quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een hoogtepunt in de muziekgeschiedenis wordt meteen onderuit gehaald door dit jammerende gedrocht![]()
.
Het had er nooit op moeten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnen.
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.
Volgens mij hebben ze toen een pallet fietspompen binnen gekregen per post
Dat doet iedereen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Als God zou je toch wel enigszins iets met christelijke rock moeten hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hoor
Ik vind Creed best leuke muziek maken zo af en toe, mits in de stemming
Alhoewel ik niks heb met christelijke rock... vaag
Het deed mij altijd denken aan Dinand van Kanequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als God zou je toch wel enigszins iets met christelijke rock moeten hebben natuurlijk.
Die nare verdraaide stem van die zangert van dat bandje doen mijn tenen iig krommen.
Over 2 weken dan pas godzijdank, volgende week is toch die classicsweek?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar heb je het al![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zal wel nieuwe MH worden![]()
![]()
.
Het maakt het verschil ernstig duidelijk idd...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef Againzender het volgende:
tering he, Gerard draaide het origineel vanochtend, maakt het nog even een stukkie erger.
Hoeveel ballen heb je al gekopt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, de versie van Krezip is absoluut goed te doen.
de derde keer in een jaar tijd? ljikt mij toch wel heel sterk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar heb je het al![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zal wel nieuwe MH worden![]()
![]()
.
die vrije dagen doen je geen goed sandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, de versie van Krezip is absoluut goed te doen.
Ach, deze 'nieuwe' plaat zal wel over een week of 6 MH zijn. Eerst nog wat oude platen die al kapot gedraaid zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over 2 weken dan pas godzijdank, volgende week is toch die classicsweek?
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die vrije dagen doen je geen goed sand
Is die laatste plaat van Leaf al mh geweest want anders komt die er nog voor vrees ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, deze 'nieuwe' plaat zal wel over een week of 6 MH zijn. Eerst nog wat oude platen die al kapot gedraaid zijn.
Ik schakel maar weer over naar Veronica, het is alweer 4 uur hehquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar geen Amy vandaag dus.
*WinAmp aanzwengelt
Voor een zakje geld van de platenmaatschappij vergeet 3FM dat welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
de derde keer in een jaar tijd? ljikt mij toch wel heel sterk.
Ik ben geen enorme fan van Krezip, en vaak ook geen fan van covers, dus dit is geen beste combinatie voor mijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..], ik heb nu eenmaal veel met haar stem, prachtig. Al vind ik meestal het wat hardere werk van Krezip beter...
Valt me ook op dat ze altijd Bryan Adams draaienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar is ons favo-bandje in onze favo-radio-uitzending.
Zo'n Polland-enquete toevallig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:07 schreef Againzender het volgende:
Zo, onderzoekje ingevuld, ging toevallig over 3FM en de waardering van DJ's en programma's.
Kunnen ze gelijk even de nieuwe programma's gaan analyseren
MetMichiel is nog niet begonnen hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Maricha het volgende:
rustig hier?!
En je luistert via een headset of wordt 3FM bij jou mede mogelijk gemaakt door een koekblik of een koffiemolen (lees: brakke telefoonspeaker)?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er ook weer dankzij mn nieuwe mobiel
Muis in het huisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo vriendjes, hier is Muis!
Welke Martijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
Gezellig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
toch klinkt dat niet echt.quote:
Ik wilde zo'n grote boombox meenemen in de trein, maar besloot het toch maar met mn mobiel en headset te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je luistert via een headset of wordt 3FM bij jou mede mogelijk gemaakt door een koekblik of een koffiemolen (lees: brakke telefoonspeaker)?
Dit is ook leuk voor in de trein:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde zo'n grote boombox meenemen in de trein, maar besloot het toch maar met mn mobiel en headset te doen.
Hey Muijs
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
28 maart heb ik al wat in mn agenda staan...
Mn diploma-uitreiking
Denk het nog niet, heb nog niets voorbij horen of zien komen (ook niet bij Michiel)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Iemand zou Gerard ff moeten zeggen dat hij pas het nieuwe album van REM kan kopen als ie 30 is
Hoewel het me het zal verbazen dat ie em dan allang heeft.
Hmm... Dit keer misschien wel geen stoere verhalen dat ie de plaat al kent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk het nog niet, heb nog niets voorbij horen of zien komen (ook niet bij Michiel)
En als ik nou zeg dat ik het stiekem ook een kutplaat vind?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Minpuntje voor Martijn.
James Grunt een beetje leuk vinden...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik het stiekem ook een kutplaat vind?
hehequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Boston's "Don't Look Back".. vanmorgen nog gesmst naar Ekdom zonder resultaatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Voor de classic request zat ik te denken aan het origineel van Eric Clapton met Layla.
mijn oudste zoon Axel (bijna 3) was gelijk geinteresseerd toen hij de aankondiging van het programma hoordequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
dat is zo'n goed nummerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Boston's "Don't Look Back".. vanmorgen nog gesmst naar Ekdom zonder resultaat.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Wat zet je in je sms dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is zo'n goed nummer
ik had vanochtend om Todd Rundgren gevraagd bij Gerard. Maar volgens mij worden ze plat ge-sms-ed.
raar eigenlijk dat ik zo vaak word teruggebeld
3333 of martijn@3fm.nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu wel behoefte aan Island in the Sun van Weezer. Die kou op Utrecht Centraal kan echt niet.
meestal gewoon artiest, titel en mijn naam.quote:
Michiel draait hem altijd als je hem aanvraagtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu wel behoefte aan Island in the Sun van Weezer. Die kou op Utrecht Centraal kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |