Ah iig 1 iemand die het net als ik graag luisteren (niet altijd maar tussendoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Hazes waardeer ik wel
Anyway, goeiemorgen
EWquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:08 schreef Piles het volgende:
Mooguh [afbeelding]
Vannacht EW laten renderen, doe ik net m'n beeldscherm aan: foutmelding [afbeelding]
Vanavond weer een poging dus [afbeelding]
Ekstra Weekend !!!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]Nina
!
Zat nog in de auto maar moest gelijk aan jullie denken.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef cosmick het volgende:Nina
!
Zat nog in de auto maar moest gelijk aan jullie denken.
Die kwam er ff lekker in jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Österreichische SCHALLPLATTE![]()
.
Ekdom![]()
![]()
.
Maradona flashbackquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maradona flashback![]()
mogguh trouwens
Grappige tekst ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
For America![]()
![]()
.
Lekker meeblčr-nummer.
Opmerkelijk bandje was dat, Red Box. Grappig dat dit nummer nog steeds zo vaak gedraaid wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
For America![]()
![]()
.
Lekker meeblčr-nummer.
Dan hoop ik toch dat je het in hemelsnaam niet over Ekdom hebt...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom geen reclame voor kwaliteitsdj's maken?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eine Österreichische SCHALLPLATTE![]()
.
Ekdom is tof!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef broer het volgende:
Dan hoop ik toch dat je het in hemelsnaam niet over Ekdom hebt...
vind ik ook, maar smaken verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:15 schreef cosmick het volgende:
Ekdom is goed!
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind ik ook, maar smaken verschillen nu eenmaal
Technisch gezien is Ekdom sowieso stukken beter en creatiever. Maar ik vind Ekdom om te luisteren ook gewoon super! IMHO een van de beste DJ's van Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:19 schreef cosmick het volgende:
Als mensen Lantinga beter vinden dan Ekdom is het gebruik van het woord "smaak" redelijk ongepast lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |