Woensdagavond.... waardeloze dag natuurlijk om zo'n topper dan te laten spelen. Denk trouwens dat ze juist dit weekend wel een goede kans hadden gehad om te winnen van PSV. Kan me trouwens best voorstellen als je zo vaak bent geweest en het resultaat is telkens zo minimaal dat je dan zo iets hebt van " nu eventjes niet ".quote:Op zondag 9 maart 2008 22:36 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben echt bijna 14 seizoenen op rij wel geweest, mijn 1e keer won Ajax met 1-4 ( het jaar dat ze de cl wonnen ) daarna altijd stug blijven gaan ook al wist je bijna van te voren dat je weer ging verliezen maarja stel je voor je gaat een keer niet en dan zul je zien ze winnen eindelijk weer eens , vorig seizoen wonnen ze dus weer eens en had ik me eigenlijk beloofd om nooit meer te gaan maar macht der gewoonte, ik heb dus weer een kaartje gehaald maar die ga ik nu mooi inruilen, ook geen zin om op woensdagavond naar eindhoven te gaan.
Met Miranda ofzo iets? Paar keer een stukje gehoord maar vind er ook bar weinig aan. Ben benieuwd of ze nog wat classics gaat draaien, maar dat zal toch wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Xnoise vind ik nooit wat aan, het programma daarvoor wel.
Miranda Holland ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Miranda ofzo iets? Paar keer een stukje gehoord maar vind er ook bar weinig aan. Ben benieuwd of ze nog wat classics gaat draaien, maar dat zal toch wel.![]()
Scatman John - Scatman John
aan haar uiterlijk is ook weinigquote:
Daar zit ik ook mee, Heb nooit zin om de juiste zenders te zoekenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
aan haar uiterlijk is ook weinig. Vind 't programma wel aardig, maar da's ook omdat ik te lui ben om een andere zender op m'n wake-up light op te zoeken
.
Boston is vanmorgen vroeg al gedraaid .......quote:Op maandag 10 maart 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
Ik ga maar eens een fax sturen met een foto van moi enmet het verzoek BOSTON te draaien
.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Boston is vanmorgen vroeg al gedraaid ........
More Than A Feeling.quote:
Daymn. Nou, Boston kun je deze week dus wel helemaal vergeten dan.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
More Than A Feeling.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=boston.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daymn. Nou, Boston kun je deze week dus wel helemaal vergeten dan.
Even iets anders verzinnen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:23 schreef cosmick het volgende:
Verdorie, zaterdagnacht tot vijf uur zitten roken en er 3 flessen wijn door heengejaagd. Opzich heul gezellig, maar oh oh oh ik heb wel wat arbeidsvitamientjes nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |