Tijd voor Gasema dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik haat Casema...
Maar van Pigeon Detectives word ik wel weer een beetje vrolijk
Mja, als het zo lang duurt begin ik afkickverschijnselen te vertonen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Horloge het volgende:
Haha, een duidelijk geval van OP-kaping hier!
Niks Hansquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Hans!![]()
[..]
Tijd voor Gasema dan?
http://home.wanadoo.nl/gasema/pub/html/starterdeparter.html
Moest je de OP soms letter-voor-letter overtikken? Het duurde wel erg lang...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niks Hanswas nog bezig met het maken van een topic... Had de OP ook al klaar...
Nog niet, maar ik zat er al op te wachten! Sieb is altijd meesterlijk met z'n commentaren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
Hebben jullie de SR foto's op www.siepco.nl al gezien? Meesterlijke commentaren
Inderdaad zeg, echt geweldig!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
Bedankt voor de site. Ik ga de foto's nu bekijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
Sieb is droog... Mooi, de Ster, ff kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Maricha het volgende:
Ja, maar ik zit dan ook niet in Utrecht Overvecht, da's hemelsbreed de andere kant van Utrechtquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog stroom?
Zoals je in het nieuws hoort zit Utrecht Overvecht zonder stroom.
Ik ben dan ook totaal niet bekend in Utrecht, ik weet alleen een stukje rond CS.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit dan ook niet in Utrecht Overvecht, da's hemelsbreed de andere kant van Utrecht
Laatste keer was volgens mij tijdens de nieuwjaarsnacht, is idd alweer een tijdje terug. Zelf wil ik binnenkort weer eens Room Eleven aanvragen, die hoor je ook vééééél te weinig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:19 schreef Broekie het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor The Feeling - Love It When You Call als request?
Al een tijdje niet meer gehoord.
Maricha en/of Michiel, doe ik jullie een plezier als ik hem request?
Da's ook wel weer waar. Maar draait 3FM dat eigenlijk wel? Heb het een paar maanden terug geloof ik een week lang elke dag bij Michiel geprobeerd maar toen werd het niet gedraait...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Zelf wil ik binnenkort weer eens Room Eleven aanvragen, die hoor je ook vééééél te weinig.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Scream if you wanna go faster aangevraagd. 3 maal raden hoe ik daar nu bij kom...
One Of These Days heb ik al een keer met succes aangevraagd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar. Maar draait 3FM dat eigenlijk wel? Heb het een paar maanden terug geloof ik een week lang elke dag bij Michiel geprobeerd maar toen werd het niet gedraait...
Hoewel ik het persoonlijk prachtige muziek vind denk ik dat The Feeling toch meer kans zal hebben gedraait te gaan worden...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
One Of These Days heb ik al een keer met succes aangevraagd.
De rest is idd een ander verhaal, al hebben ze volgens mij nog wel wat meer in de PC staan (dacht ik)...
ik kreeg het net te horen, dat ik ook vandaag nog een uurtje blijf zitten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
* Broekie durft niet meer te zwaaien...
Maricha, blijf je ook vandaag nog een uurtje zitten?
Gezelligquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik kreeg het net te horen, dat ik ook vandaag nog een uurtje blijf zitten!
Dan stel ik het zwaaien nog even uit tot het einde van dit uurquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
alleen is het zo'n druk uur, dat ik echt bijna alleen maar kan lezen tegen het 23.00 uurquote:
Lekker op tijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Moet ie eerst een accountant nemenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MadSteven het volgende:
Moet Eric niet eens in de topicopener eigenlijk?!?
Ach, gelukkig is het redelijk stil gebleven hier dus kan je het makkelijk allemaal bijlezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
alleen is het zo'n druk uur, dat ik echt bijna alleen maar kan lezen tegen het 23.00 uur
Floris, je bent Eric vergeten!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MadSteven het volgende:
Moet Eric niet eens in de topicopener eigenlijk?!?
Dat werkt bij mij echt niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er weer vandoor
Het wordt steeds eerder, kijken of ik morgen ook eerder uit bed ben
Jaquote:
Binnenkort nog vaker te horen want Acceptable In The 80's schijnt opnieuw te gaan worden uitgebracht. Erg fijne muziek dit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef MadSteven het volgende:
Eindelijk gerechtigeheid: Calvin Harris op 3FM.
Was al te gek op Lowlands.
DRAMA ! heb het ook gezien... was niet best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef Againzender het volgende:
Jahad ik even nodig na dat klotevoetbal
hm, je kent mij niet van VBL, anders had je het wel geweten denk ik. Mijn woonplaats verraadt genoeg denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:09 schreef MadSteven het volgende:
Ow... Wie heeft er verloren?
Donequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Moke live @ Noorderslag opname? Oeeeh nu gaat het geluid nog een tikkie harder.
Hier hebben de buren ook even kunnen meegenietenquote:
Je kunt ook Coen en Sander weg laten. Die zijn hier toch niet zo populair als Eric.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen plek meer voor, anders worden de afbeeldingen wel heel erg klein.
Ik geef je geen ongelijk, maar dan moet er wel de ruimte voor zijn. Ik bedoelde mn bovenstaande post trouwens ook maar half serieus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:10 schreef Glacier het volgende:
* Glacier duikt zijn bed in
Enne Marc: IMHO hoort in een 3FM topic iedereen van 3FM in de header te staan
Als je ze wat dichter bij elkaar zet, met name aan de linkerzijde, kunnen er mi nog wel een paar mensen bij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, maar dan moet er wel de ruimte voor zijn. Ik bedoelde mn bovenstaande post trouwens ook maar half serieus.
Kun je ze niet wat verder over elkaar heenschuiven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Lol, je was net iets eerderquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
Als je ze wat dichter bij elkaar zet, met name aan de linkerzijde, kunnen er mi nog wel een paar mensen bij.
Nee hoor, vorige week was er ook al een officieele Nacht DNA, alleen was toen Domien er niet (en volgende week zal Annemieke er wel niet zijn, da's zo ingepland).quote:
En Domien gaat ook nog weg ook, om kwart over 1. Ik ben ziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week was er ook al een officieele Nacht DNA, alleen was toen Domien er niet (en volgende week zal Annemieke er wel niet zijn, da's zo ingepland).
Vorige week was dus een Nacht ..A. Dat noem geen echtequote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, vorige week was er ook al een officieele Nacht DNA, alleen was toen Domien er niet (en volgende week zal Annemieke er wel niet zijn, da's zo ingepland).
Maargoed, ik luister denk ik in bed nog wel even verder. Moet er weer vroeg uit later vandaag...
Awwwww!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En Domien gaat ook nog weg ook, om kwart over 1. Ik ben ziek
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En Domien gaat ook nog weg ook, om kwart over 1. Ik ben ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
Ze mogen 3FM.nl weleens gaan aanpassen...
Melee - Built To Last
Domien - Annemieke Schollaardt en Domien Verschuuren
Rara, wat klopt daar niet?Ze hadden het nog beter Annemieke kunnen noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nie kud idd!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:30 schreef Impry het volgende:
Voicst nieuwe megahit komnde week, terecht wel, echt heel goed. Dit live-optreden is ook echt sterk!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:19 schreef cosmick het volgende:
Morning. Verjaardagen door de week zijn noooooit grappig
![]()
.
Met name de volgende dag.
In Amerika is alles groterquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind parkeergarages te klein voor wat je er voor betaald
Ik kan m'n Nissan soms niet eens fatsoenlijk parkeren...
In Amerika hebben ze pas garages
Ik was weliswaar met de auto, maar ja eh. Toch wel een paar biertjes ja. Ik wilde om hooguit half 11 weg, maar het werd toch weer half 1quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was weliswaar met de auto, maar ja eh. Toch wel een paar biertjes ja. Ik wilde om hooguit half 11 weg, maar het werd toch weer half 1.
'k weet niet hoe het in de andere layouts zit, maar in fokdark kan ie volgens mij ook nog wel in z'n geheel wat breeder.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Happy Ending bedoel je, neem ik aan? Inderdaad erg mooi. Het meeste werk van Joe Jackson HAAT ik, maar dit is een juweeltje. Vroegah stond ie in Vara's Verrukkelijke 15, kan ik me nog herinneren. Oja, Into The Light vind ik ook mooi.quote:
Yup, Happy Ending. Elaine Caswell zingt ook zo leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Happy Ending bedoel je, neem ik aan? Inderdaad erg mooi. Het meeste werk van Joe Jackson HAAT ik, maar dit is een juweeltje. Vroegah stond ie in Vara's Verrukkelijke 15, kan ik me nog herinneren. Oja, Into The Light vind ik ook mooi.
Ja, en om 11 denk je, nou 11.30 dan..quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Bekend probleem hoor Cos
Neem je jezelf voor: om 11 uur wil ik thuis zijn
Vervolgens is't 11 uur, blijf je wat langer en voor je't weet ben je pas half 1 thuis...
Volgende dag heb je spijt!
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mwah, echt crazy niet hoor.
Maar het is wel gezellig op die wolk.
quote:
Oh, hahaa. Ekdom kan dat!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom was ff aan 't kutten met wat geluidseffecten bij JUMP.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, hahaa. Ekdom kan dat!
Hij moet the Lemon Tree weer eens draaien! "rinkeldekinkel!".
Dit nummer is wel legendarisch goed vergeleken met dat ene bepaalde martelnummer *ril*.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan word je geïnterviewd op de radio en krijg je de kans om een geniale plaat te laten draaien... en wat vraagt die doos dan aan...? Juist, Snow Patrol met een simpel deuntje.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Againzender het volgende:
Gaat lekker hier. Axel maakt van Gerards 'rock&roll' iets dat lijkt op 'rottekool!'
En dit nummer heet natuurlijk Sukkel in the sand
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah Keane
Ik heb ooit op Yorin bij Henk Westbroek (en Jelmer) een CD gewonnen van Keane...1 keer gerdaaid, daarna nooit meer
Ik stuurde altijd SMS-jes naar die gasten...Jelmer belde me wel vaak vanwege die smsjes en dan was't elke keer: Oh jij weer
Geweldig programma was dat jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaah Keane
Ik heb ooit op Yorin bij Henk Westbroek (en Jelmer) een CD gewonnen van Keane...1 keer gerdaaid, daarna nooit meer
Ik stuurde altijd SMS-jes naar die gasten...Jelmer belde me wel vaak vanwege die smsjes en dan was't elke keer: Oh jij weer
Wie? M. aan de lijn?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weheheheheheee!!!!!
Ik zat ff te genieten. Wat een geweldig mooie stem heeft ze toch!!
Ik probeer altijd die stem na te doen. [laagmodus]Picture thissssss[/laagmodus].quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik probeer altijd die stem na te doen. [laagmodus]Picture thissssss[/laagmodus].
Leuk om af en toe te horenquote:Beetje over de top verder, dit nummer.
Ah.. en hijgers hang jij natuurlijk ook meteen opquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:50 schreef cosmick het volgende:
[..]. Die hijgt meestal alleen wat.
.
Leuk Kraftwerk melodietjequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Coldplay
Talkquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Coldplay
Hij is iig de weg volledig kwijtquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ja Chris Martin met die neger nog?
Volgens mij bestaan ze nog wel maar hadden ze een break ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
Coldplay is dood?
Al zo lang niks meer van gehoord.
Zou zomaar eens de nieuwe Megahit kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef Damzkieee het volgende:
Zou geen verkeerde keuze zijnquote:
Dat heb ik helaas niet gehoord, maar dat was zeker tijdens Giel? Giel noemde Voicst zelfs de beste plaat van het moment, oid. Ze hadden het trouwens beter een week eerder kunnen doen vanwege Noorderslag. Naja, toch tof dat ze Megahit zijn geworden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Is vanochtend al bekend gemaakt Hans...Voicst is de nieuwe MH van volgende week
Veel prettiger dan Moke in ieder geval
eindelijk een goede keuzequote:
Ja, tof! Lekkere stevige metal kan sowieso geen kwaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
eindelijk een goede keuze![]()
Amerika, eigenlijk zouden ze Rammsteins Amerika weer eens moeten draaien
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ja de beste plaat van 2008 en dat zal zo blijven, zei hij tenminste
Inderdaad, als'ie deze week megahit was geworden had ik het wel getrokken...Nu gaan ze het nummer voor me verpesten door het teveel te draaien
Die clip is ook geniaalquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, tof! Lekkere stevige metal kan sowieso geen kwaad.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
GVD m'n klok hier staat wel op 12:34
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooie meid ja
Nice !vquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooie meid ja
Aardig liedjequote:Op donderdag 17 januari 2008 12:42 schreef borisz het volgende:
Bucketheads, die plaat wordt wat meer gedraaid de laatste tijd, komt denk ik door die jaren 90 update.
Het heeft hier ook niet gewerktquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat werkt bij mij echt niet.
omdat Stenders geen zin in Leaf hadquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:56 schreef -Hans- het volgende:
omg.. Tim Immers - Liever dan lief.
Ik heb ook maar even daarop gestemd op 3FMfanquote:
3FM mag idd wel wat harder worden jaquote:Amerika, eigenlijk zouden ze Rammsteins Amerika weer eens moeten draaien
Meer 3voor12 en MoveYourAss muziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Glacier het volgende:
3FM mag idd wel wat harder worden ja
dan krijg je weer de bekende opmerkingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even daarop gestemd op 3FMfan
[..]
3FM mag idd wel wat harder worden ja
Ik uiteraard op de plaat die in mijn sig staat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook maar even daarop gestemd op 3FMfan
Het zal je huis maar zijn idd.. al je dierbare spulletjes etc...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef Marc63 het volgende:
Dat je huis afbrand lijkt me echt 1 van de meest vervelende dingen die je kan overkomen.
Welke?? was even aan de wandelquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef cosmick het volgende:
Fijn nummerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!1
Thanks! Supergrass is wel tofquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
Supergrass... ben ff de titel kwijt.
Zit denk ik allemaal onder een knop?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe Evil KnievelHoe krijgen ze zo snel die fragmentjes na een zin paraat?
Dat is gewoon zo'n toetsenbord met onder elke knop een fragment, en daar moet je een beetje handig in zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe Evil KnievelHoe krijgen ze zo snel die fragmentjes na een zin paraat?
What the hell!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janken, kreng, janken.
Dat ook wel weer ja. Leuke opdracht *not*quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind dit nooit zo erg leuk [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Godver Roel, je verklapt alle quotes! Ik loop achter met mn stream
He bah, Limp Bizkitquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Cos zegt ben ik het helemaal mee eens...Draai eens echte (melodieuze) metal
De wat onbekendere platen van Metallica, Deep Purple, Led Zeppelin etc... Zou fijn zijn
Of wat meer oude zooi van Limp Bizkit!
Ik loop net ff wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe Rob krijgt er van langs op de SMS
Ik zal je dan vast voorbereiden als Rabbering weer met Faithless aankomtquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ja godver ik loop echt 2 minuten achter hier
Is Loes ook in het huis? :-)quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zal je dan vast voorbereiden als Rabbering weer met Faithless aankomt.
Zag het jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:13 schreef borisz het volgende:
as dinsdag Lous en Rick v V weer samen op de radio
Ik hou niet van ragmetal met vieze zangers die niet eens zingenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
He bah, Limp Bizkit. Nee, gewoon METAL, geen concessies en flauw melodieus gedoe. Raggende gitaren
.
Maar Metallica kan altijd natuurlijk (behalve natuurlijk dan "nothing else matters").
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou niet van ragmetal met vieze zangers die niet eens zingen
Wiens huis is er afgefikt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef Marc63 het volgende:
Dat je huis afbrand lijkt me echt 1 van de meest vervelende dingen die je kan overkomen.
We zitten dan echt op een compleet andere golflengte, want SOAD en Korn vind ik echt vreeeeeeeeeeeeeeeeeselijk, horrible, ik luister nog liever dan Natasha Beddinfield dan naar die verschirkkelijjke rotzooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Axel Rose kan wel zingen, je moet er van houden
Ik hou van grunten en keihard schreeuwen...Niet functioneel schreeuwen, want Korn kan ik wel waarderen
System of a Down moeten ze gewoon draaienEen van de betere nu-metal bands!
DRAMA idd!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
Shit, die muts kan ECHT niet zingen zeg, wat een drama ;r.
Kandidate van Neemt-ie-em-of-neemt-ie-em-niet-op. Speelde mee voor een South Park dvd-box die ze was kwijtgeraakt doordat haar huis was afgebrand. Ze hebben meteen maar ff Paul van Schaijk gebeld om te zien of ze een dvd-speler konden lospeuteren, omdat ze anders zo weinig aan die dvd-box had.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Cos...We hebben idd een tegeovergestelde smaak
Maar omdat we allebei vrij breed zijn hebben we een klein stukje overlapen natuurlijk ook een klein stuk gedeelde ergernis (U2
)
Die ene hit van ze vond ik echt lachwekkend. Het leek wel een gimmick. Heel zogenaamd serieus mooi zingen en dan ineens als bezetenen gaan schreeuwenquote:
Alleen maken Editors wel leuke muziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik heb precies hetzelfde met Editors en jou als wat jij hebt met Nickelback en mij
Nee Nickelback maakt leuke muziekquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alleen maken Editors wel leuke muziek.
Hahaha ja echt geweldig is datquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:44 schreef cosmick het volgende:
Die ene hit van ze vond ik echt lachwekkend. Het leek wel een gimmick. Heel zogenaamd serieus mooi zingen en dan ineens als bezetenen gaan schreeuwen. Zelden zoiets onnozels gehoord
.
Dat geschreeuw van net?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Alweer Bleeding Love
Draaide Giel vanmorgen ook al nadat een meisje had gezegd dat een schipper ook door de rode zee vaart
Moet er altijd wel om lachen als ik het hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
Echt zo'n WTFmoment idd. Maar vooral niet tof :p.
Ze komen naar Pinkpopquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:51 schreef cosmick het volgende:
Alleen maken Editors wel leuke muziek.
Het zal wel weer stil worden hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef -Hans- het volgende:
Heeft er al iemand zin om zometeen een nieuw topic te openen?
En het klopt nog ook, daarom lig ik 's ochtends zo lang op bedquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Wel een mooie zin:
"When you're dreaming with a broken heart...The waking up is the hardest part..."
Niet meegekregen iigquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kandidate van Neemt-ie-em-of-neemt-ie-em-niet-op. Speelde mee voor een South Park dvd-box die ze was kwijtgeraakt doordat haar huis was afgebrand. Ze hebben meteen maar ff Paul van Schaijk gebeld om te zien of ze een dvd-speler konden lospeuteren, omdat ze anders zo weinig aan die dvd-box had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |