Was idd alweer een tijdje terugquote:
Ikkequote:
Inderdaad een tijdje niet meer gezien hier. Was al bang dat je niet meer 3FM luisterdequote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was idd alweer een tijdje terug
Hoi Hans en Glacier
Luister eigenlijk vooral 's avonds want dan hoor je toch veel platen die je overdag niet hoort. Overdag is sowieso lastig want dan ben ik aan het werk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:07 schreef Glacier het volgende:
Voor mezelf sprekend: ik luister minder 3FM dan eerst..sommige dingen hoor je zo vaak...
Ik pik wel zoveel mogelijk Gerard en Michiel mee uiteraard
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overdag is sowieso lastig want dan ben ik aan het werk.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?
Persoonlijk heb ik het na 20 jaar wel een keer gehad met dat Roxaaaanne.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer The Police?
Niet erg hoor.
Jup, maar ben dan ook vrijquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet dat het nu half 3 is in de middag?
Sorry. Ik had natuurlijk ook beter moeten weten dan een opmerking maken in een topic dat vol zit met adepten van de koning van de uitgekauwde grap.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mij.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef broer het volgende:
Ik zal mijn leven beteren. En nu allemaal!
"Eine deutsche Schallplatte!"
"Die lucht!"
"Nóóit meer wat van gehoord!"
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:46 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik had natuurlijk ook beter moeten weten dan een opmerking maken in een topic dat vol zit met adepten van de koning van de uitgekauwde grap.
Ik zal mijn leven beteren. En nu allemaal!
"Eine deutsche Schallplatte!"
"Die lucht!"
"Nóóit meer wat van gehoord!"
M'n percentage 3FM is idd verminderd, maar dat komt vooral omdat ik het heel erg druk heb... Druk op stage (tis daar erg onrustig de laatste tijd) en daarnaast ook een redelijk druk sociaal leven... Dus ik luister idd minder 3FM, maar ik luister nog steedsquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad een tijdje niet meer gezien hier. Was al bang dat je niet meer 3FM luisterde
Giel vind en blijf ik he-le-maal niets vinden. Vooral door die eeuwige paupergasten van 'm waarvan ie waarschijnlijk denkt dat dat grappigquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Precies...Ekdom is leuk...
In de ochtend is er niks lekkerders dan regelmaat en te verwachten grappenGiel doet dat naar mijn mening ook erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |