Mis een beetje de fast-forward optie bij het liedje.. vind het eigenlijk niet zo heel erg boeiend en haar stem kan mij ook niet super boeien. Maar..... misschien dat ik het na een paar keer horen wel super vind. Afwachten maar!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Op zich is dit nummer nog best goed hoor, al heeft het bij het refrein wel erg veel weg van Step Right Up...
Ja, ik heb het over Nikki - Hello World.
Ik wil niet zeggen dat ze niet kan zingen, maar haar stem vind ik niet echt prettig. Beetje hees, maar niet op een sexy manier.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
haar stem kan mij ook niet super boeien.
Het nummer begint echt best aardig... (zat net onderbewust mee te trommelen, totdat ik bedacht dat het 'Hello World' van Idols wasquote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis een beetje de fast-forward optie bij het liedje.. vind het eigenlijk niet zo heel erg boeiend en haar stem kan mij ook niet super boeien. Maar..... misschien dat ik het na een paar keer horen wel super vind. Afwachten maar!
Gekrijs op het eind
Precies!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ze niet kan zingen, maar haar stem vind ik niet echt prettig. Beetje hees, maar niet op een sexy manier.
Waar ken ik dat ookalweer van?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Op zich is dit nummer nog best goed hoor, al heeft het bij het refrein wel erg veel weg van Step Right Up...
even wachten en toen kwam Dione in beeldquote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Luister je ff geen 3FM, krijg je live Racoon bij MooiWeerDeLeeuw
Toen was ik al wegquote:Op maandag 3 maart 2008 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
even wachten en toen kwam Dione in beeld
Ah, jij was vanavond 1 van de mensen die de studio van binnen heeft gezien?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:07 schreef Cybart het volgende:
Thanks Maricha, Martijn & Domien voor het coole uurtje in de studio vanavond!!!!
nee, alles heel braafquote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij was vanavond 1 van de mensen die de studio van binnen heeft gezien?
Nog foto's of vreemde verhalen?
Noem dat maar heel braafquote:Op maandag 3 maart 2008 23:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, alles heel braaf
[..]
en Maricha vloog idd opeens achter Domien aan terwijl ik net met haar aan het praten was
maar was wel cool
bier, chips, hariboquote:Op maandag 3 maart 2008 23:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Catering in de studio?
Bedoel je die kleine bakkies koffie uit 't automaatje?
Ja, Maricha zorgt erg goed voor haar gastenquote:
Ach dat kan nog heel de nachtquote:
Ik zou een gitaarspelende kennis vragen om je wat basisbeginselen te leren voordat je in je eentje aan de slag gaat. Het is niet vreselijk moeilijk (als je tenminste geen jazz of mathmetal wilt spelen), maar om het jezelf vanaf het prille begin aan te leren is een flinke klus. Dat vergt een heleboel doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:38 schreef DaMook het volgende:
Is gitaar spelen moeilijk ? Ik zit eraan te denken om een gitaar te kopen en mezelf te leren spelen.
Geen IRC-client voor je mobiel? Er zijn er zat namelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff mobiel online. Kom dus niet op de chat.
Ligt eraan wat voor telefoon je hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:19 schreef Marc63 het volgende:
Rustig hier. Waar kan ik een goeie irc-client vinden?
Nah, dat valt op zich ook best tegen. 't Is een rustig nachtje vooralsnog.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een SE K810i.
Nog een beetje druk op de chat dan?
Ah dan zou ik mijn oom moeen vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou een gitaarspelende kennis vragen om je wat basisbeginselen te leren voordat je in je eentje aan de slag gaat. Het is niet vreselijk moeilijk (als je tenminste geen jazz of mathmetal wilt spelen), maar om het jezelf vanaf het prille begin aan te leren is een flinke klus. Dat vergt een heleboel doorzettingsvermogen.
Nou ja, ik kan het niet vergelijken, natuurlijk. Ik heb de basis van een vriend geleerd en heb vervolgens zelf hard geoefend. (Later nog wel les genomen, trouwens.) Maar ik denk dat ik zonder die eerste 'begeleider' niet gemotiveerd was gebleven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:35 schreef DaMook het volgende:
Maar de bedoeling was idd om het met internet (filmpjes) mezelf helemaal aan te leren. Dat is dus lastig ?
Dan kun je net zo goed naar het forum komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, dat valt op zich ook best tegen. 't Is een rustig nachtje vooralsnog.
Okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het niet vergelijken, natuurlijk. Ik heb de basis van een vriend geleerd en heb vervolgens zelf hard geoefend. (Later nog wel les genomen, trouwens.) Maar ik denk dat ik zonder die eerste 'begeleider' niet gemotiveerd was gebleven.
Een kennis (of je oom, in jouw geval) geeft je bovendien praktische tips die specifiek zijn voor wat jij fout doet. (En je gaat dingen fout doen in het begin.) Dit in tegenstelling tot filmpjes die je weliswaar laten zien hoe het wél moet, maar je niet vertellen hoe het níet moet. Dat is een subtiel verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |