Die ben ik ook net aan het kijken (schakel net in) en met een schuin oog kijk ik zometeen naar de MotoGP. Pirma kwaliteit btw, niet verkeerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Hans, nog NBA aan het kijken? Ben nu Toronto tegen Seattle aan het kijken. Halverwege laatste kwart en de wedstrijd lijkt wel een beetje gespeeld, maar je kunt wel een zekere Nederlander in actie zien
SAS-Phx begint nu, maar de kwaliteit daarvan is erg slecht. Zo maar weer de radio aanslingeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ben ik ook net aan het kijken (schakel net in) en met een schuin oog kijk ik zometeen naar de MotoGP. Pirma kwaliteit btw, niet verkeerd.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:43 schreef Feivel1 het volgende:
Even Silkstone op 3 geprojecteerd:
[ afbeelding ]
Krijg die helaas niet aan de praat, waarschijnlijk te druk ofzo.. Probeer het over 10 minuten nog wel een keertje en misschien dat het dan wel goed gaat.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
SAS-Phx begint nu, maar de kwaliteit daarvan is erg slecht. Zo maar weer de radio aanslingeren.
Zondagavond = tv avondquote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Stil hier vanavond, de eo is zeker weer op de radio?
Absoluut ! net de MotoGP gezien en zometeen natuurlijk Studio Voetbal.quote:
Kwaliteit is inderdaad behoorlijk bagger. Kon nog net zien dat Phoenix op een kleine voorsprong staat.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
SAS-Phx begint nu, maar de kwaliteit daarvan is erg slecht. Zo maar weer de radio aanslingeren.
Ik heb weinig voetbal gezienquote:Op zondag 9 maart 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik heb eigenlijk vanaf 1500 Nonstop voetbal gekeken
1500 Boro - Cardiff FA CUPquote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb weinig voetbal gezienHad kaartjes voor psv-Ajax maarja dat ging om 1 of andere reden niet door
Nouja eigenlijk ben ik als ik heel eerlijk ben wel blij dat het niet doorging, nu kan ik mijn kaartje binnenkort inruilen, had me vorig seizoen eigenlijk beloofd nooit meer naar psv-ajax te gaan maar automatisch heb ik toch weer een kaartje gehaald.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
TheZapster => Dat is wel jammer! Had mij ook wel op een nederlaag van de lampjes verheugd, helaas...
Ik vind de eo op zondagavond eik helemaal niet tegenvallen. Hoor 't altijd als ik terugrijd van m'n ouders naar huis. Leuk gebabbel en de sponsorliftquote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Stil hier vanavond, de eo is zeker weer op de radio?
Ik ben toch even overgestapt naar last fm voor een avondje heerlijke teringherrie, snoeiharde gitaren die ik in mijn tienerjaren (zucht nu voel ik me oud) heel erg kon waarderenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de eo op zondagavond eik helemaal niet tegenvallen. Hoor 't altijd als ik terugrijd van m'n ouders naar huis. Leuk gebabbel en de sponsorlift.
Dat is dan inderdaad wel een pluspuntje, maar je bewaart weinig goede herinneringen aan de topper tussen PSV en Ajax? Als Ajaxcied kan ik dat wel voorstellen want echt succesvol is Ajax niet in Eindhoven.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef TheZapster het volgende:
Nouja eigenlijk ben ik als ik heel eerlijk ben wel blij dat het niet doorging, nu kan ik mijn kaartje binnenkort inruilen, had me vorig seizoen eigenlijk beloofd nooit meer naar psv-ajax te gaan maar automatisch heb ik toch weer een kaartje gehaald.
Ik ben echt bijna 14 seizoenen op rij wel geweest, mijn 1e keer won Ajax met 1-4 ( het jaar dat ze de cl wonnen ) daarna altijd stug blijven gaan ook al wist je bijna van te voren dat je weer ging verliezen maarja stel je voor je gaat een keer niet en dan zul je zien ze winnen eindelijk weer eens , vorig seizoen wonnen ze dus weer eens en had ik me eigenlijk beloofd om nooit meer te gaan maar macht der gewoonte, ik heb dus weer een kaartje gehaald maar die ga ik nu mooi inruilen, ook geen zin om op woensdagavond naar eindhoven te gaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad wel een pluspuntje, maar je bewaart weinig goede herinneringen aan de topper tussen PSV en Ajax? Als Ajaxcied kan ik dat wel voorstellen want echt succesvol is Ajax niet in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |