Waarom zou het een slotje moeten krijgen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
het zou wel lullig zijn als je nu een slotje kreeg, al die moeite in de OP gestoken
OWJA!!!!! Hoe kan ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
2 live crew - iets van de cd sports weekend
Ik zou niet durven. Maar ik spreek niet voor mijn collega-mods.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
het zou wel lullig zijn als je nu een slotje kreeg, al die moeite in de OP gestoken
Komt u maar... Noemt u maar wat opquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef El_Rolando het volgende:
Op Youtube staat genoeg, zolang je de titels kent.
Da's toch wel erg kut.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:55 schreef Qunix het volgende:
DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince (Will Smith) - Summertime
Zo hoort het: GET IT GIRL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
OWJA!!!!! Hoe kan ik dat nou vergeten
2 Live Crew - Me So Horny
2 Live Crew - Do Wah Diddy
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben nog je rijtje afkijken![]()
Mooi lijstje... Keep it coming!
Persoonlijk vind ik tot ca. 1992.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef Yorrit het volgende:
Hoe oud is oldschool? Intergalactic is uit 97 ofzo...
Niet iets specifiek... Alles is welkomquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik zit iid zo eens even te kijken en er staat zooooooooveeel op YT man. Maar wat vind je het tofst? Miami Bass, Electro, partyrap?
Idd... Blijft ow zo goed datquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:39 schreef Yorrit het volgende:
Osdorp Posse - Moordenaar (Def P met lang haar)
Erik De Zwartquote:
Oef... Morgen maar eens luisteren met me subwoofer aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:51 schreef cosmick het volgende:
Tricky D & DJ Denonaire - take it to the max
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |