Haha, iddquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Hahaha inderdaad...
Geweldig. En die piraten klinken echt allemaal zo
laatste bezoek: 55 dagen, 23 uur geleden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:07 schreef DaMook het volgende:
Als ik het goed zie is gerard trouwens niet ingelogd. Ik mis het Quick Reply vakje
.
Daar hoef ik op vrijdag bijna nooit over na te denken: ga bijna nooit. Die vrienden van me waar ik mee ga die werken in een bakkerij en moeten meestal op vrijdagavond om middernacht beginnen. Een tijd dat ik er maar nog maar 1tje open trekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:06 schreef DaMook het volgende:
Uitgaan, daar moet ik ook eens over na gaan denken.
Valt me nog mee. Annemic is langer niet ingelogd...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
laatste bezoek: 55 dagen, 23 uur geleden.
Zelfs die screencap heeft niet geholpenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Annemic is langer niet ingelogd...
Screencap??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs die screencap heeft niet geholpen
Als MYA begint trek ik er eentje openquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar hoef ik op vrijdag bijna nooit over na te denken: ga bijna nooit. Die vrienden van me waar ik mee ga die werken in een bakkerij en moeten meestal op vrijdagavond om middernacht beginnen. Een tijd dat ik er maar nog maar 1tje open trek
Speaking of wich: wie doet mee en drinkt er nog 1 mee? op het weekend![]()
Vrienden van mij gaan meestal op vrijdag en zondagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar hoef ik op vrijdag bijna nooit over na te denken: ga bijna nooit. Die vrienden van me waar ik mee ga die werken in een bakkerij en moeten meestal op vrijdagavond om middernacht beginnen. Een tijd dat ik er maar nog maar 1tje open trek
quote:
Dan pas?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als MYA begint trek ik er eentje open
En mijn opmerking over d'r bouwvakkers decolette ook niet trouwensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs die screencap heeft niet geholpen
Kan helaas niet veel eerder want dat is dan ook direct mijn laatste biertje... dan is het opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan pas?
Jack Johnson: de ultieme Passoa plaat
Zodra de huidige leeg isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet weggeweest op vrijdag. Misschien dat ik het een keertje wel doe. En ik heb er ook weer eentje open getrokken....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Aaaah, Hans, doe es gek! Gooi die flessen open!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als MYA begint trek ik er eentje open
Ik had nog een ontdopte fles klaarstaan, dus ik doe meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Helaas....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aaaah, Hans, doe es gek! Gooi die flessen open!
Ik wil ook lippenstift van Birgit op mijn ...... wangquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas....![]()
Die Paul R met zijn lippenstift afdruk van Birgit op zijn wang.
Als ik ga dan ga ik altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan meestal op vrijdag en zondag. Zaterdag meestal niet
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Litton-Lane het volgende:
En ik heb er ook weer eentje open getrokken....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had nog een ontdopte fles klaarstaan, dus ik doe mee.
Ik wil ook lippenstift van Birgit, maar dat heeft he-le-maal niets met een wang te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook lippenstift van Birgit op mijn ...... wang.
Dat wordt één groot woordgrappenfestijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Kan de Michiel-vervangersplek van volgende week niet worden gevuld door Nicole Ekdom? Lijkt mij grappig om de twee Ekdoms samen op de radio te horen.
Of een keer als gastquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Kan de Michiel-vervangersplek van volgende week niet worden gevuld door Nicole Ekdom? Lijkt mij grappig om de twee Ekdoms samen op de radio te horen.
Ik wilde het netjes houdenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil ook lippenstift van Birgit, maar dat heeft he-le-maal niets met een wang te maken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel herinnert zich nog die opmerking van Nicole over Gerard die op haar gezicht ging zitten.
Ik ook het liefste, maar dat goed niet echt vaak dankzij mijn voetballende vriendenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als ik ga dan ga ik altijd op zaterdag
Vertelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
* Roel_Jewel herinnert zich nog die opmerking van Nicole over Gerard die op haar gezicht ging zitten.
Sorry dat ik het niet kon doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend - TrekJeGesprekje met Birgit Schuurman
Bijna dan
Dat zal ik dan wel weer zijnquote:
Zal ik het dan toch maar doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |