Ah iig 1 iemand die het net als ik graag luisteren (niet altijd maar tussendoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Hazes waardeer ik wel
Anyway, goeiemorgen
EWquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:08 schreef Piles het volgende:
Mooguh [afbeelding]
Vannacht EW laten renderen, doe ik net m'n beeldscherm aan: foutmelding [afbeelding]
Vanavond weer een poging dus [afbeelding]
Ekstra Weekend !!!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]Nina
!
Zat nog in de auto maar moest gelijk aan jullie denken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:Nina
!
Zat nog in de auto maar moest gelijk aan jullie denken.
Die kwam er ff lekker in jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Österreichische SCHALLPLATTE![]()
.
Ekdom![]()
![]()
.
Maradona flashbackquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maradona flashback![]()
mogguh trouwens
Grappige tekst ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
For America![]()
![]()
.
Lekker meeblèr-nummer.
Opmerkelijk bandje was dat, Red Box. Grappig dat dit nummer nog steeds zo vaak gedraaid wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
For America![]()
![]()
.
Lekker meeblèr-nummer.
Dan hoop ik toch dat je het in hemelsnaam niet over Ekdom hebt...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom geen reclame voor kwaliteitsdj's maken?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Österreichische SCHALLPLATTE![]()
.
Ekdom is tof!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef broer het volgende:
Dan hoop ik toch dat je het in hemelsnaam niet over Ekdom hebt...
vind ik ook, maar smaken verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef cosmick het volgende:
Ekdom is goed!
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind ik ook, maar smaken verschillen nu eenmaal
Technisch gezien is Ekdom sowieso stukken beter en creatiever. Maar ik vind Ekdom om te luisteren ook gewoon super! IMHO een van de beste DJ's van Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mij.
Goeie actie iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:43 schreef Againzender het volgende:
Overigens, als medewerker van RTL naar 3FM luisteren
Ik vind 'm eigenlijk ook best wel aardig!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:11 schreef Glacier het volgende:
Ik begin de megahit steeds meer te waarderen
vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:23 schreef Glacier het volgende:
Is die man familie van Ron Brandsteder ofzo?
Was idd alweer een tijdje terugquote:
Ikkequote:
Inderdaad een tijdje niet meer gezien hier. Was al bang dat je niet meer 3FM luisterdequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was idd alweer een tijdje terug
Hoi Hans en Glacier
Luister eigenlijk vooral 's avonds want dan hoor je toch veel platen die je overdag niet hoort. Overdag is sowieso lastig want dan ben ik aan het werk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:07 schreef Glacier het volgende:
Voor mezelf sprekend: ik luister minder 3FM dan eerst..sommige dingen hoor je zo vaak...
Ik pik wel zoveel mogelijk Gerard en Michiel mee uiteraard
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overdag is sowieso lastig want dan ben ik aan het werk.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?
Persoonlijk heb ik het na 20 jaar wel een keer gehad met dat Roxaaaanne.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer The Police?
Niet erg hoor.
Jup, maar ben dan ook vrijquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?
Sorry. Ik had natuurlijk ook beter moeten weten dan een opmerking maken in een topic dat vol zit met adepten van de koning van de uitgekauwde grap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mij.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef broer het volgende:
Ik zal mijn leven beteren. En nu allemaal!
"Eine deutsche Schallplatte!"
"Die lucht!"
"Nóóit meer wat van gehoord!"
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik had natuurlijk ook beter moeten weten dan een opmerking maken in een topic dat vol zit met adepten van de koning van de uitgekauwde grap.
Ik zal mijn leven beteren. En nu allemaal!
"Eine deutsche Schallplatte!"
"Die lucht!"
"Nóóit meer wat van gehoord!"
M'n percentage 3FM is idd verminderd, maar dat komt vooral omdat ik het heel erg druk heb... Druk op stage (tis daar erg onrustig de laatste tijd) en daarnaast ook een redelijk druk sociaal leven... Dus ik luister idd minder 3FM, maar ik luister nog steedsquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad een tijdje niet meer gezien hier. Was al bang dat je niet meer 3FM luisterde
Giel vind en blijf ik he-le-maal niets vinden. Vooral door die eeuwige paupergasten van 'm waarvan ie waarschijnlijk denkt dat dat grappigquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Precies...Ekdom is leuk...
In de ochtend is er niks lekkerders dan regelmaat en te verwachten grappenGiel doet dat naar mijn mening ook erg goed
Zonder twijfel nummer 3 !quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:45 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat Rab vrij veilig zit:
34%
Ramirez - El Gallinero
0%
Soeur Plus - Dominique
66%
Captain Hollywood Project - Flying High
uuhhm okay! opzich ook wel lekker om even met wat anders bezig te zijn. Tijd om meer naar 3FM te luisteren komt vanzelf wel weer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:54 schreef MutZ het volgende:
M'n percentage 3FM is idd verminderd, maar dat komt vooral omdat ik het heel erg druk heb... Druk op stage (tis daar erg onrustig de laatste tijd) en daarnaast ook een redelijk druk sociaal leven... Dus ik luister idd minder 3FM, maar ik luister nog steeds
quote:
Qua stage mag het van mij wel rustiger hoor, want doordat er een gigantisch personeelstekort is, is de werkdruk best hoog... Als je er dan nog 2 reanimaties bij krijgt (zoals gisteren, mijn patiënt tot 2x toe, 2e reanimatie duurde meer dan 3 kwartier), dan word je niet gelukkig...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! opzich ook wel lekker om even met wat anders bezig te zijn. Tijd om meer naar 3FM te luisteren komt vanzelf wel weer.
Heftig! beetje hard werken is op zijn tijd wel leuk, maar het moet inderdaad niet te lang duren..quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef MutZ het volgende:
Qua stage mag het van mij wel rustiger hoor, want doordat er een gigantisch personeelstekort is, is de werkdruk best hoog... Als je er dan nog 2 reanimaties bij krijgt (zoals gisteren, mijn patiënt tot 2x toe, 2e reanimatie duurde meer dan 3 kwartier), dan word je niet gelukkig...
't Is idd heul erg vreselijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
VanVelzen zal best een toffe gast zijn maar hij hoeft van mij niet te gaan zingen... Ook zijn nieuwe single vind ik niet om aan te horen
Het moet idd niet te lang duren, maar als je dienst op dienst onderbezet bent, dan is de grens op een gegeven moment wel bereikt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig! beetje hard werken is op zijn tijd wel leuk, maar het moet inderdaad niet te lang duren..
Typerend weerquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef Againzender het volgende:
Professioneel einde van het programma
Iig een mooie overgang naar het volgende programma.........quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef Againzender het volgende:
Professioneel einde van het programma
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Totaal onverwacht' staat![]()
Jeroen
van
der
Boom
![]()
in de studio
.
Ik schakel wel in om 19:00 bij Veenstra Veenstraquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Totaal onverwacht' staat![]()
Jeroen
van
der
Boom
![]()
in de studio
.
Jup, hopelijk keert de rust snel terug.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef MutZ het volgende:
Het moet idd niet te lang duren, maar als je dienst op dienst onderbezet bent, dan is de grens op een gegeven moment wel bereikt...
goede beveiliging!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef rubbereend het volgende:
mn computer hoort Panic @ the disco en meteen kapt de stream ermee
iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, hopelijk keert de rust snel terug.
Ik heb de nieuwe CD van The Feeling erbij gepakt. Het is dan wel best anders dan de eerste CD, maar het klinkt toch wel weer errug fijn!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio is uit hier.
Winamp.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio is uit hier.
Hoe heet die?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe CD van The Feeling erbij gepakt. Het is dan wel best anders dan de eerste CD, maar het klinkt toch wel weer errug fijn!
Ik wel, maar zal blij zijn als ik over 10 minuten weg ben hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Luistert er hier niemand naar de Coen en Sander show???
Coen en Sanderquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio is uit hier.
Thnxquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Sirolf het volgende:
Pinkpop uitverkocht!
qua weekendkaarten dan, dagkaarten zijn er nog wel
[upd] Weekendkaarten Pinkpop uitverkocht
Dat is snel gegaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Sirolf het volgende:
Pinkpop uitverkocht!
Altijdquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Dat is snel zeg !!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Sirolf het volgende:
Pinkpop uitverkocht!
Hoiquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Las op RadioFreak dat in het boek staat dat Evers een echte anti-Jensen clausule in zijn contractquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:07 schreef Sirolf het volgende:
Drie maal raden hoe het boek van Rob Stenders heet...
Juist, Stenders Leesvermaak!
[ afbeelding ]
Ik ook wel denk ik. Kan mooi naast Noordpool FMquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:29 schreef Sersjee het volgende:
Denk wel da'k dat boek van Rob ga kopen.
Bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik. Kan mooi naast Noordpool FM
Nou ja... het zag er toch al naar uit dat een heel weekend er niet in zou zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de Frontpage kan je geen online weekendkaarten meer kopen, wel dagkaarten.
Vette plaat iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:07 schreef Sersjee het volgende:
Bijvoorbeeld!
Vertigo![]()
Live in een bomvolle Arena, zittend op een plek met goed geluid
Dan moet je niet in de Arena zijn, als je goed geluid wiltquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Vertigo![]()
Live in een bomvolle Arena, zittend op een plek met goed geluid
Ze zijn uitverkocht iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Michiel, over dat verhaal van een uitverkocht Pinkpop:
De weekendkaarten lijken op te zijn, aangezien je via http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=130722&l=NL&C= geen weekendkaarten meer kan bestellen.
Afwijkende sound is niet per defenitie beter. Afwachten dus. Ze zullen vast niet terug gaan naar de oude sound.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vette plaat idd
Ze gaan met nieuw werk komenEn ze willen volgens mij een beetje afwijken van hun recente sound, dus ik ben benieuwd
Mwah, heb tot op heden 4 concerten gezien in de Arena, zat telkens op andere plaatsen en heb over het geluid geen klagen gehad. Tuurlijk, het is niet perfect, maar dat heb je in niet één stadion...quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Timo20 het volgende:
Gooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Dan moet je niet in de Arena zijn, als je goed geluid wilt![]()
Ik moet nog eens opzoek naar een zomervakantie, en iemand die mee wilquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Je zult maar op 8 juli op vakantie zijn...
Daarom sms ik dus niet
Dag nadat ik terug kom staat Jack Johnson in het Zuiderpark. Vorig jaar op Kreta werden zijn cd's helemaal grijs gedraaid, maar die muziek was zo toepasselijk dat het niet ging vervelen. Zou wel een toepasselijk optreden zijn om de vakantie mee af te sluiten, maar ik denk dat zijn muziek op een kleinere schaal wat meer tot zn recht komt. MetMichiel Minigig misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet nog eens opzoek naar een zomervakantie, en iemand die mee wil
Als kiespijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Tis rustig...
Zou Maricha ons missen in Disneyland?
hè, wat kutquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
Nog geen foutmelding bij het opslaan van EW. De fout zat waarschijnlijk in het optreden van Leaf. Dat heb ik er nu uitgeknipt
Mja, Tjitse heeft wel een account aangemaakt, maar daarna... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Tis rustig...
Zou Maricha ons missen in Disneyland?
Tja, belachelijk hequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, Tjitse heeft wel een account aangemaakt, maar daarna... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!
Duur SMSje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tja, belachelijk he![]()
Maricha heeft drie keer de Tower of Terror gedaan sms't ze net. Ze is blij.
Ik ook, want dan is ze niet over mijn 8 keer heen van eind januari
Zocht iemand mij? Nou, hier ben ik dan hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, Tjitse heeft wel een account aangemaakt, maar daarna... NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!
* Sirolf zet een virtuele pallet cola, ijsthee, bier en champagne neer (en wat overgebleven oliebollen van oud & nieuw)quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Zocht iemand mij? Nou, hier ben ik dan hoor!Waneer wordt de welkomstborrel georganiseerd?
yo yoquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Zocht iemand mij? Nou, hier ben ik dan hoor!Waneer wordt de welkomstborrel georganiseerd?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Welkomquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Tjitse het volgende:
[..]
De avond is nog lang...quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tja, belachelijk he![]()
Ze ging toch 3 dagen? Dan ligt ze op koers om 9 keer te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tja, belachelijk he![]()
ik ga van de zomerquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tja, belachelijk he![]()
Euh, binnenkort!! We zijn bezig met de afronding. Maarre... hoe weet u dat?:) Zonder Google ben je nergens meer veilig tegenwoordigquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
Tsjitse
wanneer komt je website online ?
Hey CGquote:
Mutz!quote:
ik kwam jouw link tegen via jouw oud-collega Henk Blokquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:41 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Euh, binnenkort!! We zijn bezig met de afronding. Maarre... hoe weet u dat?:) Zonder Google ben je nergens meer veilig tegenwoordig
O ja, Henk. Aardige gast! Oud collega van Radio 538 inderdaad. Snap de (hyper)link nuquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kwam jouw link tegen via jouw oud-collega Henk Blok
Dat heb ik 10 minuten geleden (ofzo) al gedaan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Trusten MutZ![]()
Welkom Tjitse !![]()
Sirolf voeg jij Tjitse toe aan de OP?
3FM is sowieso beter dan 538 dus je bent al verstandig gewordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:47 schreef Tjitse het volgende:
[..]
O ja, Henk. Aardige gast! Oud collega van Radio 538 inderdaad. Snap de (hyper)link nu
Toppiequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik 10 minuten geleden (ofzo) al gedaan!![]()
Als dit zo doorgaat komt iedereen bij 3FM nog op de frontpagequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heb ik 10 minuten geleden (ofzo) al gedaan!![]()
Straks meer 3FM-ers dan luisteraars hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat komt iedereen bij 3FM nog op de frontpage
Mooi strevenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat komt iedereen bij 3FM nog op de frontpage
Blauw/wit?! Da's misschien wel wat om m'n voetbaleftal voor te zetten, ons shirt is wit/blauw/wit...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
Die griezelpasta ziet er ranzig uit. Wit/roze en blauw/wit. Soort duo-penotti, maar dan naar alle waarschijnlijkheid vól kleurstoffen, is allemaal vast heel goed voor de tere kindertandjes.
Ik kom bijna nooit in een C1000, want die zit hier in de buurt niet (en iets verder weg alleen met een klein winkeltjequote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
Die griezelpasta ziet er ranzig uit. Wit/roze en blauw/wit. Soort duo-penotti, maar dan naar alle waarschijnlijkheid vól kleurstoffen, is allemaal vast heel goed voor de tere kindertandjes.
1 hele dag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze ging toch 3 dagen? Dan ligt ze op koers om 9 keer te gaan.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Blauw/wit?! Da's misschien wel wat om m'n voetbaleftal voor te zetten, ons shirt is wit/blauw/wit...
Albert Heijn, C1000, Spar, Plus, Super de Boer, Aldi, Lidl. Allemaal binnen 10 km. Waarvan de eerste vier zelfs in een dorp zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik van de Deen, Deka, AH, Vomar en Aldi (en tot voor kort de C1000)![]()
verkapte kijk-mij-eens-een-grote-piemel-hebben-omdat-er-veel-supers-in-de-buurt-zitten-post
Hier zitten ze allemaal binnen het dorp en er komt nog een Lidl en waarschijnlijk een AH XL bij ook... Lichtelijk bezopen voor een gemeente met 37000 inwoners, maar goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Albert Heijn, C1000, Spar, Plus, Super de Boer, Aldi, Lidl. Allemaal binnen 10 km. Waarvan de eerste vier zelfs in een dorp zitten.
Dan kom ik ook wel met een rijtje hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Albert Heijn, C1000, Spar, Plus, Super de Boer, Aldi, Lidl. Allemaal binnen 10 km. Waarvan de eerste vier zelfs in een dorp zitten.
Producers testen op stressbestendigheid, heel belangrijk!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Maricha weg en Michiel gaat meteen weer met de sirene spelen
De clip hierbij is ook tof!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:25 schreef Sersjee het volgende:
Om maar even on topic te gaan, deze van Robbie vind ik best geinig!
Clip is inderdaad erg leuk. Liedje ook wel!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De clip hierbij is ook tof!
http://nl.youtube.com/watch?v=1HyGmGS17oo
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 15-2-2008
![]()
Al realiseer ik me net dat het bijna weer vrijdag is
Super! ga zometen direct kijken. Thumbs-up!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 15-2-2008
![]()
Al realiseer ik me net dat het bijna weer vrijdag is
Ik heb m niet meer nagekeken, dus hoop dat er geen montagefouten in zittenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super! ga zometen direct kijken. Thumbs-up!
Mja, 't is bij mij meer dat ik het eerste uur niet goed kan hebben, met die stelling en sidekick. Verder wil ik op een avond nog wel iets meer doen dan alleen maar radio luisteren (een spelletje spelen of voor de TV hangen bijvoorbeeld) en dan is het na MetMichiel toch wel even genoeg met 3.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:03 schreef broer het volgende:
Toch is het jammer dat er veel mensen afhaken als Corton begint. Ik vind dattie elke dag weer prima radio staat te maken.
En hoi, Domien.
Haaai!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOO!!
De scheidslijn tussen grappig en eng is soms erg klein...quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:31 schreef broer het volgende:
Of, nou ja, 'grappig'. Ik had ook 'eng' kunnen zeggen.
Nu al toeter een topnacht!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik vind het een topnacht. Hahahaha!
Ah, er zijn dus nog meer mensen wakker.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Thanks to Marc63. HELD!!!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:35 schreef broer het volgende:
Reikhalzend, Domien. Niet halsreikend.
Je kan het ook via MSN, fax, rooksignaal of telex proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:44 schreef broer het volgende:
Ik ga FOK! even misbruiken om de meest onmogelijke request ooit te doen, Domien: Zita Swoon - About the succesful emotional recovery of a gal named Maria.
Of moet ik die hele titel sms'en?
Een 'welke plaat wordt hoe vaak gedraaid'-scriptje? Dat zou wel leuk zijn. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:42 schreef Sirolf het volgende:
Ben bezig met een 3FM-muziekstatistieken scriptje.
Ja, maar hoe ik het ook doe - het blijft een veel te lange titel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:45 schreef Sirolf het volgende:
Je kan het ook via MSN, fax, rooksignaal of telex proberen natuurlijk.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, dus daar ben ik inderdaad mee bezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Een 'welke plaat wordt hoe vaak gedraaid'-scriptje? Dat zou wel leuk zijn. Ben ik wel benieuwd naar.
Een bussie vol met polen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:49 schreef broer het volgende:
Verdomd! Overtroeft door iemand in een busje.
www.3fm.nl/page/xml_daletfeedquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon. Maar waar haal je je input vandaan?
En ik ga zo langzamerhand toch maar eens op zoek naar m'n bed. De laatste keer dat ik 'm zag stond 'ie in m'n slaapkamer, dus mogelijk dat 'ie daar nog steeds staat...quote:Op donderdag 21 februari 2008 03:21 schreef broer het volgende:
Ik heb Zita Swoon ondertussen maar even zelf aangezet.
Kan ik mooi meteen Song for a dead singer erachteraan doen.
Gevonden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 03:28 schreef broer het volgende:
Als je hem kunt vinden: slaap lekker, Sirolf.
Kun je hem niet vinden: slaap lekker, Sirolf.
Mijn script draait gewoon nog hoor. Alleen verzameld die alleen welke platen er gedraaid worden, niet hoevaak...quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, dus daar ben ik inderdaad mee bezig.
Lekker ingewikkeld doen met SQL.
Met een lesbie?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Wat een prachtige ochtend weer bij Giel...Dat meisje wat haar moeder moest vertellen dat ze lesbisch was...Dat die moeder zei: Dat had ik wel verwachtJe kon me opvegen van de A12
Zondag heb ik een date
Mogge Terugquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:00 schreef Glacier het volgende:
Mogguh Sjowhan, cosmick, Piles, hawkjuh, SilentChaos, Roel en Damook
En alle lurkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |