Nee, aan juli.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Wat een drukte vanavond hier trouwens, of ligt het aan mij?
V'waard ís in de buurtquote:
Ik ben er weer sinds lange tijd. Kan het niet zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Loopt wel aardig door ja, maar extreem druk vind ik het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
o nee, wordt het weer zo'n topicquote:
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt wel aardig door ja, maar extreem druk vind ik het eigenlijk niet.
Tuurlijk, begin maar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef DaMook het volgende:
Moet ik nou ook alles opnoemen wat ik verder nog heb ?.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee, wordt het weer zo'n topic
Is de drank dan een oorzaak of gevolgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee, wordt het weer zo'n topic
Ik ben er weereensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige weken
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het alquote:
Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige weken
Lekkerrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er weereens![]()
[..]
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het al.
Welke is lekker ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrr![]()
't is in elk geval al meer dan wat ik hier nog heb liggen.
Vind alles wel lekker behalve dan de wijn want ik ben absoluut geen wijn liefhebber. Had een keer een complete fles iets te snel opgedronken en dat heb ik geweten. Sinds die tijd loop ik niet meer echt warm voor wijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef DaMook het volgende:
Welke is lekker ?.
Leuke tekening trouwens die van dat eendje![]()
.
Nicequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet mijn Palm op maken....
Koelkast moet leeg, wat vervelend....
Damn, Hoegaarden Rosee? dat kan echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er weereens![]()
[..]
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het al.
Dat komt wel vaker voor bij MYA. Blijkbaar is de coördinatie niet helemaal top.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Kaiser Chiefs - Ruby is de uuropener van het 2e uur van MYA, maar net dus al gedraaid @ Ekstra weekend. Handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |