o nee, wordt het weer zo'n topicquote:
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loopt wel aardig door ja, maar extreem druk vind ik het eigenlijk niet.
Tuurlijk, begin maar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef DaMook het volgende:
Moet ik nou ook alles opnoemen wat ik verder nog heb ?.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee, wordt het weer zo'n topic
Is de drank dan een oorzaak of gevolgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
o nee, wordt het weer zo'n topic
Ik ben er weereensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige weken
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het alquote:
Zou best kunnen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
Het is weleens drukker geweest, maar in vergelijking met vorige weken
Lekkerrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er weereens![]()
[..]
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het al.
Welke is lekker ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrr![]()
't is in elk geval al meer dan wat ik hier nog heb liggen.
Vind alles wel lekker behalve dan de wijn want ik ben absoluut geen wijn liefhebber. Had een keer een complete fles iets te snel opgedronken en dat heb ik geweten. Sinds die tijd loop ik niet meer echt warm voor wijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef DaMook het volgende:
Welke is lekker ?.
Leuke tekening trouwens die van dat eendje![]()
.
Nicequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet mijn Palm op maken....
Koelkast moet leeg, wat vervelend....
Damn, Hoegaarden Rosee? dat kan echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er weereens![]()
[..]
Hoegaarden Rosee, HJ Grand Prestige, witte wijn, en en .... uhmm dat was het al.
Dat komt wel vaker voor bij MYA. Blijkbaar is de coördinatie niet helemaal top.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Kaiser Chiefs - Ruby is de uuropener van het 2e uur van MYA, maar net dus al gedraaid @ Ekstra weekend. Handig!
Loserquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind alles wel lekker behalve dan de wijn want ik ben absoluut geen wijn liefhebber. Had een keer een complete fles iets te snel opgedronken en dat heb ik geweten. Sinds die tijd loop ik niet meer echt warm voor wijn.
Ik wilde er net wel een maken maar heb het niet gedaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet nodig om daar opmerkingen over te maken dus.
Birgit deed meequote:
Terwijl de MYA playlist vaak al donderdag bekend is, maar het kruist elkaar inderdaad wel eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Dat komt wel vaker voor bij MYA. Blijkbaar is de coördinatie niet helemaal top.
Gebeurt niet als ze er niet allebei zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
Is er al een wisseling geweest, of heb ik die gemist?
Smaakt best goed hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef Timo20 het volgende:
Damn, Hoegaarden Rosee? dat kan echt niet
Heb ook vorig jaar wel eens Warsteiner met sinaasappel smaak gedronken![]()
Hm, beter opletten voortaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt niet als ze er niet allebei zijn
Ja ontzettend jammer. Net als Heineken Ice Cold. Die heb ik afgelopen november in een kroeg in Amsterdam voor het eerst goed. Die halve liters waren nog niet vaak zo snel opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dommelsch Ice, nooit meer wat van gehoord...
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Smaakt best goed hoor.
Binnenkort witbier van HJ, ben benieuwd hoe het smaakt
.
Dommelsch Ice bestaat nog steeds btwquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ontzettend jammer. Net als Heineken Ice Cold. Die heb ik afgelopen november in een kroeg in Amsterdam voor het eerst goed. Die halve liters waren nog niet vaak zo snel op![]()
Net als die laatste Jupiler, btw. Hij`s al op
Dat belooft wat voor de rest van vanavond en het weekend![]()
Now your gone is een remix van mental theoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
borisz => Rudy's Guilty Pleasure: Basshunter - Now Your Gone / Boten Anna![]()
Trouwens ook weer HIT ME TV - Maybe the Dancefloor![]()
Volgens mij ken ik die wel. Vanavond maar even checken of dat inderdaad zo is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:56 schreef borisz het volgende:
Now your gone is een remix van mental theo
Ben ik er weer eens een keer, is het weer een keer gezellig, duurt het weer eens te kortquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen alweer het laatste uur EW van deze week...
Dan gaan we eens kijken of we nog uit gaan vandaag...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen alweer het laatste uur EW van deze week...
Zet jij TrekJeGesprekje op YouTube? Ik heb m anders ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
De 3e uuropener wil ik niet missen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |