Toen ik voor 't eerst er moest werken durfde ik die deur met rode knop niet eens binnen te lopenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ik zou me de eerste 15 minuten toch eerst nog stevig onwennig en pottekijkerig voelen voordat ik nog maar enigszins m'n camera uit m'n tas durf te pakken.
Wat sneu ben ik eigenlijk.
Computer had alleen al 3 minuten nodig om het scherm te laden om een nieuwe topic te openen...quote:Op maandag 3 maart 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Mja, als Marc63 niet binnen 2,5 minuten opent doe ik het maar.
Ah, vandaarquote:Op maandag 3 maart 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Daarom hebben ze Domien de bodyguard ook meegenomen.
Zoals ik al zei net is het maar goed dat je niet mee gegaan bent met de FOK!3FM-meet in oktober vorig jaar. Wij kwamen met z'n allen de studio binnenstormen met 2 vlaaien en even later vlogen de badeenden door de studio (en door een openstaand raam naar beneden...quote:Op maandag 3 maart 2008 19:44 schreef jmac het volgende:
[..]
Toen ik voor 't eerst er moest werken durfde ik die deur met rode knop niet eens binnen te lopen
Dat volk daar denkt meteen alles te moeten aanraken en te doen. Het is niet het beeld & geluid museum![]()
Jammer dat de webcams nu niet bediend worden. Zou leuk zijn om wat te switchen naar de gang e.d.
Maar zo te zien is het vooral 15-jarig meisjesvolk. Straks bij 't optreden gaan er waarsch 25 mobieltjes te lucht in die al trillend het geheel gaan vastleggen..
Ik kan het nooit laten dat ook te doen bij optredens en ik heb er steeds na afloop spijt van. De heldere herinnering is veel belangrijker dan een pixel-achtig tafereeltje eindeloos terug te kunnen zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef jmac het volgende:
Ik gooi 't zo wel op Youtube.
Mensen kunnen optredens alleen nog maar door het schermpje van hun telefoon/fototoestel zien
Eensch!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:54 schreef Glacier het volgende:
Jasos Mraz was leuk
En 30 STM is ook leuk
Alleen een interviewtje!quote:
Ik ga ook op zaterdagquote:Op maandag 3 maart 2008 20:16 schreef Cee het volgende:
Mei of juni dus. Laten we hopen. Ik heb kaartjes voor de zaterdag Pinkpop.
*bidt*
Ja nog netquote:Op maandag 3 maart 2008 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Wat een drukte in de studio, zou de brandweer dat wel goed vinden?
Nee, die was al weg!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat ze allemaal hard achter Jason Mraz aanrenden toen die de studio verliet.
Ik zie het visitekaartje al voor me.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, die was al weg!
Moest ff Domien pesten
Da's vast erg leuk, Domien pesten, of niet?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, die was al weg!
Moest ff Domien pesten
Wilde hij wel met Jason zoenen?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, die was al weg!
Moest ff Domien pesten
'k ben inderdaad wel benieuwd of en zo ja wanneer we meer informatie krijgen over dat hele verhaalquote:
Hij geeft zo nog een showcase in H'sumquote:Op maandag 3 maart 2008 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Alle Minigig-gasten zijn wel weer snel vertrokken trouwens!
Toen ik in de studio was met de Gem-minigig (tevens afscheids-uitzending van producer Rinse) begon de avond om 20.30 á 21.00 uur en gingen de laatste pas rond 22.30 uur weg.
Echt wel, doe ik graagquote:Op maandag 3 maart 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's vast erg leuk, Domien pesten, of niet?
Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Op de nieuwjaarsreceptie zei ik wat tegen Sirolf over de nieuwjaarsuitzending en hij begon al te flippen.quote:
En met Gem begon MetMichiel ook pas om 20.00 uur......quote:
Dat is en blijft een gevoelige snaar inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Op de nieuwjaarsreceptie zei ik wat tegen Sirolf over de nieuwjaarsuitzending en hij begon al te flippen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Op de nieuwjaarsreceptie zei ik wat tegen Sirolf over de nieuwjaarsuitzending en hij begon al te flippen.
hehe, hilarisch begin van het jaar was datquote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gevoelige jongen... maakt hem zo'n goed pestopbjectquote:Op maandag 3 maart 2008 20:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat is en blijft een gevoelige snaar inderdaad
ja, dat is toch wel het TV moment van de laatste dagenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Domien schrijft op zijn log een stukje over de streaker die nogal voor paal stond () tijdens de show van Paul de Leeuw.
Echt puur toeval dat ik het op tv zag want ik kijk normaal gesproken helemaal niet naar Paul de Leeuw want ik vind hem niet zo heel boeiend. Maar damn, hij zette die streaker wel vreselijk voor schut. Pijnlijk om te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
ja, dat is toch wel het TV moment van de laatste dagen
heel vroeger ooit in Almere geweest bij een opname van De schreeuw van De Leeuw, toen kon je daar nog makkelijk kaarten voor krijgen. Tjongejonge, wat een bijdehante gast is hij zeg
Mis een beetje de fast-forward optie bij het liedje.. vind het eigenlijk niet zo heel erg boeiend en haar stem kan mij ook niet super boeien. Maar..... misschien dat ik het na een paar keer horen wel super vind. Afwachten maar!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Op zich is dit nummer nog best goed hoor, al heeft het bij het refrein wel erg veel weg van Step Right Up...
Ja, ik heb het over Nikki - Hello World.
Ik wil niet zeggen dat ze niet kan zingen, maar haar stem vind ik niet echt prettig. Beetje hees, maar niet op een sexy manier.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
haar stem kan mij ook niet super boeien.
Het nummer begint echt best aardig... (zat net onderbewust mee te trommelen, totdat ik bedacht dat het 'Hello World' van Idols wasquote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis een beetje de fast-forward optie bij het liedje.. vind het eigenlijk niet zo heel erg boeiend en haar stem kan mij ook niet super boeien. Maar..... misschien dat ik het na een paar keer horen wel super vind. Afwachten maar!
Gekrijs op het eind
Precies!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ze niet kan zingen, maar haar stem vind ik niet echt prettig. Beetje hees, maar niet op een sexy manier.
Waar ken ik dat ookalweer van?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Op zich is dit nummer nog best goed hoor, al heeft het bij het refrein wel erg veel weg van Step Right Up...
even wachten en toen kwam Dione in beeldquote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Luister je ff geen 3FM, krijg je live Racoon bij MooiWeerDeLeeuw
Toen was ik al wegquote:Op maandag 3 maart 2008 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
even wachten en toen kwam Dione in beeld
Ah, jij was vanavond 1 van de mensen die de studio van binnen heeft gezien?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:07 schreef Cybart het volgende:
Thanks Maricha, Martijn & Domien voor het coole uurtje in de studio vanavond!!!!
nee, alles heel braafquote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij was vanavond 1 van de mensen die de studio van binnen heeft gezien?
Nog foto's of vreemde verhalen?
Noem dat maar heel braafquote:Op maandag 3 maart 2008 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, alles heel braaf
[..]
en Maricha vloog idd opeens achter Domien aan terwijl ik net met haar aan het praten was
maar was wel cool
bier, chips, hariboquote:Op maandag 3 maart 2008 23:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Catering in de studio?
Bedoel je die kleine bakkies koffie uit 't automaatje?
Ja, Maricha zorgt erg goed voor haar gastenquote:
Ach dat kan nog heel de nachtquote:
Ik zou een gitaarspelende kennis vragen om je wat basisbeginselen te leren voordat je in je eentje aan de slag gaat. Het is niet vreselijk moeilijk (als je tenminste geen jazz of mathmetal wilt spelen), maar om het jezelf vanaf het prille begin aan te leren is een flinke klus. Dat vergt een heleboel doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
Is gitaar spelen moeilijk ? Ik zit eraan te denken om een gitaar te kopen en mezelf te leren spelen.
Geen IRC-client voor je mobiel? Er zijn er zat namelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff mobiel online. Kom dus niet op de chat.
Ligt eraan wat voor telefoon je hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:19 schreef Marc63 het volgende:
Rustig hier. Waar kan ik een goeie irc-client vinden?
Nah, dat valt op zich ook best tegen. 't Is een rustig nachtje vooralsnog.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een SE K810i.
Nog een beetje druk op de chat dan?
Ah dan zou ik mijn oom moeen vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou een gitaarspelende kennis vragen om je wat basisbeginselen te leren voordat je in je eentje aan de slag gaat. Het is niet vreselijk moeilijk (als je tenminste geen jazz of mathmetal wilt spelen), maar om het jezelf vanaf het prille begin aan te leren is een flinke klus. Dat vergt een heleboel doorzettingsvermogen.
Nou ja, ik kan het niet vergelijken, natuurlijk. Ik heb de basis van een vriend geleerd en heb vervolgens zelf hard geoefend. (Later nog wel les genomen, trouwens.) Maar ik denk dat ik zonder die eerste 'begeleider' niet gemotiveerd was gebleven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:35 schreef DaMook het volgende:
Maar de bedoeling was idd om het met internet (filmpjes) mezelf helemaal aan te leren. Dat is dus lastig ?
Dan kun je net zo goed naar het forum komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, dat valt op zich ook best tegen. 't Is een rustig nachtje vooralsnog.
Okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het niet vergelijken, natuurlijk. Ik heb de basis van een vriend geleerd en heb vervolgens zelf hard geoefend. (Later nog wel les genomen, trouwens.) Maar ik denk dat ik zonder die eerste 'begeleider' niet gemotiveerd was gebleven.
Een kennis (of je oom, in jouw geval) geeft je bovendien praktische tips die specifiek zijn voor wat jij fout doet. (En je gaat dingen fout doen in het begin.) Dit in tegenstelling tot filmpjes die je weliswaar laten zien hoe het wél moet, maar je niet vertellen hoe het níet moet. Dat is een subtiel verschil.
The A-team rulez big timequote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:09 schreef Sersjee het volgende:
Ze zouden Tour of Duty weer moeten herhalen i.p.v. the Nanny enzo... ToD roeleert harder dan the A-team ooit gedaan heeft.
Dat krijg je als je de jongste onder de DJs/Producers bent hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:21 schreef Sirolf het volgende:
Domien is wel opvallend vaak het mikpunt van plagerijtjes door collega's zeg.
Eerder vanavond door Maricha, en zojuist weer door Roos.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rhythm Is A Dancer is het beste nummer ooit volgens die beller![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rhythm Is A Dancer is het beste nummer ooit volgens die beller![]()
Nope. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Paige . Crush was nummer 1 in diverse landen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heeft ze verder nog hits gescoord? Nee toch?
In 2 weken de wereld rondreizen en dan nog werken ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef cosmick het volgende:
Ja doei SC, net of je niet in China en de VS kan fokken!
Poepplaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:29 schreef cosmick het volgende:
Speciaal voor jou SC. The man who couldnt shit.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ben ik weer
Vanaf volgende week moeten jullie het 2 weken zonder mij doen![]()
Ik moet naar China, klant & fabriek bezoeken, hierna vlieg ik door naar de VS om weer een klant te bezoeken en dan weer terug naar NL...Letterlijk een rondje om de wereld
Ik denk't niet, want de laatste keer dat ik er was had een NL collega Skyradio aanstaan met alle kerstplatenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel gaaf zeg
Zou 3FM.nl geblockt zijn in China?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef cosmick het volgende:
Alanis, Alanis.. neh. Liever draaien ze BOSTON!
Hm... laat me raden... Boston?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ook al zoooooooo vaak gehoord. Ik heb nog wel een tip!.
Dan ben ik benieuwd naar de restquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:44 schreef Glacier het volgende:
Wel jammer dat Lucky All My Life de eerste single was..dat is de minst leuke track van het albumMaarja, misschien was dat commercieel wat interessanter..
quote:
In de jaren 90 was het dan ook tijd voor The Guruquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef TheZapster het volgende:
Dit is toch wel een jaren 90 klassieker hoor
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zit die Ekdom weer achterlijk te brullen
Ik vind het juist wel leuk! Hij laat tenminste merken dat hij een echte muziekliefhebber isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zit die Ekdom weer achterlijk te brullen
Wat raar eigenlijk..is er geen betere 1e vervanger voor het lunchprogramma?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef alwaysleft het volgende:
Giel op 3FM omdat Rob ziek is.
Je hebt een hekel aan Gielquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk..is er geen betere 1e vervanger voor het lunchprogramma?
ik dacht al, wat doet die Giel-bel in dat nummer van Lenny?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef alwaysleft het volgende:
Giel op 3FM omdat Rob ziek is.
Er is geen betere vervanger dan Gielquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk..is er geen betere 1e vervanger voor het lunchprogramma?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is geen betere vervanger dan Giel
Giel is daar nogal fan van volgens mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
VOLBEAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ja, ze is ook fan van Editors. Gaat met haar tijd meequote:
Goffedomme Roelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[cimg=,80]xxx[/cimg]
Vroegah brandde ik ook wel eens cd'tjes voor mijn moeder. Maar dan meer met allerlei rustige muziek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook fan van Editors. Gaat met haar tijd mee
O god! Vond je dat mooi?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Creed - With arms wide open![]()
Cool, hoor je te weinig
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een hoogtepunt in de muziekgeschiedenis wordt meteen onderuit gehaald door dit jammerende gedrocht![]()
.
Het had er nooit op moeten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnen.
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.
Volgens mij hebben ze toen een pallet fietspompen binnen gekregen per post
Dat doet iedereen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Als God zou je toch wel enigszins iets met christelijke rock moeten hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hoor
Ik vind Creed best leuke muziek maken zo af en toe, mits in de stemming
Alhoewel ik niks heb met christelijke rock... vaag
Het deed mij altijd denken aan Dinand van Kanequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als God zou je toch wel enigszins iets met christelijke rock moeten hebben natuurlijk.
Die nare verdraaide stem van die zangert van dat bandje doen mijn tenen iig krommen.
Over 2 weken dan pas godzijdank, volgende week is toch die classicsweek?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar heb je het al![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zal wel nieuwe MH worden![]()
![]()
.
Het maakt het verschil ernstig duidelijk idd...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef Againzender het volgende:
tering he, Gerard draaide het origineel vanochtend, maakt het nog even een stukkie erger.
Hoeveel ballen heb je al gekopt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, de versie van Krezip is absoluut goed te doen.
de derde keer in een jaar tijd? ljikt mij toch wel heel sterk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar heb je het al![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zal wel nieuwe MH worden![]()
![]()
.
die vrije dagen doen je geen goed sandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, de versie van Krezip is absoluut goed te doen.
Ach, deze 'nieuwe' plaat zal wel over een week of 6 MH zijn. Eerst nog wat oude platen die al kapot gedraaid zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over 2 weken dan pas godzijdank, volgende week is toch die classicsweek?
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die vrije dagen doen je geen goed sand
Is die laatste plaat van Leaf al mh geweest want anders komt die er nog voor vrees ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, deze 'nieuwe' plaat zal wel over een week of 6 MH zijn. Eerst nog wat oude platen die al kapot gedraaid zijn.
Ik schakel maar weer over naar Veronica, het is alweer 4 uur hehquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar geen Amy vandaag dus.
*WinAmp aanzwengelt
Voor een zakje geld van de platenmaatschappij vergeet 3FM dat welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
de derde keer in een jaar tijd? ljikt mij toch wel heel sterk.
Ik ben geen enorme fan van Krezip, en vaak ook geen fan van covers, dus dit is geen beste combinatie voor mijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..], ik heb nu eenmaal veel met haar stem, prachtig. Al vind ik meestal het wat hardere werk van Krezip beter...
Valt me ook op dat ze altijd Bryan Adams draaienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar is ons favo-bandje in onze favo-radio-uitzending.
Zo'n Polland-enquete toevallig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:07 schreef Againzender het volgende:
Zo, onderzoekje ingevuld, ging toevallig over 3FM en de waardering van DJ's en programma's.
Kunnen ze gelijk even de nieuwe programma's gaan analyseren
MetMichiel is nog niet begonnen hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Maricha het volgende:
rustig hier?!
En je luistert via een headset of wordt 3FM bij jou mede mogelijk gemaakt door een koekblik of een koffiemolen (lees: brakke telefoonspeaker)?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er ook weer dankzij mn nieuwe mobiel
Muis in het huisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo vriendjes, hier is Muis!
Welke Martijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
toch klinkt dat niet echt.quote:
Ik wilde zo'n grote boombox meenemen in de trein, maar besloot het toch maar met mn mobiel en headset te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je luistert via een headset of wordt 3FM bij jou mede mogelijk gemaakt door een koekblik of een koffiemolen (lees: brakke telefoonspeaker)?
Dit is ook leuk voor in de trein:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n grote boombox meenemen in de trein, maar besloot het toch maar met mn mobiel en headset te doen.
Hey Muijs
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
28 maart heb ik al wat in mn agenda staan...
Mn diploma-uitreiking
Denk het nog niet, heb nog niets voorbij horen of zien komen (ook niet bij Michiel)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Iemand zou Gerard ff moeten zeggen dat hij pas het nieuwe album van REM kan kopen als ie 30 is
Hoewel het me het zal verbazen dat ie em dan allang heeft.
Hmm... Dit keer misschien wel geen stoere verhalen dat ie de plaat al kent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk het nog niet, heb nog niets voorbij horen of zien komen (ook niet bij Michiel)
En als ik nou zeg dat ik het stiekem ook een kutplaat vind?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Minpuntje voor Martijn.
James Grunt een beetje leuk vinden...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik het stiekem ook een kutplaat vind?
hehequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Boston's "Don't Look Back".. vanmorgen nog gesmst naar Ekdom zonder resultaatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Voor de classic request zat ik te denken aan het origineel van Eric Clapton met Layla.
mijn oudste zoon Axel (bijna 3) was gelijk geinteresseerd toen hij de aankondiging van het programma hoordequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
dat is zo'n goed nummerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Boston's "Don't Look Back".. vanmorgen nog gesmst naar Ekdom zonder resultaat.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Wat zet je in je sms dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is zo'n goed nummer
ik had vanochtend om Todd Rundgren gevraagd bij Gerard. Maar volgens mij worden ze plat ge-sms-ed.
raar eigenlijk dat ik zo vaak word teruggebeld
3333 of martijn@3fm.nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu wel behoefte aan Island in the Sun van Weezer. Die kou op Utrecht Centraal kan echt niet.
meestal gewoon artiest, titel en mijn naam.quote:
Michiel draait hem altijd als je hem aanvraagtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu wel behoefte aan Island in the Sun van Weezer. Die kou op Utrecht Centraal kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |