Dan kun je net zo goed naar het forum komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, dat valt op zich ook best tegen. 't Is een rustig nachtje vooralsnog.
Okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het niet vergelijken, natuurlijk. Ik heb de basis van een vriend geleerd en heb vervolgens zelf hard geoefend. (Later nog wel les genomen, trouwens.) Maar ik denk dat ik zonder die eerste 'begeleider' niet gemotiveerd was gebleven.
Een kennis (of je oom, in jouw geval) geeft je bovendien praktische tips die specifiek zijn voor wat jij fout doet. (En je gaat dingen fout doen in het begin.) Dit in tegenstelling tot filmpjes die je weliswaar laten zien hoe het wél moet, maar je niet vertellen hoe het níet moet. Dat is een subtiel verschil.
The A-team rulez big timequote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:09 schreef Sersjee het volgende:
Ze zouden Tour of Duty weer moeten herhalen i.p.v. the Nanny enzo... ToD roeleert harder dan the A-team ooit gedaan heeft.
Dat krijg je als je de jongste onder de DJs/Producers bent hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:21 schreef Sirolf het volgende:
Domien is wel opvallend vaak het mikpunt van plagerijtjes door collega's zeg.
Eerder vanavond door Maricha, en zojuist weer door Roos.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rhythm Is A Dancer is het beste nummer ooit volgens die beller![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rhythm Is A Dancer is het beste nummer ooit volgens die beller![]()
Nope. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Paige . Crush was nummer 1 in diverse landen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heeft ze verder nog hits gescoord? Nee toch?
In 2 weken de wereld rondreizen en dan nog werken ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef cosmick het volgende:
Ja doei SC, net of je niet in China en de VS kan fokken!
Poepplaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:29 schreef cosmick het volgende:
Speciaal voor jou SC. The man who couldnt shit.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ben ik weer
Vanaf volgende week moeten jullie het 2 weken zonder mij doen![]()
Ik moet naar China, klant & fabriek bezoeken, hierna vlieg ik door naar de VS om weer een klant te bezoeken en dan weer terug naar NL...Letterlijk een rondje om de wereld
Ik denk't niet, want de laatste keer dat ik er was had een NL collega Skyradio aanstaan met alle kerstplatenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel gaaf zeg
Zou 3FM.nl geblockt zijn in China?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef cosmick het volgende:
Alanis, Alanis.. neh. Liever draaien ze BOSTON!
Hm... laat me raden... Boston?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ook al zoooooooo vaak gehoord. Ik heb nog wel een tip!.
Dan ben ik benieuwd naar de restquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:44 schreef Glacier het volgende:
Wel jammer dat Lucky All My Life de eerste single was..dat is de minst leuke track van het albumMaarja, misschien was dat commercieel wat interessanter..
quote:
In de jaren 90 was het dan ook tijd voor The Guruquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef TheZapster het volgende:
Dit is toch wel een jaren 90 klassieker hoor
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zit die Ekdom weer achterlijk te brullen
Ik vind het juist wel leuk! Hij laat tenminste merken dat hij een echte muziekliefhebber isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat zit die Ekdom weer achterlijk te brullen
Wat raar eigenlijk..is er geen betere 1e vervanger voor het lunchprogramma?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef alwaysleft het volgende:
Giel op 3FM omdat Rob ziek is.
Je hebt een hekel aan Gielquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk..is er geen betere 1e vervanger voor het lunchprogramma?
ik dacht al, wat doet die Giel-bel in dat nummer van Lenny?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef alwaysleft het volgende:
Giel op 3FM omdat Rob ziek is.
Er is geen betere vervanger dan Gielquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat raar eigenlijk..is er geen betere 1e vervanger voor het lunchprogramma?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is geen betere vervanger dan Giel
Giel is daar nogal fan van volgens mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
VOLBEAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach ja, ze is ook fan van Editors. Gaat met haar tijd meequote:
Goffedomme Roelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[cimg=,80]xxx[/cimg]
Vroegah brandde ik ook wel eens cd'tjes voor mijn moeder. Maar dan meer met allerlei rustige muziek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach ja, ze is ook fan van Editors. Gaat met haar tijd mee
O god! Vond je dat mooi?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Creed - With arms wide open![]()
Cool, hoor je te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |