Dan kun je net zo goed naar het forum komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah, dat valt op zich ook best tegen. 't Is een rustig nachtje vooralsnog.
Okquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het niet vergelijken, natuurlijk. Ik heb de basis van een vriend geleerd en heb vervolgens zelf hard geoefend. (Later nog wel les genomen, trouwens.) Maar ik denk dat ik zonder die eerste 'begeleider' niet gemotiveerd was gebleven.
Een kennis (of je oom, in jouw geval) geeft je bovendien praktische tips die specifiek zijn voor wat jij fout doet. (En je gaat dingen fout doen in het begin.) Dit in tegenstelling tot filmpjes die je weliswaar laten zien hoe het wél moet, maar je niet vertellen hoe het níet moet. Dat is een subtiel verschil.
The A-team rulez big timequote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:09 schreef Sersjee het volgende:
Ze zouden Tour of Duty weer moeten herhalen i.p.v. the Nanny enzo... ToD roeleert harder dan the A-team ooit gedaan heeft.
Dat krijg je als je de jongste onder de DJs/Producers bent hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:21 schreef Sirolf het volgende:
Domien is wel opvallend vaak het mikpunt van plagerijtjes door collega's zeg.
Eerder vanavond door Maricha, en zojuist weer door Roos.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rhythm Is A Dancer is het beste nummer ooit volgens die beller![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rhythm Is A Dancer is het beste nummer ooit volgens die beller![]()
Nope. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Paige . Crush was nummer 1 in diverse landen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heeft ze verder nog hits gescoord? Nee toch?
In 2 weken de wereld rondreizen en dan nog werken ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef cosmick het volgende:
Ja doei SC, net of je niet in China en de VS kan fokken!
Poepplaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:29 schreef cosmick het volgende:
Speciaal voor jou SC. The man who couldnt shit.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ben ik weer
Vanaf volgende week moeten jullie het 2 weken zonder mij doen![]()
Ik moet naar China, klant & fabriek bezoeken, hierna vlieg ik door naar de VS om weer een klant te bezoeken en dan weer terug naar NL...Letterlijk een rondje om de wereld
Ik denk't niet, want de laatste keer dat ik er was had een NL collega Skyradio aanstaan met alle kerstplatenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel gaaf zeg
Zou 3FM.nl geblockt zijn in China?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |