Zonder twijfel nummer 3 !quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:45 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat Rab vrij veilig zit:
34%
Ramirez - El Gallinero
0%
Soeur Plus - Dominique
66%
Captain Hollywood Project - Flying High
uuhhm okay! opzich ook wel lekker om even met wat anders bezig te zijn. Tijd om meer naar 3FM te luisteren komt vanzelf wel weer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:54 schreef MutZ het volgende:
M'n percentage 3FM is idd verminderd, maar dat komt vooral omdat ik het heel erg druk heb... Druk op stage (tis daar erg onrustig de laatste tijd) en daarnaast ook een redelijk druk sociaal leven... Dus ik luister idd minder 3FM, maar ik luister nog steeds
quote:
Qua stage mag het van mij wel rustiger hoor, want doordat er een gigantisch personeelstekort is, is de werkdruk best hoog... Als je er dan nog 2 reanimaties bij krijgt (zoals gisteren, mijn patiënt tot 2x toe, 2e reanimatie duurde meer dan 3 kwartier), dan word je niet gelukkig...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! opzich ook wel lekker om even met wat anders bezig te zijn. Tijd om meer naar 3FM te luisteren komt vanzelf wel weer.
Heftig! beetje hard werken is op zijn tijd wel leuk, maar het moet inderdaad niet te lang duren..quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef MutZ het volgende:
Qua stage mag het van mij wel rustiger hoor, want doordat er een gigantisch personeelstekort is, is de werkdruk best hoog... Als je er dan nog 2 reanimaties bij krijgt (zoals gisteren, mijn patiënt tot 2x toe, 2e reanimatie duurde meer dan 3 kwartier), dan word je niet gelukkig...
't Is idd heul erg vreselijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
VanVelzen zal best een toffe gast zijn maar hij hoeft van mij niet te gaan zingen... Ook zijn nieuwe single vind ik niet om aan te horen
Het moet idd niet te lang duren, maar als je dienst op dienst onderbezet bent, dan is de grens op een gegeven moment wel bereikt...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heftig! beetje hard werken is op zijn tijd wel leuk, maar het moet inderdaad niet te lang duren..
Typerend weerquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef Againzender het volgende:
Professioneel einde van het programma
Iig een mooie overgang naar het volgende programma.........quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef Againzender het volgende:
Professioneel einde van het programma
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Totaal onverwacht' staat![]()
Jeroen
van
der
Boom
![]()
in de studio
.
Ik schakel wel in om 19:00 bij Veenstra Veenstraquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Totaal onverwacht' staat![]()
Jeroen
van
der
Boom
![]()
in de studio
.
Jup, hopelijk keert de rust snel terug.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef MutZ het volgende:
Het moet idd niet te lang duren, maar als je dienst op dienst onderbezet bent, dan is de grens op een gegeven moment wel bereikt...
goede beveiliging!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef rubbereend het volgende:
mn computer hoort Panic @ the disco en meteen kapt de stream ermee
iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, hopelijk keert de rust snel terug.
Ik heb de nieuwe CD van The Feeling erbij gepakt. Het is dan wel best anders dan de eerste CD, maar het klinkt toch wel weer errug fijn!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio is uit hier.
Winamp.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio is uit hier.
Hoe heet die?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe CD van The Feeling erbij gepakt. Het is dan wel best anders dan de eerste CD, maar het klinkt toch wel weer errug fijn!
Ik wel, maar zal blij zijn als ik over 10 minuten weg ben hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Luistert er hier niemand naar de Coen en Sander show???
Coen en Sanderquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio is uit hier.
Thnxquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Sirolf het volgende:
Pinkpop uitverkocht!
qua weekendkaarten dan, dagkaarten zijn er nog wel
[upd] Weekendkaarten Pinkpop uitverkocht
Dat is snel gegaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Sirolf het volgende:
Pinkpop uitverkocht!
Altijdquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Dat is snel zeg !!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Sirolf het volgende:
Pinkpop uitverkocht!
Hoiquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:48 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Las op RadioFreak dat in het boek staat dat Evers een echte anti-Jensen clausule in zijn contractquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:07 schreef Sirolf het volgende:
Drie maal raden hoe het boek van Rob Stenders heet...
Juist, Stenders Leesvermaak!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |