Ah iig 1 iemand die het net als ik graag luisteren (niet altijd maar tussendoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Hazes waardeer ik wel
Anyway, goeiemorgen
EWquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:08 schreef Piles het volgende:
Mooguh [afbeelding]
Vannacht EW laten renderen, doe ik net m'n beeldscherm aan: foutmelding [afbeelding]
Vanavond weer een poging dus [afbeelding]
Ekstra Weekend !!!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]Nina
!
Zat nog in de auto maar moest gelijk aan jullie denken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:Nina
!
Zat nog in de auto maar moest gelijk aan jullie denken.
Die kwam er ff lekker in jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Österreichische SCHALLPLATTE![]()
.
Ekdom![]()
![]()
.
Maradona flashbackquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maradona flashback![]()
mogguh trouwens
Grappige tekst ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
For America![]()
![]()
.
Lekker meeblèr-nummer.
Opmerkelijk bandje was dat, Red Box. Grappig dat dit nummer nog steeds zo vaak gedraaid wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
For America![]()
![]()
.
Lekker meeblèr-nummer.
Dan hoop ik toch dat je het in hemelsnaam niet over Ekdom hebt...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom geen reclame voor kwaliteitsdj's maken?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Österreichische SCHALLPLATTE![]()
.
Ekdom is tof!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef broer het volgende:
Dan hoop ik toch dat je het in hemelsnaam niet over Ekdom hebt...
vind ik ook, maar smaken verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef cosmick het volgende:
Ekdom is goed!
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind ik ook, maar smaken verschillen nu eenmaal
Technisch gezien is Ekdom sowieso stukken beter en creatiever. Maar ik vind Ekdom om te luisteren ook gewoon super! IMHO een van de beste DJ's van Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mij.
Goeie actie iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:43 schreef Againzender het volgende:
Overigens, als medewerker van RTL naar 3FM luisteren
Ik vind 'm eigenlijk ook best wel aardig!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:11 schreef Glacier het volgende:
Ik begin de megahit steeds meer te waarderen
vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:23 schreef Glacier het volgende:
Is die man familie van Ron Brandsteder ofzo?
Was idd alweer een tijdje terugquote:
Ikkequote:
Inderdaad een tijdje niet meer gezien hier. Was al bang dat je niet meer 3FM luisterdequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was idd alweer een tijdje terug
Hoi Hans en Glacier
Luister eigenlijk vooral 's avonds want dan hoor je toch veel platen die je overdag niet hoort. Overdag is sowieso lastig want dan ben ik aan het werk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:07 schreef Glacier het volgende:
Voor mezelf sprekend: ik luister minder 3FM dan eerst..sommige dingen hoor je zo vaak...
Ik pik wel zoveel mogelijk Gerard en Michiel mee uiteraard
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overdag is sowieso lastig want dan ben ik aan het werk.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?
Persoonlijk heb ik het na 20 jaar wel een keer gehad met dat Roxaaaanne.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer The Police?
Niet erg hoor.
Jup, maar ben dan ook vrijquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?
Sorry. Ik had natuurlijk ook beter moeten weten dan een opmerking maken in een topic dat vol zit met adepten van de koning van de uitgekauwde grap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mij.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef broer het volgende:
Ik zal mijn leven beteren. En nu allemaal!
"Eine deutsche Schallplatte!"
"Die lucht!"
"Nóóit meer wat van gehoord!"
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik had natuurlijk ook beter moeten weten dan een opmerking maken in een topic dat vol zit met adepten van de koning van de uitgekauwde grap.
Ik zal mijn leven beteren. En nu allemaal!
"Eine deutsche Schallplatte!"
"Die lucht!"
"Nóóit meer wat van gehoord!"
M'n percentage 3FM is idd verminderd, maar dat komt vooral omdat ik het heel erg druk heb... Druk op stage (tis daar erg onrustig de laatste tijd) en daarnaast ook een redelijk druk sociaal leven... Dus ik luister idd minder 3FM, maar ik luister nog steedsquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad een tijdje niet meer gezien hier. Was al bang dat je niet meer 3FM luisterde
Giel vind en blijf ik he-le-maal niets vinden. Vooral door die eeuwige paupergasten van 'm waarvan ie waarschijnlijk denkt dat dat grappigquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Precies...Ekdom is leuk...
In de ochtend is er niks lekkerders dan regelmaat en te verwachten grappenGiel doet dat naar mijn mening ook erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |