Ik herken het zo... vorig jaar met verhuizen ook een paar dagen zonder gezeten... dat was echt enorm kutquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Dat is idd. ontzettend erg, geen internet
Ik kan het me idd. niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken het zo... vorig jaar met verhuizen ook een paar dagen zonder gezeten... dat was echt enorm kut
En precies wat Ekdom zegt... wat deden we vroeger in hemelsnaam met al die uren dat we nu achter het internet zitten
=====> [3FM #490] vanaf grote hoogte richting het weekend!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Rabbering noemde mijn naam na CL & MT vanmiddag. Wil iemand mij nu aanraken ?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Rabbering noemde mijn naam na CL & MT vanmiddag. Wil iemand mij nu aanraken ?
Zoals altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Paul moet er wel nog duidelijk inkomen...
Zo gaat dat altijd als Paul invalt. Meestal valt ie voor Gerard in en dan doet Michiel overal nog ff een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Paul moet er wel nog duidelijk inkomen...
Die heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
=====> [3FM #490] vanaf grote hoogte richting het weekend!
Er staat eerst nog een lange rij te wachten die mij wil aanraken
Wordt het niet eens tijd om je sig aan te passen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Meldt zich weer een keertje...
Vrijdag en Weeeeeeeeekend.....
Zoveel ben ik hier geweest de laatste tijd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om je sig aan te passen?
Hij is eigenlijk te serieus voor dit programma... dan doet Bart dat altijd veel leukerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd als Paul invalt. Meestal valt ie voor Gerard in en dan doet Michiel overal nog ff een schepje bovenop.
Heb ik ook net gedaan en het was heerlijk ! straks om 20:30 even voetbal kijken (FC Groningen - Heerenveen).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef DaMook het volgende:
*ping*
Ik ga even een pizza naar binnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |