quote:
met Mart' tenk you' smeetsquote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goedemiddag !
Voor de liefhebbers is zometeen een korte NBA samenvatting te zien op ned 1
Dankzij het NBA-topic heb ik nu een link naar alle wedstrijden live. Vannacht Kevin Garnett zn 20.000e punten zien maken en Cha-Was en Mia-Atl heeeel lang over de laatste minuut zien doen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goedemiddag !
Voor de liefhebbers is zometeen een korte NBA samenvatting te zien op ned 1
Is het qua kwaliteit een beetje te doen dan? Meestal zijn dergelijke links niet heel tof als het om kwaliteit en soepel beeld gaat. Check meestal de samenvatting want door het tijdsverschil zijn die wedstrijden vaak wat te laat om te volgen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef Marc63 het volgende:
Dankzij het NBA-topic heb ik nu een link naar alle wedstrijden live. Vannacht Kevin Garnett zn 20.000e punten zien maken en Cha-Was en Mia-Atl heeeel lang over de laatste minuut zien doen.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef Qunix het volgende:
"Ik ben naar mexico gekomen........."
Denken jullie dat Zangeres Zonder Naam kans maakt om gedraaid te worden?
Scherm is niet zo groot, maar de kwaliteit vond ik erg goed. Er zijn vandaag een paar vroege wedstrijden. Om 1 PM Sea-Tor en Phi-Mil en om 3.30 PM SAS-Phx. Als ik me niet vergis is dat om 7 uur en half 10 vanavond NL tijd. Vooral SAS-Phx is op papier een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het qua kwaliteit een beetje te doen dan? Meestal zijn dergelijke links niet heel tof als het om kwaliteit en soepel beeld gaat. Check meestal de samenvatting want door het tijdsverschil zijn die wedstrijden vaak wat te laat om te volgen.
quote:Cardigans - Erase and rewind. Prachtig!![]()
![]()
+1 voorspelbaarquote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa U96 - Club Bizarre![]()
!!!!!!!
uuhhm, dat is qua tijdstip inderdaad nog best wel te doen. Al is die van 10 uur voor mij wat lastig want volgens mij is dan de MotoGP bezig, maar dat kan ook een uurtje later zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef Marc63 het volgende:
Scherm is niet zo groot, maar de kwaliteit vond ik erg goed. Er zijn vandaag een paar vroege wedstrijden. Om 1 PM Sea-Tor en Phi-Mil en om 3.30 PM SAS-Phx. Als ik me niet vergis is dat om 7 uur en half 10 vanavond NL tijd. Vooral SAS-Phx is op papier een leuke wedstrijd.
[..]
Als het een plaat van voor 2000 is en hij aangevraagd is dan wordt het als een classic gezien.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:11 schreef broer het volgende:
Ze interpreteren het woord 'classic' best ruim, nietwaar?
Moet eerlijk zeggen dat Eddy Zoey gisteren ook wel een fijn achtergrond liedje had, namelijk: jan hammer - crockett's theme uit 1987.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:14 schreef Qunix het volgende:
Skee-lo - I Wish!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil die achtergrond mixjes van Paul
Zeker weten maar ik had toch liever die andere gehoord waar paul een klei nstukje van liet horenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:22 schreef -Hans- het volgende:
Felix - Don't you want me![]()
Jaja, dat is ook wel een klassieker hoor
Ik weet eigenlijk niet of ik die wel ken, maar wat Paul liet horen klonk eigenlijk best wel fijn !quote:Op zondag 9 maart 2008 17:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeker weten maar ik had toch liever die andere gehoord waar paul een klei nstukje van liet horen
ja, helaasquote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Qunix het volgende:
Guus................ Wel een classic...
Felix - it will make me crazy ... heb hem net gedownload, errug lekker na al die jaren niet meer gehoord te hebbenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik die wel ken, maar wat Paul liet horen klonk eigenlijk best wel fijn !
Heb de plaat net even op Youtube bekeken en het swingt wel erg lekker! herken de plaat overigens niet van vroeger.. Schijnbaar is it will make me crazy een beetje langs me heen gegaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:39 schreef TheZapster het volgende:
Felix - it will make me crazy ... heb hem net gedownload, errug lekker na al die jaren niet meer gehoord te hebben
Dan vindt i kdeze van de pumpkins toch een stuk beterquote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QQtLoJlQD6E
Om er nog ff een klassieker tussendoor te gooien.
Gewoon lachenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:22 schreef -Hans- het volgende:
2 Live Crew - Me So Horny, pffff wat een bagger plaat
Die wist ik ff nietquote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
Bliksems, tis wat!
Die ben ik ook net aan het kijken (schakel net in) en met een schuin oog kijk ik zometeen naar de MotoGP. Pirma kwaliteit btw, niet verkeerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Hans, nog NBA aan het kijken? Ben nu Toronto tegen Seattle aan het kijken. Halverwege laatste kwart en de wedstrijd lijkt wel een beetje gespeeld, maar je kunt wel een zekere Nederlander in actie zien
SAS-Phx begint nu, maar de kwaliteit daarvan is erg slecht. Zo maar weer de radio aanslingeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ben ik ook net aan het kijken (schakel net in) en met een schuin oog kijk ik zometeen naar de MotoGP. Pirma kwaliteit btw, niet verkeerd.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:43 schreef Feivel1 het volgende:
Even Silkstone op 3 geprojecteerd:
[ afbeelding ]
Krijg die helaas niet aan de praat, waarschijnlijk te druk ofzo.. Probeer het over 10 minuten nog wel een keertje en misschien dat het dan wel goed gaat.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
SAS-Phx begint nu, maar de kwaliteit daarvan is erg slecht. Zo maar weer de radio aanslingeren.
Zondagavond = tv avondquote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Stil hier vanavond, de eo is zeker weer op de radio?
Absoluut ! net de MotoGP gezien en zometeen natuurlijk Studio Voetbal.quote:
Kwaliteit is inderdaad behoorlijk bagger. Kon nog net zien dat Phoenix op een kleine voorsprong staat.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
SAS-Phx begint nu, maar de kwaliteit daarvan is erg slecht. Zo maar weer de radio aanslingeren.
Ik heb weinig voetbal gezienquote:Op zondag 9 maart 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf 1500 Nonstop voetbal gekeken
1500 Boro - Cardiff FA CUPquote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb weinig voetbal gezienHad kaartjes voor psv-Ajax maarja dat ging om 1 of andere reden niet door
Nouja eigenlijk ben ik als ik heel eerlijk ben wel blij dat het niet doorging, nu kan ik mijn kaartje binnenkort inruilen, had me vorig seizoen eigenlijk beloofd nooit meer naar psv-ajax te gaan maar automatisch heb ik toch weer een kaartje gehaald.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
TheZapster => Dat is wel jammer! Had mij ook wel op een nederlaag van de lampjes verheugd, helaas...
Ik vind de eo op zondagavond eik helemaal niet tegenvallen. Hoor 't altijd als ik terugrijd van m'n ouders naar huis. Leuk gebabbel en de sponsorliftquote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Stil hier vanavond, de eo is zeker weer op de radio?
Ik ben toch even overgestapt naar last fm voor een avondje heerlijke teringherrie, snoeiharde gitaren die ik in mijn tienerjaren (zucht nu voel ik me oud) heel erg kon waarderenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de eo op zondagavond eik helemaal niet tegenvallen. Hoor 't altijd als ik terugrijd van m'n ouders naar huis. Leuk gebabbel en de sponsorlift.
Dat is dan inderdaad wel een pluspuntje, maar je bewaart weinig goede herinneringen aan de topper tussen PSV en Ajax? Als Ajaxcied kan ik dat wel voorstellen want echt succesvol is Ajax niet in Eindhoven.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef TheZapster het volgende:
Nouja eigenlijk ben ik als ik heel eerlijk ben wel blij dat het niet doorging, nu kan ik mijn kaartje binnenkort inruilen, had me vorig seizoen eigenlijk beloofd nooit meer naar psv-ajax te gaan maar automatisch heb ik toch weer een kaartje gehaald.
Ik ben echt bijna 14 seizoenen op rij wel geweest, mijn 1e keer won Ajax met 1-4 ( het jaar dat ze de cl wonnen ) daarna altijd stug blijven gaan ook al wist je bijna van te voren dat je weer ging verliezen maarja stel je voor je gaat een keer niet en dan zul je zien ze winnen eindelijk weer eens , vorig seizoen wonnen ze dus weer eens en had ik me eigenlijk beloofd om nooit meer te gaan maar macht der gewoonte, ik heb dus weer een kaartje gehaald maar die ga ik nu mooi inruilen, ook geen zin om op woensdagavond naar eindhoven te gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel een pluspuntje, maar je bewaart weinig goede herinneringen aan de topper tussen PSV en Ajax? Als Ajaxcied kan ik dat wel voorstellen want echt succesvol is Ajax niet in Eindhoven.
Woensdagavond.... waardeloze dag natuurlijk om zo'n topper dan te laten spelen. Denk trouwens dat ze juist dit weekend wel een goede kans hadden gehad om te winnen van PSV. Kan me trouwens best voorstellen als je zo vaak bent geweest en het resultaat is telkens zo minimaal dat je dan zo iets hebt van " nu eventjes niet ".quote:Op zondag 9 maart 2008 22:36 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben echt bijna 14 seizoenen op rij wel geweest, mijn 1e keer won Ajax met 1-4 ( het jaar dat ze de cl wonnen ) daarna altijd stug blijven gaan ook al wist je bijna van te voren dat je weer ging verliezen maarja stel je voor je gaat een keer niet en dan zul je zien ze winnen eindelijk weer eens , vorig seizoen wonnen ze dus weer eens en had ik me eigenlijk beloofd om nooit meer te gaan maar macht der gewoonte, ik heb dus weer een kaartje gehaald maar die ga ik nu mooi inruilen, ook geen zin om op woensdagavond naar eindhoven te gaan.
Met Miranda ofzo iets? Paar keer een stukje gehoord maar vind er ook bar weinig aan. Ben benieuwd of ze nog wat classics gaat draaien, maar dat zal toch wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Xnoise vind ik nooit wat aan, het programma daarvoor wel.
Miranda Holland ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Miranda ofzo iets? Paar keer een stukje gehoord maar vind er ook bar weinig aan. Ben benieuwd of ze nog wat classics gaat draaien, maar dat zal toch wel.![]()
Scatman John - Scatman John
aan haar uiterlijk is ook weinigquote:
Daar zit ik ook mee, Heb nooit zin om de juiste zenders te zoekenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
aan haar uiterlijk is ook weinig. Vind 't programma wel aardig, maar da's ook omdat ik te lui ben om een andere zender op m'n wake-up light op te zoeken
.
Boston is vanmorgen vroeg al gedraaid .......quote:Op maandag 10 maart 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
Ik ga maar eens een fax sturen met een foto van moi enmet het verzoek BOSTON te draaien
.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Boston is vanmorgen vroeg al gedraaid ........
More Than A Feeling.quote:
Daymn. Nou, Boston kun je deze week dus wel helemaal vergeten dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
More Than A Feeling.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=boston.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daymn. Nou, Boston kun je deze week dus wel helemaal vergeten dan.
Even iets anders verzinnen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:23 schreef cosmick het volgende:
Verdorie, zaterdagnacht tot vijf uur zitten roken en er 3 flessen wijn door heengejaagd. Opzich heul gezellig, maar oh oh oh ik heb wel wat arbeidsvitamientjes nodig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
2 Unlimited.
Ook nog 't singletje van.
.
Tja, als er een week is dat Gerard ongestraft Todd kan draaien is dit hem wel natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 09:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
ALWEER?? Hoe doe je dat man? Ik mail, fax en sms me suf!
euh, was Liar niet een hitje geworden?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, 't was Edwyn Collins.
Hm, welke hit was dan van Henry Rollins?
ja, heerlijke muziek, typische Stenders muziekquote:Op maandag 10 maart 2008 12:28 schreef TheZapster het volgende:
Buddy Miles, deze is erg lekker, vorige week inderdaad op kxradio gehoord
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Sersjee
Lees net dat de voetbalrechten naar de NOS gaan.
"Hij is wel op het randje he..."quote:
quote:
Da's inderdaad wel erg kwalijk...quote:Op maandag 10 maart 2008 15:49 schreef borisz het volgende:
Die Jetro kreeg toch wel redelijk makkelijke vragen die hij moest weten. Liquido niet weten
Dat gerucht ging, maar is nog niet zeker: Toekomst De Nieuwste Show onzekerquote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Nieuwste Show? Dat is toch per direct van de buis gehaald?
Alles van Andre van Duin is een klassieker natuurlijk!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het pizzalied, is dat ook een klassieker?
Duidelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alles van Andre van Duin is een klassieker natuurlijk!
Idd. Dat ze die energie van de spotjes steken in het verbeteren van het programma bedenken van een fatsoenlijk programmaquote:Op maandag 10 maart 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
Dat mede mogelijk gemaakt begint nu toch wel behoorlijk irritant te worden
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:20 schreef Againzender het volgende:
Ah, nog een SMS van mijn moeder. Toen Big mouth strikes again werd gedraaid noemde Gerard ook mijn naam, maar toen stond ik dus in de AH
Ik had dus gelijk al twee requests bij Gerard vanochtend
AZ FMquote:Op maandag 10 maart 2008 17:20 schreef Againzender het volgende:
Ah, nog een SMS van mijn moeder. Toen Big mouth strikes again werd gedraaid noemde Gerard ook mijn naam, maar toen stond ik dus in de AH
Ik had dus gelijk al twee requests bij Gerard vanochtend
Resistance is futilequote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
cosssss!!!!!!!!!!!
quote:
Ja zeker, zat al een paar weken op Dennis.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lang niet gezien. De mol goed geraden?
Dat gaat de clubs geen goed doenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
De samenvattingen zijn weer terug bij de NOS
![]()
![]()
![]()
19.00 bord op schoot
Leuk! We wisten dat je vrij had om de finale van WIDM te kijken, maar ik wist niet dat je naar het feestje van Coen ging.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja zeker, zat al een paar weken op Dennis.
Leukste was dat Dennis er dus ook was en keihard door de BNN Bar riep: IK BEN DE MOL (die was zo opgelucht)
Erg leuk om de finale weer te kijken met kandidaten en crew en Mol-fans!
Konden we toch al niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat gaat de clubs geen goed doennu kunnen we helemaal financieel niet meer met de rest van europa concurreren.
Ah ok! Ja joh, vorig jaar was dat door Paul georganiseerd en was ik er ook bij. Wilde het zeker niet missen!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk! We wisten dat je vrij had om de finale van WIDM te kijken, maar ik wist niet dat je naar het feestje van Coen ging.
Jammer dat ze waarschijnlijk beiden niet luisteren.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Cos en Roel komen wel aan hun trekken zo.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Cos en Roel komen wel aan hun trekken zo.
't Is idd weer rukquote:Op maandag 10 maart 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! weer eens sloom vandaag?
Natuurlijk, maar het is wel even lekker rustigquote:Op maandag 10 maart 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En Maricha mis je Veenstra Veenstra al een beetje?
"lekker rustig".quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel even lekker rustigen erg gezellig met De Muijs!!!
Ik, zijnde een ouwe lul, word er heel blij van!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijke radio die classic request week
Dan zal 'ie het direct herkennen en er gewoon mee doorgaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"lekker rustig".
Als ie dit toch léést, he?
Of met loempia's smijten.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal 'ie het direct herkennen en er gewoon mee doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |