quote:
met Mart' tenk you' smeetsquote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goedemiddag !
Voor de liefhebbers is zometeen een korte NBA samenvatting te zien op ned 1
Dankzij het NBA-topic heb ik nu een link naar alle wedstrijden live. Vannacht Kevin Garnett zn 20.000e punten zien maken en Cha-Was en Mia-Atl heeeel lang over de laatste minuut zien doen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
Sersjee, goedemiddag !
Voor de liefhebbers is zometeen een korte NBA samenvatting te zien op ned 1
Is het qua kwaliteit een beetje te doen dan? Meestal zijn dergelijke links niet heel tof als het om kwaliteit en soepel beeld gaat. Check meestal de samenvatting want door het tijdsverschil zijn die wedstrijden vaak wat te laat om te volgen.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:42 schreef Marc63 het volgende:
Dankzij het NBA-topic heb ik nu een link naar alle wedstrijden live. Vannacht Kevin Garnett zn 20.000e punten zien maken en Cha-Was en Mia-Atl heeeel lang over de laatste minuut zien doen.
Zou leuk zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef Qunix het volgende:
"Ik ben naar mexico gekomen........."
Denken jullie dat Zangeres Zonder Naam kans maakt om gedraaid te worden?
Scherm is niet zo groot, maar de kwaliteit vond ik erg goed. Er zijn vandaag een paar vroege wedstrijden. Om 1 PM Sea-Tor en Phi-Mil en om 3.30 PM SAS-Phx. Als ik me niet vergis is dat om 7 uur en half 10 vanavond NL tijd. Vooral SAS-Phx is op papier een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het qua kwaliteit een beetje te doen dan? Meestal zijn dergelijke links niet heel tof als het om kwaliteit en soepel beeld gaat. Check meestal de samenvatting want door het tijdsverschil zijn die wedstrijden vaak wat te laat om te volgen.
quote:Cardigans - Erase and rewind. Prachtig!![]()
![]()
+1 voorspelbaarquote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa U96 - Club Bizarre![]()
!!!!!!!
uuhhm, dat is qua tijdstip inderdaad nog best wel te doen. Al is die van 10 uur voor mij wat lastig want volgens mij is dan de MotoGP bezig, maar dat kan ook een uurtje later zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef Marc63 het volgende:
Scherm is niet zo groot, maar de kwaliteit vond ik erg goed. Er zijn vandaag een paar vroege wedstrijden. Om 1 PM Sea-Tor en Phi-Mil en om 3.30 PM SAS-Phx. Als ik me niet vergis is dat om 7 uur en half 10 vanavond NL tijd. Vooral SAS-Phx is op papier een leuke wedstrijd.
[..]
Als het een plaat van voor 2000 is en hij aangevraagd is dan wordt het als een classic gezien.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:11 schreef broer het volgende:
Ze interpreteren het woord 'classic' best ruim, nietwaar?
Moet eerlijk zeggen dat Eddy Zoey gisteren ook wel een fijn achtergrond liedje had, namelijk: jan hammer - crockett's theme uit 1987.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:14 schreef Qunix het volgende:
Skee-lo - I Wish!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil die achtergrond mixjes van Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |