Heb ik ook net gedaan en het was heerlijk ! straks om 20:30 even voetbal kijken (FC Groningen - Heerenveen).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef DaMook het volgende:
*ping*
Ik ga even een pizza naar binnen werken.
Logisch toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
En alweer uit het zuiden des lands, vorig keer ook al.
Begin deze track echt moe te wordenquote:
Mwa, heb de plaat een week niet gehoord en dat heeft wel geholpen want voor de Classic week was ik er ook wel flauw van.quote:
Leuk ! hopelijk komt Gerard ook weer even langs. 't is toch al een tijdje geleden..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft een account dus mee-fokken kan ie ook.
Hoi ! helemaal mee eensquote:
speciaal voor L-Lquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi ! helemaal mee eens![]()
Ah, Hugo ook weer aanwezig in der stu stu studio
Nieuwe Rooney klinkt inderdaad niet verkeerd!
Gefeliciteerd. Ik trek alvast een biertje open!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff alvast een beetje mn verjaardag vieren. Wanneer ik terugkom ben ik een jaartje ouder
Have fun!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff alvast een beetje mn verjaardag vieren. Wanneer ik terugkom ben ik een jaartje ouder
dat Hugo in de studio isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Speciaal voor mij ? (Litton-Lane)
quote:hugo
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
dat Hugo in de studio is![]()
Dan geef jij meestal de reactie
[..]
oh die ja. Ik heb jullie door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je je vergist met iemand anders... Ik ben niet zo als Gordon, zeg maar...
Val op vrouwtjes, niet mannetjes...
Purple Rose doet dat altijd toch....?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
oh die ja. Ik heb jullie door elkaar gehaald
niet de eerste keer
Samen met Veenstra op vakantie?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar is Ron?
Nee, een bekende die ik al een tijdje niet gesproken heb, maar irritant is het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Half uur aan de lijn gehangen. Toch geen werk hoop ik, zo als het weekend begint....
Vooral op vrijdag avond...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een bekende die ik al een tijdje niet gesproken heb, maar irritant is het wel.
ohquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(De enige overeenkomst die hebben is dat we meer dan 1 tattoo hebben, geloof ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |