Is er al een wisseling geweest, of heb ik die gemist?
Smaakt best goed hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Damn, Hoegaarden Rosee? dat kan echt niet
Heb ook vorig jaar wel eens Warsteiner met sinaasappel smaak gedronken![]()
Hm, beter opletten voortaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt niet als ze er niet allebei zijn
Ja ontzettend jammer. Net als Heineken Ice Cold. Die heb ik afgelopen november in een kroeg in Amsterdam voor het eerst goed. Die halve liters waren nog niet vaak zo snel opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dommelsch Ice, nooit meer wat van gehoord...
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Smaakt best goed hoor.
Binnenkort witbier van HJ, ben benieuwd hoe het smaakt
.
Dommelsch Ice bestaat nog steeds btwquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ontzettend jammer. Net als Heineken Ice Cold. Die heb ik afgelopen november in een kroeg in Amsterdam voor het eerst goed. Die halve liters waren nog niet vaak zo snel op![]()
Net als die laatste Jupiler, btw. Hij`s al op
Dat belooft wat voor de rest van vanavond en het weekend![]()
Now your gone is een remix van mental theoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
borisz => Rudy's Guilty Pleasure: Basshunter - Now Your Gone / Boten Anna![]()
Trouwens ook weer HIT ME TV - Maybe the Dancefloor![]()
Volgens mij ken ik die wel. Vanavond maar even checken of dat inderdaad zo is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:56 schreef borisz het volgende:
Now your gone is een remix van mental theo
Ben ik er weer eens een keer, is het weer een keer gezellig, duurt het weer eens te kortquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen alweer het laatste uur EW van deze week...
Dan gaan we eens kijken of we nog uit gaan vandaag...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen alweer het laatste uur EW van deze week...
Zet jij TrekJeGesprekje op YouTube? Ik heb m anders ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
De 3e uuropener wil ik niet missen!
Haha, iddquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Hahaha inderdaad...
Geweldig. En die piraten klinken echt allemaal zo
laatste bezoek: 55 dagen, 23 uur geleden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:07 schreef DaMook het volgende:
Als ik het goed zie is gerard trouwens niet ingelogd. Ik mis het Quick Reply vakje
.
Daar hoef ik op vrijdag bijna nooit over na te denken: ga bijna nooit. Die vrienden van me waar ik mee ga die werken in een bakkerij en moeten meestal op vrijdagavond om middernacht beginnen. Een tijd dat ik er maar nog maar 1tje open trekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:06 schreef DaMook het volgende:
Uitgaan, daar moet ik ook eens over na gaan denken.
Valt me nog mee. Annemic is langer niet ingelogd...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
laatste bezoek: 55 dagen, 23 uur geleden.
Zelfs die screencap heeft niet geholpenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Annemic is langer niet ingelogd...
Screencap??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs die screencap heeft niet geholpen
Als MYA begint trek ik er eentje openquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar hoef ik op vrijdag bijna nooit over na te denken: ga bijna nooit. Die vrienden van me waar ik mee ga die werken in een bakkerij en moeten meestal op vrijdagavond om middernacht beginnen. Een tijd dat ik er maar nog maar 1tje open trek
Speaking of wich: wie doet mee en drinkt er nog 1 mee? op het weekend![]()
Vrienden van mij gaan meestal op vrijdag en zondagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar hoef ik op vrijdag bijna nooit over na te denken: ga bijna nooit. Die vrienden van me waar ik mee ga die werken in een bakkerij en moeten meestal op vrijdagavond om middernacht beginnen. Een tijd dat ik er maar nog maar 1tje open trek
quote:
Dan pas?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als MYA begint trek ik er eentje open
En mijn opmerking over d'r bouwvakkers decolette ook niet trouwensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs die screencap heeft niet geholpen
Kan helaas niet veel eerder want dat is dan ook direct mijn laatste biertje... dan is het opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan pas?
Jack Johnson: de ultieme Passoa plaat
Zodra de huidige leeg isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet weggeweest op vrijdag. Misschien dat ik het een keertje wel doe. En ik heb er ook weer eentje open getrokken....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Aaaah, Hans, doe es gek! Gooi die flessen open!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als MYA begint trek ik er eentje open
Ik had nog een ontdopte fles klaarstaan, dus ik doe meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aaaah, Hans, doe es gek! Gooi die flessen open!
Ik wil ook lippenstift van Birgit op mijn ...... wangquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas....![]()
Die Paul R met zijn lippenstift afdruk van Birgit op zijn wang.
Als ik ga dan ga ik altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan meestal op vrijdag en zondag. Zaterdag meestal niet
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
En ik heb er ook weer eentje open getrokken....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog een ontdopte fles klaarstaan, dus ik doe mee.
Ik wil ook lippenstift van Birgit, maar dat heeft he-le-maal niets met een wang te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook lippenstift van Birgit op mijn ...... wang.
Dat wordt één groot woordgrappenfestijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Kan de Michiel-vervangersplek van volgende week niet worden gevuld door Nicole Ekdom? Lijkt mij grappig om de twee Ekdoms samen op de radio te horen.
Of een keer als gastquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Kan de Michiel-vervangersplek van volgende week niet worden gevuld door Nicole Ekdom? Lijkt mij grappig om de twee Ekdoms samen op de radio te horen.
Ik wilde het netjes houdenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil ook lippenstift van Birgit, maar dat heeft he-le-maal niets met een wang te maken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel herinnert zich nog die opmerking van Nicole over Gerard die op haar gezicht ging zitten.
Ik ook het liefste, maar dat goed niet echt vaak dankzij mijn voetballende vriendenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als ik ga dan ga ik altijd op zaterdag
Vertelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel herinnert zich nog die opmerking van Nicole over Gerard die op haar gezicht ging zitten.
Sorry dat ik het niet kon doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend - TrekJeGesprekje met Birgit Schuurman
Bijna dan
Dat zal ik dan wel weer zijnquote:
Zal ik het dan toch maar doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |