Mja, 't is bij mij meer dat ik het eerste uur niet goed kan hebben, met die stelling en sidekick. Verder wil ik op een avond nog wel iets meer doen dan alleen maar radio luisteren (een spelletje spelen of voor de TV hangen bijvoorbeeld) en dan is het na MetMichiel toch wel even genoeg met 3.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:03 schreef broer het volgende:
Toch is het jammer dat er veel mensen afhaken als Corton begint. Ik vind dattie elke dag weer prima radio staat te maken.
En hoi, Domien.
Haaai!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOO!!
De scheidslijn tussen grappig en eng is soms erg klein...quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:31 schreef broer het volgende:
Of, nou ja, 'grappig'. Ik had ook 'eng' kunnen zeggen.
Nu al toeter een topnacht!quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik vind het een topnacht. Hahahaha!
Ah, er zijn dus nog meer mensen wakker.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Thanks to Marc63. HELD!!!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:35 schreef broer het volgende:
Reikhalzend, Domien. Niet halsreikend.
Je kan het ook via MSN, fax, rooksignaal of telex proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:44 schreef broer het volgende:
Ik ga FOK! even misbruiken om de meest onmogelijke request ooit te doen, Domien: Zita Swoon - About the succesful emotional recovery of a gal named Maria.
Of moet ik die hele titel sms'en?
Een 'welke plaat wordt hoe vaak gedraaid'-scriptje? Dat zou wel leuk zijn. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:42 schreef Sirolf het volgende:
Ben bezig met een 3FM-muziekstatistieken scriptje.
Ja, maar hoe ik het ook doe - het blijft een veel te lange titel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:45 schreef Sirolf het volgende:
Je kan het ook via MSN, fax, rooksignaal of telex proberen natuurlijk.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, dus daar ben ik inderdaad mee bezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Een 'welke plaat wordt hoe vaak gedraaid'-scriptje? Dat zou wel leuk zijn. Ben ik wel benieuwd naar.
Een bussie vol met polen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:49 schreef broer het volgende:
Verdomd! Overtroeft door iemand in een busje.
www.3fm.nl/page/xml_daletfeedquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon. Maar waar haal je je input vandaan?
En ik ga zo langzamerhand toch maar eens op zoek naar m'n bed. De laatste keer dat ik 'm zag stond 'ie in m'n slaapkamer, dus mogelijk dat 'ie daar nog steeds staat...quote:Op donderdag 21 februari 2008 03:21 schreef broer het volgende:
Ik heb Zita Swoon ondertussen maar even zelf aangezet.
Kan ik mooi meteen Song for a dead singer erachteraan doen.
Gevonden!quote:Op donderdag 21 februari 2008 03:28 schreef broer het volgende:
Als je hem kunt vinden: slaap lekker, Sirolf.
Kun je hem niet vinden: slaap lekker, Sirolf.
Mijn script draait gewoon nog hoor. Alleen verzameld die alleen welke platen er gedraaid worden, niet hoevaak...quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, dus daar ben ik inderdaad mee bezig.
Lekker ingewikkeld doen met SQL.
Met een lesbie?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Wat een prachtige ochtend weer bij Giel...Dat meisje wat haar moeder moest vertellen dat ze lesbisch was...Dat die moeder zei: Dat had ik wel verwachtJe kon me opvegen van de A12
Zondag heb ik een date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |